KLEPET Z ZARCO-jem in FABIO-m PRED DIRKO V ASSNU

 



FABIO QUARTARARO :


Kakšna je vaša ocena prve polovice vaše dosedanje sezone in kaj je bil vrhunec?

 Seveda  je  prvi del sezone odličen. Katar, Argentina in Austin so bili precej težki, mislim, kot sem rekel, velikokrat sem se preveč pritoževal nad svojo najvišjo hitrostjo in nisem bil osredotočen na svojo vožnjo. Potem, ko smo prispeli v Evropo, sem se lahko res osredotočil na svojo vožnjo in odlični rezultati. Od Portugalske do zdaj smo bili skoraj ves čas na stopničkah - ravno v Le Mansu smo končali na četrtem mestu - vendar mislim, da smo imeli odličnih prvih 10 dirk, točno enake točke kot na isti etapi zadnje leto, tako da mislim, da gremo v pravi smeri."


V čem ste do zdaj najbolj uživali?

"Seveda zmaga na Portugalskem, saj ko prideš iz res težkih trenutkov in zmagaš, mislim, da je bila Portugalska res ena najboljših. Seveda pa na Sachsenringu nikoli nisem pričakoval, da bom zmagal na takšni progi. Potem pa seveda zmage, stopničke, dirka Mugello, kjer sem se mučil cel vikend ... Bile so zelo odlične dirke v Evropi."

 Kaj mislite z  Zarcovim dosedanjim delom v letu 2022?

"Da, seveda. Kot je rekel, mislim, da oba nisva začela sezone tako kot leta 2021, a potem, ko sva prispela v Evropo, mislim, da sva oba naredila velik korak in mislim, da sva si veliko delila. Če pogledate zadnjih pet ali šest dirk, je bil Johann vedno na vrhu in se boril za stopničke. Seveda je zame trenutno najbolj dosleden od Ducatijevih voznikov in super bo se boriti kot lani za prvenstvo, kot v prvi polovici leta 2021. Ne razumem, zakaj tudi on ne gre v  tovarniško ekipo.


Koliko se veselite tega vikenda in upate na suho tekmo v nedeljo?

"Mislim, da je v ponedeljek ali torek v petek, soboto, nedeljo napovedan  dež, danes pa sem ravno videl, da se je spremenilo v soboto in nedeljo, seveda, zdaj z lepšim vremenom. Mislim, da sem izboljšal svojo vožnjo. precej na mokrem, a ko prideš na nekakšno progo, kot je Assen, si želiš imeti suho progo, ker je zame to ena izmed prog , kjer uživaš v eni najbolj mitičnih dirk na koledarju, zato upamo na suho dirko."


Kakšni so vaši vtisi o Topraku Razgatliogluju kot dirkaču ?

"Zame je izredno nadarjen dirkač . Vidiš njegov stil vožnje, kako močno potiska motor, videl sem tudi obrambo, ki jo je naredil v Estorilu na zadnji šikani ... Kako vozi Yamaho na meji. , Mislim, da ima potencial za skok v MotoGP. Seveda je to povsem druga zgodba kot Superbikes, mislim, da iz testa v Aragonu ve, da je veliko bolj tog motor, veliko bolj drugačen za vožnjo. Ampak zagotovo, če je popolnoma motiviran in  res lahko pride  v MotoGP, mislim, da je lahko res hiter dirkač."


In ali je bil danes trenutek ponosa na novem Pločniku slavnih?

"Da, trenutek ponosa in mislim, da je Assen steza, z mojega vidika, ki je mitična. Vsak kolesar želi zmagati v Assenu, kot sta Mugello ali Phillip Island. Nekaj ​​prog je z moje strani zelo posebne. , in imeti to stvar na ulicah Assena je nekaj super posebnega."


JOHANN ZARCO


Kako razmišljate o prvih 10 dirkah sezone?

"Zadovoljen sem s tem, kako mi gre v tem prvem polčasu, saj nisem začel tako dobro, kot sem lani začel sezono 21 z dvema stopničkima zaporedoma v Katarju. Toda poskušam se res osredotočiti na vsak konec tedna dam maksimalno energijo, ki jo lahko, in poskušam dobro nadzorovati  Ducatija. Motor 2022 je včasih nekoliko težje pripraviti, tako da potem postajajo dirke včasih nekoliko težje, a rezultati so prihajali na zadnjih dirkah in samo zaradi tega sem res vesel."


Kako ste bili navdušeni nad Quartararovo hitrostjo in doslednostjo?

"Kar je Fabio precej impresiven, poleg le tehnične strani vožnje, je sposobnost nositi težo svetovnega prvaka in mora iti do drugega naslova. Imate velik pritisk, samo sami naredite večji pritisk. na sebi, ker veš, da lahko zmagaš, zato želiš znova zmagati, potem pa te vsi ljudje sprašujejo in čakajo, da zmagaš. Zdaj to počne on, tako da je zelo impresivno imeti to zrelost, nadzorovati prvenstvo ko sem to res dobro videl v Kataloniji in še bolj na Sachsenringu, tempo v težkih razmerah, ko je tako toplo na gumah, vsi se borimo s pnevmatikami in ima hitrost, ki ji lahko sledite v začetku , potem pa moraš upočasniti, ker ne moreš obdržati tega tempa in se mu zdi lahko.To je lepa stvar,  kar počne,  vsi dirkači si to želijo, vendar pa ne zmorejo vsi tega početi.

Kakšno je vaše mnenje o tem, da bi ta konec tedna zaključili niz rezultatov 5-4-3-2 -...?

"Lažje je reči kot narediti, a zakaj ne? Bilo bi tako fantastično slediti tej logiki. Mislim, da lahko težavno vreme, ki ga imamo lahko ta vikend, pomaga samo fizično prihraniti nekaj energije. Z dežjem pnevmatike, na motorju  še bolj uživam, ker potrebuješ manj moči, da spraviš motor  v ovinek, tako da so zame zapleteni pogoji lahko odlični, da sledim tej logiki, in da vidimo. Tudi to bo nekakšna strategija, če vemo, da v 2. in 3. OP dežuje, da takoj odrineš v FP1, da se že kvalificiraš za Q2. Na koncu vikend ostaja enak - pojdi naravnost v Q2, da se dobro pripraviš na kvalifikacije, in potem bodi v prvi vrsti, ker vsakič, ko začneš v prvi vrsti, ti daje večjo možnost, da prideš na zmagovalne stopničke. Torej, poglejmo, kako bo. Tudi s tem novim otegom na Ducatiju, na tem mestu, kjer je hitra šikana, Mislim, da lahko objemka pomaga v primerjavi z lanskim letom. Če imamo ta boljši občutek, sem lahko konkurenčen."

Ste blizu ponovnega podpisa ali ste se strinjali? Kako veseli ste, da nadaljujete z Ducatijem po skupni veri v letu 2020?

"Imava precej dober odnos, vse zato, ker mi je dovoljeno govoriti naravnost z njimi, brez menedžerja. Ker imam svojo zgodovino in sem skoraj ... dovolj star, da lahko takoj govorim z njimi in oni vedo, kako razmišljam, vedo, da je priložnost, da ostanem pri Ducatiju, najboljša stvar zame, da naberem svoje rezultate in pridem do zmage. Mislim, da je tovarniški Ducati v ekipi Pramac že tako dober zame, zato nadaljujem z Ducatijem , ni podpisano, ampak samo po pogovoru je skoraj 100% gotovo. Bilo bi hudo presenečeno, da [ne] imel nobene pogodbe, potem pa mislim, da vedo, bolj ali manj, vse voznike, ki jih bodo imeli v Ducatiju, samo niso 100% prepričani, koga bi postavili poleg Pecca. V šali sem Ciabattiju in Dall'Igni rekel, da če se obotavljata med italijanskim  ali španskim voznikom , lahko francoskega vzameta kar na sredini. nekako se strinjam, vendar je treba upoštevati veliko stvari, in ker vem, da se s Pramacom počutim zelo dobro, in  navdušenje tudi s Campinotijem. Ko ima satelitska ekipa s tovarniškim motorjem  tako dobre rezultate kot mi, je tudi za satelitsko ekipo tako dobro, da imajo svojega sponzorja, da lahko dobijo več podpore od tega sponzorja s strani, ker imajo dobrega dirkača. Včasih, ko gre dober voznik v tovarniško ekipo, mora izpolniti pričakovanja , tako da je po tej strani lahko dobro ostati pri Pramcu. Na drugi strani je prestiž tovarniške ekipe. Če zmagujem na dirkah in bom lahko kandidat za naslov, potem bo še bolje biti v tovarniški ekipi, a nikoli se ne ve."


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !