Pred prvo dirko MotoGP v letošnji sezoni

 Quartararo, Bagnaia in Mir v stilu začenjajo VN Katarja !

Cafu: "Neverjetno je biti na tem stadionu, ki bo gostil finale svetovnega prvenstva. Biti tukaj s fanti iz MotoGP je bila res fantastična izkušnja. Videti jih na stezi in kaj počnejo, biti tukaj z njimi in igrati nogomet danes je bil dan za spomin!


"Na nogometnem igrišču imam morda še kaj več izkušenj! Ampak res so se dobro odrezali, bilo je zelo zabavno in uživali smo."

Fabio Quartararo: "To je prvič, da sem igral na profesionalnem stadionu, res je lepo in zabavali smo se s Peccom in Joanom, to je dober način za začetek VN.


"Počutim se močno, čutim, da sem v dobri formi, da se lahko borim za res dobre rezultate, vendar bomo videli kako bo z motorjem , nismo naredili velikega koraka, vendar se počutim, kot da sem v vožnji res močan. Iskreno povedano, malo smo izgubili v tempu enega kroga, malo sem izgubil v pripravljalni sezoni, toda v tempu dirke sem bil neverjeten. Vedno se lahko izboljšamo, vendar sem se počutil super močnega, zato upajmo, da bomo imeli enak tempo v tej GP dirki.

Francesco Bagnaia: "Užival sem danes, morda bi bilo lepo, če bi imeli takšne predprireditve vedno pred dirko! Rad bi videl Italijo v finalu na tem stadionu, bilo bi super.

Vsekakor je raven višja kot lani, a na to smo pripravljeni. Mislim, da se lahko borimo za zmago.

Joan Mir: "V tem sem zelo užival, danes smo imeli mojstrski tečaj in zelo smo uživali. Ta kraj je neverjeten, pred svetovnim prvenstvom je nekaj posebnega. Nogomet je nekaj, kar rad treniram, čeprav ne treniram veliko , uživam. Hvala za priložnost! Užival sem in upam, da se vrnem, ko bo svetovno prvenstvo tukaj.

Vedno je lepo začeti sezono tukaj v Katarju, to je proga, v kateri vedno uživam .

"Vsako leto naredim korak v fizični kondiciji in izkušnjah, to je zelo pomembno. Mlad sem in vsako leto imam rezervo za izboljšanje, fizično pa imam vedno več. Veliko sem treniral in sem pripravljen. Kdo ve. kaj se bo zgodilo, ampak uživajmo."





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !