Precej novosti v motogp na testiranju v Barceloni

 APRILIA

Aprilia je na ponedeljkovih testiranjih  predstavila radikalno novo stransko ohišje, prikazano spodaj. Tako Viñales kot Aleix Espargaro sta ga poskušala ves dan. Espargaro je bil opažen tudi pri preizkušanju novega zadnjega krila, ki ga je Lorenzo Savadori prvič uporabil v Mugellu. Viñales je moral čez dan preizkusiti nekoliko drugačno šasijo, poleg tega je par delal na nadgrajenem motorju, za katerega je tehnični direktor Romano Albesiano potrdil, da upa, da ga bo lahko uporabil na VN Avstrije.

HONDA

O pomembnosti preizkušnje je pričalo dejstvo, da nihče ni opravil več krogov Circuit de Barcelona - Catalunya kot Alex Marquez (LCR Honda Castrol), in to kljub sobotni nesreči. Svetovni prvak Moto3 2014 in Moto2 2019 sta lahko čez dan preizkusila dve različni šasiji, poleg tega pa je imel priložnost preizkusiti nihajno roko, ki so jo prvič opazili na motorju Repsol Honda Team brata Marca Marqueza v Mugellu. Pol Espargaro je bil viden s tretjo drugačno šasijo.

DUCATI

Kot vedno se je pri Ducatiju veliko dogajalo in ena zanimiva inovacija je bilo precej drugačno podvozje, ki so ga opazili pri testnem vozniku Micheleja Pirra GP22 in, kar je še bolj zanimivo, pri Prima Pramac Ducati Johanna Zarca. Tako Francoz kot Davide Tardozzi sta pozabila potrditi, ali bi lahko šasijo videli v akciji v neki fazi do leta 2022 ali pa je šlo za zgodnje delo na GP23 ...


Bagnaia in Miller ter Bastianini so bili vsi opaženi pri testiranju nekoliko spremenjenega aerodinamičnega paketa, pri čemer tovarna v Bologni še ni uporabila svoje ene dovoljene nadgradnje za kampanjo 2022. Na ogled je bil tudi črn oklep, na sliki z Bagnaia zgoraj.

YAMAHA

Svež z najvišje stopnice je Quartararo svoje delo osredotočil na prenovljeno nihajno roko - tisto, ki jo je zelo učinkovito uporabil na nedeljski dirki. Francoz je menjaval med posodobljeno različico in različico, s katero je začel leto, medtem ko Yamahino iskanje večjega oprijema zadaj se  nadaljuje. Quartararo in šef ekipe Maio Meregalli sta potrdila, da se je 'El Diablo' trajno vrnil na prvotni aero paket iz leta 2022 in do konca sezone ne bo uporabljal nadgradnje, ki so jo prvič videli v Mugellu.


WithU Andrea Dovizioso iz Yamahe RNF je bil opažen tudi z najnovejšo nihajno ročico in aerodinamično nadgradnjo. Morbidelli je medtem delal s karbonsko nihajno ročico, poleg tega pa je še naprej uporabljal posodobljen aerodinamični paket.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !