Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

 El Diablo v Assnu pometel z konkurenco !


Motogp :

Fabio Quartararo:  Bila je res težka dirka, toliko sem se trudil, da bi prehitela Pecca. Ves vikend sem se malo mučil z desno roko in na dirki bi lahko šel tri do štiri desetinke hitreje v vsakem krogu, toda počutil sem se res slabo in me je bilo na polovici dirke nekoliko strah, vendar sem držal tempo in sem lahko srečen,da sem  dobil bitko z Maverickom.

1 Fabio Quartararo - Monster Energy Yamaha MotoGP - Yamaha - 40:35.031

2 Maverick Viñales - Monster Energy Yamaha MotoGP - Yamaha - +2.757

3 Joan Mir - Team Suzuki Ecstar - Suzuki - +5.760


Top Independent Team rider

4 Johann Zarco - Pramac Racing - Ducati - +6.130


Moto2:

Raul Fernandez: Bila je neverjetna dirka, uničen sem. Na začetku sem naredil dva zelo slaba kroga, zdržal, vendar izgubil preveč položajev. Kasneje sem si opomogel. Bila je res težka in mentalna dirka. Naj se  zahvalim svoji ekipi, prinesli so mi neverjetn motor in v zadnjem delu dirke sem bil resnično močan in ta zmaga je za velikega brata Heinza Kinigardnerja, ki je v bolnišnici, ker si želim da mu pošljem svojo podporo. Se vidimo na naslednjih dirkah. 

1 Raul Fernandez - Red Bull KTM Ajo - Kalex - 39:01.832

2 Remy Gardner- Red Bull KTM Ajo - Kalex - +1.066

3 Augusto Fernandez - Elf Marc VDS Racing Team - Kalex - +1.265


Moto3:

Dennis Foggia: "Vesel sem! Bila je neverjetna dirka, težka dirka, najprej pa čestitke Romanu Fenatiju. Zame sem res vesel, motor je bil popoln, a tudi proga tako hitra, zato sem res vesel. Mislim, da sem tretji v prvenstvu, zato je bilo danes pomembno, da dobim čim več točk. Na koncu sem zmagal, zato sem resnično vesel, rad bi se zahvalil svoji ekipi. Tudi moj cilj je bil, da grem na počitnice mirno , res sem vesel in se vidimo čez en mesec.


1 Dennis Foggia - Leopard Racing - Honda - 37:35.287

2 Sergio Garcia - Gaviota GASGAS Aspar Team - GASGAS - +0.078

3 Romano Fenati - Sterilgarda Max Racing Team - Husqvarna - +0.207





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !