Izjave dirkačev motogp pred nedeljsko dirko za VN Nizozemske - ASSEN

 Izjave motogp dirkačev pred dirko za VN Nizozemske !

Fabio Quartararo: "Tako sem navdušen, ker je to ena mojih najljubših prog. Popolnoma se razlikuje od Sachsenringa, motor gre dobro. Ta proga mi je res všeč, tako hitra in mislim, da mi gre res dobro, na motorju se počutimo odlično. Sachsenring je bil za nas hud, mislim, da so bile stopničke najboljše, kar smo lahko dosegli v nedeljo.


Na poletnih počitnicah:

"Iskreno, rad imam odmor, toda pet tednov se mi bo zdelo veliko. Ampak , pomembno je, da si oddahnem, ampak že drugi teden bom živčen, da se vrnem na motor, mislim pa, da je to potrebno za telo in um. "

Jack Miller:

Prejšnji teden v nedeljo preprosto ni bil naš dan,  počutil sem se mega ves vikend   nisem se  mogel sestaviti na dirki. Fantje so se dobro vozili in od tam smo prišli z dobrim izkupičkom točk.

Na poletnih počitnicah:

"Niti je dovolj dolgo niti dovolj kratko. Ne morem domov, ni dovolj dolgo, da bi šel domov, zato moram ostati tukaj , to je, kar je. Lepo si je odpočiti, oditi, narediti nekaj drugih stvari , ne pa potovanja in še kaj. Dodatnih nekaj tednov ne bi bilo slabo, ampak ne morem vedno dobiti tistega, kar si želim! "


Marc Marquez: Bila je pomembna zmaga v nedeljo, eden najpomembnejših ali najtežjih trenutkov v moji karieri. Ta zmaga je prišla v zelo pomembnem trenutku, ker smo bili v zelo globokem položaju, zlasti zame, pa tudi ekipa in Honda, ker smo  bili dolgo časa brez zmage, vendar mislim, da se bomo tukaj vrnili v svoje resnično stanje. Vseeno pa je bilo pomembno, da bomo pred poletnimi počitnicami poskusili mimo Assena in nato en mesec za nadaljevanje našega programa, našega procesa in poglejmo, ali se bomo lahko vozili boljše kot Mugello in Montmelo, vendar ne morem pričakovati, da bom tukaj na isti ravni kot vSachsenringu.


Na poletnih počitnicah:

"Seveda bo poletni oddih zame pomemben. Nenavadno je, ker sem na Montmelovem testu opravil veliko krogov. Če pa je obremenitev na roki  dolga približno 30 krogov kot  na Sachsenringu, potem dan po nastopu močno pade. Ko se   vreme spreminja in je  precej vlage občutim bolečine, telefonsko sem poklical zdravnika in pravi, da je to normalno, a najpomembnejša je bila tista zmaga.


"Dobra novica zame je ta , da bomo šli v Austin. Všeč mi je proga. Slaba novica je, da so že odpovedali ali pa se zdi, da ne bomo dirkali na nekaterih progah, ampak več dirk na koledarju je boljše za vse dirkače. "


Valentino Rossi: Assen je odličen kraj. To je proga, ki jo bolj ali manj ljubi vsak dirkač, ker je najprej proga z največ zgodovine motociklizma in je bila na koledarju od začetka, drugič pa postavitev je fantastična. Zdaj je spremenjena, vendar ostaja okus starega Assena in vožnja je vedno v veliko veselje. Da in zdaj je uradno, naslednje leto bo VR46 imel ekipo v MotoGP in vsi smo zelo veseli in zelo sem ponosen na ta projekt, ki se je začel pred desetimi leti z akademijo dirkačev in tudi z ekipo v Moto3 in Moto2. V njem je veliko dobrih ljudi, ki so vsi zelo navdušeni. Uporabili bomo motor Ducati in s tem smo zelo zadovoljni. Italijanski motor in italijanski piloti, pa tudi ekipa, ki je v Italiji, v Tavulliji. Ja, mislim, da je to dobro in lahko uživamo. "


O prihodnosti:

"Še vedno se nisem odločil, ker bom med tem odmorom poglobljeno premislil. Pogovoriti se moram tudi z Yamaho in ekipo, vendar veste, da želimo poskusiti za boljši nastop in zagotovo boljše rezultate. Začetek sezone do tega trenutka ni bila fantastična, zato s tega vidika mislim, da bo zelo težko, da bom dirkal naslednje leto. Vedno me princ potiska, da naslednje leto dirkam v moji ekipi z Ducatijem mislim, da bo to zelo težko. "





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !