VRNITEV M. MARQUEZA NA STEZO

 VRNITEV M.MARQUEZA  

Marc Marquez (Repsol Honda Team) se je na testu v Misanu vrnil na stezo. Cilj je bil narediti 40 krogov in voziti samo med dopoldansko sejo, kar je bila misija za osemkratnega svetovnega prvaka dosežena.


V njegovem intervjuju je bilo čutiti v govoru Marca  veliko pozitivnosti (citati spodaj). Več o Hondinem dnevu si oglejte spodaj v celotnem poročilu.

MARC MARQUEZ : 








Kako je bilo?

"Preizkusi niso nikoli lahki, tudi če opraviš običajno predsezono, ko prispeš v Malezijo, se počutiš utrujen in začutiš hitrost MotoGP. Tukaj ni bilo nič drugače, bilo je še težje. Prva vožnja je bila impresivna za občutiti navor motocikla MotoGP, potem pa sem korak za korakom začel postajati hitrejši in predvsem bolj udoben. Vožnja na dober način. Res je, spoznal sem, da moram za dolgo ali dirkalno razdaljo še veliko delati in delati na mišicah v rami, ampak ok. Že v drugi vožnji sem delal kar dobre čase krogov in začeli smo preizkušati novosti za Hondo in za prihodnost. To je pomemben test zame, pa tudi pomemben test za Hondo. "


Je Honda na pravi poti za leto 2023?

"Honda veliko dela, vedo in zavedajo se, da smo v težkem trenutku. Pogoji na testu so zelo drugačni od dirkaškega konca tedna, zdaj imamo veliko oprijema  gume in moramo biti previdni, kaj poskušamo in kaj je kaj. Toda delajo, zelo se trudijo in vedo, da morajo narediti veliko spremembo za leto 2023. Zadevajo vsa področja motorja, ker če želite biti konkurenčni kot drugi, morate imeti popoln motor."


Se voziš enako kot prej?

"Seveda sem pred operacijo vozil na drugačen način. Kljub temu se mi zdi, da je to bolj naravno, roka je bila bolj naravna, predvsem v levih kotih. A vseeno sem dva tedna treniral v fitnesu, dva dni na motorju in nato naravnost v MotoGP. Čas je precej napet in še vedno moram voziti na drugačen način, bolj udobno, predvsem pa ni doslednosti, vendar je normalno. Vračam se iz velike poškodbe , vendar so vsi tako hitri na tej preizkušnji, prihajajo z drugim ritmom iz dirkaškega vikenda, vendar to ni naš cilj. Danes je bil naš cilj narediti teh 40 krogov, poskusite najprej razumeti med vsemi kakšno je bilo moje stanje, ki ni bilo tako slabo, in zato sem preizkusil aero artikle, jutri pa bomo poskušali narediti več krogov."


Ali prideš v Aragon?

"Sploh ne vem, ali bom vozil jutri ali v Aragonu! Danes sem vozil samo dopoldne, da poskusim kako bo  jutri, zdaj imamo čas za  za postoriti še kaj, raztezanje in fizioterapijo, da smemo voziti jutri. bomo videli! Ne moremo se odločiti danes, ne moremo se odločiti jutri in ne bomo se odločili v četrtek, ali bom vozil v Aragonu ali ne. Razumeti moramo, kako se roka odzove." 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !