Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
the team behind the newspaper Editor-in-Chief :Ervin Kordič Rojc - photojournalist / journalist : Tina Kordič / journalist : Aleš Kompara / freelancers : Howard Bullock / freelancers : Jeremy Walsh

nedelja, 18. maj 2025

"Epski spopad v Mostu: Bulega na ciljni ravnini ukradel zmago Razgatlıoğluju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

Objavljeno : 18.5.2025 


Dirkaški vikend svetovnega prvenstva Superbike (WorldSBK) v češkem Mostu, ki je potekal od 16. do 18. maja 2025, je postregel z izjemnimi dirkami, rekordi in nepozabnimi trenutki za navijače.

Napeta bitka med Razgatlıoğlujem in Bulego v dirki 2

Nedeljska dirka 2 je prinesla eno najbolj razburljivih končnic v zgodovini WorldSBK. Toprak Razgatlıoğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) je vodil večino dirke in bil na poti do drugega zaporednega hat-tricka na stezi Autodrom Most. Vendar pa je Nicolò Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) v zadnjem krogu pripravil presenečenje. Na ciljni ravnini je uspel prehiteti Razgatlıoğluja in zmagal z razliko le 0,027 sekunde. To je preprečilo Razgatlıoğluju, da bi ponovil popoln vikend, kot mu je uspelo v prejšnjih dveh dirkah.

Tehnične težave Razgatlıoğluja

Po dirki je bil Razgatlıoğlu razočaran zaradi tehničnih težav, ki so ga pestile v zadnjih krogih. Izjavil je: "Ne razumem te tehnične težave, zaradi katere sem izgubil prvo mesto." Kljub temu je pokazal izjemno vožnjo in dosegel najhitrejši krog dirke s časom 1’30.379. 

Ostali izstopajoči dirkači

Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) je zasedel tretje mesto, zaostal je 16,276 sekunde za zmagovalcem. Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) je končal na četrtem mestu, Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) pa na petem. Axel Bassani (Bimota by Kawasaki Racing Team) je zaključil dirko na šestem mestu.


Vpliv na skupno razvrstitev

Po tej dirki je Bulega ohranil vodstvo v skupni razvrstitvi, vendar se je njegova prednost pred Razgatlıoğlujem zmanjšala. Danilo Petrucci se je s tretjim mestom na tej dirki povzpel na tretje mesto v skupni razvrstitvi, prehitel je Álvara Bautisto, ki je po trčenju v prvem ovinku dirko zaključil na petem mestu.

Vikend v Mostu je ponovno dokazal, kako nepredvidljivo in napeto je lahko svetovno prvenstvo Superbike. Naslednja dirka bo potekala v Misanu, kjer bodo dirkači nadaljevali boj za naslov prvaka.


Razgatlioglu je pojasnil svoj pogled na njuno epsko bitko: „Zame je bila to smola, saj sem v vsakem krogu tako močno pritiskal. Vložil sem res veliko truda. V zadnjem krogu, v zadnjem ovinku, ne razumem zakaj. Izgubil sem prvo mesto. Zaradi tega sem zelo jezen. Običajno me je Ducati vedno prehitel po šahovnici. Morda je bilo krivo gorivo ali elektronika, vendar čakam na odgovor ekipe. To ni dobro, saj sem v vsakem krogu pritiskal, prav v zadnjem krogu in na ravnini pa sem izgubil P1. Nisem zadovoljen.


„Običajno je Ducati zelo močan v zadnjem ovinku in na ravnini. V prvem zavoju ni bilo mogoče napasti. Poskusil sem z drugačno strategijo. Na začetku dirke sem samo sledil Nicolu in vozil normalno ter pazil na zadnjo pnevmatiko. Nato sem začutil, da sem pripravljen voziti sam, in ga prehitel. Na dirki sem običajno lahko držal močan tempo, vendar sem se ob koncu dirke začel vrteti. Na ravnini sem veliko izgubil, ker je bil Ducati tako močan. Z vsakim krogom se je zaostanek zmanjševal. V zadnjem krogu sem zaradi nerazumljive tehnične težave izgubil P1. Na začetku dirke smo imeli dober boj.“



foto : © sbk 


četrtek, 15. maj 2025

"Ko talent sreča jekleno voljo: Márquez – fenomen brez primere"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

Objavljeno : 15.5.2025  


"Agostini ima prav – takšnega talenta še ni bilo"

Marc Márquez pri 32 letih ni samo izjemen dirkač, temveč tudi fenomen, ki presega meje običajnega v svetu motošporta. Ko danes gledamo, kako se še vedno bori za zmage in premaguje bistveno mlajše, telesno sveže in tehnično izjemno podkovane tekmece, ne moremo mimo dejstva, da gre za enega največjih talentov, kar jih je motociklistični šport kdaj koli videl.

Njegova kariera ni bila samo zmagovalna – bila je tudi boleča, kruta in polna ovir. Številne poškodbe, še posebej tista huda zlomljena roka leta 2020, bi marsikoga zlomile. A Márquez se je vračal. Ne enkrat, ne dvakrat – znova in znova. In ne samo, da se je vrnil – danes ponovno zmaguje. To ni več samo zgodba o hitrosti, ampak zgodba o neuničljivi volji, mentalni trdnosti in neprimerljivem tekmovalnem duhu.

Ko nekdo, kot je Giacomo Agostini – 15-kratni svetovni prvak in živa legenda – reče, da takšnega talenta zgodovina motorizma še ni imela, to ni izjava iz vljudnosti. To je priznanje velikana drugemu velikanu. Márquez združuje vse: naravni talent, natančnost, agresijo, iznajdljivost in neustrašnost. Je dirkač, ki lahko prehiti tam, kjer drugi niti ne poskušajo, in ki čuti mejo oprijema tako intuitivno, kot bi imel senzorje v zapestju.

Najpomembneje pa je, da je Marc Márquez redefiniral, kaj pomeni biti šampion. Ni več pomembna samo mladost. Pomembna je izkušnja, znanje, srce – in Márquez ima vse to. Če bo nadaljeval tako, kot kaže letos, bo njegova zgodba ena najbolj navdihujočih v zgodovini motociklizma.

In morda – le morda – bo nekoč tudi njegovih naslovov toliko kot Agostinijevih. Čeprav jih bo dosegel na popolnoma drugačen način – s padci, povratki in s srčnostjo, ki jo ima le redkokdo.




foto : © dorna  


ponedeljek, 12. maj 2025

"Zarcojev dan slavja: Francija po 71 letih končno dočakala zmago v Le Mansu!"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

Objavljeno : 12.5.2025


Zgodovinska zmaga: Johann Zarco prvi francoski zmagovalec domače dirke MotoGP po letu 1954!

Le Mans, 11. maj 2025 – MotoGP je danes dobil novo zgodovinsko poglavje, ko je Johann Zarco s sijajno in nepopustljivo vožnjo osvojil Veliko nagrado Francije na legendarnem dirkališču v Le Mansu. Po 71 letih je tako Francija končno dočakala domačega junaka na najvišji stopnički – zadnji, ki mu je to uspelo, je bil Pierre Monneret davnega leta 1954.

Zarco, dolgo časa znan kot »večni kandidat za zmago«, je danes zlomil uroke in dvome, ki so ga spremljali skozi večino kariere. Pred domačimi navijači, ki so množično napolnili tribune in ustvarili električno vzdušje, je pokazal mojstrsko vožnjo, polno odločnosti, natančnosti in hladnokrvnosti.

Dirko je začel odločno, ostal na dežnih gumah , klub zmedi med ostalimi , ki so se odločili menjevat motorje  z različnimi gumami (slick - dežne)  je od  samega štarta vozil preudarno 
in nato zadržal vodstvo kljub močni konkurenci vse do cilja. Tlak, ki ga prinaša dirkanje pred domačim občinstvom, je le še podžgal Zarca, ki je s to zmago presegel svoje dosedanje podvige in se z zlatimi črkami zapisal v zgodovino francoskega športa.

Ob prihodu v cilj so se tribune Le Mansa dobesedno zatresle. Navijači so skandirali njegovo ime, zastave so vihrale, solze sreče pa so orosile oči mnogih – tudi sam Zarco ni mogel skriti čustev.

»To je največji dan v mojem življenju. Hvala Francija, hvala vsem, ki ste verjeli vame! To sem sanjal vse od začetka kariere,« je v solzah povedal novi francoski heroj.

Zarco je s to zmago končno dopolnil svojo kariero, ki je že vsebovala številne uvrstitve na stopničke, a nikoli prej zmage v kraljevskem razredu – še posebej ne doma. Danes se je to spremenilo.

Francija ima znova MotoGP zmagovalca. In to doma.

Johann Zarco – le héros de la République!

Foto : ©dorna  

nedelja, 11. maj 2025

"Ameriška ikona vstopa v MotoGP: prihaja spektakel, kot ga še ni bilo!"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  

Objavljeno : 11.5.2025 


Harley-Davidson vstopa v MotoGP svet: nova globalna dirkaška serija z začetkom leta 2026 ! 

MotoGP, znan kot najhitrejši in najbolj razburljiv motociklistični šport na svetu, bo kmalu bogatejši za izjemno novost – v sezoni 2026 se bo karavani pridružila nova globalna dirkaška serija v sodelovanju s kultno ameriško znamko Harley-Davidson.

Harley-Davidson in MotoGP sta napovedala lansiranje ekskluzivne serije prvenstva, v kateri bodo dirkali posebej pripravljeni motocikli tipa bagger – natančneje Harley-Davidson Road Glide. Ta nova tekmovalna platforma bo združila prepoznavno ameriško karizmo in moč z vrhunskim evropskim in svetovnim dirkaškim spektaklom.

Serija bo obsegala 12 dirk, razporejenih na šestih izbranih MotoGP vikendih, in sicer po Evropi in Severni Ameriki. Vsaka postaja bo gostila dve dirki na krog, kar pomeni intenziven dirkaški program in obilo priložnosti za napetosti ter spektakel na progi.

Pričakuje se, da bo serija gostila šest do osem ekip, vsaka z dvema tekmovalcema. Vse ekipe bo podpirala tovarniška enota Harley-Davidson Factory Racing, kar zagotavlja profesionalen in tehnično dovršen nastop.

Vodstvo podjetja Harley-Davidson projekt vidi kot pomemben korak v prihodnost blagovne znamke. "To je nov pogumen korak v globalnih dirkaških ambicijah podjetja Harley-Davidson. Harley-Davidson je že od svojih začetkov pred več kot 120 leti pionir na področju zmogljivosti na cesti in zunaj nje. V zadnjem času predstavljamo zmogljivost z dirkanjem v seriji MotoAmerica Mission King of the Baggers in z izdelki, ki se razlikujejo po zmogljivosti, kot sta naše novo motorno kolo CVO RR in naš CVO Road Glide ST. Videli smo, kako je zmogljivost odmevala pri voznikih in navijačih, in vemo, da si želijo še več," je dejal Jochen Zeitz, predsednik in izvršni direktor družbe Harley-Davidson. "S to novo serijo smo navdušeni, da bomo na svetovno prizorišče pripeljali novo obliko dirkanja. To ni le drzno in novo poglavje za našo blagovno znamko, ki slavi našo dediščino, hkrati pa se pomika v prihodnost, ampak bo tudi izjemen spektakel na največjem salonu motociklov na svetu."

Tudi pri Dorna Sports, ki je imetnik pravic za MotoGP, z velikim pričakovanjem gledajo na novo partnerstvo. „Sodelovanje s podjetjem Harley-Davidson je vznemirljiva priložnost za obe strani,“ je poudaril Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor podjetja Dorna Sports. "Podjetju Harley-Davidson ponujamo resnično mednarodno platformo za razširitev njihovega globalnega dosega, Harley-Davidson pa je v odličnem položaju, da se nam pridruži pri predstavitvi našega športa novemu občinstvu, saj smo se povezali z eno najbolj ikoničnih blagovnih znamk življenjskega sloga v ZDA. To partnerstvo ima velik potencial za obe naši strategiji in bo prineslo pravi spektakel za navijače, ki bo v vikende za Veliko nagrado, kjer bo serija tekmovala, vnesel povsem nov pridih."

S tem projektom Harley-Davidson ne le širi svojo globalno prisotnost, temveč tudi povezuje strastno skupnost svojih privržencev z dinamičnim svetom MotoGP. Nova serija obeta edinstven dirkaški slog, globoko grmenje motorjev in svež pristop, ki bo nedvomno pritegnil novo občinstvo ter dodatno popestril MotoGP vikende.


FOTO : Dorna  





sobota, 10. maj 2025

"Marquez podira rekorde, Quartararo lovi sanje pred domačo publiko!"

 Avtor : Tina Kordič 

Objavljeno : 10.5.2025


Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) je prvi dan dirkaškega vikenda v Le Mansu zaznamoval z izjemno predstavo. Šestkratni svetovni prvak v elitnem razredu je z novim rekordom steze – 1:29,855 – dominiral petkov trening in že zgodaj nakazal, da je resen kandidat za sobotno pole position in nedeljski oder za zmagovalce.

Navdušenja nad hitrim Špancem ni manjkalo, a skoraj večja pozornost je bila usmerjena v domačega asa Fabia Quartararoja (Monster Energy Yamaha MotoGP), ki si je pred domačimi navijači privozil odlično drugo mesto. Francoz je pokazal, da zna izkoristiti domačo atmosfero in bo v sobotnih kvalifikacijah zagotovo napadal še višje.

Tretje mesto je pripadlo aktualnemu svetovnemu prvaku Francescu Bagnaii (Ducati Lenovo Team), ki je bil sicer večino treninga v ospredju, a ob koncu ni uspel odgovoriti na Marquezov peklenski tempo.

Trening se je razplamtel v zadnjih 30 minutah, ko se je vrstni red začel hitro spreminjati. Maverick Viñales (Red Bull KTM Tech3) je postregel z močnim odgovorom in KTM-ju privozil visoko drugo mesto pred zadnjo fazo, s čimer je jasno pokazal, da zna presenetiti tudi na francoski stezi.

Med največjimi premiki je izstopal Luca Marini (Honda HRC Castrol), ki je s pomočjo mehke zadnje gume napredoval izven prve deseterice vse do četrtega mesta. V nasprotju z njim pa dan ni bil uspešen za njegovega moštvenega kolega Joana Mira, ki je 17 minut pred koncem doživel padec v zavoju 13 in trening končal na tleh.

Pred sobotnim kvalifikacijskim dnem in popoldanskim Tissot Sprintom se torej že izrisujejo prve resne karte. Marquez kaže, da je v Le Mans pripotoval z jasnim ciljem – zmago. Quartararo pa z bučno podporo tribun lovi svojo prvo letošnjo zmago pred domačo publiko.

MotoGP se torej vrača v vsej svoji drami – in Le Mans je pripravljen na spektakel.


Foto : ©Dorna 






četrtek, 8. maj 2025

Tim Gajser: »Poskusil sem vse, a rama ni zdržala. Operacija je bila edina pot naprej.«

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

Objavljeno : 8.5.2025 









Slovenski motokros as Tim Gajser je danes s svojimi sledilci na družbenih omrežjih delil težko, a pomembno novico – uspešno je prestal operacijo rame, ki mu je v zadnjih tednih povzročala vse več težav.


V iskrenem in čustvenem videosporočilu iz bolniške postelje je Tim, ki nas je v preteklosti že tolikokrat navdušil z junaškimi vožnjami in nepopustljivostjo, tokrat spregovoril kot človek – ranljiv, a odločen. »Danes sem prestal operacijo. Malo sem žalosten, da ta čas ne sedim na motorju v pripravah na naslednjo dirko,« je dejal s pogledom, ki je razkrival, kako težka je bila ta odločitev za športnika njegovega kova.


Gajser ni skoparil z besedami, ko je pojasnil razloge: »Žal nisem imel nobene druge možnosti kot operacijo, če želim na motorju spet sedeti dobro pripravljen. Poskusil sem vse drugo, vendar rama enostavno ni bila dovolj stabilna, tako da je bila operacija zame edina rešitev.«


Čeprav so podrobnosti o dolžini okrevanja še nejasne, vse kaže, da je z današnjim dnem najverjetneje izgubljena letošnja sezona svetovnega prvenstva MXGP. To je grenka novica tako za Gajserja kot za številne navijače, ki so v njem znova videli kandidata za naslov.


Izkušeni borec iz Pečk, ki je v svoji karieri že večkrat premagal poškodbe in se vrnil močnejši, se tudi tokrat ne predaja. Zahvalil se je zdravnikom, svoji ekipi in vsem navijačem, ki mu stojijo ob strani: »Hvala vsem za lepe želje in podporo. To mi res veliko pomeni.«


Za slovensko motokros skupnost in vse športne navdušence je to trenutek, ko ne štejejo le točke in rezultati – šteje srce, borba in človeška zgodba. Tim Gajser je več kot le prvak na progi. Je simbol predanosti, vztrajnosti in iskrene ljubezni do športa.


Zdaj potrebuje čas, da se telo pozdravi – a duha mu ni nikoli primanjkovalo. Če smo ga kdaj potrebovali, da zmaguje, ga danes še bolj potrebujemo, da čuti, da ni sam. Da ga Slovenija podpira maximalno.

 Tim, drži se. Tvoja pot se nadaljuje – mi pa smo s tabo na vsakem koraku.



foto : © fotokorda 

sreda, 7. maj 2025

"Jan Pancar – tiha moč slovenskega motokrosa, ki premaguje svetovne legende"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

Objavljeno : 7.5.2025 



Janu Pancarju bi morali ploskati stoje: Slovenci, sploh se ne zavedamo, kakšnega motokros asa imamo!




Ko govorimo o slovenskem motokrosu, najprej pomislimo na Tima Gajserja. Petkratni svetovni prvak je brez dvoma legenda slovenskega in svetovnega športa. A prav ob njem se tiho, vztrajno in izjemno srčno razvija zgodba še enega našega motokros dragulja – Jana Pancarja. In prav je, da jo začnemo jemati resno.


Pancar že vrsto let nastopa med svetovno elito, a v zadnjih sezonah se njegova zgodba spreminja v nekaj posebnega. V sezoni 2025 je Jan naredil velik preskok v razredu MXGP, kjer ne nastopajo več mladinci, temveč prekaljeni profesionalci z milijonsko podporo tovarniških ekip. A tudi tam Pancar ne igra stranske vloge. Daleč od tega.


Na zadnjih dirkah redno premaguje imena, ki jih marsikdo šteje med največje v zgodovini športa – Jeffreyja Herlingsa, Maxima Renauxa in številne druge tovarniške zvezdnike. In to ne zaradi sreče ali naključij, temveč zaradi hitrosti, izjemne fizične pripravljenosti in neomajne osredotočenosti.


In zdaj si predstavljajte tole: medtem ko večina njegovih tekmecev potuje na dirke s poltovornjaki, avtodomi in polno logistično podporo, Jan Pancar naokrog po Evropi potuje s skromnim kamperjem in prikolico – skupaj z očetom. Oče mu pomaga pri vsem – od mehanike do organizacije, Jan pa mu to vrača z borbo na progi. Skoraj filmska zgodba o predanosti, družinski povezanosti in športnem pogumu.


Pancar ni član tovarniške ekipe, nima zaledja, kot ga imajo konkurenti. A ima nekaj, česar se ne da kupiti – nepopustljiv značaj, iskreno predanost športu in mirno samozavest. Njegove vožnje so postale tehnično dovršene, pametno razporejene in predvsem – nevarne za vsakega tekmeca na stezi.


Ko ga opazuješ, kako prehiteva zvezdnike z dresi tovarniških barv, začneš razmišljati: ali mi v Sloveniji sploh vemo, kaj imamo? Jan je že zdaj eden izmed najboljših slovenskih motokros voznikov vseh časov – ob Gajserju, Irtu, Gerčarju in ostalimi, da ne naštevam vseh. A za razliko od mnogih predhodnikov, ima Jan še vse pred sabo.


Če bo šlo vse po načrtih, bo kmalu sposoben voziti tudi za stopničke. In če mu uspe preboj v bolj konkurenčno ekipo ali dobi podporo, ki si jo zasluži, lahko Slovenija v prihodnjih letih dobi še enega stalnega člana elitne deseterice MXGP. In morda celo več.


Zato, Slovenci, podprimo Jana Pancarja zdaj, ko piše svojo zgodbo. Ne čakajmo, da bo nekoč v knjigah, da bomo šele takrat rekli "saj smo vedeli". On namreč zdaj, prav zdaj, vsak vikend znova piše zgodovino slovenskega motokrosa.


243 in 253 – številčni most med Gajserjem in Pancarjem : 

Tim Gajser nosi številko 243, Jan Pancar pa 253. Med številkama je le ena majhna razlika – srednja številka 4 pri Gajserju in 5 pri  Pancarju . Obe se začneta z 2 in končujeta s 3, kar ustvarja zanimivo številčno vzporednico. Naključje ali usoda? V vsakem primeru lepo simbolizira povezavo dveh slovenskih motokros sil .









foto : © fotokorda 

ponedeljek, 5. maj 2025

GAJSER PRED NAJTEŽJO ODLOČITVIJO SEZONE: BORITI SE ALI OZDRAVITI?

 Objavljeno: 5. 5. 2025

Avtor: Ervin Kordič Rojc, ZADNJI KROG


Ko telo ne more več slediti srcu, nastopi trenutek tišine, v kateri se rojevajo najtežje odločitve.


Tim Gajser, petkratni svetovni prvak v motokrosu, se je znova znašel na razpotju, ki presega meje dirkališča. Po trdem padcu in nedavni poškodbi rame, ki mu je preprečila nastop na dirki za VN Portugalske, je pred izjemno težko dilemo – nadaljevati sezono kljub bolečini ali se ustaviti in dati telesu čas, ki ga potrebuje za celovito okrevanje.


To ni več le športna zgodba. To je zgodba o pogumu, o tihem boju znotraj človeka, ki že vse življenje dokazuje, da zna vstati, ko drugi omagajo. A tokrat je drugače.

To ni več bitka za sekunde, za točke, za stopničke. To je bitka za prihodnost.


Gajser je v letošnjo sezono vstopil z neomajno odločnostjo. Po  mukah z zlomi čeljusti, stegnenice,in še marsikaj drugega,  se je z neverjetno predanostjo vrnil med najboljše. Njegovi letošnji nastopi so bili dokaz, da sodi v sam vrh svetovnega motokrosa. A prav ko se je znova vzpenjal proti vrhu, ga je telo izdalo.


Poškodba rame, o kateri krožijo številne govorice, naj bi bila resnejša, kot se je sprva zdelo. Čeprav uradne potrditve še ni, vse bolj glasno odmeva možnost, da bo potrebna operacija ali vsaj daljša rehabilitacija.


V ozadju številk, točk in boja za naslov svetovnega prvaka se dogaja tisto, kar navzven pogosto ostane nevidno – notranji boj športnika, ki mora izbirati med ambicijo in zdravjem. Tim se namreč še vedno bori za naslov, kljub izpuščeni dirki ostaja v igri. A vsak nadaljnji nastop brez popolnega okrevanja pomeni tveganje – ne le za sezono, temveč tudi za njegovo dolgoročno kariero. Odloča se na robu – med bolečino in upanjem, med ponosom in previdnostjo.


Vsaka ura tišine zdaj odmeva glasneje od hrumenja motorjev. In vsak pogled v prihodnost je zamegljen s skrbjo, kaj bo prinesel naslednji dan.

To ni trenutek za prenagljene odločitve. To je trenutek, ko moraš globoko vdihniti – in zbrati pogum, ki ni glasen, ampak tih. In morda še težji.


Odločitev je še težja, ker ni zgolj njegova. V igri so pričakovanja ekipe, navijačev, sponzorjev in celotne slovenske športne javnosti, ki ga spremlja zvesto že več kot desetletje. A najbolj pomembno vprašanje, ki si ga mora zdaj zastaviti, je: »Kaj je prav zame, za moje telo in mojo prihodnost?«


V zgodovini športa smo videli številne šampione, ki so šli preko meje – nekateri so se vrnili močnejši, drugi pa so ceno plačali s prezgodnjim koncem kariere. Gajser, kot izjemno preudaren in izkušen dirkač, zagotovo ve, da resni šampioni znajo prepoznati pravi trenutek, ko je treba stopiti korak nazaj – ne zaradi šibkosti, temveč zaradi poguma.


Kakršnakoli bo njegova odločitev, si Tim zasluži spoštovanje.

Če se odloči za rehabilitacijo, bo to dejanje zrelosti in notranje moči. Če bo poskušal nadaljevati kljub bolečini, pa bo to novo poglavje v njegovem boju, ki ga že leta piše z neomajno voljo in ljubeznijo do motokrosa.


V tem trenutku si ne zasluži pritiskov, temveč podporo. Četudi sezona 2025 ne bo imela zmagoslavnega konca, pa bo prav ta odločitev – težka, boleča in človeška – tista, ki ga bo v očeh mnogih naredila še večjega.


foto : ©fotokorda 

nedelja, 4. maj 2025

Tim Gajser izgubil vodstvo, a ni izgubil naše podpore !

 Avtor : Ervin Kordič Rojc

4.5.2025



Vrhunski šport je lep in krut hkrati. V trenutku te lahko dvigne v nebo – in v naslednjem te prizemlji z vso močjo realnosti. To trenutno doživlja Tim Gajser, naš šampion, ki je zaradi poškodbe izpustil dirko za svetovno prvenstvo v motokrosu na Portugalskem in tako izgubil vodstvo v skupnem seštevku MXGP 2025.


Bolečina ni samo fizična – gre tudi za psihološki udarec, ki ga razumejo le tisti, ki so kdaj stali na robu najvišjih ciljev. Tim je po odličnem začetku sezone pokazal, da je znova kandidat za naslov svetovnega prvaka. Toda poškodba rame, ki jo je staknil pred portugalsko dirko, je prinesla novo preizkušnjo.


Zdaj je pred težko odločitvijo – naj tvega in kljub poškodbi nadaljuje sezono, ali naj izbere pot operacije, ki bi pomenila konec letošnjega boja za naslov, a morda rešila njegovo dolgoročno kariero?


Ne glede na to, katero pot bo izbral, si Tim zasluži nekaj več kot aplavz – zasluži si našo neomajno podporo. Vztraja, bori se, in čeprav tokrat ni mogel stati za štartno rampo, ostaja vzor predanosti, discipline in poguma. Njegova odločitev, kakršna koli že bo, bo težka. A če kaj vemo o Timu Gajserju, vemo, da bo vedno sprejel tisto, kar bo najbolje za njegovo zdravje in prihodnost.


Vrhunski šport ne dopušča napak, ne prinaša milosti. Vendar prav zato občudujemo tiste, ki znova in znova vstajajo, ki ne obupajo, ki ostanejo zvesti svoji strasti. Tim je eden takšnih. In dokler bo del motokrosa – bodisi kot tekmovalec, bodisi kot simbol tega športa – bomo ob njem stali tudi mi.


Za nas ostaja prvak.

A slovenski motokros ne sloni samo na enem ramenu. V ognju imamo še enega izjemnega voznika – Jana Pancarja. Iz sezone v sezono opozarja nase z zrelostjo, hitrostjo in odločnostjo, ki nakazujejo, da se v njem rojeva še en vrhunski dirkač. Navijali bomo tudi zanj, z vsem srcem, saj v teh trenutkih potrebujemo glasno podporo, ne le enemu, temveč obema slovenskima asoma.


Vrhunski šport ne dopušča napak, a prav zato še bolj cenimo tiste, ki vztrajajo. In Tim Gajser je dokaz, da pravi šampioni ne zmagujejo le z motorjem – temveč s srcem.



Foto : ©fotokorda 

sobota, 3. maj 2025

"Coenen blesti v Aguedi, Febvre znižal zaostanek za Gajserjem – boj za naslov se zaostruje!"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

3.5.2025

Coenen zmagovalec kvalifikacij v Portugalski, Febvre bližje Gajserju


 – Na zahtevni oranžno-rdeči podlagi v Aguedi se je danes odvila kvalifikacijska dirka šeste postaje svetovnega prvenstva MXGP 2025. V ospredju je tokrat zasijal Lucas Coenen , ki je s suvereno vožnjo prišel do zmage in si zagotovil najboljši štartni položaj za nedeljsko glavno dirko.


Belgijec je z odločno vožnjo prevzel vodstvo že v prvih krogih in nato brez večjih težav zadržal prednost do cilja. , medtem ko je tretji ciljno črto prečkal Romain Febvre (Kawasaki), ki je z današnjim nastopom pomembno zmanjšal svoj zaostanek v skupnem seštevku.


V ospredju dogajanja pa je žal 


odsotnost vodilnega v prvenstvu, Tima Gajserja (Honda), ki zaradi poškodbe rame po padcu na prejšnji dirki  tokrat ni nastopil. Slovenski šampion je tako ostal brez novih točk, medtem ko je njegov najbližji zasledovalec Febvre s tretjim mestom pridobil novih 8 točk in zaostanek zmanjšal na zgolj 19 točk.


 Jutrišnja glavna dirka bo znova postregla s številnimi odgovori, še posebej glede forme Coenena, ki vse resneje vstopa v krog favoritov, in Febvra, ki bo želel nadaljevati svoj pohod proti vrhu.

Za slovenske navijače  je dirka minila v pričakovanju novic o Gajserjevem okrevanju. Uradnih informacij o dolžini njegove odsotnosti še ni, v ekipi Honde pa upajo, da bo Tim nared že za naslednjo dirko. Jasno pa je, da bo vsaka izpuščena vožnja pomenila težji boj za naslov.


Dirkaški konec tedna se nadaljuje z nedeljsko dirko za VN Portugalske, ki bo dala še bolj jasno sliko razmerij moči v boju za naslov svetovnega prvaka.

V Aguedi je bil  na startu  edini  Slovenec Jan Pancar, ki je na drugem treningu zasedel šesto mesto,  dirko pa je končal na 17.mestu. 


foto :©fotokorda


četrtek, 1. maj 2025

Šok za slovenske navijače: Tim Gajser izpušča Portugalsko dirko zaradi poškodbe !

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

1.5.2025

Gajserjev boj s poškodbo izgubljen – izpušča Portugalsko, a ostaja predan vsem navijačem


Slovenski motokros as Tim Gajser zaradi poškodbe rame ne bo nastopil na prihajajoči dirki svetovnega prvenstva MXGP v portugalski Aguedi. Ramo si je izpahnil na zadnji dirki v Švici, kljub intenzivni rehabilitaciji pa se ni uspel pravočasno pripraviti za varno vrnitev na progo.


»Seveda vsi vedo, da sem si v Švici izpahnil ramo, a kljub najboljši možni oskrbi po odhodu s steze ne bom mogel nastopiti na dirki MXGP na Portugalskem,« je sporočil Gajser. »Z vsemi fizioterapijami sem se trudil po svojih najboljših močeh in naredili smo vse, da bi bil pripravljen za ta konec tedna, vendar se preprosto ni izšlo.«


Po njegovih besedah je v začetku tedna kazalo obetavno, a gre za poškodbo, ki je ni mogoče siliti. Gajser je izrazil razočaranje, da bo moral izpustiti pomembno dirko, a ostaja optimističen glede prihodnosti.


»Zdaj bomo videli, kaj lahko storimo v prihodnjih dneh, da bi ugotovili, kakšen bo naš naslednji korak,« dodaja.


Ob tem se je iskreno zahvalil vsem navijačem za podporo, zlasti tistim, ki ga spremljajo kljub lastnim življenjskim izzivom: »Rad bi se zahvalil za vsa sporočila podpore, ki sem jih prejel od vseh svojih navijačev – še posebej tistih, ki se borijo z lastnimi omejitvami. Vaša predanost in energija mi pomenita ogromno. Upam, da se kmalu vidimo na dirkah.«


Gajser je že večkrat dokazal, da ni le vrhunski športnik, ampak tudi človek velikega srca. Njegov odnos do navijačev, tudi tistih s posebnimi potrebami, ga dela še toliko bolj izjemnega – in prav ti navijači bodo zagotovo med prvimi, ki mu bodo znova zaploskali ob vrnitvi.

foto :  ©fotokorda 



torek, 29. april 2025

"ŠAMPION SE NE PREDA: GAJSER PRIPRAVLJEN NA PORTUGALSKI PEKEL" - PORTUGALSKA BO PRIČA VRNITVI BOJEVNIKA"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

29.4.2025


GAJSER SE VRAČA! Po poškodbi rame znova na štartu ! 


Tim Gajser je nazaj – in to z ognjem v očeh! Slovenski motokros as, ki je pred tedni grdo padel in si poškodoval ramo, je  razveselil svoje navijače z novico, da bo ta konec tedna dirkal na VN Portugalske v Aguedi. Po krajšem prisilnem premoru se borec iz Pečk vrača tja, kamor spada – na štartno rampo svetovnega prvenstva MXGP!


»Ni bilo lahko, a sem pripravljen. Gremo naprej,« je sporočil Gajser, ki s svojo značilno borbenostjo ne odneha niti za trenutek. Kljub bolečini, treningom pod omejitvami in negotovosti glede povratka, se petkratni svetovni prvak vrača – in to ne zgolj zaradi točk, ampak zaradi ljubezni do športa in nepopustljive želje po zmagi.


Agueda, z rdečo zemljo in tehnično zahtevno postavitvijo, bo pravi test – ne le za njegovo ramo, temveč tudi za njegov značaj. A če kdo zna voziti z dušo in srcem, je to prav Tim. Medtem ko konkurenca še vedno drži močan tempo, bo Portugalija prva priložnost za Gajserja, da znova pokaže, zakaj nosi številko 243 z največjim ponosom.


Navijači že nestrpno čakajo – Portugalska bo v znamenju povratka šampiona. Bo Tim znova premešal karte v boju za naslov in še povečal vodstvo v skupnem seštevku? 


foto : ©fotokorda  



"Padel. Vstal. Točke." - To ni bil padec – to je bil dokaz"

 Avtor : Tina Kordič 

29.4.2025


Marquez – dirkaški zveriženec, ki ne pozna predaje

Ko se v MotoGP-ju zdi, da smo videli že vse, pride Marc Márquez in premeša karte. Nedeljska dirka je bila pravi oder za njegov novi junaški podvig – padel, vstal, pobral razbit motor in osvojil točke. In to ne ene, kar štiri pomembne točke za skupni seštevek. To ni zgolj šport. To je čista esenca dirkanja.


Márquez se je znašel na tleh, ko bi marsikdo že odložil čelado in se odpravil proti garaži. A ne on. Ne nekdo, ki ima motociklizem v krvi in naslov v očeh. Z očitno poškodovanim motorjem – brez leve aerodinamične krilce, razbitim poldesnim delom motocikla in tresočim se krmilom – se je vrnil na stezo in naredil tisto, kar zna najbolje: dirkal.


Vsaka točka letos šteje, še posebej z upoštevanjem neverjetno izenačenega prvenstva. In Márquez ve, da se naslovi ne osvajajo le z zmagami, temveč tudi s podvigi, kot je bil ta – ko iz nič narediš nekaj. Ko iz razbitin izklesaš rezultat.


Kdo drug bi to storil? Nihče. To ni prazna hvala, to je surovo dejstvo. V modernem MotoGP-ju ni veliko takšnih, ki bi si sploh upali s takšno razbitino nazaj na stezo – kaj šele, da bi prehiteli še nekaj konkurentov in prinesli domov točke.


Ta podvig ne priča le o njegovi vzdržljivosti in talentu, temveč predvsem o neizprosni želji po naslovu svetovnega prvaka. V vsakem njegovem gibu, vsaki reakciji in vsakem ovinku letos vidimo – Marc je nazaj. In lačen je zmage. Ni več govor o vračanju. Govor je o lovu na krono.


Dirkaški fenomen? Brez dvoma. Legenda? Že dolgo. A to, kar počne letos, presega celo njegove standarde. In prav zato – klobuk dol, Marc. MotoGP te je potreboval. In zdaj, bolj kot kdajkoli prej, ti potrebuješ MotoGP.

MARC MÁRQUEZ:


»Nisem razmišljal. Pobral sem motor in šel. Videl sem, da še deluje, čeprav na meji – in dokler se premika, jaz dirkam. Te štiri točke... morda se bodo komu zdele majhne, meni pa pomenijo ogromno. Za ekipo, za sebe, za boj za naslov. Tak sem – borim se do konca.«



foto : motogp - dorna 

nedelja, 27. april 2025

Bratska vojna za krono MotoGP: Alex in Marc Márquez na robu živcev !

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

27.4.2025 



Sezona MotoGP 2025 je prinesla razplet, ki si ga pred začetkom nihče ni upal napovedati: Alex Márquez vodi skupni seštevek za vsega eno točko pred starejšim bratom Marcom. Napetost narašča iz dirke v dirko, bratska tekmeca pa z vsakim nastopom pišeta novo poglavje v zgodovini prvenstva. Pred nami je ključnih pet dirk, ki bodo verjetno odločile, kdo bo kronan za najboljšega na svetu – bo to preudarni Alex ali neukrotljivi Marc? Jasno je eno: do konca sezone bomo spremljali epsko bitko, kjer bodo odločale malenkosti, živci in hladnokrvnost.




Moje mnenje? Mislim, da bo bitka med bratoma šla do zadnje dirke. Alex zdaj vozi bolj taktično, kot smo ga bili vajeni v prejšnjih letih. Zdi se, da razume, da mu ni treba vsako dirko zmagati, ampak mora vedno biti v igri za stopničke. Po drugi strani pa Marc ne zna voziti drugače kot na polno – pri njem je vse ali nič, kar lahko pomeni velike zmage ali pa kakšno nepotrebno ničlo.


Ključno bo, kako bo kdo od njiju zdržal psihološki pritisk. Marc ima več izkušenj s takimi situacijami in zna stopnjevati formo proti koncu sezone. A Alex je letos videti bolj zrel kot kadarkoli – in če bo nadaljeval tako zrelo, zna presenetiti in osvojiti naslov.


Zelo veliko bo odvisno tudi od stez, ki prihajajo. Če bo na koledarju več tehničnih, počasnejših prog, kjer šteje natančnost in pametna vožnja, dam prednost Alexu. Če pa bo več hitrih, kaotičnih dirk, kjer šteje agresivnost in "nori" napadi, potem bo Marc nevarnejši.


Skratka – kar koli se bo zgodilo, bomo očitno gledali epsko družinsko bitko, ki bo šla v zgodovino MotoGP!

Kaj nas čaka v naslednjih petih dirkah?


Če pogledamo na koledar, po Jerezu sledijo še steze, ki bodo ključne za razvoj sezone:


Le Mans (Francija) – Steza, kjer pogosto vidimo spremenljive razmere (dež?). Alex je v preteklosti že pokazal, da zna v težkih pogojih ostati miren. Če bo mokro, ima lahko rahlo prednost.


Mugello (Italija) – Marc bo tukaj nevaren. Hitre menjave smeri in brutalno zaviranje ustrezajo njegovemu agresivnemu stilu. Alex bo moral paziti, da ostane blizu in izkoristi morebitne Marcove napake.


Catalunya (Barcelona) – Domača steza za oba! Tukaj bo pritisk ogromen. V zgodovini smo večkrat videli, da domači pritiski znajo zamegliti presojo. Ključno bo, kdo bo ostal zbran. Če bo Alex tukaj zdržal, bi lahko psihološko pridobil ogromno.


Assen (Nizozemska) – “Katedrala motociklizma”. Tekoča, hitra steza, kjer je potrebna brezhibna natančnost. Alexu bi to znalo bolj ustrezati, ker letos vozi bolj gladko in stabilno.


Sachsenring (Nemčija) – To je Marcovo kraljestvo. Če bo zdrav in v dobri formi, bo tukaj izredno težko premagljiv. Alex bo verjetno poskušal minimalizirati izgubo točk.


Povzetek scenarija:


Po Jerezu in Le Mansu lahko Alex še vodi.


Mugello in Sachsenring sta bolj Marcova terena – tam se zna vrstni red v prvenstvu preobrniti.


Catalunya in Assen pa bosta odločilni psihološki preizkušnji: tam se lahko pokaže, kdo si bolj zasluži naslov.


Če bo Alex zdržal pritisk in pametno zbiral točke, bo težko izgubiti prednost. Če pa Marc uspe v naslednjih dirkah znižati to razliko na nekaj točk, ga bo proti koncu sezone težko ustaviti.

Kdo ima prednost na naslednjih stezah?


Steza Prednost Zakaj?

Le Mans Alex (če bo dež) Alex boljši v spremenljivih razmerah

Mugello Marc Hitre menjave, dolga ravnina ustreza Marcu

Catalunya Izenačeno Domači pritisk, odločala bosta mirnost in strategija

Assen Alex Tekoča steza, nagrajuje gladko vožnjo

Sachsenring Marc Njegova najuspešnejša steza

 Trije ključni faktorji v boju za naslov:

Psihološka stabilnost


Alex mora zdržati pritisk favoritstva, Marc pa pritisk lovljenja.


Taktika na stezi


Zmaga ne bo vedno nujna – včasih bo bolj pomembno zbirati konstantne točke.


Tehnične nadgradnje motociklov


Če katera ekipa pripelje učinkovito izboljšavo (posebej aerodinamično), lahko tehtnica hitro prevesi na eno stran.

Tri skrivnosti do naslova

V boju, kjer šteje vsaka točka, bodo ključni naslednji faktorji:

  1. Psihološka stabilnost – Alex mora ohraniti hladno glavo, Marc pa mora nadzorovati svojo impulzivnost.

  2. Taktična zrelost – Zmaga ni vedno ključna; dosledno zbiranje točk prinaša naslove.

  3. Tehnični napredek – Možna nadgradnja motociklov bi lahko dramatično vplivala na razplet prvenstva.



foto : motogp- dorna 

"Brata Márquez pišeta zgodovino: Alex zmagovalec v Jerezu!"

 Avtor : Tina Kordič 

27.4.2025 


Zgodovinski dan za družino Márquez: Alex Márquez slavil prvo zmago v MotoGP!

Jerez, 27. april 2025 – Danes smo bili priča pravemu zgodovinskemu trenutku v svetovnem prvenstvu MotoGP. Alex Márquez je z izjemno predstavo v vročem Jerezu dosegel svojo prvo zmago v kraljevskem razredu, s čimer je še dodatno utrdil sloves družine Márquez kot ene največjih zgodb letošnje sezone.


Že v kvalifikacijah je bilo jasno, da ima Alex izjemen ritem, toda dirka je vseeno terjala popolnost – in Alex jo je dostavil v velikem slogu. V borbi z najboljšimi, vključno z bratom Marcom, je pokazal neomajno odločnost, brezhibno tehniko in hladno glavo, kar mu je na koncu prineslo zasluženo zmago. Ob prihodu skozi cilj je dvignil roke visoko v zrak, medtem ko so tribune eksplodirale v aplavz.


Sezona 2025 tako vse bolj postaja v znamenju bratov Márquez. Marc Márquez, že večkratni svetovni prvak, letos znova kaže vrhunsko formo in je eden glavnih kandidatov za naslov, zdaj pa se mu je v ospredje pridružil še njegov mlajši brat Alex. Družina Márquez piše neverjetno zgodbo o talentu, vztrajnosti in bratstvu, ki navdihuje motociklistični svet.


"To zmago posvečam svoji družini, vsem, ki so verjeli vame. Ni lahko voziti v senci Marca, a danes sem pokazal, da imam svojo pot," je po dirki čustveno dejal Alex. Marc pa ga je ob prihodu v park ferme s ponosom objel, kar je bilo eden najlepših trenutkov dirkaškega dne.


MotoGP je v sezoni 2025 dobil novo dimenzijo. Rivalstvo in hkrati globoka bratska povezanost Alexa in Marca Márqueza ustvarjata neponovljivo zgodbo, ki bo – ne glede na razplet prvenstva – ostala zapisana v zgodovino.


Naslednja postaja: Le Mans. In vsem je jasno: letos vozita zgodovino prav brata Márquez !






foto : motogp - dorna 



sobota, 26. april 2025

Fenomen bratov Márquez: Jerez le še potrdil njuno prevlado"

 Avtor : Tina Kordič 

26.4.2025

Fenomen bratov Márquez: Jerez 2025 razkril še eno poglavje v njuni izjemni sezoni


Današnja sprint dirka v Jerezu je bila še en jasen dokaz, da v sezoni 2025 spremljamo nekaj res posebnega. Brata Márquez, Marc in Álex, sta še enkrat več navdušila občinstvo ter tekmecem pokazala, da letos štejeta za glavna kandidata za najvišja mesta.


Marc Márquez, za mnoge že zdaj eden največjih talentov v zgodovini MotoGP, je s svojo mojstrsko vožnjo v Jerezu dokazal, da ima še vedno tisti surovi občutek za motor, ki ga ločuje od vseh drugih. Njegova sposobnost, da v ključnih trenutkih iztisne maksimum iz motorja, upravlja tveganja in obvladuje ekstremne pogoje na stezi, je skoraj neverjetna. Danes je znova vozil brezhibno – hitro, pogumno in pametno.


Álex Márquez pa prav tako piše svojo zgodbo. Čeprav je bil v preteklosti včasih v senci slavnejšega brata, letos več kot očitno kaže, da je samostojen in nevaren tekmec za vsakogar na stezi. Njuna kombinacija bratstva, tekmovalnosti in vzajemnega spoštovanja ustvarja posebno dinamiko, ki bogati tako sam šov kot tudi celotno sezono.


Glede Marca lahko res začnemo odkrito govoriti o nečem posebnem. Če bo zdravje služilo, če bodo tehnične težave minimalne, potem ima Marc Márquez letos realno možnost, da še enkrat osvoji svetovno prvenstvo. In to bi bila zgodba za zgodovino – povratek iz let polnih poškodb, iskanja pravega motocikla in neverjetnega garanja.


Sezona 2025 je torej vse bolj v znamenju bratov Márquez. In današnji Jerez? Bil je še en opomin vsem ostalim: kdo sta resnična glavna igralca v tej sezoni MotoGP.




foto : motogp - dorna 

Spomin na Michel Rougerieja: Nevarnosti in strast motošporta na Grobniku"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 

26.4.2025


Spomin na Michel Rougerieja: Tragedija na Grobniku in opomin motošportu ! 


Motošport je šport, poln strasti, adrenalina in neverjetne borbenosti, vendar v sebi nosi tudi neizogibno nevarnost. Dirka za svetovno prvenstvo Grand Prix na dirkališču Grobnik v Rijeki, ki je leta 1981 gostila najboljše motocikliste sveta, bo za vedno ostala v spominu, ne le zaradi vrhunskih bojev na stezi, ampak tudi zaradi tragičnega dogodka, ki je za vedno zaznamoval to dirko. Francoski dirkač Michel Rougerie je med dirko tragično izgubil življenje, kar je pustilo globoko rano v srcih vseh, ki so imeli priložnost spremljati ta šport na tem legendarno nevarnem dirkališču.


Dirkališče Grobnik, ki je že vrsto let prizorišče svetovnih motociklističnih prvenstev, ni znano zgolj po svoji zgodovini, ampak tudi po nevarnostih, ki jih prinaša. Zasnovano v 1970-ih letih, v obdobju, ko so varnostni standardi v motošportu še zdaleč niso bili na današnji ravni, je steza v Grobniku postavila dirkače pred izjemen izziv. Hitre in zahtevne ovinke, ki zahtevajo izjemno natančnost in pogum, pa tudi visoke temperature in nestabilne vremenske razmere, so le nekateri od faktorjev, ki so prispevali k številnim nesrečam, ki so se zgodile na tem dirkališču skozi leta.


Rougerie, ki je bil prepoznaven po svoji agresivni vožnji in izjemnem tehničnem znanju, se ni bal izzivov, ki jih je Grobnik ponujal. Vendar pa je ta dirka za vedno spremenila pogled na nevarnosti, s katerimi se dirkači soočajo vsakokrat, ko stopijo na stezo. Tragedija, ki se je zgodila tistega dne, ni zgolj opomin na pomen varnosti, ampak tudi na to, kako krhak in nepredvidljiv je motošport.


Spomin na Rougerieja in njegove oboževalce


Za vse tiste, ki so obiskovali dirkališče Grobnik tistega dne, bo to dirka, ki se jo bodo spominjali iz povsem drugega razloga. Michel Rougerie je bil dirkač, katerega strast do motociklizma je bila očitna v vsakem njegovem zavoju, v vsakem trenutku, ko je stopil na gas. Tisti, ki so obiskovali to dirko, so imeli priložnost videti, kako se preizkušajo najboljši v svetu – vendar so hkrati postali priče tragediji, ki bo za vedno spremenila njihov pogled na ta šport.


Rougerie je bil znan po svoji srčnosti in borbenosti, vendar bo za vedno ostal v spominu tudi kot opomin na to, kako nevaren je motošport. Tisti, ki so ga poznali in tisti, ki so ga spremljali, bodo vedno nosili spomin na dirkača, ki je pogumno sledil svoji strasti, dokler mu življenje ni vzelo te možnosti. Na Grobniku bodo njegovo ime in spomin živeli še dolgo, saj je ta tragedija postala del zgodovine tega dirkališča, ki je že pred tem nosilo številne zgodbe o izzivih, nevarnostih in pogumu.


Opomin za prihodnost


Tragedija na Grobniku ni le opomin na minule čase motošporta, ampak tudi na nujnost nenehnih izboljšav varnosti v tem športu. Čeprav se varnostne tehnologije in zaščitna oprema stalno izboljšujejo, morajo organizatorji in vsi, ki so vključeni v svetovni motociklizem, še naprej delati na tem, da se tveganja zmanjšajo na najmanjšo možno mero. Rougeriejeva smrt ni le izguba za motošport, ampak tudi poziv k akciji – k iskanju novih načinov za zaščito dirkačev in zagotavljanje njihove varnosti.


Michel Rougerie bo ostal v spominu kot izjemen športnik, katerega prispevek k motošportu je neizmeren, vendar bo za vedno povezan z Grobnikom in z opominom na to, kako krhak je ta svet hitrosti, moči in strasti.


Za vse, ki so obiskovali Grobnik tistega dne, bo to dirka, ki jih bo zaznamovala za vedno. In za vse nas je to priložnost, da se spomnimo, da je življenje preveč dragoceno, da bi ga jemali za samoumevno – tako na stezi kot v življenju.




Fabio Quartararo današnji zmagovalec kvalifikacij motogp - Jerez !



Avtor :Ervin Kordič Rojc 

26.4.2025


 Danes je Fabio Quartararo dosegel izjemen uspeh na kvalifikacijah za Veliko nagrado Španije v Jerezu, saj je s časom 1:35.610 postavil nov rekord kroga in osvojil svoj prvi "pole position" po letu 2022. S tem je za 33 tisočink sekunde prehitel Marca Márqueza, ki je pred tem vodil v kvalifikacijah. Tretje mesto je zasedel Francesco Bagnaia, kar pomeni, da bo prva štartna vrsta sestavljena iz Quartararoja, Márqueza in Bagnaje .​


Napoved za popoldansko sprint dirko

Sprint dirka je na sporedu danes ob 15:00. Quartararo bo štartal s prvega mesta, kar mu daje dobro izhodišče za morebitno zmago. Vendar pa bo moral biti pozoren na Marca Márqueza, ki je trenutno vodilni v skupnem seštevku prvenstva z 17 točkami prednosti pred svojim bratom Alexom in 26 točkami pred Bagnaio . Márquez bo zagotovo motiviran, da pred domačimi navijači poveča svojo prednost v prvenstvu.​



Quartararo je v preteklosti že pokazal, da mu steza v Jerezu ustreza, saj je to že njegova četrta "pole position" na tem prizorišču . Čeprav je Yamaha v zadnjem času nekoliko zaostajala za konkurenco, današnji rezultat kaže na napredek in potencial za dober rezultat v sprint dirki.​


Zaključek

Sprint dirka obeta napet boj med Quartararojem in Márquezom, pri čemer ne gre odpisati niti Bagnaje, ki štarta s tretjega mesta. Glede na današnje kvalifikacije in formo dirkačev lahko pričakujemo razburljivo dirko z možnimi presenečenji


foto: motogp - dorna 

sreda, 23. april 2025

Brata Márquez na domači misiji: Bo Španija znova njihova trdnjava?

 Avtor: Ervin Kordič Rojc 

23.4.2025

Pred nami je nova napeta preizkušnja MotoGP, tokrat na domačih tleh bratov Márquez – v vroči Španiji. Marc Márquez ostaja vodilni v skupnem seštevku in bo nedvomno želel pred domačim občinstvom še utrditi svojo prednost. Tik za njim preži njegov brat Alex, ki sanja o prvi zmagi sezone, medtem ko Francesco Bagnaia na tretjem mestu ostaja resna grožnja za končni naslov.




foto : motogp dorna 

torek, 22. april 2025

KO PADE GAJSER , SE ZATRESE GOZD. KO VSTANE, SE TRESEJO NASPROTNIKI !

 Avtor: Ervin Kordič Rojc 

22.4.2025 


Tim Gajser – srce iz jekla, duša borca. V Švici ga je vrglo ob tla, a nazaj je vstal s pogledom, ki ne sprašuje, temveč zahteva. Gledali smo padec. Nato pa vzpon, ki je zatresel cel MXGP.

Na progi v Frauenfeldu se je prašilo, a resnični udar je prišel z Gajserjevim padcem. Prvi trenutek tišine, zadržani dih navijačev, a nato – kot že tolikokrat doslej – Tim vstane. In ko se postavi na noge, v tistem trenutku vemo, da ni konec. Šele začenja se.


V drugi vožnji se ne bori le za točke – bori se s sabo, s spomini, s silo udarca. In zmaga. Ne z rezultatom, ampak z načinom: "Tudi ko padem, sem še vedno nevaren."


To ni pravljica, to je Timova realnost. In vsak padec je le podlaga za naslednji let.

Tim Gajser ni tip človeka, ki bi bežal pred bolečino. On jo pogleda v oči, stisne ročico za plin in gre naprej. Ker MXGP ni igra za nežne. Je vojna za izbrane. In Gajser je rojen za boj.


Ko dirka, dirka s srcem. Ko pade, se pobere z glavo pokonci. In ko pride ciljna črta, mu ni treba ničesar dokazovati – razen tega, da še vedno piše svojo legendo.

"Padec me ne definira. To, da vstanem – to sem jaz."

– Tim Gajser


foto:fotokorda 

Ervin Kordič Rojc

Dvojni udarec bratov Márquez, Aldeguer dokončno dozorel. Mladi val trka na vrata: Márquez, Aldeguer in Acosta v ospredju!

  Brata Márquez znova neusmiljena – Fermin Aldeguer zrelo do stopničk ZADNJI KROG – Ervin Kordič  Rojc V današnji Super Sprint dirki smo b...