MotoGp - PORTUGAL INTERVJU Z CASEY STONER-jem

 CASEY  STONER 

INTERVJU Z C.STONER-jem na dirkališču Algarve - Španija    5.11.2021

Zakaj zdaj?

Casey Stoner: "Bilo je čudno. Minila so tri leta in pol! Verjamem, da je bil Mugello 2018, ko sem bil zadnjič v paddocku. Tako da je bilo veliko predolgo. In veste, pogrešali smo vse Če sem iskren.  Lani smo poskušali priti, imeli smo načrte. In potem je seveda udaril COVID, vendar je bilo fantastično, da je MotoGP sploh lahko tekel.


"Potem so se letos seveda vsi naučili, kako premagati situacijo. In Avstralija se je pred kratkim odprla, tako da smo  prišli in se, pogovorili z nekaterimi ljudmi ena na ena in , in spet vzpostavitili nekaj povezav, ki so se po mojem mnenju izgubile v zadnjih nekaj letih."

Je Ducati spet na robu svetovnega prvenstva?

CS27: "Že dolgo časa so bili blizu tega, da bi imeli, celoten paket in opravili delo. Ampak na žalost, spet je to, kateri voznik Ducatija bo hiter kateri vikend.  Moram videti malo več doslednosti, morda motor, ki bo ustrezal vsem progam. Vedno smo imeli to težavo, vsi proizvajalci imajo dobre in slabe proge


. Toda ko imate Yamaho, ta iz leta v leto proizvaja odličen paket . Tako da nenehno dajejo paket, ki ga je zelo, zelo težko premagati. Marquez ,  ko veš, da je fit in zdrav, na Hondi zelo težko jih je premagati . Ne gre samo za to  daš nekaj dirkačev  na motor in  na progo, potrebujete celoten paket, da deluje skupaj. In to je včasih lahko težko."

Ali imate še kaj želje po ponovnem dirkanju?

CS27: "Edino želja je ,  verjetno okoli kvalifikacij. Iskreno povedano, še nikoli nisem  užival v dnevu dirke. Včasih je bilo lepo in enostavno in vse je šlo dobro. Ampak bilo je tako... veš, ko si na robu teh stvari, je tako enostavno narediti  napake. Tako sem nenehno imel to, na žalost, to je bil le del moje osebnosti, da nisem želel delati napak. Ne, da sem samo hotel iti tja in se voziti, veste, udobno in naravno, je bilo tako, 'Nočem zamočiti'. Ker imam celo ekipo ljudi, ki nekaj pričakujejo od mene. Tako sem se naučil da bi se v poznejših letih bolje spoprijel s tem in mi ni bilo treba toliko skrbeti za to. Ampak res ne dobim želje ali želim ponovno dirkati.


"Užival sem na treningu in kvalifikacijah, zlasti ob vikendih. Vsekakor ne v testiranju. Toda treningi in kvalifikacije sta bila vedno zabavna, ko se je vse združilo. Potem pa moraš na dirki


iti čim hitreje za krog ali dva. . Ko si naredil vse v redu, sem dobil veliko več navdušenja nad tem, kot sem kdajkoli zmagal na dirki. Ker na dirkah nikoli nisi šel tako trdo, kot si lahko, vedno si moral upravljati s pnevmatikami, gorivom ... vedno obvladaš situacijo in izgledaš kot norec, če greš in poskušaš iti, kolikor je mogoče, in se zrušiš. Tako je vedno obstajal element zadrževanja, medtem ko si za  kvalifikacije imel veliko časa za In veš, to je bilo zelo zabavno."


O Valentinu Rossiju in vajinem rivalstvu:

 Jaz in Valentino sva imela nekaj neverjetnih bitk, imela sva fantastično rivalstvo. Nekaj ​​dobrih in slabih točk, nekatere stvari so  šle po moji poti, druge pa res ne. Vendar je bila ena stvar, fantastičen pri dirkanju z Valentinom, in to je, da sem se od njega moral učiti, ne glede na to, ali je bilo na stezi ali zunaj nje z njegovimi mediji. Vedno je bil zelo pameten in zelo zelo zvit. Tako sem se moral naučiti marsikaj In mislim tudi, da so bili moji dosežki v moji karieri še toliko bolj potrjeni, ker sem tekmoval proti njemu v njegovi dobi.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !