Pedro Acosta 2023 FIM Moto World Champion!

 #ELT1BURON: Pedro Acosta  2023 FIM Moto2

 World Champion!

Pedro Acosta: "Trudil sem se, da ne bi čutil pritiska. Na koncu moramo razumeti, da nismo bili v lahkem položaju, vendar je bilo okno za dosego prvenstva odprto in v četrtek sem rekel, da če ne bo tukaj, bo v Katarju ali Valencii. Na koncu sem k temu pristopil kot k običajnemu koncu tedna, ko sem poskušal biti konkurenčen na nedeljski dirki, in tako nam je tudi uspelo. Res je, da smo v zadnjih nekaj dirkah vozili bolj z glavo, saj menim, da je to zelo pomembno za ekipo, da lahko doseže prvenstvo in da se lahko borimo za ekipni naslov. Mislim, da je bila dirka na koncu dobra. V zadnjih nekaj dirkah smo videli, da ima SpeedUp nekaj več, zato se moramo izboljšati. Kakorkoli že, zadovoljni moramo biti, da smo na svoji poti in da imamo še ene stopničke v žepu, v prvenstvu pa sta še dve dirki, na katerih se lahko borimo za zmago, zato moramo biti s to dirko zadovoljni."

Ste ponosni na to sezono, saj je bila zelo drugačna kot leta 2021?


"Ja, na koncu, kot praviš, ni več tako, kot je bilo v Moto3. Na koncu sem se spomnil, da sem imel na Sachsenringu morda 83 točk zaostanka za drugim mestom. Bilo je precej noro, tudi v Portimau sem bil precej nervozen, saj je bila to dirka po tem, ko sem v zadnjem delu prvenstva izgubil veliko točk. Poleg tega sem bil otrok, ko sem prišel v to prvenstvo, sem bil star 16 let, zdaj pa sem blizu 20, zato je zelo drugače. Prav tako sem lani naredil veliko napak, do petega kroga smo imeli skoraj 20 padcev, kar je veliko.

"Konec koncev z Akijem (Ajo) delam že tretje leto in letos sva se odločila, da bova začela z ničle, vse napake spravila v eno škatlo in rekla, da iz te škatle ne moremo ničesar izvleči. Res je, da smo med sezono delali napake, kot na primer v Le Mansu in v Avstraliji. Ni vse enostavno, toda, in ne vem, kaj naj rečem na koncu, ekipa je delala izjemno dobro. Res je, da smo lani veliko trpeli, ko smo skušali najti pravo nastavitev motocikla, poleg tega pa sem bil premajhen in prelahak, da bi lahko vozil v Moto2. Pozimi smo v predsezoni naredili velik korak in zaradi tega mislim, da smo se izboljšali na splošno in v glavi. Bolj vemo, česa ne smemo storiti, kot pa vemo, kaj moramo storiti. Vzeli smo veliko izkušenj iz lanskega leta in se z njimi poigrali.

Premagati Marca Marqueza in postati najmlajši prvak razreda Moto2 ter postati drugi najmlajši prvak za Danijem Pedroso... si želite postaviti te rekorde, zlasti ko so vas imenovali "naslednji Marc Marquez", ali je le lepo, da se vaše ime pridruži njihovemu?

"Na koncu poskušam ne razmišljati o tem. Sem novi Pedro Acosta in ne novi Marc Marquez. Konec koncev gre za drugačno obdobje, za drugačne MOTORJE , zato tega ne moreš primerjati. Res je, da je zelo lepo biti med temi imeni, vendar zdaj ni pravi trenutek, da bi o tem razmišljal. Zdaj moram samo uživati na motorju in v paddocku ter se zabavati s fanti, ki delajo tukaj. Zdaj ni trenutek za razmišljanje o tem, kaj sem naredil in kaj želim narediti."

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

Assen Motogp - EL Diablo fantastic job

Številka 50 iz Moto 3 se je upokojila !

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !