Leta 2025 je Triumph uvedel največjo spremembo, in sicer z uvedbo dirkaškega vzorca prestavljanja, in sicer znotraj serijskega menjalnika. To in nova nagrada Triumph Triple Trophy - motocikel Street Triple 765 RS, ki je enak motociklu zmagovalnega Moto2 - sta bila predstavljena na tiskovni konferenci na petkovem odprtju sezone na Tajskem.
Posodobitev menjalnika
Triumph je za leto 2025 predstavil dirkaški vzorec menjalnika, kar je največja sprememba, odkar je znamka leta 2019 postala ekskluzivni dobavitelj motorjev za Moto2. Zaporedje prestav je bilo spremenjeno, tako da je nevtralna prestava zdaj na vrhu vrstnega reda, kar odpravlja potrebo po vožnji skozi nevtralno prestavo med dirkanjem - kar omogoča še večjo zmogljivost.
Trivaljni motorji s prostornino 765 cm3 so serijske izdelave, kar pripomore k obvladovanju stroškov, in so že prej uporabljali serijski menjalnik, ki ima med prvo in drugo prestavo nevtralno prestavo, med katerima morajo prestavljati vozniki. V okviru Triumphove zavezanosti k nenehnemu razvoju in izboljšanju zmogljivosti imajo modificirani serijski motorji Moto2, ki se uporabljajo v letu 2025, zdaj dirkaški vzorec prestavljanja. Nevtralni prestavni mehanizem je prestavljen na vrh vrstnega reda in zaklenjen, kar pomeni, da dirkačem med vožnjo po stezi ni treba prestavljati skozi nevtralni prestavni mehanizem.
Triumph je to dosegel s celovito prenovo, pri čemer je uvedel nov izbirni boben s spremenjenimi tirnicami, ki omogočajo, da se zobniki vklopijo v novih položajih. Za doseganje optimalne geometrije, mase in vztrajnosti je po meri izdelana geometrija, ki omogoča tudi novo mehansko blokado nevtralne prestavne ročice, ki jo lahko aktivira le voznik, kar mu omogoča, da med dirko prosto prestavlja med 1. in 6. prestavo brez vožnje v nevtralno prestavno ročico.
Ko dirkači potrebujejo nevtralno prestavo v boksih ali na štartni črti, lahko nevtralno prestavo izberejo le z ročnim deaktiviranjem blokade. Vse to je nameščeno v novem karterju, posebej razvitem za motor Moto2 v letošnji sezoni.
Steve Sargent:
glavni produktni vodja
Triumph Motorcycles:
„Odkar smo postali ekskluzivni dobavitelj motorjev v Moto2, smo si vedno prizadevali za stalen razvoj in izboljšave. Zagotovili smo več moči in več vrtljajev, zdaj pa je na voljo novo zaporedje prestavnih ročic, optimizirano za dirkanje, kar kaže, da nikoli ne sedimo na lovorikah. Nov vzorec prestavljanja omogoča dirkačem, da nemoteno prehajajo skozi menjalnik, ne da bi morali voziti v nevtralnem položaju, kar še dodatno optimizira zmogljivost 765-kubičnega trivaljnika, ki je bil izdelan v serijski različici. Odzivi dirkačev so bili do zdaj zelo pozitivni in veselimo se, da ga bomo v tej sezoni videli v akciji.“
foto: motogp
Ni komentarjev:
Objavite komentar