Lorenzo sprejet v hišo slavnih

 Petkratni svetovni prvak je sprejet v hišo slavnih v Jerezu

Sobota, 30. aprila 2022

Petkratni svetovni prvak Jorge Lorenzo je zdaj legenda MotoGP! Španec je bil v soboto na posebni slovesnosti v čast dolgi in uspešni karieri sprejet v hišo slavnih na Circuito de Jerez-Angel Nieto .


Lorenzo je leta 2002 v Jerezu debitiral na svetovnem prvenstvu do 125 ccm in od tam se je začel vzpon. Leta 2005 se je preselil v razred 250cc in nato osvojil svoje prvo svetovno prvenstvo z zaporednimi naslovi v letih 2006 in 2007, pri čemer je v dveh sezonah osvojil več kot polovico ponujenih zmag. Leta 2008 je prestopil v MotoGP, ko je bil partner Valentina Rossija pri Yamahi, in svojo prvo zmago v MotoGP dosegel šele tretjič.

Leta 2009 je bil podprvak, sezona pa je priredila tudi eno od dirk stoletja, saj je Rossi proti Lorenzu na VN Katalonije postal eden najbolj nepozabnih dvobojev v MotoGP. Leta 2010 pa je napočil Lorenzov čas in sezona je bila skoraj popolna, saj je bil prvič okronan za svetovnega prvaka MotoGP. Leta 2011 je šel ključni tekmec Casey Stoner, preden je leta 2012 Lorenzo ponovno osvojil krono. 2013 in 2014 sta pripadli novemu tekmecu Marcu Marquezu, preden je bil Lorenzo leta 2015 po še enem obračunu Rossija proti Lorenzu ponovno okronan za prvaka.


Leto 2016 je bilo zadnje leto pri Yamahi, preden se je leta 2017 preselil k Ducatiju, in po prvi sezoni z nekaj stopničkami je Lorenzo leta 2018 prinesel tri vzvišene zmage za tovarno Borgo Panigale. Sezono je nato prekinila poškodba in prestopil je v Repsol Hondo. za leto 2019. Po težjem letu in več težavah s poškodbami je petkratni svetovni prvak ob koncu sezone obesil usnje.


V neverjetni karieri je Lorenzo zmagal na 68 dirkah in stal na stopničkah neverjetnih 152-krat. Zmagal je na dveh svetovnih prvenstvih v razredu 250cc, trikrat je bil okronan za svetovnega prvaka MotoGP ter zmagal na dirkah vrhunskega razreda z dvema tovarnama. Zdaj je uradno Legenda MotoGP!


Lorenzo se pridruži dolgemu seznamu velikanov, ki so bili uvrščeni v MotoGP Legende, ki vključuje Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Carlo Ubbiali, Alex Crivillé, Franco Uncini, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Kork Bamola , Dani Pedrosa, Stefan Dörflinger, Jorge 'Aspar' Martinez in pokojni Nicky Hayden.

Jorge Lorenzo: "Sem sem prišel pred 20 leti na to progo, da bi debitiral, in v petek sem bil star šele 14 let. Takoj sem šel gledat  s skuterjem  okoli proge in videl sem, kot so Cecchinello, Ueda, Vincent, Pedrosa, Poggiali vsi vozijo. Zame so bili heroji. In videl sem jih, kako vozijo tako agresivno in tako hitro, da sem se spraševal, ali bi nekoč lahko prišel na to raven.

"Zdaj imam čast, da postanem legenda MotoGP iz Dorne, iz Carmela, ki so me vedno tako dobro obravnavali, in to pomeni celo več kot prvenstvo, ki sem ga osvojil. Ker so vse legende MotoGP odlični prvaki, a vseh prvakov ni mogoče imenovati kot legende, zato sem zelo ponosen, da sem del te neverjetne skupine, teh imen. Tako sem srečen, tako hvaležen, da imam življenje, ki ga imam, zahvaljujoč MotoGP.

Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Jorge je bil nekaj posebnega za MotoGP. Po mojem mnenju je Jorge, kot prvo, fantastična oseba. Je zelo čustven, je prijatelj, je oseba, ki je poskušala narediti največ vsak dan. ko je nekaj naredil, in je neverjeten dirkač. Za nas je bil Jorge v tej generaciji zelo, zelo poseben, ki nam je omogočil, da rastemo. To je poseben trenutek za MotoGP in meni osebno, da rečem hvala Jorgeju in za uvedbo 33. legende MotoGP. Je del najpomembnejših dirkačev v zgodovini MotoGP in zelo sem ponosen, da sem mu podelil to nagrado. Hvala, Jorge."





                                               Lorenzo na podelitvi z mamo  


                                            
                                              Dorna Sports CEO Carmelo Ezpeleta (L) with Lorenzo at the ceremony




















Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !