Izjava Quartararo-ja po dirki v Avstraliji !

 IZJAVA QUARTARARO-ja PO DIRKI V 

AVSTRALIJI !

Fabio Quartararo: »V zavoju 4 sem se zelo mučil in sem naredil napako že na začetku dirke. Potem sem poskušal potisniti, bil sem precej daleč in lahko sem prehitel tri dirkače, potem pa sem v zavoju 2 potisnil preveč in naredil sem napako. Poglejmo, kako se lahko spopademo z naslednjimi. Mislim, da je Malezija dobra steza, všeč mi je, zato poglejmo, kako nam bo uspelo."


Je danes dan, ko se je prvenstvo res spremenilo?

"Ja, zanj se je spremenilo od Sachsenringa, tako da se lahko spremeni tudi za nas v zadnjih dveh. Čutim, da lahko imamo odlični zadnji dve dirki. Moramo biti osredotočeni, dobro delati in videti, toda lahko je slabše za oba."


Kaj je šlo narobe na 4. ovinku? Je to poteza, za katero ste mislili, da bi jo morali narediti?

"Ne, to sploh ni bil premik, in mislim, da je bil veter v hrbet, tako da me je precej hitro potisnil, in naredil sem napako. Ampak na koncu mislim, da bo pomembno, da to dobro analiziramo – Mislim, da že vemo, kaj se je zgodilo – in potem pojdimo v Malezijo s polno motivacijo."


Bomo videli spremembo strategije?

"Sprememba strategije je težka, a mislim, da se moramo na koncu potruditi po najboljših močeh in predvsem uživati. Ker na zadnjih dirkah nisem mogel zares uživati ​​in čutim, da moramo uživati ​​v zadnjih dveh dirkah. To bo zame najpomembnejše, ker vem, da ko uživam, se počutim, kot da lahko grem hitro!"

Prvih 5 v motogp-ju 

1 BAGNAIA Francesco ITA 233 - točk 

2 QUARTARARO Fabio FRA 219 -14 točk 

 3 ESPARGARO Aleix SPA 206 -  27 točk 

 4 BASTIANINI Enea ITA 191-  42 točk  

 5 MILLER Jack AUS 179 - 54 točk






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !