40 miljonov oboževalcev motogp-ja

 MotoGP je dosegel


40 milijonov oboževalcev na družbenih in digitalnih platformah!

Facebook

Več kot 17,5 milijona ljudi uporablja Facebook za spremljanje najnovejših iz MotoGP ter uživanje v vrsti ekskluzivnih, prilagojenih in zelo dostopnih vsebin. Izvirna in ekskluzivna vsebina MotoGP je na voljo tudi na Facebook Watch po vsem svetu, z videoposnetki, dolgimi od tri do sedem minut, ki ljubiteljem športa nudijo še en način, da uživajo v neverjetni vsebini. Nedavni dodatek Facebook kolutih je na platformo prinesel tudi krajšo video vsebino, ki poudarja nekatere neverjetne trenutke, ki se dogajajo na progi in zunaj nje.


Skupine, kot so MotoGPTech Updates, nudijo tudi prostor za navijače, ki se želijo poglobiti v šport in se povezati med seboj in prvenstvom, s stalnimi posodobitvami o tehnologiji in inovacijah, ki jih vidimo na poti, o katerih se lahko razpravlja.

YouTube

YouTube je dosegel nekaj največje rasti, pravkar je bil dosežen nov mejnik: pet milijonov naročnikov. Video vsebine po meri, vključno z izvirnimi serijami, poudarki, intervjuji in še več, naredijo platformo eno najbolj priljubljenih za oboževalce, ki iščejo vedno večji dostop do športa. Novejši dodatek YouTube Shorts je prav tako pritegnil zanimanje oboževalcev in pomagal športu, da se poveže z novejšo in hitro rastočo publiko, s 15-sekundnimi videoposnetki, ki poudarjajo viralni trenutek ali neverjeten del na progi .


Twitter

Ena najdlje uveljavljenih platform družbenih medijev ostaja ena največjih MotoGP™ z več kot tremi milijoni sledilcev, povezanih s športom na Twitterju, kar ustvarja svoj lasten mejnik. Najnovejše novice, ankete, video posnetki, posodobitve o dogajanju med vsakim tekmovalnim vikendom in seveda članki, ki poudarjajo nekatere največje pogovorne točke v športu, še naprej zabavajo in sodelujejo, Twitter pa ponuja neprimerljivo platformo za interaktivne razprave med oboževalci, kot tudi med občinstvom in samim MotoGP.


Instagram

Na Instagramu je skoraj 10 milijonov sledilcev leta 2020 hitro postalo 13 milijonov, ko je šport dosegel nov mejnik. Z nekaterimi najboljšimi digitalnimi vsebinami, ki jih šport lahko ponudi, sledilci Instagrama uživajo v množici osupljivih fotografij, video posnetkov, posebnih popravkov in cele vrste vsebin v zgodbah – kot tudi v vedno večji paleti Instagram Lives z različnimi dirkači. in liki iz paddocka.


Do 50 milijonov in več

MotoGPje prisoten tudi na nekaterih najhitreje rastočih platformah na svetu, kjer se tudi občinstvo tega športa še naprej povečuje. Oboževalci lahko gredo v zakulisje na Snapchatu, uživajo v virusnih trenutkih na TikToku s skoraj 1,5 milijona drugih sledilcev ali se povežejo s športom – in na stotine tisoč drugih oboževalcev – za poglobljeno razpravo na Redditu.


Twitch prav tako hitro postaja v središču prvenstva, z ekskluzivnimi dogodki v živo, ki oboževalcem dajejo neprimerljivo priložnost za interakcijo in sodelovanje z MotoGP. MotoGP Podcast Last On The Brakes se je za leto 2022 preselil na Twitch, kjer se predvaja v živo in ekskluzivno, pri čemer zvok nato razširi doseg športa na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts in še več. Še nikoli ni bilo več načinov, da bi več oboževalcev uživalo v bolj kakovostni vsebini MotoGP.


Ko se sezona 2022 začenja res napenjati, bo MotoGP oboževalcem in digitalnemu občinstvu še naprej prinašal najboljše, kar lahko ponudi šport – zato se nam pridružite na vožnji, z naslednjo postajo 50 milijonov!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !