Tri dni uradnega testiranja MotoGP na Pertamina Mandalika Circuit !

 Tri dni uradnega testiranja MotoGP Pertamina Mandalika Circuit !




Četrtek, 10. februar 2022

Po Shakedown Testu in dvodnevnem Sepang Testu v Maleziji  se MotoGP  odpravlja na  novo dirkališče Pertamina Mandalika Circuit.


V treh dneh je na dnevnem redu veliko, saj se dirkači želijo spopasti s šestimi levimi in 11 desnimi ovinki. Krog je bolj tekoč in ravnina je veliko krajša v primerjavi s Sepangom, z le dvema trdima zavornima conama. Zagotovo bodo zanimivi trije dnevi.

Preizkus poteka od 9:00 po lokalnem času (GMT+8) do 17:00 11., 12. in 13. februarja. Tako kot pri Sepangu, bo Live Timing na voljo v treh dneh na motogp.com in v uradni aplikaciji MotoGP, pa tudi vrsto posodobitev, poročil, poudarkov in še več.


After The Flag se bo tudi vrnil v akcijo z oddajo v živo vsak dan, ki prikazuje številne intervjuje, analize, funkcije in posnetke dogajanja na dirkališču. Zopet bosta After The Flag gostila Matt Birt in Louis Suddaby iz MotoGP, v živo pa se bosta povezala z Lombokom za intervjuje in analize dirkačev ter nezgrešljiv vpogled novinarja pitlane Simona Crafarja na terenu. Program se začne pol ure pred koncem testa in se nadaljuje še eno uro po zaključku akcije na motogp.com.


TIMETABLE - LOCAL TIME

Friday 11th February 

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Saturday 12th February

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Sunday 13th February

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Kratek pregled osredotočenosti vsake tovarniške ekipe in dosedanjega napredka v predsezoni :

DUCATI

 Novi GP22 se je prav tako dobro izkazal, saj je novi motor pokazal pridobivanje najvišje hitrosti, nova aerodinamika in posodobljen dovod zraka pa ostajata stalnica. Vendar pa povratne informacije voznikov v Sepangu kažejo, da je še vedno nekaj možnosti za izboljšave in da bo tovarna Borgo Panigale pripravljena vse zlikati pred Katarjem.


Ducatijeva posodobljena naprava za višino vožnje – za katero se zdi, da zdaj zniža sprednji in zadnji del stroja bo glavna tema v Mandaliki.

APRILIA :  – tako Aleix Espargaro kot Maverick Viñales sta zvenela zelo pozitivno glede novega, ožjega stroja 2022. Espargaro je pohvalil izboljšanje hitrosti zavijanja V  zavoje, čeprav Španec ostaja neodločen, katero podvozje je najboljše.

YAMAHA

Marka Iwata je želela več najvišje hitrosti v letu 2022 in menda je bil majhen korak naprej, vendar ne dovolj. Vodja ekipe Monster Energy Yamaha Maio Meregalli je priznal, da pričakujejo večje izboljšanje, namesto tega pa se delo osredotoča na iskanje več dobičkov v  aerodinamiki.


Meregalli je tudi dejal, da bo "pravi test" v Mandaliki, tako da je skoraj čas, da Yamaha po nadaljnjih treh dneh izbere svojo smer in poskusi povečati YZR-M1 2022.

HONDA

Novi RC213V je ena izmed najbolj prepričljivih atrakcij predsezone doslej, prav tako tudi vrnitev osemkratnega svetovnega prvaka Marca Marqueza (Repsol Honda Team).  Pravi, da mora najti njegove meje, vendar je bil glede povsem novega paketa pozitiven.


Honda bo nadaljevala z izpopolnjevanjem novega stroja v Mandaliki, pri čemer bodo vsi vozniki – Marc Marquez, Repsol Honda Pol Espargaro, Alex Marquez (LCR Honda Castrol) in Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) – delali na motorju 2022.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !