MotoGP - Press Conference -Rossi v moji karieri se je nabralo več kot 400 dirk

 MotoGp - 

Press conference:

Fabio Quartararo: Počutim se zelo dobro. Mislim, da moramo to jemati kot običajno dirko, a vemo, da se v nedeljo lahko zgodi nekaj posebnega. Toda najprej v petek in soboto moramo načrtovati tako kot preostanek leta, potem pa bomo v nedeljo videli, koliko tveganja bomo sprejeli. Toda petek in sobota bosta zaenkrat normalna situacija in potem bomo videli, kaj se bo zgodilo ."



Bomo videli. Tako rad dirkam, a še nikoli nisem bil v takšni situaciji. Lani sem se veliko naučil.  Trenutno je to običajna dirka in bomo videli, koliko bomo tvegali v nedeljo.

Francesco Bagnaia: Zame je edina stvar, ki jo lahko naredim, da zmagam, da poskušam ostati v boju za prvenstvo. Vemo, da je 52 točk veliko, vendar bomo poskusili. Še vedno imamo možnost, zato bomo poskusili. ta vikend drugače, ker so razmere drugačne in zgleda da bi lahko deževalo v petek in soboto.Zagotovo ta vikend moram iti na vse   in poskusiti nekaj narediti.


"Zagotovo je naša ambicija vedno izboljšati. Če pogledamo moji zadnji dve sezoni v MotoGP, to ni bilo leto, da bi poskušal osvojiti prvenstvo, to je bilo leto, ker sem se v preteklih letih veliko mučil, lani sem si zlomil golenico, tako da sem imel težave. Letos je bil cilj nadaljevati z rastjo. Po poletnem premoru smo naredili korak naprej, na zadnjih dirkah pa še enega. Zadovoljen sem z delom, ki smo ga opravili na zadnjih dirkah zagotovo pa bo delo, ki smo ga opravili letos, za naslednje leto boljše. "

Marc Marquez: Še naprej se izboljšujem, vendar prepočasi za moje ... . Vrnitev je težavna, tudi tako lahko vozim na sprejemljiv način in letos sem končal 3x na stopničkah, a vseeno to ni način in nastop, ki bi si ga želel. Zato moramo še naprej potiskati, iti naprej, tri dirke do konca. Toda to, kar sem napovedal za drugo polovico sezone, je to, kar se dogaja, nenehno sem med prvimi petimi in bližje vrhunskim fantom, tako da je bil to cilj in trenutno ga lahko dosežem vsak vikend.«

Enea Bastianini: "Zelo sem vesel svojih zadnjih dirk in tukaj sem bil pred tremi tedni na stopničkah in zame je bilo neverjetno. Tudi v Austinu smo opravili res dobro dirko. Bilo je težko glede na razmere, je bilo zelo vroče in končati dirko ni bilo lahko. Zadovoljen sem s fanti in delom v boksu, naredili smo dober korak in zdaj je pomembno, da nadaljujemo tako, ker je pomembno. Samozavesten sem pred Misano-om, lepa proga, ki mi je zelo všeč, je hladnejša kot prejšnjič, a tokrat moramo biti še hitrejši.


"V tem delu tedna moram veliko delati, vedno so kvalifikacije zame katastrofa. Tukaj v Misanu so  bile  to ene mojih najboljših in to moram poskusiti ponoviti, da bom bolj konkurenčen na tej dirki."

Valentino Rossi:"To je dolga zgodba, več kot 400 dirk v moji karieri. Vsem se moram samo zahvaliti. Imel sem neverjetno podporo po vsem svetu, zlasti v Italiji. Vedno dajem maksimum, skupaj zelo uživamo. to je dolga kariera z veliko odličnimi dirkami Bomo videli v nedeljo, itak nas čakajo po Misanu še 2 dirki, vedno je žalosten trenutek, ko prideš do konca ampak vseeno je bilo dobro. Uživali bomo! "




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !