MM93 - VRNITEV V KRALJEVEM SLOGU !

 MM93 - Vrnitev Marca - kakšna volja do zmage!


Marc se je v velikem slogu vrnil, največ zahvale gre celotni   moji ekipi: vsem ki so mi na kakršen koli način pomagali da sem danes tukaj v takem položaju. Sam ne bi zmogel. In zahvaljujem se tudi Hondi za spoštovanje do mene. To prvo mesto je pomembno za vso družino HRC. 

Kaj mislite o današnjim zmagi?

Težko je reči. Lahko rečem, da se zaradi tega, kar sem doživel v zadnjem obdobju, danes počutim še bolj ponosen kot tisto, kar sem naredil v celotni  moji karieri. Seveda je bila zmaga tukaj pomembna, toda okrevanje se nadaljuje.

Kdaj ste med dirko pomislili da lahko zmagate?


Vedel sem, da bom danes imel veliko priložnost.  Rekel sem si: moram poskusiti.nekako sem poskušal ostati čim bližje vodilnim, v trenutku ko je začelo rahlo deževati, nisem popustil in sem vozil na vso moč, prelomni trenutek je bil ko se mi je začel približevati Oliveira, moral sem ostati zbran, vozil sem na limitu, in poslušal misli v glavi, da ne naredim napake in posledično padem, kar bi bil zelo hud udarec zame in za hondo, ni  bilo lahko vendar sem vzdržal pritisk .  

Kako se vidite v nadaljevanju sezone?

Ja danes smo zmagali, tukaj mi je šla proga v moj prid, saj je veliko levih ovinkov, zato je bila moja poškodovana roka manj obremenjena, ampak vseeno sem čutil bolečino, in  zato moja vožnja ni bila povsem poplna in nisem mogel vseh ovinkov odpeljati še boljše, ja že na naslednji dirki v Assen-u, bom sigurno v slabšem položaju. 

MotoGP podium:

1 Marc Marquez - Repsol Honda Team - Honda - 41:07.243

2 Miguel Oliveira - Red Bull KTM Factory Racing - KTM - +1.610

3 Fabio Quartararo - Monster Energy Yamaha MotoGP - Yamaha - +6.722


Top Independent Team rider

7 Aleix Espargaro - Aprilia Racing Team Gresini - Aprilia - +9.371



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !