M.MARQUEZ BO DIRKAL V ARAGONU

 VRNITEV NA DIRKE MM93 

MARC MARQUEZ

Kakšna čustva prevevajo ta vikend?

"Najprej, pozdravljeni vsi. Seveda sem zelo vesel, da sem se vrnil. To je nekaj, česar niti v Mugellu nisem pričakoval, da bom letos tukaj v Aragonu  dirkal, a stvari so bile v dobrem od začetka, od operacije in korak za korakom, se počutim bolje. Seveda je pot do cilja še dolga. Cilj, ki ga želim doseči, moram še veliko delati. Toda po testu V Misanu, občutek je bil zelo pozitiven. Način, kako sem končal test v smislu fizičnega stanja, je bil dober. Analizirali smo moje okrevanje z roko v naslednjih dneh in razumeli smo, da morda obstaja kakšna možnost, da v Aragonu nastopim  in o tem smo razpravljali z zdravniki, z ekipo in z vsemi, in odločili smo se, da bomo tukaj, ker je ena najpomembnejših stvari biti na motorju, zase, pa tudi zato, da se pripravim na leto 2023, in zdaj je pomembno je združiti in imeti dobro strategijo , pa poglejmo, kaj lahko naredim."


Nekateri dirkači  pričakujejo, da se boste tukaj borili za stopničke; kakšni so tvoji cilji do konca sezone?

"Glede stopničk so moje možnosti en odstotek; mislim, res, zelo nizke. Ena stvar je, da sem res daleč od svoje najboljše fizične kondicije, še posebej vedno govorim o stanju rok in mišic. Kost je fiksirana – to je najpomembnejše – toda stanje mišic je še vedno zelo daleč od tistega, kar si želim. Druga stvar je, kot je omenil Mir, da je Honda v zelo težkem trenutku – to smo videli od drugih dirkačev . Moj cilj, da poskušam od zdaj naprej končati vse vikende. Res je, da je na mizi možnost, ker se bližajo tri dirke zapored, da morda na Japonskem, morda na Tajskem, Moram se ustaviti sredi vikenda – ne vemo – toda moj namen in moj cilj je poskusiti končati vse te vikende, poskusiti se dobro pripraviti za 2023, poskusiti dati svoje natančne pripombe Hondi in dajmo Poskušati  biti vedno boljši  ali kje je zgornja raven moje desne roke."

Je nihajna roka Kalex nova smer, ki ste jo želeli videti? Se Honda premika v smeri, v katero si želite?

"Mislim, Honda je Honda in jaz nisem tip, nisem oseba, ki bi organizirala podjetje. Le včasih je res, da delimo svoje komentarje in poskušamo dati nekaj idej. V Misanu smo poskusili nihajno roko Kalex. Če smo to poskusili v Misanu, ne gre za to, da so začeli govoriti z  Avstrijici – pogovori so bili že pred tem  – torej res trdo delajo, razumejo situacijo in razumejo, da smo daleč od Ducatija in Aprilije , mi pa moramo nadaljevati z delom.  Naslednje leto bom tudi jaz imel močnega moštvenega kolega . Zdaj potrebujemo orodje za delo in boj za svetovno prvenstvo ."



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !