Fabio .Q. EL DIABLO WORLD CHAMPION - MOTOGP

 EL DIABLO

WORLD CHAMPION MotoGp  2021

Quartararo je postal prvi Yamahin dirkač , ki je osvojil krono v motogp razredu po Jorgeju Lorenzu leta 2015, in sedmi skupaj z Giacomom Agostinijem (en naslov v kraljevem razredu), Kennyjem Robertsom (3), Eddiejem Lawsonom (3), Waynom Raineyjem (3), Valentino Rossi (4) in Jorge Lorenzo (3). To je 18. naslov za voznika Yamahe v razredu premier.


Quartararo je izenačen na šestem mestu z Maxom Biaggijem in Maverickom Viñalesom na lestvici Yamahinih dikačev z največ zmagami v vrhunskih razredih, takoj za Kennyjem Robertsom (22 zmag). Valentino Rossi vodi s 56 zmagami v kraljevem  razredu z Yamaho.


Z 20 zmagovalnimi stopničkami do zdaj je Quartararo francoski dirkač  z največ stopničkami v razredu motogp pred Christianom Sarronom (18 stopničk).

Fabio Quartararo: "Že po nekaj urah že nimam normalnega glasu, veliko sem jokal in veliko kričal! Zdi se mi neverjetno. Ko sem prečkal ciljno črto, sem pomislil na vse težke trenutke, ki sem jih imel, in biti svetovni prvak v MotoGP je nekaj, česar nisem pričakoval, ko sem bil pred nekaj leti v slabih situacijah, tako da se trenutno počutim kot v sanjah in se ne zavedam, kaj se mi trenutno dogaja!




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !