Silverstone MotoGP Press Conference

 Monster Energy British Grand Prix : Tiskovna konferenca


Fabio. Q. : To  je ena mojih najljubših prog v MotoGP, Yamaha se zelo dobro poda progi in gre samo za to, da gremo jutri zjutraj ven, takoj uživati ​​in se lepo zabavati. . Upam, da nam bo lepo vreme naklonjeno.


Jake Dixon: "Očitno je fantastično in  hvala Petronasu, ki mi je dal priložnost voziti motor MotoGP. To narediti doma je precej posebno, če bi kdo lahko debitiral, mislim, da bi to naredil doma, tako da, ja komaj čakam. pred polno množico, zdi se, da je Silverstone v preteklosti ustrezal Yamahi. Komaj čakam, zagotovo bo to velika krivulja učenja, toda jaz ' Pripravljen sem  sprejeti izziv in  videti, kaj lahko naredimo.


"Miru sem pravkar rekel, da sem imel nekaj neprespanih noči, ja. To je vsekakor navdušenje, toliko navdušenja, a tudi živčni časi. Od sebe ne pričakujem ničesar, to je le velika krivulja učenja. Ne morem  pričakovati, da bom karkoli naredil, nikoli nisem vozil motocikla MotoGP, vse je tako drugače. Poskusil bom opraviti najboljše delo, ki ga lahko opravim ob koncu tedna.


Jorge Martin: "Bil bi tako samozavesten, če bi bila dirka spet v Avstriji, a smo prišli na novo progo, jaz pa se moram osredotočiti in začeti od nič. Ne vem, kako bo, zato probam najti dober občutek s motorjem. Kot vedno bom dal 100%, ne bo lahko, vendar se bom potrudil.


Mir.J. : Nisem nervozen. Mislim, da je pomembno, da dobiš občutek.. Tu nisem vozil od leta 18 in zagotovo bo to malo težko v prvih krogih. Če pa imate odličen občutek in veste,da smo letos opravili veliko dirk in mislim, da sem v dobri formi, vendar mislim, da se bom na tej progi lahko hitro prilagodil. proga je precej dolga, široka, težko je najti črto, ampak ja. Pomembno je, da jo najdemo čim hitreje. "



 photo L-R: Dixon, Bagnaia, Martin, Quartararo, Binder, Mir, Crutchlow

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !