DRAMATIČNA DIRKA MOTOGP V ARAGONU

 DRAMATIČNA DIRKA NA MotorLand-u v ARAGONU !

Gran Premio Animoca Brands de Aragon se lahko izkaže za resnično ključni dan v sezoni 2022, najboljši trije v boju za naslov  so zdaj razdeljeni V samo 17 točkah. Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) se je maščeval Francescu Bagnaii (Ducati Lenovo Team) z okusom Misana, Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP), ki sta se v zadnjem krogu pomerila za zmago.


Pred vsem tem je Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) doživel resno smolo, ko je stopil v stik z Marcom Marquezom (Repsol Honda Team) po zdrsu za številko 93. Vodilni v prvenstvu je izpadel, Marquez je nadaljeval in nato utrpel tehnična težave.

Enea Bastianini: »Še ena dobra dirka in dobra bitka kot v Misanu! Moj začetek je bil težak, ko me je Aleix prehitel, sem šel malo dlje in izgubil nekaj položajev v primerjavi s tistim, kjer sem začel, toda v 9. krogu sem bil spet na vrhu in nato naredil napako v zavoju 10 , a sem si mislil, "v redu, zdaj moram ostati pri miru, da zmanjšam zaostanek za Peccom. " Bil je res hiter kot v Misanu in ni naredil nobene napake, toda v zadnjem krogu sem bil bližje in zmagal sem! Zame je čudovito, da sem spet na vrhu, in srečen sem.


"Nisem razmišljal o tem, v katerem ovinku naj poskusim prehiteti, a ko sem videl, da je Pecco res blizu zavoja 5, sem mislil, da je takrat čas za prehitevanje in v zavoju 7 sem bil res močan na tej dirki."


Zakaj sta on in Pecco tako močna?

"Pecco in drugi vozniki Ducatija so tako hitri, vendar ima Pecco svoje najmočnejše točke, tako kot jaz, voziva se z istimi motorji in prehiteti ga je zelo težko, toda tokrat sem zmagal. 48 točk zaostanka za vodilnim  je preveč, vendar želim nadaljevati v tej smeri in biti konkurenčen v zadnjem delu prvenstva. Poglejmo, kaj se bo zgodilo od dirke do dirke, vendar imam dobro pripravljenost za prihodnost."


Francesco Bagnaia: "Danes je bilo zelo pomembno, da ne delamo napak, saj Fabio ni imel sreče, to nam je dalo veliko priložnost, da si povrnemo veliko točk. V zadnjem krogu je bilo pomembno, da končamo. Ko sem videl, da je Enea tako blizu mene, Poskušal sem biti le sproščen in miren in mislil sem, da če me prehiti, nočem tvegati in končati na najboljši možen način. Če bi opazil napako , bi poskusil nazaj, a on ni t. Zadovoljen sem z rezultatom, danes sem dal vse od sebe in mislim, da smo naredili veliko razliko v primerjavi z drugimi danes."


Kakšna je razlika za dvojico?

"Zame smo, kot je rekel Enea, nas je osem voznikov in vsak dan poskušamo dvigniti raven. Korak za korakom rastemo skupaj in vedno smo hitrejši. Enea je zagotovo motiviran tako kot jaz zmagovati na dirkah in biti v ospredju, drug drugega siliva, ker vem, da sem lahko jaz hiter, če je on hiter. To je kot motivacijska stvar – in to moramo uporabiti, da se izboljšamo."


Na prvenstvu:

"Zdaj je bolj jasno: blizu smo. 10 točk je najnižja razdalja, ki sem jo dosegel od začetka sezone, tako da bom zagotovo poskušal razmišljati o prvenstvu, a ne preveč. Vem, da na Japonskem ne bo lahko, imamo manj časa za testiranje in izboljšavo motorja, ne bo lahko. Zavedamo se, da naš motor potrebuje več časa za pripravo v primerjavi z drugimi. Vendar sem prepričan, da smo lahko konkurenčni in poskušal bom delati, kot delamo, in dirke končati, kot znamo."


Aleix Espargaro: »Pričakovanja v Aragon so bila velika, ker sem vedel, da je to ena od stavnih prog zadnjega turnirja prvenstva, zato sem morda začel nekoliko vroče, v petek dvakrat padel in izgubil samozavest. Sobota je bila težka, nisem mogel priti med prvih deset v FP3 in od takrat naprej sem spet začel graditi samozavest, opravil dobre kvalifikacije, solidno tretje mesto in tudi na dirki. Nisem imel tempa, da bi sledil Enei in Peccu, Vedel sem, da imajo še nekaj drugega, a na koncu je tretje mesto super dobro za prvenstvo in vesel sem, da sem se vrnil na stopničke."


Ob tretjem:

"Brad Binder je izjemno dober, brez dvoma eden najboljših dirkačev , brez dvoma letos sploh nima najboljšega motocikla, vendar je vedno močan, vedno iz njega izvleče najboljše. Prvi del dirke mi ga je bilo težko prehiteti, lahko je sledil Enei! Bilo je noro. Odločil sem se, da bom ostal miren zadaj in počakal, da mu spusti guma, nato pa v zadnjih krogih, ko sem videl, da je njegov tempo začel padati Odločil sem se za prehitevanje. Ker sem vedel tudi, da če Fabio ni v igri, ne moreš narediti napake, sem bil v drugi polovici dirke sproščen in sem osvojil tretje mesto kot res dober bonus."


O Enei in Peccu:

"Ni enostavno, kar počnejo in kaj dosegajo. Ne gre samo za eno stvar, ne za to, da imajo samo najboljši motor , gre za mešanico in paket. Pecco in Enea vozita na res visoki ravni, jaz bi rekel najboljša raven v karieri in imajo zelo močan motocikel z močnimi ekipami in veliko informacijami. To je MotoGP, Ducati, Enea in Pecco opravljajo odlično delo in rezultati so tu. Ampak delamo dobro opravljeno delo, ker imam le sedem točk zaostanka za  Peccom, kar pomeni, da z Aprilio opravljamo odlično delo, in izjemno sem ponosen in vesel."


Pogled naprej v boju za naslov:

"Nikoli nisem izgubil vere, vedno sem verjel, tudi v najtežjih vikendih, kot sta Silverstone in Avstrija, sem se trudil, da ne bi končal na 15. mestu ali padel, ne na 10. mesto, vedno med prvih pet ali šest. To je tisto, zaradi česar sem ponosen na prvenstvo, ki ga opravljam. Imam 200 točk, ker sem v slabih dneh lahko dosegel res dobre rezultate, tako da zdaj poskušam samo uživati ​​in narediti enako na naslednjih dirkah. Vem, da ne bo lahko, ker zdaj gremo na povsem druga dirkališča daleč od Evrope in ta dva fanta poleg mene sta zelo, zelo močna ... ampak dajmo dirkati.





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !