SEPANG PRVA URADNA TESTIRANJA ZA 2022 V MOTOGP

 Kaj lahko pričakujemo od testa?

Pogled skozi, kaj smo videli iz tovarn do sedaj in kaj želijo izboljšati v tej sezoni !

Saturday 5th February 

Track open: 10:00 - 18:00

After The Flag: 17:30 - 19:00


Sunday 6th February

Track open: 10:00 - 18:00

After The Flag: 17:30 - 19:00

YAMAHA : Za leto 2022 Quartararo in Morbidelli ostajata pri Monster Energy Yamaha MotoGP, Dovizioso pa bo skupaj z novincem Darrynom Binderjem vodil novo ekipo WithU Yamaha RNF. V Jerezu je Quartararo preizkusil isti motor kot v  Misanu Test v začetku leta 2021, novo nihajno roko in novo elektroniko .  Iwata je imela tudi posodobljeno sprednje ohišje in novo podvozje je bilo na ogled prvi dan, pred spremenjeno različico drugega dneva. Dela so se nadaljevala tudi na motorju 2022.

Na Shakedownu sta si Katsuyuki Nakasuga in Kohta Nozane delila naloge testiranja pred kratkim delom za Cal Crutchlowa , pri čemer sta dirkača delila stroje z oznako T1 in T2. Britanec je bil pred kratkim najavljen kot testni voznik Monster Energy Yamaha MotoGP za nadaljnji dve leti, na stezo pa naj bi se vrnil tudi na testu Sepang. Kaj bomo še videli od Yamahe v soboto in nedeljo? Konec prejšnje sezone je bil Quartararo jasen glede svojega seznama izbolšav za leto 2022: boljša moč, in več oprijema zadaj.

DUCATI: Motor je bil velika prednostna naloga bolonjske tovarne na Jerezovem testu, pri čemer sta Bagnaia in Miller dobila po enega, Johann Zarco in Jorge Martin iz Pramac Racinga pa sta si delila enega. Do zdaj smo videli tudi nov, daljši izpuh, drugačna aerodinamika , nov dovod zraka in še veliko več, vključno s posodobljeno napravo štarte. Delo se je nadaljevalo na Shakedownu v rokah testnega voznika Micheleja Pirra z obilico testiranj .

SUZUKI

Leta 2020 je Joan Mir (Ekipa Suzuki Ecstar) osvojil prvo Suzukijevo prvenstvo po Kennyju Robertsu Jr. leta 2000, ekipa Suzuki Ecstar pa je osvojila tudi ekipni naslov – dodaten razlog za slavje, saj je leto 2020 zaznamovalo tudi 100. obletnico in ustanovitev Suzukija 60. odkar je tovarna Hamamatsu debitirala na motociklističnih dirkah. Potem pa je prišlo težje leto 2021, s šestimi stopničkami za Mir in eno za  Alexa Rinsa – in nobeden ni osvojil Grand Prixa.


Bila je na splošno težja sezona, Suzuki pa je nekoliko pozneje kot večina predstavil tudi napravo za dviganje zadaj.  Pri testiranju na Shakedownu in v Jerezu smo že videli nekaj novosti, vključno z ogljikovo ojačano šasijo, novo nihajno ročico, pokrovom rezervoarja za gorivo, stranskimi ohišji in še več. Z motorjem 2022, ki naj bi bil prav tako odločen v Jerezu ali celo pred njim, bi moral biti Sepang Test zanimiv, saj Suzuki nadaljuje neskončno iskanje vrstnega štirivaljnika: najti več moči, ne da bi pri tem ogrozil dobro hvaljeno upravljanje GSX-RR.

HONDA: Glede na to, kar je bilo videti na strojih, ki jih je HRC postavil na Shakedown Test in v Jerezu, kjer je bila Honda edini proizvajalec, ki je pred zimskimi počitnicami razbil pokrov z navidez popolnoma novim motorjem , je prizadevanje za izboljšave povzročilo številne opazne razlike med RC213V – od zadnje enote in izpuha do šasije, dovoda zraka in več. Spremljanje razvoja radikalno drugačnega stroja tudi ne bo edina velika zgodba na Sepang Testu za Hondo: vrnil se bo tudi Marc Marquez, ki si je popolnoma opomogel od vseh težav.

KTM: Na Jerezovem testu je bilo na ogled nekaj različnih aerodinamičnih možnosti za Binder, Oliveiro in testnega voznika Mika Kallio. Legenda MotoGP Dani Pedrosa je bil tudi na progi na prizorišču pred ostalimi na zasebnem testu. Toda na splošno je bil do zdaj sramežljiv prikaz, tudi na Shakedownu in tudi na časovnih listah – z novim dovodom zraka in novo aerodinamiko sta najbolj vidni znaki sprememb doslej. Verjetno lahko pričakujemo, da bomo na Sepang Testu videli še veliko več , prav tako pa bomo videli nov obraz v Red Bull KTM Factory Racing boxu, ko pride Francesco Guidotti, ki bo prevzel mesto vodje ekipe. 

APRILIA: V sredini sezone je Aprilia sprejela  večkratnega zmagovalca Grand Prixa Mavericka Viñalesa. Po nekaj dirkah, naj bi dosegel lansko hitrost, je številka 12 začela leto 2022 z edinim 1:58 testa Shakedown – tik pred svojim moštvenim kolegom, saj sta se dirkača udeležila testiranj po zaslugi tovarniških koncesij. Iz istega razloga se je Aprilia v četrtek, 3. februarja, odpravila tudi v Sepang na zasebni test, pri čemer je testni voznik Lorenzo Savadori testiral vzporedno s stroji 2021 in 2022, Viñales pa je delal izključno s povsem novim 2022.


Povsem novo res pomeni povsem novo: motor, podvozje, izpušni plin, aero, pokrov rezervoarja za gorivo. Aprilia je v Jerezu tudi povedala, da bo končni paket dokončno oblikovan šele na testu Mandalika. Dosedanje povratne informacije in časi krogov zagotavljajo nekaj dobrega branja, saj znamka začne novo obdobje kot samostojna tovarniška ekipa.

Novost za leto 2022: NOVINCI V MOTOGP 

Za leto 2022 je veliko novega, vključno s petimi – da, petimi – novinci v prvem razredu in nekaj novimi imeni ekip, na katera morate biti pozorni. Torej, najprej, kaj se ni spremenilo?


Skratka, tovarniške ekipe: Quartararo in Morbidelli ostajata pri Monster Energy Yamaha, Bagnaia in Miller se vračata v barvah Ducati Lenovo Team, Team Suzuki Ecstar na terenu Mir in Rins, ekipa Repsol Honda Team sta Marc Marquez in Pol Espargaro, rdeči Bull KTM Factory Racing ima Oliveiro in Brada Binderja, Viñales in Aleix Espargaro pa sta pri Aprilia Racing.


Aprilia Racing je sama po sebi novost za leto 2022, saj znamka Noale začne novo obdobje kot polna tovarniška ekipa in se loči od Gresinija, s katerim so sodelovali kot neodvisna ekipa.


Med neodvisnimi ekipami na Pramac Racingu ni nobenih sprememb, saj ostajata Johann Zarco in Jorge Martin, Alex Marquez iz LCR Honda Castrol in moštveni kolega LCR Honda Idemitsu Nakagami .

GARDNER & FERNANDEZ

Na Tech 3 KTM Factory Racing se vse spremeni, saj se prvak Moto2 2021 Remy Gardner in novinec Moto2 senzacija Raul Fernandez pridružita vrhunskemu razredu in pri tem postaneta stalna soigralca. Oba sta preizkusila RC16 na enkratnem testu do leta 2021 kot nagrado za svoje neverjetne zmogljivosti, nato pa še na Jerezovem testu – čeprav  Gardner  po padcu v pozni sezonini še ni v najboljši formi.


V Shakedownu je bil Gardner znova na poti okrevanja, tokrat po nesreči na treningu, pri kateri si je poškodoval zapestje. Fernandez medtem krade naslovnice, odkar se je prvič usedel na motocikel MotoGP, in takoje  še naprej – najhitrejši od debitantov.

BEZZECCHI & MOONEY VR46

Prisotnost VR46 na štartuse bo leta 2022 razširila na dirkalno ekipo Mooney VR46 z dvema voznikoma na strojih Ducati.


 Mariniju  se je pridružil rojak novinec Marco Bezzecchi – in dobro se je začelo za številko 72 na Shakedownu, saj je bil drugi dan najhitrejši novinec.

DI GIANNANTONIO & GRESINI

Gresini je leta 2022 prešel iz Aprilie v Ducati in na zmagovalni oder pozdravil prvovrstnega zmagovalca na stopničkah Enea Bastianinija, svežega iz italijanskega boja za nagrado novinca leta v prejšnji sezoni. Pridružil se mu je novinec Fabio Di Giannantonio, ki je bil zaradi bolezni izključen iz dveh dni Shakedowna in si bo še posebej prizadeval, da se vrne nazaj in poveča čas proge na testu Sepang.

DARRYN BINDER & WithU RNF YAMAHA

Z U RNF Yamaha ima Andrea Doviziosa, ki se vrača  na Yamahinih strojih, in novinec Darryn Binder poleg veterana Italijana. Binder je naredil velik preskok iz Moto3 v MotoGP, vendar se je doslej dobro izrekel pri testiranju – precej v okvirih, ki so jih določili preostali debitanti.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !