Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

sreda, 12. marec 2025

Barry Sheene: Legenda motociklističnih dirk

 



Barry Sheene: Legenda motociklističnih dirk

Barry Sheene je bil eden najbolj prepoznavnih in karizmatičnih motociklističnih dirkačev v zgodovini. S svojim talentom, izjemno vztrajnostjo in edinstveno osebnostjo je osvojil srca ljubiteljev motociklizma po vsem svetu. Njegova kariera je bila zaznamovana z velikimi uspehi, a tudi s hudimi padci, iz katerih se je vedno pobral in vrnil na stezo.

Začetki kariere

Barry Sheene se je rodil 11. septembra 1950 v Londonu. Ljubezen do motociklov je podedoval od svojega očeta, ki je bil mehanik in dirkač. Z dirkanjem je začel že kot najstnik, prvič pa je resneje opozoril nase leta 1968, ko je debitiral v britanskem prvenstvu. Njegov talent in pogum sta ga hitro popeljala v višje kategorije, kjer se je uveljavil kot eden najperspektivnejših mladih dirkačev.

Vrhunski uspehi v svetovnem prvenstvu

Sheene je v svetovno prvenstvo vstopil leta 1970 v kategoriji 125cc in že leta 1971 osvojil svojo prvo veliko nagrado v tej kategoriji. Njegov preboj pa je prišel s Suzukijem v sredini 70. let. Leta 1976 in 1977 je osvojil naslov svetovnega prvaka v prestižni kategoriji 500cc, s čimer je postal eden najbolj dominantnih dirkačev tistega časa.

Njegov slog vožnje je bil agresiven, a hkrati izjemno natančen. Poleg tega je bil Sheene znan po svoji karizmatični osebnosti, kar mu je prineslo ogromno priljubljenost tudi zunaj stez. Bil je eden prvih dirkačev, ki so postali prave popkulturne ikone, pogosto se je pojavljal v medijih in oglaševalskih kampanjah.

Hudi padci in okrevanje

Kljub izjemnim uspehom je bila Sheenova kariera polna tudi bolečin in nesreč. Leta 1975 je doživel hudo nesrečo na Daytoni, pri kateri si je zlomil nogo in roko. A najbolj znamenita je bila nesreča leta 1982 v Silverstonu, kjer si je pri padcu pri hitrosti preko 250 km/h zlomil obe nogi. Zdravniki so dvomili, da bo sploh še hodil, a Barry se je s svojo legendarno vztrajnostjo vrnil na stezo že naslednje leto.

Kasnejša kariera in življenje po dirkanju

Po koncu profesionalne kariere leta 1984 se je Sheene preselil v Avstralijo, kjer je postal komentator in analitik motociklističnih dirk. Prav tako se je ukvarjal z inženiringom in pomagal mladim dirkačem pri njihovem razvoju.

Na žalost je Barry Sheene leta 2002 izgubil bitko z rakom na grlu in pljučih. Umrl je pri 52 letih, a njegov vpliv na svet motociklizma ostaja večen. Njegova zapuščina živi v obliki neštetih navijačev, ki ga še danes smatrajo za enega največjih dirkačev vseh časov.

Sklep

Barry Sheene ni bil samo dirkač, bil je prava legenda. Njegova karizma, pogum in ljubezen do motociklizma so pustili neizbrisen pečat v zgodovini motošporta. Še danes velja za enega najbolj ikoničnih dirkačev, ki je s svojim značajem in neustavljivo voljo osvojil srca milijonov ljubiteljev hitrosti.



text & foto :Ervin K.R. 

sobota, 8. marec 2025

ZLATA DOBA DVOTAKTNIH ZVERI - MOTOGP

 Sezona MotoGP, oziroma tedaj še 500cc Grand Prix, je v osemdesetih letih in na začetku devetdesetih predstavljala vrhunec dvotaktne tehnologije v motociklizmu. To je bilo obdobje surovih, brutalno hitrih strojev, ki so zahtevali neustrašne in tehnično izjemno podkovane voznike.


Zlata doba dvotaktnih zveri 

Dvotaktni motorji so v tem času vladali kraljevskemu razredu in so v primerjavi s kasnejšimi štiritaktnimi motorji ponujali neprimerljivo razmerje moči in mase. Ti motocikli so imeli okoli 130–150 KM, tehtali pa so približno 130 kg. Toda njihova moč je bila eksplozivna, delovala je v zelo ozkem območju vrtljajev, kar je pomenilo, da so vozniki morali imeti vrhunski nadzor nad plinom in občutek za motocikel.


Ena ključnih značilnosti dvotaktnih dirkalnikov je bila njihova divja narava – brez elektronskih pomagal, brez nadzora zdrsa in s precej surovimi šasijami. Če si preveč odprl plin, te je motocikel zalučal v zrak. Vsaka dirka je bila fizično in psihično izjemno zahtevna, vozniki pa so pogosto končali s spektakularnimi "highside" padci.


Veliki asi dvotaktne ere

V tem obdobju so blesteli nekateri legendarni dirkači, ki so znali ukrotiti te nevarne stroje:


Freddie Spencer (prvak 1983, 1985) – "Fast Freddie" je bil neverjetno nadarjen, leta 1985 pa je osvojil tako 250cc kot 500cc naslov v istem letu – nekaj, kar nikomur ni več uspelo.

Eddie Lawson (prvak 1984, 1986, 1988, 1989) – poznan po svoji izjemno gladki vožnji in sposobnosti prilagajanja različnim motociklom.

Wayne Gardner (prvak 1987) – prvi Avstralec, ki je osvojil naslov v kraljevskem razredu, njegovi boji s Spencerjem in Lawsonom so legendarni.

Wayne Rainey (prvak 1990, 1991) – izjemno dosleden in premišljen dirkač, ki je v začetku devetdesetih začel prevlado Yamahinih motociklov.

Kevin Schwantz – čeprav v tem obdobju še ni osvojil naslova (ta je prišel leta 1993), je bil Schwantz eden najbolj karizmatičnih in divjih dirkačev, ki je vozil Suzukijeve dvotaktne zverine.

Razvoj in rivalstva

V tem desetletju so proizvajalci kot so Honda, Yamaha in Suzuki razvijali svoje dvotaktne mojstrovine. Honda je s svojim NS500 in kasneje NSR500 postavljala standarde za surovo moč in agresivno vožnjo, Yamaha z modelom YZR500 pa je bila znana po boljšem ravnovesju in lažjem obvladovanju.


Rivalstva med Hondinimi, Yamahinimi in Suzukijevimi vozniki so v osemdesetih letih dosegla vrhunec. Spopadi med Spencerjem in Lawsonom, Gardnerjem in Lawsonom, ter kasneje epski dvoboji med Raineyjem in Schwantzom, so bili prava poslastica za ljubitelje motociklizma.


Zaključek: Brutalna era pravega dirkanja

Obdobje osemdesetih je bilo čas, ko so se dirkači morali zanašati le na svoj talent, občutek za motocikel in jeklene živce. Brez elektronskih pomagal in z nepredvidljivimi dvotaktnimi motorji so bili ti stroji neizprosni, a hkrati čudoviti.


Ko je leta 2002 MotoGP prešel na štiritaktne motorje, je to pomenilo konec dvotaktne ere, vendar nostalgija za tistimi surovimi stroji še danes živi med ljubitelji motociklizma.

text & foto :Ervin Kordič Rojc 


 foto copyright© : fotokorda vse pravice pridržane ! 

sobota, 1. marec 2025

1st sprint race, victory goes to the marquez family

 Prva dirka sezone MotoGP 2025 se je odvila na Tajskem, kjer je Marc Márquez zablestel na svojem debiju z Ducatijem. V sobotni sprinterski dirki je šestkratni svetovni prvak vodil od začetka do konca, pri čemer je njegov brat Álex Márquez osvojil drugo mesto, Francesco Bagnaia pa je zaključil na tretjem, kar je zagotovilo popolno zasedbo stopničk za Ducatija.


Japonski novinec Ai Ogura je navdušil s četrtim mestom v svoji prvi sprinterski dirki v razredu MotoGP. Ogura, ki je leta 2024 osvojil naslov svetovnega prvaka v razredu Moto2, je letos napredoval v MotoGP z ekipo Trackhouse Racing, kjer dirka na tovarniškem motociklu Aprilia RS-GP.

 Njegov izjemen nastop na prvi dirki kaže na velik potencial in prilagodljivost na najvišji ravni tekmovanja.


Ogura je že med kvalifikacijami pokazal svojo hitrost, saj si je zagotovil peto mesto na štartni vrsti. 

 V sprinterski dirki je ohranil osredotočenost in konsistentnost, kar mu je omogočilo, da se je boril z izkušenimi dirkači in na koncu dosegel odličen rezultat.


Njegov nastop je bil deležen pohval iz različnih virov, ki so izpostavili njegovo hitro prilagoditev na razmere v MotoGP ter sposobnost konkuriranja najboljšim že na začetku svoje kariere v tem razredu. Če bo Ogura nadaljeval s takšnimi predstavami, bi lahko postal eden izmed ključnih igralcev v sezoni 2025.


Poleg tega je treba omeniti, da je aktualni svetovni prvak Jorge Martín zaradi poškodb izpustil uvodno dirko sezone, kar je odprlo dodatne priložnosti za druge dirkače, vključno z Oguro, da se izkažejo na začetku prvenstva. 

Franco Morbidelli je  dosegel peto mesto, medtem ko je Pedro Acosta končal na šestem mestu. Morbidelli, ki je v prejšnji sezoni pokazal potencial za boljše rezultate, je z uvrstitvijo na peto mesto nakazal možnost izboljšanja v tej sezoni. 

 Acosta, ki je v preteklosti že stal na stopničkah sprint dirk, je s šestim mestom pokazal konstantnost in pripravljenost za boj v ospredju.


Dirko so zaznamovali tudi drugi dogodki, kot je bil padec Avstralca Jacka Millerja, ki je kvalifikacije zaključil na četrtem mestu, a je v osmem ovinku dirke padel in odstopil. Domači adut Somkiat Chantra je dirko zaključil na 19. mestu. 


Marc Márquez je z zmago prevzel vodstvo v skupnem seštevku prvenstva, kar je zanj prvič po letu 2019. Po dirki je izrazil zadovoljstvo z rezultatom in napovedal boj za zmago tudi na glavni dirki.


foto : motogp

Motogp - Triumph na 1 letošnji dirki predstavil nov menjalnik v Moto2 !

 Leta 2025 je Triumph uvedel največjo spremembo, in sicer z uvedbo dirkaškega vzorca prestavljanja, in sicer znotraj serijskega menjalnika. To in nova nagrada Triumph Triple Trophy - motocikel Street Triple 765 RS, ki je enak motociklu zmagovalnega Moto2 - sta bila predstavljena na tiskovni konferenci na petkovem odprtju sezone na Tajskem.

Posodobitev menjalnika

Triumph je za leto 2025 predstavil dirkaški vzorec menjalnika, kar je največja sprememba, odkar je znamka leta 2019 postala ekskluzivni dobavitelj motorjev za Moto2. Zaporedje prestav je bilo spremenjeno, tako da je nevtralna prestava zdaj na vrhu vrstnega reda, kar odpravlja potrebo po vožnji skozi nevtralno prestavo med dirkanjem - kar omogoča še večjo zmogljivost. 

Trivaljni motorji s prostornino 765 cm3 so serijske izdelave, kar pripomore k obvladovanju stroškov, in so že prej uporabljali serijski menjalnik, ki ima med prvo in drugo prestavo nevtralno prestavo, med katerima morajo prestavljati vozniki. V okviru Triumphove zavezanosti k nenehnemu razvoju in izboljšanju zmogljivosti imajo modificirani serijski motorji Moto2, ki se uporabljajo v letu 2025, zdaj dirkaški vzorec prestavljanja. Nevtralni prestavni mehanizem je prestavljen na vrh vrstnega reda in zaklenjen, kar pomeni, da dirkačem med vožnjo po stezi ni treba prestavljati skozi nevtralni prestavni mehanizem.


Triumph je to dosegel s celovito prenovo, pri čemer je uvedel nov izbirni boben s spremenjenimi tirnicami, ki omogočajo, da se zobniki vklopijo v novih položajih. Za doseganje optimalne geometrije, mase in vztrajnosti je po meri izdelana geometrija, ki omogoča tudi novo mehansko blokado nevtralne prestavne ročice, ki jo lahko aktivira le voznik, kar mu omogoča, da med dirko prosto prestavlja med 1. in 6. prestavo brez vožnje v nevtralno prestavno ročico. 


Ko dirkači potrebujejo nevtralno prestavo v boksih ali na štartni črti, lahko nevtralno prestavo izberejo le z ročnim deaktiviranjem blokade. Vse to je nameščeno v novem karterju, posebej razvitem za motor Moto2 v letošnji sezoni.

Steve Sargent:

 glavni produktni vodja

 Triumph Motorcycles:

 „Odkar smo postali ekskluzivni dobavitelj motorjev v Moto2, smo si vedno prizadevali za stalen razvoj in izboljšave. Zagotovili smo več moči in več vrtljajev, zdaj pa je na voljo novo zaporedje prestavnih ročic, optimizirano za dirkanje, kar kaže, da nikoli ne sedimo na lovorikah. Nov vzorec prestavljanja omogoča dirkačem, da nemoteno prehajajo skozi menjalnik, ne da bi morali voziti v nevtralnem položaju, kar še dodatno optimizira zmogljivost 765-kubičnega trivaljnika, ki je bil izdelan v serijski različici. Odzivi dirkačev so bili do zdaj zelo pozitivni in veselimo se, da ga bomo v tej sezoni videli v akciji.“


foto: motogp   

torek, 25. februar 2025

PECCO VS MARC - MotoGp Obračun

 



PECCO VS MARC: prihaja dan obračuna

Velika zgodba v drugi polovici leta 2024, ko je bila napovedana, nato med sezono, na predsezonskih testiranjih in zdaj na dirkaškem koncu tedna. O njej navijači niso nehali govoriti, in to z dobrim razlogom. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) ima novega moštvenega kolega v Marcu Marquezu, s čimer je Ducati oblikoval svojo sanjsko ekipo. Osem naslovov v MotoGP med njima in cel kup skupnih bitk za zmago v zadnjih letih je čas, da vidimo, kdo lahko na enaki opremi požene prvo kri. Oba sta v Buriramu že zmagala in sodeč po testu se zdi, da je #93 v prednosti.

Jorge Martin (Aprilia Racing) ima sicer številko 1, vendar se je z začetkom leta 2025 znašel na dnu, potem ko je prvi dan padel v Sepangu, v ponedeljek pred Buriramom pa se mu je zgodil še en incident na treningu, zaradi katerega je z zlomom leve roke izpadel iz uvodne dirke sezone. Dramatičen začetek leta 2025, „Martinator“ je v leto, v katerem brani naslov, res stopil z zadnjo nogo.

Acostov tovarniški prvenec na dirki KTM

Njegov vzpon je že zdaj meteorski, vendar se zdi, da je Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing) še vedno v enosmernem vzponu. Samozavesten in hiter na testiranjih, lahko lanskoletni novinec že na startu poskrbi za razburjenje? Čeprav mu še ni uspelo osvojiti prve zmage na Veliki nagradi MotoGP, je to zgodba ne le za Tajsko, temveč tudi za leto 2025. Njegov moštveni kolega Brad Binder bo na preži, oba sta bila med testiranjem videti močna na dirkalni razdalji, zato bodite pozorni na zlato sestavo avstrijske znamke. Pri Red Bull KTM Tech 3 gre bolj za prilagajanje. Zdi se, da je Mavericku Viñalesu zadnji dan testiranj v Buriramu to uspelo, vendar Enea Bastianini v predsezoni ni imel vsega lahkega in želi narediti velik korak. Kljub temu je v KTM-ovi ekipi veliko svetovnih prvakov in tako kot v prejšnjih sezonah bomo njihov pravi potencial videli šele, ko se bodo v nedeljo na Veliki nagradi ugasnile luči.

SE JE YAMAHA VRNILA? Quartararo hiter, Prima Pramac obetaven

Pri Yamahi je bilo veliko sprememb, vendar je tovarniška sestava ostala enaka, Fabio Quartararo pa je na testiranju v Sepangu s stalno hitrostjo osvojil naslovnice. V Buriramu je bil nekoliko bolj umirjen, čeprav sta z moštvenim kolegom Alexom Rinsom očitno našla dobrodošlo učinkovitost za leto 2025. Potem je tu še velika sprememba: lanskoletna zmagovalna ekipa prvenstva Prima Pramac Yamaha MotoGP bo leta 2025 uporabljala tovarniške stroje Iwata. Jack Miller se že počuti kot doma, Miguel Oliveira pa, kot kaže, še ne bo sprostil svojega polnega potenciala. Vse skupaj je razlog za veselje pri Yamahi s štirimi motocikli, ki so zdaj pripravljeni, da se podajo na stezo.

Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) želi osvojiti znamenito prvo zmago na Veliki nagradi MotoGP, na testiranju v Sepangu pa je bil najboljši dirkač in je dosegel neverjeten tempo - tako na dirkališču kot na razdalji.  Franco Morbidelli, ki prav tako ohranja stroje Ducati GP24 in se seli v družinsko vzdušje ekipe Pertamina Enduro VR46 Racing Team, je pokazal znake svoje nekdanje forme in na testiranjih užival na vrhu časovne lestvice. Ekipni kolega Fabio Di Giannantonio je po zlomu leve ključnice, ki ga je utrpel v nesreči na testiranju v Sepangu, izpustil večino testiranj, vendar se bo v Buriramu vrnil. Vsem so stopničke še zdaleč tuje.

HONDA POZITIVNO: napredek je popoln

Motocikla Honda HRC Castrol Joana Mira in Luce Marinija sta na testiranju v Buriramu ukradla nekaj pozornosti. Oba sta naredila korak naprej, saj se Hondina pot do uspeha nadaljuje; na simulaciji šprinta sta bila primerljiva z Yamaho, dirkača pa sta pozitivno naravnana na leto 2025. Tudi Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) je velika pridobitev za Hondo in je na testiranjih pokazal nekaj dobrih rezultatov, poleg tega pa je kot najboljši dirkač Honde v letu 2024 pogosto pobiral velike nagrade. Zdi se, da ima Honda v omarici že več zaloge, z Aleixom Espargarom IN Takaakijem Nakagamijem, ki sta se pridružila razvojni ekipi, pa se zdi, da je vse skupaj le še vprašanje časa.

 

Skupaj 15 zmagovalcev MotoGP, številne spremembe v sestavi in zgodbe, kamorkoli pogledate ... MotoGP, kot ga še niste videli. Spremljajte Veliko nagrado Tajske in si oglejte prvo poglavje sezone, ki se bo zagotovo zapisala v zgodovino - bodisi zato, ker bo Marc Marquez izenačil sedem kolajn Valentina Rossija v MotoGP ... bodisi zato, ker ga bo nekdo ustavil ...

foto:motogp 

sreda, 5. februar 2025

testiranja Sepang motogp v znamenju padcev in poškodb !

 SEPANG   PRVA  LETOŠNJA  TESTIRANJA  MOTOGP - V znamenju padcev in hudih poškodb. 


Jorge Martin (Aprilia Racing) se bo moral spoprijeti s težkim začetkom obrambe naslova, saj je bil zaradi hudega padca na prvem dnevu izključen iz preostanka testiranja v Sepangu, poleg njega pa sta na stranskem tiru še Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) in Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team).


Za Martina sta to zloma desne roke in levega stopala, za Fernandeza pa zlom leve roke in zlom prsta na desnem stopalu. Di Giannantonio si je zlomil levo ključnico. Vsi se vračajo domov na operacijo in popolno okrevanje.


Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) je prvi dan  najhitrejši, potem ko je bil najboljši tudi v shakedownu. Celo Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) ni mogel povsem izpodriniti prvaka iz leta 2021, saj je zaostal za 0,051 sekunde.

Poleg Quartararoja na vrhu je bila Yamaha močno prisotna tudi v prvi deseterici, saj je bil Jack Miller (Prima Pramac Yamaha MotoGP) osmi, njegov moštveni kolega Miguel Oliveira pa deseti. Quartararo in njegov moštveni kolega Alex Rins sta imela po tri motocikle, od tu naprej pa bo duo Pramac dobil še več motociklov, ki jih bo lahko tudi preizkusil.


Šesto mesto je bil za Hondo soliden dan. Joan Mir (Honda HRC Castrol) je dosegel čas 1:58,115 in se že približal devetim tisočinkam najboljšega dosežka testnega dirkača Aleixa Espargaroja iz shakedowna, Johann Zarco (Castrol Honda LCR) pa je s P9 poskrbel za dve Hondi v prvi deseterici. Luca Marini (Honda HRC Castrol) je bil P15, novinec Somkiat Chantra (IDEMITSU Honda LCR) pa še bolj zadaj, vendar je tajski dirkač že prvi dan začutil nekaj dobrih izboljšav.


Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing) je bil pri KTM na 11. mestu, vendar je v 13. ovinku padel, Brad Binder pa je bil od svojega novega moštvenega kolega oddaljen le 0,111 sekunde. Še bližje je bil Maverick Viñales (Red Bull KTM Tech3), ki je bil le 0,045 kroga oddaljen od Binderja, ko je „Top Gun“ zamenjal voznika. Enea Bastianini (Red Bull KTM Tech3) je bil nekoliko bolj zadaj, saj se prilagaja na nov motor.


Za Aprilio je na naslovnicah dneva prevladovala zgodba o Martinu in Raulu Fernandezu. Novinec Ai Ogura (Trackhouse Racing) je bil v skupnem seštevku P16 - čeprav pred Bagnaio -, Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) pa je bil tik za #63. Zdaj so vse oči uprte v njiju, da bosta v naslednjih dveh dneh zagotovila nekaj povratnih informacij

V četrtek, ko se bo drugi dan testiranj v Sepangu nadaljeval. 



Direktor  aprilia Racing Massimo Rivola je poročal.


Kako je Jorge?

„Veste, Jorge, po pretresu možganov je po protokolu 24 ur v bolnišnici, in ko ga bodo jutri popoldne odpustili, bo čim prej odletel nazaj v Barcelono, kjer ga čaka operacija desne roke in levega stopala. S takšnimi junaki je vedno težko, saj pri običajnem človeku ne moreš niti pomisliti na prvo dirko, morda pa ga bomo lahko videli na testu na Tajskem ... Prepričan sem, da se bo Jorge potrudil po svojih najboljših močeh, mi pa ga bomo podpirali, vendar mislim, da bo potrebno nekaj časa.“


Kako verjetna je preizkušnja v Buriramu?

„Danes je nekoliko težko biti optimističen, vendar je tudi nekoliko prezgodaj. Poglejmo, kako bo potekala operacija; prepričan sem, da bo v super strokovnih rokah. Moramo biti pozitivno naravnani.


„To smo povedali tudi na predstavitvi ekipe, da je prva faza najpomembnejša, da spoznamo drug drugega in motocikel. Morda je zaradi tega, ker imamo za to nič časa, izziv bolj zapleten in zanimiv, vendar nismo ekipa, ki bi začela jokati v nedogled. Jorge je enak in zagotovo se bomo borili.“





text : Ervin K.R.

photo:motogp


ponedeljek, 3. februar 2025

Alpacem Rally Show 2025

 Prvi Alpacem Rally Show je 1. in 2. februarja 2025 v kamnolomu Anhovo uspešno odprl avtomobilistično tekmovalno sezono v Sloveniji. Na makadamski progi se je pomerilo 41 posadk iz Slovenije, Italije in Hrvaške, kar je za tovrstno prireditev impresivna udeležba.


Sobota, 1. februar 2025: Treningi

Sobota je bila namenjena spoznavanju proge in pripravam na nedeljsko dirko. Tekmovalci so imeli priložnost preizkusiti makadamsko progo v kamnolomu, ki je s svojimi zahtevnimi odseki predstavljala poseben izziv. Sebastjan Kobal, ki je nastopal s startno številko 30, je poudaril razlike med vožnjo na klasičnem reliju in makadamskem ter izpostavil prilagoditve pri podvozju in gumah.

Nedelja, 2. februar 2025: Dirka

V nedeljo so se posadke pomerile na treh hitrostnih preizkušnjah v skupni dolžini več kot 30 kilometrov. Proga je bila tehnično zahtevna, kar je od tekmovalcev zahtevalo visoko stopnjo spretnosti in natančnosti. Kljub zahtevnim razmeram so gledalci lahko uživali v dinamičnih vožnjah in tesnih bojih za najboljša mesta.

Voditelja prireditve

Prireditev sta vodila priznana motošportna komentatorja Gaber Keržišnik in Vlado Krivec, ki sta s svojim znanjem in izkušnjami dodatno obogatila dogajanje ter poskrbela za odlično vzdušje med gledalci.

Zaključek

Alpacem Rally Show 2025 je postavil nove standarde za makadamske relije v Sloveniji. Organizatorji, tekmovalci in gledalci so izrazili zadovoljstvo nad uspešno izvedbo prireditve, ki je obetaven začetek nove tradicije v slovenskem motošportu.


text in foto : Ervin kordič Rojc 

Vse rezultate lahko najdete na: www.rally-novagorica.si/rezultati

Zmagovalca  Alpacem Rally-ja : Hrženjak- Gomizelj






















nedelja, 15. december 2024

 

Zaključna prireditev Rally Nova Gorica 2024: Poklon dirkaškim uspehom in organizacijski predanosti

Zaključna prireditev Rally Nova Gorica 2024, ki se je odvila v veličastnem vzdušju, je bila poklon tako dirkaškim uspehom kot predanosti vseh, ki so prispevali k izvedbi tega športnega dogodka. Prireditev je v prostorih EDA Centra  Nova Gorica zbrala organizatorje, dirkače, pokrovitelje in ugledne goste, ki so skupaj proslavili uspešno zaključek letošnje dirkaške sezone.

Častna gosta večera sta bila župan Mestne občine Nova Gorica, Samo Turel, in podžupan Marko Tribušon. V svojih govorih sta izrazila ponos, da Nova Gorica gosti dogodek, ki ne le privablja vrhunske dirkače in številne obiskovalce, temveč tudi krepi prepoznavnost občine kot centra športnega in družbenega dogajanja.

Poleg predstavnikov občinskih oblasti so se dogodka udeležili tudi predstavniki glavnih pokroviteljev, ki so s svojo podporo omogočili izvedbo rallyja. Njihova prisotnost je izpostavila pomembno vlogo sodelovanja med gospodarstvom in športom pri organizaciji tako velikih dogodkov.

Priznanja so bila podeljena vsem dirkačem, ki so letos s svojo vztrajnostjo in pogumom osvajali hitrostne preizkušnje. Posebna zahvala pa je bila izrečena tudi pokroviteljem ter Mestni občini Nova Gorica, ki je s svojo podporo omogočila realizacijo projekta na tako visoki ravni.

Glavni govornik večera je bil Renato Hvala, alfa in omega Rallyja Nova Gorica ter eden glavnih organizatorjev tega tradicionalnega dogodka. V svojem nagovoru je poudaril pomen ekipe, ki stoji za organizacijo, in se zahvalil najožjim sodelavcem, brez katerih rally ne bi bil mogoč. "Rally Nova Gorica ni le športni dogodek, temveč tudi priložnost za povezovanje, promocijo našega kraja in krepitev skupnosti," je poudaril Hvala.

Zaključna prireditev je postregla tudi z bogatim spremljevalnim programom, glasbene nastope in pogovore z dirkači ter organizatorji. Večer se je zaključil s sproščenim druženjem, kjer so udeleženke in udeleženci obujali spomine na letošnjo sezono ter snovali načrte za prihodnost.

Rally Nova Gorica ostaja eden najpomembnejših športnih dogodkov v Sloveniji, ki s svojo profesionalnostjo in edinstvenim vzdušjem privablja ljubitelje motošporta iz vse Evrope. Zaključna prireditev pa je bila večer, ki je združeval strast, predanost in skupnostni duh, ki so srce tega dogodka.



text & foto : ERVIN KORDIČ ROJC 




















































Ervin Kordič Rojc

"Gajserjev povratek na obzorju" - "Timov signal upanja: kmalu spet na motorju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  8.7.2025  Nazaj v sedlo, Tim! "Tim Gajser: Po dveh mesecih bolečin znova nasmeh" Kako lepo je videti o...