MM 93 BO V SEZONI 2024 SKUPAJ Z ALEX-om PRI GRESINI-ju !

 MM93 

MARC MARQUEZ "To je bila zelo težka odločitev, najtežja odločitev v moji karieri, saj je bilo zelo težko prekiniti 11-letno sodelovanje s Hondo, ki je bilo zelo uspešno. Da, prejšnji teden je bil težak po čustveni plati, saj so v tem boksu vsi moji zaposleni, prijatelji in družina. Toda včasih moraš zapustiti svoje območje udobja. In ja, moja cona udobja je bila Honda, ampak ja, res je, da je minilo nekaj časa in da zelo trpim. Ne uživam, zato sem se odločil za spremembo, da bom spet užival v dirkanju, ker če ne, nima smisla nadaljevati dirkanja in kariere, in kar si želim, je vedno več dirkanja v karieri. Prvi cilj bo, da poskušam uživati. Zato sem se odločil za ekipo Gresini, saj je to velika družina. Imajo najboljši motocikel na dirkališču in tam je tudi moj brat, tako da. ja, to bo velik izziv zame in velik izziv za ekipo Gresini, vendar so v preteklosti že dosegli zelo dobre rezultate z mojim bratom Alexom in Eneo Bastianinijem. Ampak je tako, kot pravim, to bo velika sprememba v vseh pogledih in tisto, kar si želim, je, da bi v tem užival in da bi se v čeladi nasmehnil. Če se bom nasmejal, bo vse prišlo.

Pojasnite, kdaj ste začeli razmišljati o spremembi...

"Res je, da sem bil v prvem delu sezone konkurenčen, vendar ne na dober način. Veliko sem tvegal, v drugem delu sezone pa sem začel z drugačnim pristopom in zdaj tvegam, vendar ne tako kot v prvem delu sezone. Imel sem veliko poškodb. Bilo je težko, a ko si poškodovan in si v težkem trenutku, potem ne moreš sprejemati odločitev. Tega sem se naučil v preteklosti. Tam moraš biti potrpežljiv. V drugem delu sezone pa smo se seveda s Hondo lepo pogovarjali. Iz dirke v dirko je bilo super težko, saj se je vsak konec tedna moja miselnost nekoliko spreminjala, z veliko dvomi. A hkrati sem imel stik z ekipo Gresini in jim povedal, da ne bom nadaljeval z nobeno pogodbo, samo če me želite počakati, počakajte me, vendar ne morem ničesar obljubiti. Odločitev sem sprejel prejšnji torek po dirki za VN Japonske. To je tisto, kar sem rekel, da moram iti iz svojega območja udobja. Najlažje je bilo ostati pri Hondi, kjer so razmere pod nadzorom, motocikel pod nadzorom, moja ekipa tam in velika plača, zato je bila to enostavna rešitev.Toda če želim poskrbeti zase in za svojo kariero. Najti moram nov izziv in novi izziv in najboljše mesto je bila ekipa Gresini leta 2024.

Ali so obstajale druge možnosti?

"Ja. Pravzaprav je bila ena od možnosti tudi enoletni dopust. Kot sem rekel, dirkanje brez uživanja nima smisla. V preteklosti sem užival v številnih stvareh, vendar se želim boriti v sedanjosti. Ni pomembno, ali imaš eno ali osem svetovnih prvenstev, boriti se moraš za sedanjost. To je bil moj cilj. Ampak ja, imel sem različne možnosti. Ne bom govoril, ker spoštujem vse te ekipe in vse te možnosti. Tiste, ki so me čakale, so bile ekipa Gresini. Tvegali so, ker jim nisem ničesar obljubil, potem pa sem se prejšnji torek zvečer odločil, v sredo pa sem imel telefonski pogovor na Japonskem, kar se nam je zdelo najboljša možnost za projekt, saj verjamem, da potrebujejo čas, da morajo ves proračun vložiti v motocikel. Proizvajalec ali blagovna znamka ima veliko časa, športniki pa ga nimamo veliko. Če izgubiš eno leto, je to eno leto manj, ki ga imaš na voljo v svoji karieri. Tako da ja, poglejte, veselim se, da bom teh zadnjih nekaj dirk s Hondo dobro končal, saj smo v 11 letih osvojili šest naslovov svetovnega prvaka. Spoznali bomo, kakšna bo prihodnost z novo ekipo in novim motociklom.


Ali lahko potrdite, ali se kdo premika z vami?

"Še vedno se pogovarjamo, saj smo ravno danes zjutraj podpisali memorandum o soglasju z Gresinijem. Kot sem povedal v sredo, smo se z Gresinijem začeli pogovarjati o pogodbi, saj pred tem nisem želel imeti nobenih motenj in nobene možnosti B, ker je bila moja glavna prioriteta Honda. Eden od pomembnih razlogov ali največjih dvomov je bila vsa moja ekipa. Res pa je, da sem se na koncu o tem pogovarjal s svojo ekipo, govoril sem z vsemi in na koncu so moji prijatelji in so mi svetovali na prijateljski način, ne na ekipni. Tako da je bil to pogovor, ki mi je zelo pomagal pri sprejemanju odločitev, potem pa sem se iskal sam. Ja, poskušam pripeljati vsaj enega mehanika, za katerega mislim, da ne bo težava, vendar ne morem pripeljati celotne ekipe iz dveh razlogov: Prvič, ne bom uničil ekipe Repsol Honda, ker smo v oktobru. In drugi razlog, ne bom uničil ekipe Gresini, ker so družina, v kateri že imajo svoje mehanike. Tako sem sprejel to odločitev, zato se moram prilagoditi."



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !