Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

petek, 6. maj 2022

SUZUKI SE UMIKA IZ MOTOGP KONEC LETOŠNJE SEZONE

 SUZUKI SE KONEC LETOŠNJE SEZONE UMIKA IZ MOTOGP -ja 

Izjava Dorna Sports glede Suzukija

V torek, 3. maja 2022

Po nedavnih govoricah, da bo Suzuki konec leta 2022 zapustil MotoGP, je Dorna Sports uradno stopila v stik s tovarno, da bi jih opomnila, da pogoji njihove pogodbe za dirkanje v MotoGP ne dovoljujejo, da bi te odločitve sprejeli enostransko.


Če pa Suzuki odide po dogovoru med obema stranema, se bo Dorna odločila o idealnem številu dirkačev  in ekip, ki dirkajo v razredu MotoGP od leta 2023.


Dorna je še naprej deležna velikega zanimanja številnih uradnih tovarn in neodvisnih ekip, ki se želijo pridružiti  MotoGP-ju, saj ta šport še naprej daje svetovni zgled tesne konkurence, inovacij in zabave ter dosega na stotine milijonov oboževalcev po vsem svetu. 







nedelja, 1. maj 2022

Lorenzo sprejet v hišo slavnih

 Petkratni svetovni prvak je sprejet v hišo slavnih v Jerezu

Sobota, 30. aprila 2022

Petkratni svetovni prvak Jorge Lorenzo je zdaj legenda MotoGP! Španec je bil v soboto na posebni slovesnosti v čast dolgi in uspešni karieri sprejet v hišo slavnih na Circuito de Jerez-Angel Nieto .


Lorenzo je leta 2002 v Jerezu debitiral na svetovnem prvenstvu do 125 ccm in od tam se je začel vzpon. Leta 2005 se je preselil v razred 250cc in nato osvojil svoje prvo svetovno prvenstvo z zaporednimi naslovi v letih 2006 in 2007, pri čemer je v dveh sezonah osvojil več kot polovico ponujenih zmag. Leta 2008 je prestopil v MotoGP, ko je bil partner Valentina Rossija pri Yamahi, in svojo prvo zmago v MotoGP dosegel šele tretjič.

Leta 2009 je bil podprvak, sezona pa je priredila tudi eno od dirk stoletja, saj je Rossi proti Lorenzu na VN Katalonije postal eden najbolj nepozabnih dvobojev v MotoGP. Leta 2010 pa je napočil Lorenzov čas in sezona je bila skoraj popolna, saj je bil prvič okronan za svetovnega prvaka MotoGP. Leta 2011 je šel ključni tekmec Casey Stoner, preden je leta 2012 Lorenzo ponovno osvojil krono. 2013 in 2014 sta pripadli novemu tekmecu Marcu Marquezu, preden je bil Lorenzo leta 2015 po še enem obračunu Rossija proti Lorenzu ponovno okronan za prvaka.


Leto 2016 je bilo zadnje leto pri Yamahi, preden se je leta 2017 preselil k Ducatiju, in po prvi sezoni z nekaj stopničkami je Lorenzo leta 2018 prinesel tri vzvišene zmage za tovarno Borgo Panigale. Sezono je nato prekinila poškodba in prestopil je v Repsol Hondo. za leto 2019. Po težjem letu in več težavah s poškodbami je petkratni svetovni prvak ob koncu sezone obesil usnje.


V neverjetni karieri je Lorenzo zmagal na 68 dirkah in stal na stopničkah neverjetnih 152-krat. Zmagal je na dveh svetovnih prvenstvih v razredu 250cc, trikrat je bil okronan za svetovnega prvaka MotoGP ter zmagal na dirkah vrhunskega razreda z dvema tovarnama. Zdaj je uradno Legenda MotoGP!


Lorenzo se pridruži dolgemu seznamu velikanov, ki so bili uvrščeni v MotoGP Legende, ki vključuje Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Carlo Ubbiali, Alex Crivillé, Franco Uncini, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Kork Bamola , Dani Pedrosa, Stefan Dörflinger, Jorge 'Aspar' Martinez in pokojni Nicky Hayden.

Jorge Lorenzo: "Sem sem prišel pred 20 leti na to progo, da bi debitiral, in v petek sem bil star šele 14 let. Takoj sem šel gledat  s skuterjem  okoli proge in videl sem, kot so Cecchinello, Ueda, Vincent, Pedrosa, Poggiali vsi vozijo. Zame so bili heroji. In videl sem jih, kako vozijo tako agresivno in tako hitro, da sem se spraševal, ali bi nekoč lahko prišel na to raven.

"Zdaj imam čast, da postanem legenda MotoGP iz Dorne, iz Carmela, ki so me vedno tako dobro obravnavali, in to pomeni celo več kot prvenstvo, ki sem ga osvojil. Ker so vse legende MotoGP odlični prvaki, a vseh prvakov ni mogoče imenovati kot legende, zato sem zelo ponosen, da sem del te neverjetne skupine, teh imen. Tako sem srečen, tako hvaležen, da imam življenje, ki ga imam, zahvaljujoč MotoGP.

Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Jorge je bil nekaj posebnega za MotoGP. Po mojem mnenju je Jorge, kot prvo, fantastična oseba. Je zelo čustven, je prijatelj, je oseba, ki je poskušala narediti največ vsak dan. ko je nekaj naredil, in je neverjeten dirkač. Za nas je bil Jorge v tej generaciji zelo, zelo poseben, ki nam je omogočil, da rastemo. To je poseben trenutek za MotoGP in meni osebno, da rečem hvala Jorgeju in za uvedbo 33. legende MotoGP. Je del najpomembnejših dirkačev v zgodovini MotoGP in zelo sem ponosen, da sem mu podelil to nagrado. Hvala, Jorge."





                                               Lorenzo na podelitvi z mamo  


                                            
                                              Dorna Sports CEO Carmelo Ezpeleta (L) with Lorenzo at the ceremony




















petek, 29. april 2022

FABIO NAJHITREJŠI NA PETKOVIH TRENINGIH V JEREZ-u

 FABIO NAJHITREJŠI NA PETKOVIH 

TRENINGIH V JEREZ-u !

 20 Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 1'37.071 18 19 290.3

2 23 Enea BASTIANINI ITA Gresini Racing MotoGP DUCATI 1'37.272 19 20 0.201 0.201 296.7

3 63 Francesco BAGNAIA ITA Ducati Lenovo Team DUCATI 1'37.283 16 18 0.212 0.011 292.6

4 89 Jorge MARTIN SPA Pramac Racing DUCATI 1'37.368 17 19 0.297 0.085 295.0

5 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU HONDA 1'37.581 18 21 0.510 0.213 291.8

6 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 1'37.585 18 19 0.514 0.004 292.6

7 44 Pol ESPARGARO SPA Repsol Honda Team HONDA 1'37.590 20 21 0.519 0.005 294.2

8 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR SUZUKI 1'37.726 20 22 0.655 0.136 292.6

9 12 Maverick VIÑALES SPA Aprilia Racing APRILIA 1'37.759 18 19 0.688 0.033 294.2

10 43 Jack MILLER AUS Ducati Lenovo Team DUCATI 1'37.762 17 18 0.691 0.003 293.4












FRIDAY: TOP 3 moto2

1 Jake Dixon (Autosolar GASGAS Aspar Team) - Kalex - 1'41.646

2 Augusto Fernandez (Red Bull KTM Ajo) - Kalex - +0.252

3 Ai Ogura (Idemitsu Honda Team Asia) - Kalex - +0.363


MOTO3

Guevara najhitrejši na domačem parketu 

FRIDAY: TOP 3

1 Izan Guevara (Gaviota GASGAS Aspar Team) - GASGAS - 1:46.341

2 Ayumu Sasaki (Sterilgarda Max Racing Team) - Husqvarna - +0.132

3 Jaume Masia (Red Bull KTM Ajo) - KTM - +0.192







petek, 22. april 2022

Na Portugalskem M. MARQUEZ najhitrejši

 Številka 93 je na petkovih treningih 

                     NAJHITREJŠI

Petek, 22. aprila 2022

Ob koncu mokrega in nekoliko vetrovnega petka na Grande Premio Tissot de Portugal ,je na vrhu  osemkratni svetovni prvak Marc Marquez, tesno pa mu sledi  Pol Espargaro. Na tretjem mestu, je  svetovni prvak MotoGP 2020 Joan Mir (Ekipa Suzuki Ecstar). Obe seji za prvi razred sta bili mokri, tako kot cel dan na Algarveju.

FRIDAY: TOP 3

1 Marc Marquez (Repsol Honda Team) - Honda - 1'50.666

2 Pol Espargaro (Repsol Honda Team) - Honda -  +0.041

3 Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) - Suzuki - +0.365



FRIDAY: TOP 3 Moto2 

1 Marcel Schrötter (Liqui Moly Intact GP) - Kalex - 2'00.678

2 Jake Dixon (Autosolar GASGAS Aspar Team) - Kalex - +0.501

3 Cameron Beaubier (American Racing) - Kalex - +0.713



FRIDAY: TOP 3 Moto3

1 Mario Aji (Honda Team Asia) - Honda - 2'02.491

2 Diogo Moreira (MT Helmets - MSI) - KTM - +0.053

3 Riccardo Rossi (SIC58 Squadra Corse) - Honda - +0.075



ponedeljek, 11. april 2022

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

 Fantastični Tim Gajser 

pometel in odpihnil vso konkurenco v Trentinu

Letošnja peta dirka za svetovno prvenstvo v motokrosu na znamenitem dikališču Arco di Trento - Circuito Ciclamino, je bila komplet v znamenju Tima gajserja in nekaj tisoč slovenskih navijačev. Tim je že v soboto dobil kvalifikacijsko dirko izredno suvereno, tako da je za nedeljsko dirko imel najboljše izhodišče na štartni rampi. Ko sem gledal Tima z kakšno lahkoto je odpeljal vse treninge in samo dirko, je zgledalo kot da je za eno klaso boljši od vseh, kar nekako sem imel občutek kot da se igra z nasprotniki. V prvi dirki se  je kar 11 krogov vozil na drugem mestu za Coldenhoffom, potem pa kot bi prestavil v eno prestavo navzgor in se  gladko odpeljal ter naredil razliko 8 sekund, pred koncem dirke sicer nekoliko umirl tempo in zmagal za 4 sekunde pred Coldenhoffom in tretjim Pradom. Slovenski navijači so uprizorili pravi spektakel z motorkami in bakljami, da je na trenutke zgledalo kot da smo v peklu. 

Tim : Ja res sem hvaležen navijačem, da so me prišli podpret v tako velikem številu, med samo dirko sem jih lahko slišal po celotni progi, kar mi je dalo še več motivacije.

V drugi vožnji je po štartu v prvi ovinek pripeljal, kot tretji a  že po nekaj ovinkih  opravil z Pradom in  Seewerjem, in do konca dirke vozil na čelu dirke z kar konkretno prednostjo.Tako je letos prvič z dvemi zmagami pobral 50 točk, ter tako še povečal vodstvo v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo







Skupni seštevek v MXGP 

1. T. GAJSER - 236 TOČK

2. J PRADO -  203 TOČK

3. M RENAUX - 184 TOČK




sobota, 2. april 2022

Petkov show pred dirko za VN ARGENTINE

 Termas de Rio Hondo

           MotoGP

Akcija se je začela z akrobatskim letalskim šovom, preden so se prvi dirkači odpravili na oder, z Alexom Marquezom (LCR Honda Castrol) in Stefanom Bradlom (Repsol Honda Team). Vodilni v prvenstvu Enei Bastianini (Gresini Racing MotoGP) se je nato na odru pridružil moštveni kolega novinec Fabio Di Giannantonio.


Popoldne sta se znova zagnala prvak 2021 Fabio Quartararo in   Franco Morbidelli, sledila pa sta mu Jack Miller iz ekipe Ducati Lenovo in Pecco Bagnaia. Prvak 2020 Joan Mir in Alex Rins sta se odpravila ob 14.30, pred dvojico Tech3 Remy Gardner in Raul Fernandez ter Pramacova Johann Zarco in Jorge Martin.

Zvezdniška zabava se je nadaljevala z Bradom Binderjem iz Red Bull KTM Factory Racing in Miguelom Oliveiro, preden se je impresivni novinec Moto3 Diogo Moreira (MT čelade - MSI) predstavil za Južno Ameriko in se odpravil pozdravit legije brazilskih navijačev. Duo Factory Aprilia Maverick Viñales in Aleix Espargaro sta bila naslednja, preden sta Luca Marini in Marco Bezzecchi iz ekipe Mooney VR46 Racing Team zaključila šov v slogu - vsaj na odru, z več aero zabave in še eno predstavo v prostem slogu, ki je nato zabavala tudi oboževalce.

Prava skupina dirkačev se je v petek odpravila v golf klub Termas de Rio Hondo , ki se mu je pridružil izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta. Trenutni prvak Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) , z opaznimi izboljšavami njegove igre, odkar je bil zadnji odmevni strel  v Assenu, skupaj z Eneo Bastianinijem (Gresini Racing MotoGP), njegovim soigralcem Fabiom Di Giannantoniom , Pecco Bagnaia, njegov soigralec Ducati Lenovo Jack Miller, Alex Rins (Team Suzuki Ecstar), Marcel Schrötter (Liqui Moly Intact GP), Dennis Foggia (Leopard Racing) in Sam Lowes (Elf Marc VDS Racing). Kdo je zmagal? Pravzaprav nismo prepričani, toda Sam Lowes ?




četrtek, 31. marec 2022

Zaradi logističnih težav spremenjen urnik za VN ARGENTINE

 Logistične težave zahtevajo spremembo urnika VN Argentine!

Četrtek, 31. marec 2022

Logistične težave, ki vplivajo na tovor za svetovno prvenstvo FIM MotoGP, so zahtevale spremembo urnika za prihajajočo Veliko nagrado Argentine. V tednu po VN Indonezije je bilo načrtovanih pet tovornih letov za pošiljanje materiala iz indonezijskega Lomboka v Tucuman, blizu Termas de Rio Hondo v Argentini.


Zaradi dveh ločenih težav, ki vplivata na dva različna leta, bo končni tovor za VN Argentine zdaj prispel v državo v petek. Let vsebuje tovor za vse razrede svetovnega prvenstva FIM MotoGP, zato so za vse razrede potrebne spremembe urnika.


prosti treningi bodo potekali za vse razrede v soboto zjutraj. Od sej, ki običajno potekajo v petek, je odpadla le ena, druga pa prestavljena na soboto. Kvalifikacije bodo v soboto popoldne, z nekoliko kasnejšim začetkom.


Ogrevalne seje v nedeljo zjutraj so bile podaljšane, pri čemer naj bi se vsaka dirka začela ob istem startnem času, kot je bilo prvotno načrtovano.


Pot od Lomboka do Termasa je obsegala pet letov. Tri od načrtovanih tovornih poti so vodile tovor od Lomboka do Tucumana prek tehničnih postankov v Mombasi, Lagosu in Braziliji. Na dveh drugih poteh je bilo predvideno, da bo tovor potoval od Lomboka do Dohe, Dohe do Akre v Gani in nato naprej do Tucumana.

Veriga dogodkov se je začela prejšnjo sredo, ko je eno od petih letal utrpelo težavo med tehničnim postankom v Mombasi v Keniji. Prvo letalo, ki je že prispelo v Tucuman, je bilo nato vrnjeno na Lombok, da bi pobrali več tovora, na žalost pa je prišlo tudi do tehnične težave med pristajanjem preteklo sredo zvečer.



Dorna in IRTA se zahvaljujeta ekipam in osebju paddock za njihov trud in razumevanje ter promotorju VN Argentine za njihovo neprecenljivo podporo in pomoč.


Prav tako bi se radi zahvalili navijačem za njihovo potrpežljivost, tako tistim v Argentini kot tistim, ki gledajo po vsem svetu, in veselimo se, da bomo v soboto in nedeljo uživali v fantastični akciji na stezi in dirkah.

GRAN PREMIO MICHELIN® DE LA REPÚBLICA ARGENTINA

TERMAS DE RÍO HONDO · 1-2-3 April 2022

TIME SCHEDULE MotoGP

Information

SATURDAY 2 APRIL 2022

08:45-09:25 Moto3 Free Practice 1 07:35-07:55 Timing Laps

09:40-10:20 Moto2 Free Practice 1 08:05 Medical Inspection

10:35-11:20 MotoGP Free Practice 1 08:15 Track Inspection

11:35-12:15 Moto3 Free Practice 2

12:30-13:10 Moto2Free Practice 2

13:25-14:10 MotoGP Free Practice 2

14:35-14:50 Moto3 Qualifying Practice 1

15:00-15:15 Moto3 Qualifying Practice 2

15:30-15:45 Moto2 Qualifying Practice 1

15:55-16:10 Moto2 Qualifying Practice 2

16:25-16:55 MotoGP Free Practice 3

17:05-17:20 MotoGP Qualifying Practice 1

17:30-17:45 MotoGP Qualifying Practice 2

18:00-18:30

19:00

SUNDAY 3 APRIL 2022

09:30-09:50 Moto3 Warm Up 08:20-08:40 Timing Laps

10:00-10:20 Moto2 Warm Up 08:50 Medical Inspection

10:30-11:00 MotoGP Warm Up 09:00 Track Inspection

11:05-11:35

12:00 Moto3 Race (21 laps)

Press Conference (immediately after the podium ceremony)

13:20 Moto2 Race (23 laps)

Press Conference (immediately after the podium ceremony)

15:00 MotoGP Race (25 laps)

Press Conference (immediately after the podium ceremony)



sreda, 23. marec 2022

Grand Prix of Malaysia in MotoGP podaljšala pogodbo

 Velika nagrada Malezije potrjena na koledarju do leta 2024, PETRONAS bo glavni sponzor 

Dorna Sports z veseljem potrjuje, da bo Sepang International Circuit ostal na koledarju svetovnega prvenstva FIM MotoGP vsaj do leta 2024, vse strani pa se že pogovarjajo o podaljšanju sporazuma do leta 2026.


Dorna Sports prav tako s ponosom napoveduje novo partnerstvo s PETRONAS, s katerim bo progresivna malezijska energetska družba postala glavni sponzor. Od leta 2022 bo dogodek uradno poimenovan PETRONAS Grand Prix Malezije, kar bo zagotovilo, da bo blagovna znamka imela ključno prisotnost na svetovnem prvenstvu. Za PETRONAS, katerega Fluid Technology Solutions je dokazano v svetovnem prizorišču motošporta, je naslovno sponzorstvo razširitev obstoječega partnerstva z Dorna Sports kot uradnim dobaviteljem goriva za Moto2 in Moto3.


Sepang je na koledarju od leta 1999 priljubljen med oboževalci in dirkači tik pred malezijsko metropolo Kuala Lumpur, postavljen na ozadju enega najbolj spektakularnih mest v Aziji. Sepang International Circuit je tudi spektakularen z dvema dolgima ravnima, kombinacijo kontrastnih ovinkov in osupljivega kompleksa glavne tribune, katere silhueta je postala ikona na več kot 20 dirkah za VN motornih koles, ki so potekale na prizorišču.

Ta novi sporazum med Sepang International Circuit in Dorna Sports potrjuje prihodnost Grand Prix na enem največjih in najbolj strastnih trgov v športu in na enem izmed njegovih najbolj priljubljenih prizorišč.


Azhan Shafriman Hanif, izvršni direktor Sepang International Circuit: "Z veseljem obveščam, da smo zaključili moja prva pogajanja o podaljšanju pogodbe z Dorna Sports kot glavni izvršni direktor Sepang International Circuit in rad bi izrazil svojo hvaležnost tistim, ki so so to omogočili. 

Datin Anita Azrina Abdul Aziz, višja generalna direktorica skupine za strateško komuniciranje PETRONAS: "PETRONAS je izredno počaščen, da je naslovni sponzor Velike nagrade Malezije, ki v veliki meri velja za ključni športni dogodek v Maleziji in Aziji. Naslovno sponzorstvo ponuja edinstveno priložnost za PETRONAS, da se povežemo z množičnimi oboževalci športa in predstavimo svojo blagovno znamko in izdelke. Še pomembneje pa je, da s tem strateškim partnerstvom z Dorna Sports upamo, da bomo pomagali ponovno oživiti malezijski športni turizem v korist Malezijcev in obiskovalcev, ko se svet kolektivno vrača od pandemije.


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Zelo smo veseli, da potrdimo, da bo Velika nagrada Malezije ostala na koledarju vsaj do leta 2024. Malezija je pomemben trg za MotoGP in v veselje je dirkati na Sepangu in priča neverjetni strasti navijačev, ki polnijo tribune. Potem ko smo se letos izkazali, da se lahko vrnemo v Malezijo na predsezonsko preizkušnjo. Vsi se veselimo VN Malezije .


"Zelo smo ponosni tudi, da vstopimo v to partnerstvo s PETRONAS, blagovno znamko, ki je sinonim za odličnost in uspeh ter fantastičen ambasador Malezije na svetovnem prizorišču. Ne more biti boljšega naslovnega nastopa kot naslovni sponzor za Grand Prix ​​Malezije kot eno najbolj simboličnih imen v motošportu. Veselimo se, da bo ta ikonična blagovna znamka na dogodku prevzela najvišjo ceno.



nedelja, 20. marec 2022

SLOVENSKA HIMNA V ARGENTINI NA MXGP

 SLOVENSKA HIMNA V ARGENTINI NA MXGP

Tim gajser se je z današnjo zmago na dirki v Argentini, še bolj utrdil v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo v motokrosu. V prvi dirki je končal na drugem  mestu za M.Renauxom, sicer mu je bil dokaj blizu, vendar mu ga do konca dirke ni uspelo prehiteti. V drugi vožnji je po odličnem štartu suvereno opravil z vso konkurenco, in pustil drugouvrščenega Renauxa za dobrih osem sekund zadaj, ter si tako priboril današnjo skupno zmago. Na dirki še vedno nista nastopila poškodavana Herlings in Febvre. Prado je  z današnjimi dvemi 4 mesti končal  na tretjem mestu. 

Vrstni red v skupnem seštevku po treh dirkah : 

TOP 4 mxgp

 1. T. GAJSER        SLO/honda     141

 2. M. RENAUX        FRA/yamaha    124

 3. J. PRADO         ŠPA/GAS       118

 4. J. SEEWER        ŠVI/yamaha     94



sobota, 19. marec 2022

EL DIABLO POLE POSITION V PERTAMINI

 Quartararo pole in Indonesia

Prvič po VN Katalonije 2021 bo Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) začel dirko






s pole positiona. Potem ko je v petek na treningih Indonezije v Pertamini dosegel vrh, je Francoz nadaljeval z super  kvalifikacijami, in dosegel najboljši čas .Osemkratni svetovni prvak Marc Marquez je dvakrat padel  in se ni prebil v  prvo  skupino  tako da bo jutri štartal iz 15 mesta., Pol Espargaro iz Repsol Honde je bil tik za svojim moštvenim kolegom .Ampak nedelja? Nedelja je še en dan in premešana štarna linija  naj bi poskrbela za spektakularen obračun.

Marc Marquez je svoj RC213V potisnil do absolutnih meja, da bi našel čas, a je dvakrat strmoglavil. Najprej v zavoju 13, nato odhitel nazaj v garažo po drugi motor ,ter na vso silo poskusil ujeti hiter grog,   v zavoju 12 pa spet padel in končal kvalifikacije. Soigralec Pol Espargaro se mu bo pridružil v skupini, prav tako pa se mu bo pridružil tudi Mir, saj se bo prvak leta 2020 pripravljal na start iz P18 po težkih kvalifikacijah, ki so se prav tako končale z nesrečo. 

Fabio Quartararo: "Super je biti spet tukaj, dolgo je bilo. Zelo zadovoljen in še bolj sem zadovoljen s svojim FP4, da sem naredil 15 krogov zapored, res dober tempo. Moja dva kroga v kvalifikacijah sta bila hitra, zadnjega sem poskušal potisniti ampak na tej stezi je to samo prvi krog.Če narediš napako potem veš, da bo drugi krog slabši in mislim, da v kvalifikacijah nismo naredili veliko napak.Mislim, da se je to izplačalo. Hvala ekipi, ker se nismo nikoli predali in tudi ob slabem rezultatu smo spet tukaj. Za jutri se počutim odlično in to je najpomembnejše."

MotoGP: prva vrsta

1 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) - Yamaha - 1'31.067

2 Jorge Martin (Pramac Racing) - Ducati - +0.213

3 Johann Zarco (Pramac Racing) - Ducati - +0.311

Moto2 : prva vrsta

1 Jake Dixon (inde GASGAS Aspar Team) - Kalex - 1'35.799

2 Augusto Fernandez (Red Bull KTM Ajo) - Kalex - +0.102

3 Sam Lowes (Elf Marc VDS Racing Team) - Kalex - +0.154

Moto3 :prva vrsta

1 Carlos Tatay (CFMoto Racing PrüstelGP) - CFMoto - 1'41.232

2 Diogo Moreira (MT Helmets - MSI) - KTM - +0.083

3 Mario Aji (Honda Team Asia) - Honda - +0.335


nedelja, 6. marec 2022

GAJSER ZMAGOVALEC MANTOVE

 GAJSER ZMAGOVALEC MANTOVE !

Gajser,  zmagovalec uvodne dirke prejšnji teden v Veliki Britaniji, je ponovno postal skupni zmagovalec na drugi letošnji dirki v Mantovi. V prvi vožnji je sicer končal na drugem mestu  za J.Pradom. V drugi vožnji  je vodil večino dirke in je  kljub manjši napaki (padec ) , še vedno zadržal vodilni položaj in dirko zmagal. V skupnem seštevku je tako še povečal prednost pred drugo uvrščenim Pradom. Na dirke se še vedno nista vrnila  Herlings in Febvre. 

 1. vožnja: 1. Jorge Prado (Špa), 2. Tim Gajser (Slo), 3. Maxime Renaux (Fra);


 2. vožnja: 1. Tim Gajser (Slo), 2. Maxime Renaux (Fra), 3. Brian Bogers (Niz);



 skupno po dveh dirkah : 1. Tim Gajser (Slo) 94, 2. Jorge Prado (Špa) 82, 3. Maxime Renaux 

(Fra) 77;

V razredu MX 2 je Jan Pancar zasedel skupno 15 mesto, v skupnem točkovanju je na 18.  mestu z 19 točkami. 



LA BESTIA DI MOTOGP

 LA BESTIA di MotoGp

Danes je v ekipi Gresinija neizmerno veselje, radosti  polno,veliko solz, za kar je poskrbel 

neverjetni










dirkač ENEA BASTIANINI, ki je v letošnji sezoni dobil sedež v ekipi z lanskim modelom ducatija in na uvodni dirki pometel z konkurenco. Ekipa, ki je bolečino za bolečino preživela tudi s smrtjo Daijira Katoa, Marca Simoncellija in samega Fausta Gresinija lani. Enea je  že v lanski sezoni je opozoril nase in ostalim   dirkačem dal vedeti iz kakšnega testa je in da bo v prihodnosti še zelo nevaren. Ž e ko je  vozil  moto3, je kazal svoj talent, leta 2020 je postal svetovni prvak v moto2, zdaj pa je dal vedeti gospodom pri ducatiju, da je z voljo in željo možno  (satel.ducati 2021) zmagati.

sreda, 2. marec 2022

Pred prvo dirko MotoGP v letošnji sezoni

 Quartararo, Bagnaia in Mir v stilu začenjajo VN Katarja !

Cafu: "Neverjetno je biti na tem stadionu, ki bo gostil finale svetovnega prvenstva. Biti tukaj s fanti iz MotoGP je bila res fantastična izkušnja. Videti jih na stezi in kaj počnejo, biti tukaj z njimi in igrati nogomet danes je bil dan za spomin!


"Na nogometnem igrišču imam morda še kaj več izkušenj! Ampak res so se dobro odrezali, bilo je zelo zabavno in uživali smo."

Fabio Quartararo: "To je prvič, da sem igral na profesionalnem stadionu, res je lepo in zabavali smo se s Peccom in Joanom, to je dober način za začetek VN.


"Počutim se močno, čutim, da sem v dobri formi, da se lahko borim za res dobre rezultate, vendar bomo videli kako bo z motorjem , nismo naredili velikega koraka, vendar se počutim, kot da sem v vožnji res močan. Iskreno povedano, malo smo izgubili v tempu enega kroga, malo sem izgubil v pripravljalni sezoni, toda v tempu dirke sem bil neverjeten. Vedno se lahko izboljšamo, vendar sem se počutil super močnega, zato upajmo, da bomo imeli enak tempo v tej GP dirki.

Francesco Bagnaia: "Užival sem danes, morda bi bilo lepo, če bi imeli takšne predprireditve vedno pred dirko! Rad bi videl Italijo v finalu na tem stadionu, bilo bi super.

Vsekakor je raven višja kot lani, a na to smo pripravljeni. Mislim, da se lahko borimo za zmago.

Joan Mir: "V tem sem zelo užival, danes smo imeli mojstrski tečaj in zelo smo uživali. Ta kraj je neverjeten, pred svetovnim prvenstvom je nekaj posebnega. Nogomet je nekaj, kar rad treniram, čeprav ne treniram veliko , uživam. Hvala za priložnost! Užival sem in upam, da se vrnem, ko bo svetovno prvenstvo tukaj.

Vedno je lepo začeti sezono tukaj v Katarju, to je proga, v kateri vedno uživam .

"Vsako leto naredim korak v fizični kondiciji in izkušnjah, to je zelo pomembno. Mlad sem in vsako leto imam rezervo za izboljšanje, fizično pa imam vedno več. Veliko sem treniral in sem pripravljen. Kdo ve. kaj se bo zgodilo, ampak uživajmo."





ponedeljek, 28. februar 2022

MotoGP - Pripravljeni Grand Prix of Qatar 04 Mar - 06 Mar

 Pripravljeni, pripravljeni ... dirka MotoGP  v Lusailu se bliža!

Leta 2021 se je vsak proizvajalec povzpel na zmagovalne stopničke. Podrtih je bilo več rekordov, pojavili so se novi zmagovalci in nastalo je nekaj precedensov. Francija je dobila svojega prvega svetovnega prvaka v premier razredu. Dirkaško se poslovimo od legend in zmagovalcev. Toda to je že poglavje v zgodovinskih knjigah, zdaj pa bomo odprli naslovnico o letu 2022 . Na naslovni strani je pri nas preprosto sporočilo: dobrodošli nazaj v največji oddaji na Zemlj.

MANDALIKA TEST: TOP3 motogp 

1 Pol Espargaro (Repsol Honda Team) - Honda - 1:31.060

2 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) - Yamaha - +0.014

3 Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) - Ducati - +0.229

TESTING: TOP3 moto2 

1 Pedro Acosta (Red Bull KTM Ajo) - Kalex - 1'41.552

2 Augusto Fernandez (Red Bull KTM Ajo) - Kalex - +0.154

3 Aron Canet (Flexbox HP 40) - Kalex - +0.267

TESTING: TOP3 moto3

1 Dennis Foggia (Leopard Racing) - Honda - 1'46.990

2 Andrea Migno (Rivacold Snipers Team) - Honda - +0.052

3 Izan Guevara (Gavita GASGAS Aspar Team) - GASGAS - +0.334


nedelja, 27. februar 2022

GAJSER ZMAGOVALEC UVODNE DIRKE MXGP -2022

 OTVORITVENA DIRKA MXGP V GB PRIPADLA GAJSERJU ! 

Na ovodni dirki za VN  BRITANIJE:   Tim G. je  v prvi vožnji po slabšem štartu 


 v nadaljevanju dirke z svojo vztrajnostjo in izvajanjem  pritiska na tekmovalce pred sabo,prišel do vodilne pozicije in na koncu zmagal   . Vdrugi vožnji je ponovno napadal iz ozadja, ter prišel do vodstva vendar po manjšem padcu končal kot drugovrščeni kar je zadostovalo za skupno zmago pred Pradom in tretjim Seewerjem. 

sobota, 19. februar 2022

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

 

Kiara Fontanesi je nazaj: WMX atletinja, ki jo morate spoznati 



Kiara Fontanesi, divja WMX atletinja, se je lansko sezono vrnila. Pot do slave je umazana, boleča, polna solz in pota, ampak to je tisto, kar je neobhodno pri tekmovanju v samem vrhu.


"Dosti komolčenja med Fontanesijevo in Duncanovo, prihaja tudi do stikov s kolesi," je bil komentar lanskega septembra v Turčiji, kjer je Fontanesijeva zmagala. Ko gre vse tako na nož, rezultati visijo na nitki do zadnjega možnega trenutka. Uporaba dodatne energije v tem športu je Fontanesijeva značilnost, ki njene navijače dviga s sedežev, dokler dirka ni končana.


Sončen oktobrski dan v Trentinu, drevesa so se lesketala v toplem vetriču, horda najboljših svetovnih WMX dirkačic pa je bila pripravljena na štartu, da se borijo za zmago. Kiara Fontanesi se je še zadnjič pretegnila, si nadela opremo in se pripravila na boj. Dirko je začela s pole pozicije, kot je tega vajena. A potem, ko si ji je na začetku tekmovanja ponesrečilo, so njeni upi zbledeli. »Ko zmaguješ, ne postajaš močnejši,« je modri nasvet izkušenega veterana. Te besede so le majhna tolažba za tekmovalko, ki je navajen zmagovati v velikem in divjem slogu. 


Tega dne je bila druga Monster atletinja, Courtney Duncan, še tretjič okronana za svetovno WMX prvakinjo v 2021. Za Fontanesijevo pa je bil to čas za razmislek, ki je bil podrobno raziskan v videu, ki se trenutno predvaja. »Motociklistične dirke so moj življenjski slog, ne moje življenje«: stavek, s katerim Fontanesijeva opiše svoje življenje, tako na motociklu kot tistega, ko ne sedi na njem.


Dirkanje je bilo za Fontanesijevo vedno družinska zadeva. Njen oče skrbi, da je vzmetenje takšno kot mora biti, njen brat pa bdi nad elektroniko. V tem videu Fontanesijeva govori o tem, kako je materinstvo vplivalo na njeno kariero profesionalne WMX dirkačice in kako je bila to pravzaprav najboljša možna poteza zanjo, saj si je vzela dopust, da se sestavi in se vrne močnejša kot kdaj koli prej. V tem videu je moč videte Fontanesijevo in njen povratek na dirkališča.


Za oboževalce so navdošujoči predvsem njeni osupljivi nastopi. Absolutna odpadnica na motociklu, Fontanesijeva je bila že šestkrat svetovna FIM prvakinja v motokrosu pri ženskah, kar je zgodovinski rekord.


Potem ko je v letu 2017 svoje telo in um pripeljala do meja svojih zmogljivosti, se je na motociklu v določenem trenutku začela počutiti nesamozavestno – »izgubila sem fokus«. Potrebovala je odmor. Pričakovati je. da nekdo, ki je močno forsira, izgori, manj pričakovano pa je, da se nekdo tako hitro spet vrne na motocikel. "Moje telo je potrebovalo šok in ponastavitev", in resetirala se je. Le tri mesece po porodu je leta 2020 stala na štartu v Matterley Basin-u. Njena prva zmaga v tej sezoni je prišla teden dni pozneje v Valkenswaardu, kjer je popolnoma obvladovala progo in dokazala, da je resna grožnja v svetu WMX. 


V športu, kjer si na dan dirke sam s seboj na svojem motociklu, v nasprotju z vsemi okoli sebe, ni nič pomembnejšega od ustrezne podpore. Fontanesijina akademija, ki jo opisuje v videu, je namenjena vračanju mladim k temu športu. Na akademijo prihajajo na usposabljanje, tako fizično kot psihično. In kot nekdo, ki ima za povedati zgodbo in nekaj resno neumnih lastnosti, je Fontanesi popolna figura, po kateri se lahko zgledujejo mladi upi. Jemljejo jo resno.


Na kratko, Fontanesijeva je nazaj.


torek, 15. februar 2022

MotoGP - Čistokrvni dirkalnik z oznako M2 CS

 Od dirkalnika do varnostnega avtomobila: BMW M predstavlja novi BMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car !

V torek, 15. februarja 2022

50 let BMW M: leta 2022 je zaveza kot uradni avtomobil MotoGP namenjen posebni obletnici BMW M GmbHBMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car vodi floto zmogljivih varnostnih avtomobilov BMW M v sezoni 2022, ki se začne 6. marca z Veliko nagrado Katarja.


Franciscus van Meel, izvršni direktor BMW M GmbH: "M pomeni motošport – nekaj, kar poudarjamo z novim BMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car. BMW M GmbH združuje visokozmogljive serijske avtomobile in motošport pod eno streho.  Izbrali smo dirkalnik iz naše ponudbe BMW M Motorsport kot nov varnostni avtomobil MotoGP – primerna izbira za obeležitev 50. obletnice BMW M2 CS Racing ki je  uspešen v številnih prvenstvih – in kot čistokrvni dirkalnik, je popolnoma primeren za vodenje na tem področju kot varnostni avto  motociklističnih dirk. Veselimo se naše 24. sezone kot 'Uradni avtomobil MotoGP' in da bomo videli BMW M2 CS Racing v akciji kot varnostni avto prvič v Katarju."


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "BMW M je naš partner od leta 1999 in nas je med tem dolgoletnim sodelovanjem vedno znova navduševal z novimi poudarki. Z varnostnim avtomobilom, ki temelji na pravem dirkalniku, BMW M letos ponovno postavlja nova merila. BMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car kaže, kako globoko je BMW M zakoreninjen v motošportu. Je tudi več dokaz, kako intenzivno BMW M GmbH v našem partnerstvu vnaša svojo strast do motošporta. Čestitamo BMW M za 50-letnico delovanja in se veselimo vznemirljive nove skupne sezone."


nedelja, 13. februar 2022

P.ESPARGARO - Mandalika -test - še nikoli nisem bil tako hiter

 HRC je na vrhu po napornih treh dneh v Indoneziji !

Nedelja, 13. februar 2022

2022 MotoGP predsezonsko testiranje je končano! Po treh dneh v Indoneziji se zdaj poudarek preusmeri na VN Katarja, ki bo odprla sezono, in kot najhitrejši dirkač s testa Mandalika je Pol Espargaro iz Repsol Honda Team. Španec je 3. dan postavil 1:31:060 in premagal aktualnega svetovnega prvaka Fabia Quartarara (Monster Energy Yamaha MotoGP) za samo 0,014, Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) pa je dosegel tretjo pozicijo zahvaljujoč svojemu najboljšemu času v 2. dnevu .

TOP FIVE - 

1 Pol Espargaro (Repsol Honda Team) - Honda - 1:31.060

2 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) - Yamaha - +0.014

3 Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) - Ducati - +0.229

4 Aleix Espargaro (Aprilia Racing) - Aprilia - +0.325

5 Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP™) - Yamaha - +0.356

HONDA

Glede na predsezone je HRC šel neverjetno dobro. Na mizo je prišel popolnoma nov, zelo drugačen RC213V in pred VN Katarja so japonski velikani videti v dobri formi. Pol Espargaro, še nikoli nisem bil tako hiter.


Enako pozitivnost je povedal  Marc Marquez (Repsol Honda Team). Osemkratni svetovni prvak konča Mandalika Test na devetem mestu kot druga Honda, z zelo majhnim zaostankom, vendar pravi da nima še tistega pravega občutka z motorjem.


Alex Marquez (LCR Honda Castrol) je odpeljal 75 krogov in dvakratni svetovni prvak je bil skupno 12., pol sekunde od P1, saj se je osredotočil na dolge vožnje in aerodinamiko. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) je v soboto popoldne in v nedeljo preizkušal dve popolnoma različni podvozji ter na koncu zasedel 17. mesto v skupni lestvici,   zadnji dan je opravil kar 91 krogov.



četrtek, 10. februar 2022

Tri dni uradnega testiranja MotoGP na Pertamina Mandalika Circuit !

 Tri dni uradnega testiranja MotoGP Pertamina Mandalika Circuit !




Četrtek, 10. februar 2022

Po Shakedown Testu in dvodnevnem Sepang Testu v Maleziji  se MotoGP  odpravlja na  novo dirkališče Pertamina Mandalika Circuit.


V treh dneh je na dnevnem redu veliko, saj se dirkači želijo spopasti s šestimi levimi in 11 desnimi ovinki. Krog je bolj tekoč in ravnina je veliko krajša v primerjavi s Sepangom, z le dvema trdima zavornima conama. Zagotovo bodo zanimivi trije dnevi.

Preizkus poteka od 9:00 po lokalnem času (GMT+8) do 17:00 11., 12. in 13. februarja. Tako kot pri Sepangu, bo Live Timing na voljo v treh dneh na motogp.com in v uradni aplikaciji MotoGP, pa tudi vrsto posodobitev, poročil, poudarkov in še več.


After The Flag se bo tudi vrnil v akcijo z oddajo v živo vsak dan, ki prikazuje številne intervjuje, analize, funkcije in posnetke dogajanja na dirkališču. Zopet bosta After The Flag gostila Matt Birt in Louis Suddaby iz MotoGP, v živo pa se bosta povezala z Lombokom za intervjuje in analize dirkačev ter nezgrešljiv vpogled novinarja pitlane Simona Crafarja na terenu. Program se začne pol ure pred koncem testa in se nadaljuje še eno uro po zaključku akcije na motogp.com.


TIMETABLE - LOCAL TIME

Friday 11th February 

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Saturday 12th February

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Sunday 13th February

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Kratek pregled osredotočenosti vsake tovarniške ekipe in dosedanjega napredka v predsezoni :

DUCATI

 Novi GP22 se je prav tako dobro izkazal, saj je novi motor pokazal pridobivanje najvišje hitrosti, nova aerodinamika in posodobljen dovod zraka pa ostajata stalnica. Vendar pa povratne informacije voznikov v Sepangu kažejo, da je še vedno nekaj možnosti za izboljšave in da bo tovarna Borgo Panigale pripravljena vse zlikati pred Katarjem.


Ducatijeva posodobljena naprava za višino vožnje – za katero se zdi, da zdaj zniža sprednji in zadnji del stroja bo glavna tema v Mandaliki.

APRILIA :  – tako Aleix Espargaro kot Maverick Viñales sta zvenela zelo pozitivno glede novega, ožjega stroja 2022. Espargaro je pohvalil izboljšanje hitrosti zavijanja V  zavoje, čeprav Španec ostaja neodločen, katero podvozje je najboljše.

YAMAHA

Marka Iwata je želela več najvišje hitrosti v letu 2022 in menda je bil majhen korak naprej, vendar ne dovolj. Vodja ekipe Monster Energy Yamaha Maio Meregalli je priznal, da pričakujejo večje izboljšanje, namesto tega pa se delo osredotoča na iskanje več dobičkov v  aerodinamiki.


Meregalli je tudi dejal, da bo "pravi test" v Mandaliki, tako da je skoraj čas, da Yamaha po nadaljnjih treh dneh izbere svojo smer in poskusi povečati YZR-M1 2022.

HONDA

Novi RC213V je ena izmed najbolj prepričljivih atrakcij predsezone doslej, prav tako tudi vrnitev osemkratnega svetovnega prvaka Marca Marqueza (Repsol Honda Team).  Pravi, da mora najti njegove meje, vendar je bil glede povsem novega paketa pozitiven.


Honda bo nadaljevala z izpopolnjevanjem novega stroja v Mandaliki, pri čemer bodo vsi vozniki – Marc Marquez, Repsol Honda Pol Espargaro, Alex Marquez (LCR Honda Castrol) in Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) – delali na motorju 2022.


Ervin Kordič Rojc

"Gajserjev povratek na obzorju" - "Timov signal upanja: kmalu spet na motorju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  8.7.2025  Nazaj v sedlo, Tim! "Tim Gajser: Po dveh mesecih bolečin znova nasmeh" Kako lepo je videti o...