GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

 Fantastični Tim Gajser 

pometel in odpihnil vso konkurenco v Trentinu

Letošnja peta dirka za svetovno prvenstvo v motokrosu na znamenitem dikališču Arco di Trento - Circuito Ciclamino, je bila komplet v znamenju Tima gajserja in nekaj tisoč slovenskih navijačev. Tim je že v soboto dobil kvalifikacijsko dirko izredno suvereno, tako da je za nedeljsko dirko imel najboljše izhodišče na štartni rampi. Ko sem gledal Tima z kakšno lahkoto je odpeljal vse treninge in samo dirko, je zgledalo kot da je za eno klaso boljši od vseh, kar nekako sem imel občutek kot da se igra z nasprotniki. V prvi dirki se  je kar 11 krogov vozil na drugem mestu za Coldenhoffom, potem pa kot bi prestavil v eno prestavo navzgor in se  gladko odpeljal ter naredil razliko 8 sekund, pred koncem dirke sicer nekoliko umirl tempo in zmagal za 4 sekunde pred Coldenhoffom in tretjim Pradom. Slovenski navijači so uprizorili pravi spektakel z motorkami in bakljami, da je na trenutke zgledalo kot da smo v peklu. 

Tim : Ja res sem hvaležen navijačem, da so me prišli podpret v tako velikem številu, med samo dirko sem jih lahko slišal po celotni progi, kar mi je dalo še več motivacije.

V drugi vožnji je po štartu v prvi ovinek pripeljal, kot tretji a  že po nekaj ovinkih  opravil z Pradom in  Seewerjem, in do konca dirke vozil na čelu dirke z kar konkretno prednostjo.Tako je letos prvič z dvemi zmagami pobral 50 točk, ter tako še povečal vodstvo v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo







Skupni seštevek v MXGP 

1. T. GAJSER - 236 TOČK

2. J PRADO -  203 TOČK

3. M RENAUX - 184 TOČK




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !