Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

sobota, 19. april 2025

Padec je bil hud, a Martín še hujši – povratek bo ognjen! - nadomeščal ga bo Savadori !



piše :Ervin Kordič Rojc 

 Jorge Martín, aktualni svetovni prvak v MotoGP, je doživel resno nesrečo med dirko za Veliko nagrado Katarja 13. aprila 2025. Po padcu v 14. krogu dirke na stezi v Losailu je utrpel zlom enajstih reber (osem zlomov na zadnjih rebrnih lokih in trije na bočni strani) ter pnevmotoraks (zrak v prsni votlini), zaradi česar je bil prepeljan v bolnišnico Hamad v Dohi, kjer je pod stalnim zdravniškim nadzorom .​


Ta nesreča je še dodatno poslabšala njegovo že tako zahtevno sezono, saj je pred tem zaradi poškodb izpustil prve tri dirke sezone. V predsezonskem obdobju je utrpel več zlomov, vključno z zapletenim zlomom levega zapestja in petnice, zaradi česar je moral na operacijo .​


Martínov povratek na dirke ostaja negotov. Čeprav je bil njegov cilj nastopiti na naslednji dirki v Jerezu, ki je na sporedu konec aprila, je zaradi resnosti poškodb njegova udeležba vprašljiva .


V njegovi odsotnosti bo ekipa Aprilia Racing nadaljevala z Lorenzo Savadorijem kot nadomestnim dirkačem. Savadori je že nadomeščal Martína na uvodni dirki sezone v Buriramu na Tajskem .​



Martín ostaja pozitiven in se zahvaljuje za podporo, ki jo prejema od navijačev in kolegov dirkačev. Njegova predanost okrevanju in vrnitvi na stezo je neomajna, vendar bo njegova vrnitev odvisna od hitrosti in uspešnosti okrevanja.



text: Ervin K.R.
foto:dorna motogp 

petek, 18. april 2025

JEFFREY HERLINGS – ŠE VEDNO LE SEN STAREGA ŠAMPIONA - " Ko hitrost ni več dovolj"

  Piše: Ervin Kordič  Rojc


V dolini pod italijanskimi Dolomiti se je odvila ena najlepših in najbolj obiskanih dirk letošnje MXGP sezone, toda medtem ko so tribune gorele od navdušenja nad boji na progi, je pogled mnogih vseeno uhajal k dirkaču s številko 84. Jeffrey Herlings, petkratni svetovni prvak, je spet stal na štartu – a to ni bil tisti stari Herlings, ki je nekoč z lahkoto deklasiral konkurenco.


V Trentinu se je pokazalo, da je Nizozemec še vedno daleč od svoje vrhunske forme. Bil je tam, vozil je, boril se je – toda njegova vožnja ni imela tiste prepoznavne ostrine, brezkompromisnega tempa in nezmotljive kontrole, po katerih smo ga nekoč poznali. Na stezi, kjer je nekoč povsem dominiral, se je tokrat boril, da ostane med prvo deseterico. 


Herlingsovo telo je prestalo že preveč poškodb, preveč operacij, in vse to se neizogibno kaže na njegovi samozavesti in agresivnosti na motorju. Čeprav ostaja eden najhitrejših v posameznih sektorjih, mu skozi celotno dirko manjka konstantnosti, predvsem pa tistega prepoznavnega zmagovalnega nagona, s katerim je znal povoziti tudi najmočnejšo konkurenco.


Treningi pravijo eno, dirka nekaj povsem drugega. V paddocku so šepeti o tem, da Herlings še vedno ni povsem stoodstoten – ne fizično, ne psihično. In ko enkrat začneš dvomiti vase, je v tem brutalnem športu pot nazaj na vrh skoraj nemogoča.


A navijači ga še vedno spoštujejo. Ko se je na sobotni predstavitvi pojavil ob robu proge, je množica vstala. Legende namreč ne pozabiš kar tako. In čeprav se zdi, da Herlings trenutno le lovi senco samega sebe, ostaja vprašanje – lahko "Bullet" še enkrat najde tisto eksplozijo, ki ga je dvignila med nesmrtne?


MXGP gre naprej, mladeniči pritiskajo, a Herlings še ni odložil orožja. Vprašanje je le, koliko časa mu je še ostalo in koliko ga ima še v sebi.

Naslednja priložnost pride hitro – dirka v Švicarskem Fraunfeldu ki bo konec tega tedna  bo nova preizkušnja. Bo Herlings tam pokazal več? Ali bo še naprej tiho bledel v ozadju karavane, ki je nekoč plesala po njegovih notah?


Z vsakim krogom je bolj jasno: čas ne čaka nikogar – niti največjih.





text&foto:Ervin K.R.


sreda, 16. april 2025

Električni izziv prihodnosti: Eco Rally Nova Gorica 2025

 


Nova Gorica, 10.–12. april 2025

  Nova Gorica je ponovno postala središče trajnostne mobilnosti z izvedbo Eco Rallyja 2025, edinega povsem električnega rallyja v Sloveniji, ki poteka na prav poseben način – po principih klasičnega rallyja, a z izključno električnimi vozili in poudarkom na natančnosti, ekonomičnosti in tehnični spretnosti.


Eco Rally Nova Gorica ni le tekmovanje hitrosti – je inteligentna preizkušnja, kjer šteje predvsem precizna vožnja, optimalna raba energije in spoštovanje časovnic. Gre za dogodek pod okriljem FIA Eco Rally Cup, ki spodbuja trajnostni razvoj in inovacije na področju avtomobilizma.


Tehnika namesto konjskih moči

Namesto rohnečih motorjev in vonja po bencinu je Nova Gorica gostila tihe, a zmogljive električne dirkalnike, ki so se merili v več etapah na javnih cestah. Vozniki niso tekmovali v hitrosti, temveč so morali dosledno slediti predpisanim časom in pokazati vrhunsko obvladovanje tehnologije. Uspeh ni bil odvisen od tega, kdo bo najhitrejši, temveč kdo bo najbolj dosleden, varčen in natančen.


Mednarodna zasedba in lokalna podpora

Na rallyju so nastopili številni mednarodni tekmovalci, ki so se na zahtevnih slovenskih cestah pomerili v različnih kategorijah. Dogodek je privabil tudi številne domače navdušence nad e-mobilnostjo, ki so si lahko od blizu ogledali najnovejše električne modele znanih avtomobilskih znamk.


Lokalna skupnost je dogodek toplo sprejela, saj Eco Rally Nova Gorica ni le športni dogodek, ampak tudi promocija zelene prihodnosti, inovacij in trajnostnega turizma. Ob dirki so potekale tudi spremljevalne aktivnosti – predstavitve novih tehnologij, delavnice za mlade ter razprave o prihodnosti mobilnosti.


Vzornik prihodnjih rallyjev?

Eco Rally Nova Gorica je dokaz, da ima električni avtomobilizem prihodnost tudi v svetu motorsporta. Dogodek je združil tekmovalnost, tehnološki napredek in skrb za okolje – vrednote, ki postajajo vedno bolj ključne tudi v avtomobilističnem športu. Organizatorji že napovedujejo, da bo dogodek prihodnje leto še večji in še bolj mednarodno obarvan.


text &




foto :Ervin Kordič Rojc 

GAJSER: HLADNA GLAVA IN VROČA DESNICA - mxgp Trentino 2025 !

 Trentino, 13. april 2025 – Sončna nedelja pod Dolomiti je znova postregla s spektaklom, ki bo ostal v spominu tako tekmovalcem kot navijačem. Motokros spektakel v Pietramurati, tradicionalnem prizorišču italijanske preizkušnje svetovnega prvenstva MXGP, je letos dobil izrazito slovenski pridih. Tim Gajser je zmagoslavno dvignil roke po izjemni zmagi v kraljevskem razredu MXGP, Pancar pa je z sedmim  mestom dosegel enega najboljših rezultatov v karieri. A to še ni vse – prava zgodba dirke so bili tudi slovenski navijači, ki so italijansko pokrajino obarvali v belo, modro in rdečo. 


Tim Gajser je v Trentinu nastopil kot vodilni v skupnem seštevku prvenstva in kot petkratni svetovni prvak. Pritisk? Seveda. A na stezi je znova pokazal, zakaj nosi štartno številko 243 – to ni samo številka, to je simbol stabilnosti, odločnosti in nepopustljivosti.

SLOVENIJA NA TRIBUNAH: “TIM! TIM! TIM! &  JAN!  JAN!  JAN! 
Trentino je že dolgo znan kot “pol domača” dirka za slovenske dirkače, a leto 2025 je postavilo nova merila. Slovenski navijači so množično romali na sever Italije – z avtobusi, kombiji, osebnimi vozili. Na hribčkih ob progi so valovale slovenske zastave, zrak so napolnile sirene, bobni in nepozabno navijanje. “Tim! Tim!  Jan! Jan ! je odmevalo iz vsakega kotička in ob ciljni črti so se mnogi objemali v solzah navdušenja.

Po dirki sta se Gajser in Pancar osebno zahvalila svojim rojakom – Gajser je celo pritekel med tribune  kar je povzročilo evforijo med mladimi navdušenci.
Dirka v Trentinu 2025 ni bila zgolj tekmovalni dogodek – bila je praznik slovenskega motokrosa. Bila je opomnik, da je Slovenija kljub svoji majhnosti velika motokros sila. In čeprav je sezona še dolga, bo ta aprilska nedelja ob Gardskem jezeru ostala vpisana z zlatimi črkami – zaradi zmag, zaradi srca in predvsem zaradi ljudi.
 Pancar je dirko v Trentinu pričakal v solidni formi, a brez večjih pričakovanj. A prav takrat, ko ga nihče ne omenja kot favorita, Pancar pokaže najboljše. V obeh vožnjah je vozil z zrelostjo, ki je značilna za najboljšega slovenskega motokrosista nove generacije. Pametna izbira linij, premišljeni napadi in brez napak – to je bil recept za končno sedmo  mesto. Njegov nastop v Italiji je  močan signal konkurenci, da se bo Pancar v nadaljevanju sezone boril še višje.

Text & foto :Ervin Kordič Rojc 



torek, 8. april 2025

Gajser nazaj v svoji »dnevni sobi«, Pancar na lovu za deseterico mxgp !

 




Napoved pred VN TRENTINA  MXGP - 13.4.2025 ! 


Ta konec tedna se karavana svetovnega prvenstva v motokrosu seli v severno Italijo, kjer bo v slikoviti dolini pod Dolomiti potekal peti krog sezone – MXGP Trentino 2025. Proga v Arcu di Trentu je tehnično zahtevna, trda, s številnimi skoki in kompresijami, ki ne dopuščajo napak. Znana je po svoji »amfiteatrski« postavitvi, kjer imajo gledalci fantastičen razgled, dirkači pa dih jemajočo kuliso.


Za Tima Gajserja je to praktično domača dirka. V Trentu je v preteklosti že večkrat zmagal – tudi lani, ko je zmagal z 1-1 in pokazal popolno dominanco. Letos prihaja v Italijo z jasnim ciljem: napad na zmago in še povečati razliko pred drugouvrščenim Febvrejem v skupnem seštevku. Gajser je v vse boljši formi, motoristična konfiguracija Honde pa se odlično poda trdim in zavitim linijam v Pietramurati.


Jan Pancar bo  iskal še boljši rezultat kot prejšnji vikend. V Trentu se tradicionalno dobro znajde, saj mu ustrezajo hitre linije in dober oprijem. Če bo start dober in vožnja tekoča, lahko napade  top 10, kar bi bila odlična popotnica za nadaljevanje sezone.


Vreme za nedeljo trenutno kaže ugodno – suho in sončno, kar pomeni idealne razmere za spektakel pred zvestimi navijači. Med njimi bo, kot vedno, glasna slovenska odprava, ki bo bodrila oba naša predstavnika.

text & foto : Ervin kordič Rojc 

petek, 4. april 2025

Herlings se vrača - v Nedeljo bo na štartni rampi na dirki za VN SARDINIJE MXGP !

 JEFFREY HERLINGS SE VRAČA – V NEDELJO BO DIRKAL NA SARDINIJI!


Po daljši odsotnosti zaradi poškodbe se eden največjih motokros asov zadnjega desetletja, Jeffrey Herlings, končno vrača na štartno rampo! Nizozemec bo že to nedeljo nastopil na dirki MXGP na Sardiniji, kjer bo po večmesečni rehabilitaciji spet zajahal svojega KTM-a in napovedal novo poglavje v svoji bogati karieri.


Herlings se je poškodoval  konec prejšnje sezone in bil zaradi tega prisiljen izpustiti začetek letošnje sezone MXGP. Po zahtevni rehabilitaciji in trdem delu v ozadju pa je zdaj znova pripravljen pokazati svojo nepopustljivo hitrost in tekmovalni duh.


"Po vseh teh mesecih brez dirkanja je občutek fenomenalen. Komaj čakam, da se znova pomerim z najboljšimi," je dejal Herlings, ki je večkratni svetovni prvak in eden najhitrejših motokrosistov, kar jih je ta šport videl.


Njegova vrnitev bo zagotovo dodatno začinila že tako napeto sezono. Vprašanje, ki si ga vsi postavljajo, je – bo Herlings že na Sardiniji pokazal svojo staro formo ali bo za vrhunski rezultat potreboval še nekaj dirk?


Ena stvar pa je gotova: z "Bulletom" nazaj v igri, bo boj za točke in prestiž še bolj divji. Vse oči bodo to nedeljo uprte v štartno rampo MXGP Sardinije – Herlings se vrača!


text : Ervin Kordič Rojc 

foto : Ervin K.R.


Sardinija gosti naslednjo etapo MXGP – Trentino že za vogalom!

 Sardinija gosti naslednjo etapo MXGP – Trentino že za vogalom!

Z novo pomladno energijo se MXGP seli na sredozemski otok Sardinijo, kjer bo v nedeljo potekala četrta dirka letošnje sezone. Steza Riola Sardo je znana po globokem pesku, ki brez milosti kaznuje vsako napako in nagrajuje fizično pripravljene dirkače. Slovenska navijaška pričakovanja so spet usmerjena proti našima predstavnikoma – Timu Gajserju in Janu Pancarju – ki bosta imela pomembno vlogo že ta konec tedna, nato pa sledi spektakel domačemu okusu bližje: klasični Trentino.


Sardinija: Peklenski pesek, kjer fizična pripravljenost šteje dvojno



Dirka v Rioli je nekaj posebnega. Ne le zaradi vremenskih razmer, ki so lahko izjemno nepredvidljive, temveč predvsem zaradi površine. Peščena proga hitro postane razbrazdana in naporna, kar pomeni, da bo Tim Gajser tu moral pokazati vso svojo fizično moč, premišljenost in vztrajnost. Lani mu Sardinija ni najbolj ležala, a letos se zdi bolj samozavesten in predvsem konstanten. Honda deluje stabilno, Tim pa je pokazal, da zna voziti z glavo – in to bo tukaj ključno.


Jan Pancar, pa na Sardiniji pogosto kaže dobro hitrost v kvalifikacijah, a bo moral letos narediti korak naprej prav v dirkah. Če najde pravi ritem, ima potencial, da se zavihti blizu deseterice, kar bi bil odličen rezultat na tako zahtevni stezi.


Trentino: Ko srca Slovencev bijejo hitreje

Samo teden dni po Sardiniji se karavana seli v Dolomite – v Pietramurato, kjer bo Trentino gostil peto dirko sezone. Steza, ki jo Gajser naravnost obožuje, in kjer se je v preteklosti že večkrat zavihtel na najvišjo stopničko. Navijači iz Slovenije se tja radi odpravijo v velikem številu, in prav njihov glasen support zna Gajserju dati dodatna krila. Če bo na Sardiniji pametno taktiziral, bi Trentino lahko bil kraj, kjer bo udaril z vso močjo.


Tudi Pancar ima s Trentinom dobre izkušnje. Trdna, trda podlaga in zavita konfiguracija steze mu odgovarjata, poleg tega pa je to najbližja "domača" dirka sezone, kar mu bo verjetno pomagalo pri samozavesti.


Kaj pričakovati?

Tim Gajser ostaja eden glavnih favoritov za naslov – a mora ostati konstanten, predvsem pa se izogibati poškodbam, ki so v zadnjih sezonah krojile njegovo usodo. Sardinija mu sicer ne diši preveč, a če odpelje pametno in brez tveganj, lahko v Trentinu pokaže pravega Tima – hitrega, natančnega in nepopustljivega.


Jan Pancar pa je letos že večkrat dokazal, da zna držati ritem z najboljšimi. Če uredi štarte in najde nekaj več samozavesti v duelih, lahko letos naredi konkreten preskok v skupnem seštevku .

text : Ervin Kordič Rojc 

foto : Ervin K.R.

ponedeljek, 31. marec 2025

Ko dirka ni več v ospredju: Odmevi nešportnih komentarjev po VN Amerike v MotoGp !

 Večina svetovnih novinarjev meni , da Márquez dobi več kritik kot drugi dirkači, ki prav tako padejo ali vozijo agresivno. Na primer, Bagnaia in Martín sta imela svoje incidente, a nista bila tarča toliko napadov.

Visoka pričakovanja in razočaranje navijačev

Marc Marquez je eden izmed najbolj prepoznavnih in uspešnih dirkačev, zato so nanj vedno postavljena visoka pričakovanja. Ko njegov nastop ne ustreza tem pričakovanjem – bodisi zaradi slabše forme, napak med dirko ali zaradi načinov, kako je pristopil k tekmi – se lahko razočaranje pretvori v negativne komentarje. Navijači so pogosto čustveno navezani na svoje favorite in se lahko hitro odzovejo kritično, če se zdi, da njihov dirkač ni dosegel svojega običajnega nivoja.

Interpretacije in medijsko poročanje

Incidenti med dirkami se pogosto analizirajo iz različnih zornih kotov. Različni mediji in športni komentatorji lahko interpretirajo enak dogodek na povsem nasproten način, kar lahko vodi v polarizirana mnenja med navijači. Družbena omrežja so prav tako zelo aktivna pri širjenju mnenj, pri čemer se lahko en incident poslabša s hitrim in pogosto čustvenim odzivom javnosti.

Pritisk in osebne reakcije

Kot vrhunski športnik je Marquez pod stalnim pritiskom, da pokaže dosledno vrhunsko formo. Vsaka manjša napaka ali nepričakovana situacija lahko povzroči prekomerno reakcijo javnosti, ki pogosto ni vedno povsem objektivna. Kritike so lahko posledica tudi osebnih pričakovanj, ki jih imajo navijači do njegovega obnašanja, tako na stezi kot izven nje.


Čeprav so to splošni dejavniki, je specifična dinamika negativnih komentarjev vedno povezana z detajli, ki so se odvili med in po dirki. Za bolj natančno sliko bi bilo priporočljivo spremljati nadaljnje analize športnih strokovnjakov in uradna pojasnila ekipe ter samega dirkača, saj se lahko interpretacije dogodkov razvijejo, ko pridejo na dan popolni podatki o situaciji.

Moj osebni zaključek : 

Ja, res je! Marc Márquez je eden največjih talentov v zgodovini MotoGP, ne glede na to, ali si njegov navijač ali ne. Njegova predanost, sposobnost vožnje na meji in neverjetna sposobnost reševanja skoraj nemogočih situacij so tisto, zaradi česar je poseben.


Žal se v gostilniških debatah pogosto izkrivlja slika športnikov – eni ga kujejo v zvezde, drugi ga blatijo zaradi preteklih incidentov ali agresivnega stila vožnje. Ampak to je MotoGP! Vsi veliki prvaki – od Rossija do Stonerja, od Lorenza do Márqueza – so imeli svoje kritike. Navijači bi morali ceniti, da imamo privilegij gledati takšnega mojstra na dveh kolesih.


 Giacomo Agostini, 15-kratni svetovni prvak, je večkrat javno pohvalil Marca Márqueza in ga označil za enega največjih talentov v zgodovini MotoGP. Agostini ceni Márquezov agresiven, a kontroliran slog vožnje ter njegovo sposobnost obvladovanja motocikla na meji zmogljivosti.


Večkrat je poudaril, da Márquez izstopa zaradi svoje neverjetne predanosti, poguma in tehnične dovršenosti. Čeprav se je včasih kritično izrekel o določenih potezah na stezi, je vedno priznaval Márquezovo izjemno nadarjenost in sposobnost prilagajanja različnim situacijam.


Zagotovo je lepo videti, da takšna legenda, kot je Agostini, priznava genialnost Márqueza.


Včerajšnji odziv javnosti na odstop Marca Márqueza je pokazal temnejšo plat navijaške strasti. Namesto športnega duha in spoštovanja do enega najboljših dirkačev vseh časov smo bili priča nešportnim komentarjem in celo privoščljivosti. Vsak dirkač na stezi si zasluži spoštovanje, ne glede na klubske ali osebne preference navijačev. Márquez je skozi leta dokazal svojo borbenost in talent.  Takšni odzivi ne odražajo pravega duha motošporta, ki temelji na strasti, spoštovanju in tekmovalnosti – brez prostora za sovraštvo.





text : ERVIN KORDIČ ROJC 

foto : motogp - dorna 

nedelja, 30. marec 2025

Brata Márquez zavzela motošport: Sezona popolne dominacije!

Sezona MotoGP 2025 je za ljubitelje motociklizma prava poslastica, še posebej zaradi zgodovinskega trenutka – popolne dominacije bratov Márquez. Marc in Álex sta letos dvignila rivalstvo na novo raven in hkrati dokazala, da sta kot bratje tako rekoč nepremagljiva kombinacija.

Marc Márquez, ki je prestopil v ekipo Ducati, je bil že od prve dirke izjemno močan. Njegova agresivnost in nepopustljivost v bojih iz ovinka v ovinek sta spominjali na njegove najboljše čase pri Hondi. Ducati mu je omogočil, da svojo naravno hitrost končno izkoristi do maksimuma, in letos je več kot očitno, da je Marc znova tisti stari prvak, ki smo ga občudovali pred poškodbami.

Na drugi strani pa Álex Márquez, ki se je v preteklih sezonah iskal in napredoval postopoma, letos stopa iz bratove sence. Njegova konstantnost in zrelost sta ga postavili med glavne kandidate za zmage in celo naslov. Videti je, da se je v Ducatijevem taboru povsem udomačil, saj vozi suvereno in samozavestno.

Gledati brata Márquez, kako se borita za zmage, je spektakel, kakršnega v MotoGP že dolgo nismo videli. Gre za fenomen, ki pritegne pozornost, saj smo redkokdaj priča, da dva brata dominirata na vrhuncu motociklističnega športa. Marc s svojo nepopustljivo željo po zmagi in Álex s taktično dovršenostjo ustvarjata kombinacijo, ki ostalim ekipam in dirkačem povzroča glavobole.

Seveda pa sezona še ni končana in vprašanje ostaja – bo Marc Márquez dodal še en naslov svetovnega prvaka, ali bo mlajši brat Álex pripravil presenečenje? Kakor koli se bo razpletlo, eno je jasno: MotoGP 2025 je sezona bratov Márquez.

text: Ervin K.R. 
foto: motogp 




ponedeljek, 24. marec 2025

​Po treh zaključenih dirkah svetovnega prvenstva v motokrosu MXGP 2025 !

 ​Po treh zaključenih dirkah svetovnega prvenstva v motokrosu MXGP 2025 je slovenski dirkač Tim Gajser v izjemni formi, kar je pritegnilo pozornost svetovne javnosti


Prva dirka: Velika nagrada Argentine


Sezona se je začela v argentinski Cordobi, kjer je Gajser zasedel skupno tretje mesto. V obeh vožnjah je končal na tretjem mestu, pred njim sta bila Francoza Maxime Renaux in Romain Febvre. Renaux je z zmago prevzel vodstvo v skupnem seštevku. ​


Druga dirka: Velika nagrada Kastilje la Manche, Španija


Na drugi dirki v Cozarju je Gajser dosegel svojo prvo zmago v sezoni. V težkih, blatnih razmerah je slavil v obeh vožnjah in prevzel vodstvo v skupnem seštevku. To je bila njegova 50. zmaga v karieri, kar je mejnik, ki ga je svetovna motokros skupnost pozdravila z velikim spoštovanjem. ​


Tretja dirka: Velika nagrada Evrope, Francija


Na tretji dirki v Saint Jean d'Angelyju je Gajser nadaljeval z izjemnimi predstavami. Z drugim zaporednim dvojnim zmagoslavjem je še povečal prednost v skupnem seštevku. Njegova dominacija na stezi je bila očitna, saj je v obeh vožnjah vodil od starta do cilja, kar je poudarilo njegovo pripravljenost in odločnost v boju za naslov prvaka. ​


Odzivi svetovne javnosti


Gajserjeve izjemne predstave so naletele na širok odziv v mednarodnih medijih. Španski športni portal AS je poudaril njegovo neustavljivost in dominantnost v odsotnosti lanskega prvaka Jorgeja Prada, ki se je preselil v ameriško prvenstvo. Poudarili so, da Gajser ne daje priložnosti svojim tekmecem in suvereno vodi v skupnem seštevku. ​


Svetovna motokros skupnost priznava Gajserjevo vrhunsko formo in ga vidi kot glavnega favorita za letošnji naslov svetovnega prvaka. Njegova dosedanja konsistentnost in sposobnost prilagajanja različnim dirkalnim razmeram ga postavljata v ospredje svetovnega motokrosa.​

Če bo nadaljeval v tem ritmu, je vsekakor eden glavnih favoritov za naslov MXGP 2025. Seveda pa bo ključna celotna sezona, kjer bo moral ostati zdrav in zbran, saj konkurenca ne počiva.

V pričakovanju naslednje dirke ki bo v Riola Sardo | Sardegna 6.4.2025  













V skupnem seštevku po 3 dirkah v mxgp 2025 : 


1 243 Gajser, Tim : 167 točk 

2 3 Febvre, Romain : 138 točk

3 959 Renaux, Maxime : 121 točk 

4 96 Coenen, Lucas : 107 točk 


text & foto : Ervin Kordič Rojc  

četrtek, 20. marec 2025

GIACOMO AGOSTINI delil razmišljanja o začetku sezone v motogp !

 Giacomo Agostini, legendarni motociklistični dirkač s 15 naslovi svetovnega prvaka, je v zadnjem času delil svoja razmišljanja o začetku sezone MotoGP 2025, še posebej glede Marca Márqueza in njegovega izjemnega začetka sezone z Ducatijem.


Márquez je sezono začel impresivno, saj je osvojil vse dirke in pole positione do zdaj, s čimer je dosegel 90 zmag v svetovnem prvenstvu, kar ga postavlja tik za Valentinom Rossijem (115 zmag) in Agostinijem (122 zmag). Agostini je priznal, da ga skrbi možnost, da bi Márquez presegel njegov rekord, vendar je dodal, da bi mu v tem primeru čestital, saj bi si to zaslužil. 



Poleg tega je Agostini komentiral rivalstvo med Márquezom in njegovim moštvenim kolegom pri Ducatiju, Francescom Bagnaio. Ocenil je, da je Márquez bolj agresiven in lačen zmag v primerjavi z Bagnaio, kar bi lahko vplivalo na potek sezone. Agostini meni, da bo njuno rivalstvo intenzivno in da ne bosta nikoli postala prijatelja, saj sta oba osredotočena na zmage.


Agostini je tudi izrazil upanje, da bo Márquez v tej sezoni konkurenčen, saj bi to koristilo celotni motociklistični karavani. Poudaril je, da je pomembno, kako konkurenčna bo Honda, in da se obeta nova sezona Ducatijeve dominance.


V zaključku je Agostini izpostavil, da če bo Bagnaia uspel premagati Márqueza v tej sezoni, bo to zanj velik uspeh in dokaz njegove kakovosti kot dirkača.


text : Ervin K.R.
foto: motogp + Ervin K.R. 

torek, 18. marec 2025

"Jan Pancar: Vztrajnost in hitrost na poti do vrha MXGP"

 Jan Pancar je eden izmed najuspešnejših slovenskih motokrosistov, ki si je svojo pot v elitni razred MXGP utrl z izjemno predanostjo, trdim delom in podporo svoje družine. Njegova zgodba je dokaz, da se s pravim pristopom in voljo lahko uresničijo tudi največje sanje.


Začetki in vzpon skozi kategorije


Jan Pancar je svojo motokros kariero začel kot otrok in hitro pokazal izjemen talent. Pod budnim očesom svojega očeta Igorja Pancarja je iz leta v leto napredoval, pri tem pa se je moral pogosto soočiti s finančnimi izzivi, saj ni imel podpore tovarniških ekip. Kljub temu je z izjemno predanostjo in disciplino dokazoval, da mu ni para.


Njegovi prvi vidnejši uspehi so prišli v evropskem prvenstvu EMX, kjer je v razredu EMX250 pokazal velik potencial. Z vsako sezono je napredoval in se dokazoval na najvišji ravni, kar mu je odprlo vrata v svetovno prvenstvo MX2. V tem razredu je vozil več sezon in se redno uvrščal med najboljše zasebne voznike. Njegova borbenost in konstantnost sta bili opaženi tudi v mednarodni javnosti, kjer so ga vedno bolj spoštovali kot enega najtrdovratnejših tekmovalcev v karavani.


Prehod v elitni razred MXGP


Po več letih tekmovanja v razredu MX2 je Jan Pancar naredil korak naprej in prestopil v elitni razred MXGP. Kljub temu, da se je v tem razredu znašel ob boku najboljših motokrosistov na svetu, je ostal zvest svoji poti – nastopa v lastni ekipi, ki jo vodi njegov oče Igor Pancar. To pomeni, da se mora nenehno spopadati s pomanjkanjem sredstev in resursov, ki jih imajo na voljo tovarniške ekipe, vendar mu prav ta neodvisnost omogoča popolno svobodo pri razvoju in odločitvah.


Njegovi nastopi v MXGP so še ena potrditev njegove trdoživosti in predanosti. Kljub temu, da se mora boriti proti voznikom, ki imajo na voljo najboljšo opremo in podporo, se vedno znova dokazuje kot konkurenčen tekmovalec. Njegova doslednost, tehnična sposobnost in nepopustljivost na stezi so lastnosti, ki ga uvrščajo med najbolj spoštovane zasebne voznike v razredu.


Jan Pancar je živ dokaz, da se lahko s pravo mero truda in predanosti premaga vse ovire. Njegova zgodba je inspiracija za vse mlade motokrosiste, ki sanjajo o uspehu na največji svetovni sceni.


Njegova prihodnost v MXGP je še vedno odprta in ljubitelji motokrosa bodo z zanimanjem spremljali, kako se bo razvijala njegova kariera v naslednjih sezonah.








text & foto : Ervin K.R.
©copyright foto: fotokorda vse pravice pridržane! 



ponedeljek, 17. marec 2025

MXGP : Tim Gajser dosegel veličastno 50. zmago v svetovnem prvenstvu MXGP!

 Tim Gajser dosegel veličastno 50. zmago v svetovnem prvenstvu MXGP!


Tim Gajser, eden izmed najbolj uspešnih motokrosistov v zgodovini tega športa, je vpisal novo zlato poglavje v svojo kariero. Svojo 50. zmago v elitnem razredu MXGP je dosegel s suvereno predstavo, ki potrjuje njegovo izjemno kakovost, vztrajnost in predanost temu zahtevnemu športu.


Dosežek 50 zmag v svetovnem prvenstvu je mejnik, ki ga je doseglo le nekaj izbranih dirkačev, kar Gajserja postavlja ob bok legendam motokrosa. Njegova pot do tega mejnika je bila tlakovana z neštetimi urami treninga, nepopustljivim duhom in izjemnim talentom, ki ga je dokazoval na vsakem koraku svoje kariere.


Od svoje prve zmage v MXGP leta 2016 je Gajser dosledno ostajal v vrhu konkurence, osvojil več naslovov svetovnega prvaka in si prislužil spoštovanje tako sotekmovalcev kot navijačev po vsem svetu. Njegova kombinacija hitrosti, tehničnega znanja in mentalne moči ga je naredila za enega najtežjih tekmecev na progi.


Pomen te zmage presega zgolj številke. Gre za dokaz njegove dolgoživosti v vrhunskem športu, sposobnosti prilagajanja na nove izzive in nenehne želje po napredku. Hkrati pa ta dosežek tudi potrjuje, da je Slovenija dežela vrhunskih motokrosistov, ki so sposobni krojiti svetovni vrh.

Veliko zaslugo  pri Timovem uspehu ima Bogomir Gajser, Timov oče in trener, je ključna osebnost v ozadju njegovega izjemnega uspeha. Bogomir je bil tisti, ki je že od otroštva usmerjal Timovo kariero, mu vcepil ne le tehnično znanje, ampak tudi neomajno željo po zmagi. Njegova predanost in žrtvovanje sta omogočila, da je Tim postal eden najboljših motokrosistov vseh časov.




Gajserjeva 50. zmaga je obenem navdih za mlade dirkače, ki sanjajo o podobnih podvigih. Njegova zgodba je dokaz, da so s trdim delom, predanostjo in neomajno voljo mogoči tudi najvišji cilji.















Ob tej priložnosti lahko le čestitamo Timi Gajserju za še en zgodovinski mejnik in mu želimo še mnogo uspehov v prihodnosti. Kajti pri njem nikoli ne veš – naslednja zmaga je vedno le dirko stran!

text & foto : Ervin K.R. 

Ervin Kordič Rojc

"Gajserjev povratek na obzorju" - "Timov signal upanja: kmalu spet na motorju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  8.7.2025  Nazaj v sedlo, Tim! "Tim Gajser: Po dveh mesecih bolečin znova nasmeh" Kako lepo je videti o...