IZJAVE VODIJ TOVARNIŠKIH EKIP MOTOGP PO POLOVICI SEZONE 2022

 Polletno poročilo: vodje tovarniških ekip MotoGP

Šest vodij tovarniških ekip na TT Circuit Assen  govori o prvi polovici sezone in pogleda v prihodnost !

Petek, 24. junija 2022

V četrtek se je v Motul TT Assen šest tovarniških vodstvenih ekip MotoGP  sešlo na posebni tiskovni konferenci .


Massimo Meregalli; Vodja ekipe Monster Energy Yamaha MotoGP, Paolo Ciabatti; športni direktor Ducati Corse, Paolo Bonora; vodja ekipe Aprilia Racing, Francesco Guidotti; Vodja ekipe Red Bull KTM Factory Racing, Livio Suppo; vodja ekipe Suzuki Ecstar in Alberto Puig;  vodja ekipe Repsol Honda Team.

MASSIMO MEREGALLI


Kako ste navdušeni nad nedavnim Quartararovim delom in kje se je izboljšal od leta 2021?

»Začetek je bil težak, težak tudi zato, ker smo od Japonske pričakovali nekaj, česar nismo mogli izpeljati, in mislim, da smo izgubili nekaj motivacije ali dobrote, potem pa smo se odločili, da nehamo razmišljati o tem, česar nismo dobili, in poskušali čim bolj povečati, kar smo imeli. Šli smo v Katar in dirka tako ali tako ni šla po pričakovanjih, tudi malo smo potrebovali, da smo razumeli novo aerodinamiko. Potem smo se preselili v Indonezijo, imeli smo res dober rezultat na mokrem, okoliščina, v kateri običajno ne nastopamo dobro. Ampak mislim, da je bil Fabio stikalo v COTA, ko se je na koncu dirke, čeprav smo imeli res velik zaostanek v največji hitrosti, lahko boril z Marcom do konca dirke. Ko je prispel v Portimao, je po mojem mnenju prispel na drugačen način, od tam pa mislim, da smo maksimalno izkoristili svoj paket in res so dobro delovali v njegovem kotu, da niso izgubili ničesar v pripravah na dirko, zelo dobro dela s pnevmatikami.

Kakorkoli že, vsi majhni vidiki so bili zelo dobri pod nadzorom. Potem, kot veste, ima Fabio odlično doslednost in verjetno je v tem trenutku edini, ki bi lahko v največji možni meri izkoristil najmočnejše točke našega motorja, in zdaj ima tako močan občutek za motor. Je zrel, bolj kot lani, ker izboljšuje čas kroga, kamor koli gremo, in je zelo odločen. Tudi, ko sem rekel zrel, ker v težkih situacijah, kot je Argentina, v COTA, v Katarju je bil na koncu razočaran, vendar ne na napačen način.Odkar smo se vrnili v Evropo, je začel biti res osredotočen in hiter, in to, kar je naredil na zadnjih treh dirkah, je bilo zame neverjetno. Te rezultate je dosegel na zelo hitrih stezah, kjer tega na začetku nismo mogli pričakovati, in tudi na Sachsenringu, ki za Yamaho res ni dobra proga.«


Koliko upate, da bo Luca Marmorini pomagal pri razvoju M1 v prihodnosti?

"Upanje ni le v tej novi sinergiji, ampak tudi v načinu, kako so si tudi na Japonskem verjetno premislili. Vedno delajo interno, zdaj pa začenjajo biti bolj odprti in osredotočeni na izboljšanje motorja in rezultatov.  Seveda pričakujem, da bom videl nekaj rezultatov tega novega sodelovanja, verjetno ob koncu sezone, saj že - kot si lahko predstavljate - delajo za  naslednje leto, vendar sem vesel, sem zelo samozavesten ."


PAOLO BONORA


Kako koristno je bilo biti zdaj kandidat za naslov?

"Po nekaj težkih časih smo zdaj tako veseli rezultatov, ki smo jih dosegli v letošnjem letu. Vsi v Aprilia Racingu so zelo ponosni na rezultate, na raven in motivacija vseh naših dirkačev je zelo visoka. Mislim - moje osebno mnenje - lahko bi bilo zelo realno [osvojiti prvenstvo]. To, kar se dogaja zdaj, je zaslužena nagrada za vse naše napore."


Misliš, da se je realno boriti za prvenstvo do zadnje dirke?

"Nočem reči ničesar. Moj način dela je, da držim noge na tleh, nadaljujem z delom, kot smo delali že vrsto let, in to delam korak za korakom, dirko za dirko. Nočemo razmišljajte o več kot o tem, toda nadaljevanje dela, kot smo ga, je za nas pravilen način vodenja dirke. Torej, bomo videli."


Kako mislite, da lahko razvijete motor v drugi polovici sezone?

"Običajno pravijo, da če nekaj deluje, se tega ne dotikajte, a če smo realni, v prvenstvu na tako visoki ravni, kot je MotoGP™, se ne morete sprostiti, niti dirka za dirko. Tako, v tem trenutku, trenutno še delamo na nastavitvi podvozja in nastavitvi elektronike ter zagotovo na zmogljivosti motorja. To je zato, da dosežemo cilj, da voznikom damo več samozavesti. Spremljamo komentarje Aleixa in Mavericka , in s pomočjo Lorenza Savadorija in naše testne ekipe si še naprej prizadevamo rešiti nekaj težav na našem motorju, zagotovo, da bi ga izboljšali. Na koncu smo tako veseli izboljšanja, da Maverick dela dirko za dirko, in Aleix, kot lahko vidite, opravlja neverjetno delo. Tako moramo ohraniti takšen način dela do konca sezone in si še naprej prizadevati."


PAOLO CIABATTI


Kakšna je vaša analiza prvih 10 Grand Prix do zdaj?

"Mislim, da je danes pomembna doslednost. Če pogledaš na lestvici in če pogledaš Fabia in Aleixa, dosežeta točke na vsaki veliki nagradi, sta med redkimi brez ničel in delata neverjetno delo. Za nas, očitno na eni strani kot proizvajalca, smo zadovoljni z rezultati, saj smo zmagali v petih dirkah od 10, bili smo sedemkrat na vrhu od 10 dirk, vedno je Ducati v prvi vrsti, vedno Ducati na stopničkah in vodimo na "prvenstvu" proizvajalcev. A očitno zaostajamo na lestvici dirkačev, predvsem s Peccom in Jackom, ker sta šesta in sedma, 91 točk od Fabia, in to je težka, saj očitno ničle, ki jih je imel še posebej Pecco pred kratkim - ena ni bila njegova krivda, a je še vedno ničla - vplivajo na njegove možnosti, da se bori za prvenstvo, kar je vedno naš cilj, in zdi se, da je zdaj težak izziv za letošnjo sezono. "


Kako težko bo zdaj premagati Quartararoja letos ?

"No, očitno je še vedno mogoče, ker je še 10 dirk ali devet dirk in lahko dosežemo veliko točk, a realno gledano bo zelo težko. Kot vidite, sta Fabio in tudi Aleix dosledno na  vrhu in naredijo zelo malo napak, zato se moramo le potruditi, kot si lahko predstavljate, in poskušati zmagati, kjer lahko. Na nek način smo bili zelo veseli, ko smo videli, da so številni Ducatiji tekmovali na Sachsenringu, kar tradicionalno nikoli ni bilo zelo ugodna proga za nas, a očitno je potem prišlo do napake. Imeli smo dva  dirkača na stopničkah, a očitno naj bi Pecco izzval Fabia za zmago, zaradi njegove forme, zaradi njegovega pole positiona, vendar je strmoglavil Torej ne moremo biti povsem zadovoljni, ampak se moramo potruditi do konca, to je edino, kar zmoremo.


Ali se z Alexom Marquezom pogovarjate o Gresiniju in kdaj bo Ducati lahko potrdil svojo polno zasedbo osmih dirkačev za naslednje leto?

"No, rekli smo, da se bomo konec avgusta odločili, kdo bo soigralec Pecca v tovarniški ekipi, drugi dirkač , bodisi Enea ali Jorge, pa bo v ekipi Pramac z Johannom Zarcom. . Razpravljamo o končnih podrobnostih njegove obnove in imeli bodo 2023 motorje , torej enako obravnavanje glede tehničnega paketa. Glede razprav med Alexom Marquezom in Gresinijem vemo, da je razprava v teku. 


FRANCESCO GUIDOTTI


Kakšna je vaša ocena prvih 10 dirk po dobrem štartu in težavah od takrat?

"Mislim, to je sladek in grenak začetek sezone. Mislim, štart je bil res osupljiv, potem pa smo se v nekaterih krogih soočili s težavami. Na zadnjih petih dirkah smo se odrezali precej dobro. To je vplivalo na naše dirkalne rezultate. več od kvalifikacij, kjer moramo izboljšati svojo zmogljivost, vendar je tempo dirke dober in trud dirkačev ... so popolnoma predani. Zdaj smo osredotočeni na to, kako izboljšati našo uspešnost v kvalifikacijah, da bomo med dirko bolj konkurenčni Videli smo, kjer smo lahko štartali v prvi vrsti, smo se lahko borili za stopničke, tako da bo to ključno za boljše nastope na naslednjih dirkah."


Kakšne so izboljšave, ki jih KTM pričakuje v drugi polovici sezone?

"Kot sem rekel, je treba izboljšati bolj kvalifikacijske čase, malo smo spremenili tudi način dela v garaži, način dela od lanskega leta, tako da je to neka avtomatika, ki mora biti bolj enostavna za tehniko na splošno. Izboljšati moramo le kvalifikacije, potem pa bomo bolje vedeli, kje smo v resnici na dirki."


Ali se Pol Espargaro vrača in kdaj se bo KTM odločil za svojo ekipo dirkačev ?

"Za tovarniško ekipo smo že objavili, kar je za nas velika poteza, in potrebujemo čas, da se s Herveom in Tech3 odločimo za sestavo satelitske ekipe. Nekaj ​​odločitev je še v teku."


LIVIO SUPPO


Kako ste bili zadovoljni po prvih petih dirkah?

"Seveda, bil sem zelo zadovoljen, zelo vesel, da sem se po štirih letih vrnil v paddock, in ekipa me je zelo dobro sprejela. To je fantastična skupina ljudi, ki so zelo profesionalni, zelo prijazni. V bistvu smo v Portimau vodili ekipno prvenstvo in Alex je bil na istih točkah kot Fabio, in takrat sem vedel, da bi se morali upokojiti [smeh]. Bil je zelo dober začetek, Alex je pokazal, da je v dobri formi, drugačen dirkač v primerjavi do lani. Joan se je malo bolj mučil, res pa je tudi, da se ima nekako približati prvenstvu, hoče začeti umirjeno in biti močnejši, ko pride v Evropo. 

Kako težko je bilo od Jereza in kakšni so Suzukijevi cilji do konca leta 2022?

"Najprej se moram res zahvaliti vsem fantom v ekipi, saj kljub novicam niso odnehali, ohranili so dobro voljo. Če ostaneš v paddocku, vidiš zvečer, da je vzdušje v našem gostoljubju ostaja zelo prijazno  in veselo. Seveda jim skušam pomagati najti rešitev za naslednje leto. Ampak pomembno je, da so poleg učinka  šoka prvih nekaj  ur imeli zelo močne reakcije.


"Za dirkače  je to zelo težko reči. Za Alexa ima nič točk na zadnjih dveh dirkah, a v bistvu ne po njegovi krivdi, zaradi padca v Barceloni. Vseeno je bil hiter, zato mislim, da je težko reči. če je novica vplivala na njihovo predstavo, ampak tudi menim, da je Joan po preizkusu v Barceloni našel  nekaj boljšega v nastavitvi novega stroja, in res sem prepričan, da lahko poskusimo to sezono zaključiti z dobrim rezultati, saj nam bo to seveda pomagalo, da bomo bolj srečni."


ALBERTO PUIG


Kakšna je vaša ocena prve polovice letošnje sezone?

"No, mislim, da ste to jasno povedali, za nas ni dobra sezona in ni se kaj bolj poglobiti v situacijo. Očitno nismo konkurenčni in se moramo izboljšati, in to je tisto, kar poskušamo narediti. Lahko govorimo o  veliko različnih načinov za dolgo razlago, resnica pa je, da se moramo izboljšati in spremeniti svoje postopke, in to je tisto, kar poskušamo narediti. Mislim, v zgodovini Honde smo imeli Več dobrih kot slabih trenutkov, kar zadeva rezultate, zdaj pa smo v slabem. Zato moramo to popraviti."


Od kod mora priti sprememba, da bo Honda spet bolj konkurenčna?

"No, zgodovina Honde je, da nikoli ne obupajo. Lahko si vzamemo ta čas, ali ta čas, ali ta čas [pomakne roke bolj narazen], vendar vemo, da bomo prišli tja. Vendar moramo poskusiti verjetno malo spremeniti svoj način razmišljanja, ključna točka pa je, da ne obupamo v lovu, v želji po iskanju boljših rešitev."


Brez M. Marqueza se je težko razvijati, toda ali je najboljši scenarij, da se letos usede na motor?

"Ja, če je mogoče, bi bilo dobro, da bi lahko preizkusil motor  do, recimo, po poletju, do konca leta. To bi bilo najbolje, predvsem za naše inženirje, da razumejo, v katero smer. Ampak, prioriteta je popolno okrevanje njegove roke, tako da je to nekaj, o čemer ni dvoma, in tako bomo nadaljevali."


Govori se o Miru in Repsol Hondi, Rins je blizu dogovora z LCR ... ali nam lahko sporočite novosti o zasedbah za naslednjo sezono in o možnostih, da Ai Ogura preide iz Moto2?

"No, ko se je pojavila Suzukijeva zgodba, smo bili vsi šokirani in očitno mislim, da so se vozniki Suzukija šli pogovorit z vsemi fanti, ki sedijo tukaj z mano - to je normalno. Obstajajo možnosti, obstajajo različne možnosti in razmišljamo o njih.


"Že od začetka smo govorili, da bo letos trajalo več časa, da se bo Honda odločila, in tukaj smo zdaj. Možnosti imamo, tudi on ima veliko možnost, glede satelitske ekipe pa je seveda satelitska ekipa. vodi jo Lucio, to je njegova ekipa in mi ga bomo podprli pri vsaki odločitvi, ki se bo odločil. Kar se tiče dirkačev Moto2, je to nekaj, česar še vedno ni na mizi, ker prvenstvo še vedno traja, in v primeru, da bo Ogura lahko naredil dober rezultat, to je nekaj, o čemer bi  verjetno morali razpravljati na Japonskem."








Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !