Prve izjave najbolših dirkačev v Motogp-ju pred dirko na Japonskem

 IZJAVE NAJBOLJŠIH

V MOTOGP-ju PRED

DIRKO NA JAPONSKEM!



FABIO QUARTARARO :


Kako se fizično počutite po nesreči v Aragonu?

"Dobro. Danes sem imel prvi trening, tako da je bilo v redu. Gre samo za odrgnine, tako da je malo boleče, ampak mislim, da na motorju to ne bo velik problem. Zagotovo bo pekoče, še posebej na prvi seji, vendar mislim, da ne bo težava pri vožnji z motorjem."


Vam to, da ste močni na stezah, kot sta Red Bull Ring in Aragon, kljub preteklim težavam tam, daje samozavest za Motegi?

"Na koncu, na vsaki progi, smo konkurenčni. Če pogledate tudi Red Bull Ring, tudi Aragon na koncu, v preteklosti, tam nikoli nisem bil konkurenčen, tokrat pa sem imel precej močan tempo. Na žalost, moja dirka se je kmalu končala, vendar mislim, da glede tempa ni steze, na kateri ne bi bili hitri. Seveda pa so tudi nekatere okoliščine, ko se trudimo prehiteti, tako da mislim, da je ta steza kar dobra , ker sem bil tukaj v preteklosti zelo močan in veselim se vrnitve, saj imam tukaj nekaj res lepih spominov."



Kako razmišljate o prvenstvu zdaj, ko je vaša prednost le 10 točk?

"Na koncu, kaj lahko storiš? Mislim, da trenutno, s 17 točkami okoli vseh treh, da je začetek prvenstva in vsi pritiskajo kot hudič, vendar mislim, da si vsi trije, vključno z Eneo, želijo Prvenstvo. Predvsem pa to, da imamo le 17 točk med nami tremi, pomeni, da se bomo potrudili do maksimuma in na koncu mislim, da je to lepo."


Ste se po obisku tovarne odločili za ime umetnika?

"Ne še, a začenjam delati nekaj stvari ... [Bagnaia: Diablo je že zaseden!!] Vem! Poskusiti moram najti novo ime, a dejansko sem imel 12 ur na letalu, tako da sem se je že igral z računalnikom in bilo mi je všeč. Bilo je res zabavno obiskati, še posebej Yamahino tovarno, ker nisem pričakoval, da bo tako velika, in bilo je res zabavno."


FRANCESCO BAGNAIA:


Ste pripravljeni na Motegi?

"Vesel sem, da sem tukaj. To je ena mojih najljubših in najboljših stez. Pomeni začetek preleta in je ena mojih najljubših postavitev. Zagotovo so pogoji in situacija popolnoma drugačni kot leta 2019, ko sem bil novinec in Imel sem težave s svojim motorjem. Zato mislim, da je to leto lahko dobro, zelo mi je všeč postavitev, tako da zelo ustreza našemu motorju. Zelo rad zaviram, tako da smo lahko konkurenčni na zavorah.«


Kako močan je Ducati?

 Naš motocikel je najbolj popoln. Ta steza je zagotovo odlična, vendar smo v Avstriji videli, da smo običajno najhitrejši, a Fabio lahko ostane z nami. Pomembno je, da naredimo pravilno odločitev glede občutka na motorju in upoštevati moramo pogoje, ker se zdi, da lahko dežuje."


O vremenu in izzivu:

"V tem trenutku ne razmišljam preveč o prvenstvu, ker je pet dirk še vedno veliko in vse se lahko še spremeni. Rad bi opravljal svoje delo kot vedno in poskušal biti konkurenčen. Res je, da sem v mokrem nisem najhitrejši in vedno se mučim. V Indoneziji sem končal na 15. mestu. Pomembno bo imeti več sej na mokrih, če bo dirka na mokrih, da bi lažje razumeli razmere."


Kaj pa ekipni ukazi?

"Iskreno povedano, mislim, da ne potrebujem pomoči, da bi bil v ospredju. Raje zmagam na stezi in ne zato, ker me je nekdo spustil mimo. V vsakem primeru nisem del te odločitve, to je nekaj,  povedal sem svojo željo, to je,  da delam, kar hočem. Če se bodo odločili drugače, ne gre za mene. Dirkal bom, poskušal bom biti v ospredju in poskušal bom zmagati. Tako kot sem storil v Aragonu in v Misanu."



ALEIX ESPARGARO:


Je bil Aragon idealen čas za vrnitev na stopničke ter povrnitev samozavesti in zagona?

"Ja, dobro je bilo vrniti se na zmagovalni oder. Še posebej, to je bil dodaten dvig samozavesti. V Misanu in Avstriji sem se boril in bil sem zelo zadovoljen s svojim nastopom, da sem končal na šestem mestu na težkih dirkališčih v MotoGP danes ni tako enostavno, tako da je bilo v redu. Ampak končati na stopničkah, še posebej po zelo težkem vikendu z dvema nesrečama v petek… Zame ni bil lahek vikend, vendar sem uspel in postavil motor na stopničke  v nedeljo je bilo odlično."


Bo zaviranje v ravni črti ta konec tedna zaskrbljujoče, saj je to slabost Aprilie?

"Mislim, da smo se med testom v Misanu nekoliko izboljšali na tem področju in je v resnici povezano z oprijemom steze. Odvisno je tudi od tega, katero zadnjo pnevmatiko imamo. Tako, da me res ne skrbi. Dolgo je ker smo dirkali tukaj v Motegiju, vendar je to proga, ki mi je všeč in lahko se zgodi karkoli. Videti je, da vremenske razmere ne bodo najboljše, zato bo res šlo za to, kako se čim bolje prilagoditi tem razmeram . Program bo drugačen, ker zjutraj ne bomo imeli prostega treninga 1, tako da bo drugačen, težaven vikend."


Ali vam vaše dodatne izkušnje MotoGP tukaj dajejo prednost?

"Mislim, da ne bo štelo toliko. Mislim, včeraj sem gledal dirko '19 in Fabio je odpeljal super dobro dirko, vedno le eno sekundo od Marca v njegovem začetniškem letu, kar je težko narediti, in Enkrat je dirkal tudi Pecco. Vendar smo oba dirkala v manjših razredih, tako da poznamo progo, motocikel se je zelo spremenil od '19, imamo veliko novosti na motorjih, imamo novo karkaso na Michelinovih gumah, zato mislim, da bo to precej novo za vse."


Ali čutite pritisk, ko se prvič borite za naslov prvaka?

"Moram reči, da sem recimo sredi sezone, ko sem začel na vsaki dirki končevati na zmagovalnem odru, začel čutiti pritisk, ker sem ugotovil, da imam nekaj možnosti, da se borim za ta naslov do konca. Toda zdaj sem malo bolj sproščen, zelo uživam v tem letu – z družino, ko ne dirkam, tudi ko dirkam – vsake minute tega leta ne bom nikoli pozabil v življenju, zato se počutim sproščeno. Vem, da bom imel svoje priložnosti, zato poskušam narediti isto, kot sem naredil v Katarju: ne delaj napak, uživaj  čim bolj in bodi sproščen ."



ENEA BASTIANINI:


Zdi se, da Motegi ustreza Ducatiju ...

"Zelo sem vesel prejšnjega vikenda v Aragonu. To je bil eden najboljših vikendov v mojem življenju, od petka sem bil zelo hiter in to je bilo zelo pomembno za nas. Zdaj je Motegi, čudovita steza z veliko močnega zaviranja, Všeč mi je, vendar bo težko, saj nikoli nisem preizkusil MotoGP na tej stezi. FP1 moram uporabiti, da se učim od tukajšnjih dirkačev z izkušnjami, kot sta Marc in Taka. Kot vedno mi bo pomembno, da bom konkurenčen v QP, ker je zdaj ključ do MotoGP."


Ste "Motegi novinec" v razredu Premier. Ali bo ta konec tedna bolj izenačen?

"Ja, mislim, da ne vem, ali je prednost, da tukaj nisem preizkusil motocikla MotoGP. Od leta 2019 do danes so motocikli MotoGP zelo različni, bolj aerodinamični, zadnja naprava in to lahko spremeni karte na tabeli. Ne spomnim se veliko, od leta 2019 v Moto2, to je bilo tudi moje prvo leto ….to v moji karieri. Pripravljen sem začeti."


Zdaj zaostajate za 48 točk od Fabia, ali še vedno upate na naslov prvaka?

"Mislim, da so moje možnosti res zelo majhne. Trenutno jih še nisem izgubil. Bomo videli, kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Pomembno je odpeljati odlične dirke, kot sta Aragon in Misano, in mislim, da sem po poletnem premoru naredil dober korak. To je za nas najpomembnejše. Vsak teden se trudim dati vse od sebe, da bi na koncu prvenstva prišel v dobrem položaju."


Kaj pa ekipni ukazi?

"Tudi v Misanu trenutno nisem dobil ekipnih naročil Ducatija in to je dobro, ker imam tudi majhne možnosti v prvenstvu. To moram izkoristiti, da bom na dirki vedno 100-odstoten. V zadnjem  delu prvenstva, bomo videli, ali  bom imel nekaj ekipnih ukazov ali ne. Zdaj nisem pod stresom!"


MARC MARQUEZ:


Pričakujete, da bo Motegi fizično zahtevnejši izziv kot Aragon?

"Ja, seveda, Aragon je bil že zelo zahteven, še posebej zato, ker je test v Misanu ena stvar, intenzivnost, zlasti med dirkaškim vikendom, pa je drugačna. Tukaj v Motegiju bo prvič velika obremenitev desne roke , ker je veliko točk zaviranja – dolgih točk zaviranja, močnih točk zaviranja – in desnih ovinkov, zato bom moral dobro obvladovati situacijo in svojo fizično kondicijo.V Aragonu sem rekel, da morda nedelja ne bo težav; mogoče tukaj, da; vendar bom razumel takoj, ko bom šel ven v FP1."


Ali je frustrirajoče, da bosta nesreča v Aragonu in morebitni dež pri Motegiju otežila testiranje sebe in motocikla?

"Ja, seveda, cilj VN Aragonije je bil poskusiti narediti nekaj kilometrov in poskusiti končati dirko, a na žalost sem prevozil samo en krog po neverjetnem štartu. Bil sem razočaran, še posebej zato, ker sem se počutil pripravljenega. Na dirki tempo, nisem bil slab, to je bila moja najmočnejša točka, in gume sem obvladal na tistem dirkališču – zelo dobro se počutim, ko gume popustijo – a vseeno je bilo tako. sreča, ker smo imeli v obeh situacijah srečo, da se ni nič zgodilo. Zdaj je čas, da se osredotočimo tukaj v Motegiju. Drugače bo, vlažni bodo pogoji. Res je, da imamo več dirk, da preizkusimo stvari v Hondi, vendar je pomemben vikend, ker je to eno od naših testnih dirkališč in testna ekipa tukaj veliko dela, vendar bomo nadaljevali našo pot in samo poskušali delati za leto 2023."


Kako ste ocenili svoj nastop v Aragonu in ali bi lahko motor vozili bolj naravno?

"Res je, da sem imel v Aragonu veliko težav na jutranjih treningih, potem pa sem se na popoldanskih treningih počutil veliko bolje. Veliko težav sem imel v naravnem položaju na motorju, potem pa je bilo popoldne veliko bolje. Zdaj, v posameznih krogih, lahko vozim, kot hočem, vendar je težava v tem, da še vedno potrebujem več mišic, da ohranim ta stil vožnje več krogov, in želimo doseči to raven na teh naslednjih dirkah."

Ste se srečali neposredno z višjim vodstvom pri HRC ali se boste z njimi srečali ta konec tedna?

"Ja, pomembno je, da se vrneš na Japonsko, ker včasih imaš nekaj e-poštnih sporočil, nekaj telefonskih klicev, toda iz oči v oči je popolnoma drugače, in pomembno je bilo obiskati vse HRC in preveriti, kaj počnejo, ter jih še posebej motivirati . Hkrati pa vidite predsednika in vse pomembne ljudi, ki so tam. Oni že vedo, kje so, vedo, kam želijo priti, jaz pa sem tukaj, da jim pomagam, da se vrnejo na vrh."





TAKAAKI NAKAGAMI:










Kako je tvoja roka?

"Če sem iskren, moja roka seveda ni najboljše. V ponedeljek sem imel operacijo v Barceloni. Samo nekaj dni, da  100-odstotno okrevam. Po dirki sem ugotovil, da je moja roka precej slaba, zato vem da bo  ta konec tedna  res zelo težka domača dirka. Pravzaprav sem vsaj dobil zeleno luč za FP1, vendar moram znova preveriti in po tem se bomo odločili, ali bomo nadaljevali ali prekinili."


Kaj pa drama Lap 1 Aragon?

"No, težko je, poskušal sem prehiteti Marca v 7. zavoju in sem nekoliko izgubil črto, on pa je poskušal znova prehiteti na izvozu. Bil je očitno pred menoj. Videti je, da je motor, ko je aktiviral napravo, šel v levo, v tako kratkem času, sem se poskušal s komolcem izogniti stiku, vendar je bilo nemogoče. Tisti trenutek sem ugotovil, da ni kriv Marc, to je bila nesrečna dirkaška nesreča. 0% Nikoli se nisem jezil nanj , ni bilo sreče, poškodoval sem se, ampak to je življenje. Lahko bi bilo še hujše, dvakrat sem ga udaril, v  prvem  sem bil že brez nadzora. Ne predstavljam si, da bi prvi šel v desno, poskušal sem ostani na motociklu, a je bil na polnem plinu, pri drugem sem že trčil in bil na tleh. Hvala bogu, da so se mi vsi dirkači zadaj izognili. Imel sem srečo. Poskušal bom okrevati in poglejmo, kako bo FP1."


Misli o vremenu?

"Ja, običajno vsi upajo na sonce za dirkače in navijače. Kaže, da je vremenska napoved nestabilna. Pred nekaj dnevi je prišel velik tajfun in vikend kaže precej slabo. Fizično bi lahko dež pomagal zaradi manjše sile pri zaviranju, ampak bo bolje. Žal mi je za navijače, po 3 letih so vsi dirkači in navijači čakali na ta vikend. Poleg poškodbe upam, da bo ta vikend lepo vreme."







Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !