Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

nedelja, 18. avgust 2024

HERLINGS ZMAGAL - GAJSER ZADRŽAL VODSTVO V SP

 Danes se je v nizozemskem Arnhemu odvila dirka svetovnega prvenstva v motokrosu (MXGP), ki je prinesla napeto tekmovanje na zahtevni peščeni progi. Tim Gajser, vodilni v skupnem seštevku, je pred dirko imel 15 točk prednosti pred svojim najbližjim tekmecem, Jorgejem Pradom. Na kvalifikacijah je Gajser zasedel peto mesto, kar je Pradu omogočilo, da je še dodatno zmanjšal zaostanek.

Ta vikend je bil za nizozemske navijače pravi motociklistični spektakel, saj so njihovi domači favoriti dosegli odlične rezultate in s tem poskrbeli za nepozabno dirko.

Herlings je danes pokazal, da ostaja na peščeni podlagi veliki gospodar, v obeh vožnjah je 

začel nekoliko zadržano, v zadnji tretjini obeh dirk pa je prtisnil na plin in vse konkurente 

pred seboj prehitel in suvereno zmagal obe dirki. 

Z dirko na Nizozemskem se je sezona MXGP še bolj zaostrila, saj so se razlike med najboljšimi vozniki v skupnem seštevku zmanjšale. TIM  se zdaj osredotoča na naslednje dirke, kjer bo skušal nadaljevati s svojim odličnim nizom in ohraniti vodstvo do konca sezone, Prado je  z današnjim 2 . mestom nekoliko zmanjšal zaostanek za Timom, na 9točk.

Herlings kot tretji v skupnem seštevku pa zaostaja za vodilnim Gajserjem 35točk.

Tim je kljub težavam vseeno končal na stopničkah kot tretji, znova je pokazal kako  zelo

si želi letošnji naslov, ravno ta želja in borbenost,ki jo imajo le največji prvaki, ga je danes 

rešila da je končal na stopničkah,in obdržal še vedno vodilno pozicijo v skupnem seštevku SP.

Naslednja dirka bo 25.8.2024 za veliko nagrade ŠVICE. 


TEXT & FOTO : Ervin K.R. - fotokorda

nedelja, 28. julij 2024

LETEČI HOLANDEC POLETEL DO ZMAGE NA DIRKI MXGP V BELGIJI

 LETEČI HOLANDEC POLETEL DO ZMAGE 

NA  DIRKI V MXGP  ZA VELIKO NAGRADO BELGIJE!


Dirkač Red Bull KTM Factory Jeffrey Herlings, je dobesedno povozil vso konkurenco,

v današnjih obeh vožnjah v kraljevem razredu mxgp. V dirkaškem zaodrju , pravijo

da je dirka v belgijskem Lomll-u, ena izmed najtežjih dirk v letošnjem koledarju. 

Tim Gajser se je v obeh vožnjah kar precej mučil z progo, nekako mu ni steklo kot 

bi si sam želel, ampak z borbernostjo mu je uspelo, doseči skupno 4.mesto, kar je 

seveda odličen rezultat, še vedno vodi v skupnem seštevku, le da je izgubil nekaj točk 

proti Pradu in Herlingsu. Kar je danes prikazal v obeh vožnjah Herlings, je bilo kar malo 

strašljivo kako je letel po progi, v enem trenutku mu je za krog zaostali dirkač prekrižal linijo 

in se je posledično Herlings znašel na tleh, se pobral in  nadaljeval   precej jezen 

v še hujšem ritmu, na krog je vozil kar po 4 sekunde hitreje od ostalih, to kar  je prikazal 

na danšnji dirki se ujema  z njegovi vzdevkom ( THE BULLET). 

Naslednja dirka bo na švedskem, kjer je čisto druga podlaga, tako da bomo z gotovostjo

videli GAJSERJA v čisto drugi luči, če ne bo kakšnih nesrečnih situacij, ga lahko sigurno

čakamo v borbi za sam vrh. 

Današnji izd dirke :

1. Jeffrey Herlings (KTM) 50 točk

2. Jorge Prado (KTM) 44

3. Romain Febvre (Kawasaki) 38

4. Tim Gajser (Honda) 34

5. Glenn Coldenhoff (Fantic) 30

6. Calvin Vlaanderen (Yamaha) 29

20. Jan Pancar (TEM JP253 KTM) 2


Skupni seštevek v mxgp 

1. Tim Gajser (Honda) 705 točk

2. Jorge Prado (GasGas) 681

3. Jeffrey Herlings (KTM) 667

4. Calvin Vlaanderen (Yamaha) 507

5. Jeremy Seewer (Yamaha) 479

6. Glenn Coldenhoff (Fantic) 419

...

15. Jan Pancar (TEM JP253 KTM) 176


foto & text : ervin kordič rojc

sobota, 29. junij 2024

Prima Pramac Racing od 2025 Yamahina druga tovarniška ekipa

Yamaha in Prima Pramac Racing sta napovedala novo večletno partnerstvo. Prima Pramac Racing bo od leta 2025 dalje postala Yamahina "druga tovarniška ekipa", hkrati pa bo ostala neodvisna ekipa na dirkališču MotoGP.


Večletni program bo vključeval tesno sodelovanje med obema stranema, med drugim bo Yamaha za Prima Pramac Racing zagotavljala tovarniške motocikle YZR-M1. Z dirkači bo neposredno sklenila pogodbo Yamaha, inženirsko osebje MotoGP, ki ga je najela Yamaha, pa bo sodelovalo z osebjem ekipe Pramac.

Sestava dirkačev Prima Pramac Racing 2025 bo objavljena pravočasno. S podvojitvijo trenutne Yamahine prisotnosti na dirkaški mreži MotoGP v naslednjem letu želi Yamaha odločno izraziti svojo namero, da se v bližnji prihodnosti vrne na zmagovalno pot.


Lin Jarvis, izvršni direktor Yamaha Motor Racing: "Za Yamaho so zdaj naporni časi, tako na stezi kot v ozadju. Yamaha Motor Co., Ltd. (YMC) in Yamaha Motor Racing (YMR) ne skrivata, da sta vse svoje moči usmerila v razvoj motocikla.

"Zdaj vstopamo v naslednjo fazo, ki smo se je veselili že dolgo: prihod druge Yamahine ekipe.


"Novo partnerstvo s Prima Pramac Racing bo imelo drugačno obliko, kot smo jo uporabljali v preteklosti.


"Z novim sporazumom je Yamaha namesto satelitske ekipe zaupala ekipi Pramac Racing, mi pa jim bomo zagotovili tovarniške motocikle enake specifikacije, kot jih uporablja ekipa Monster Energy Yamaha MotoGP.


"Cilji so pospešiti razvoj motocikla, ki ostaja ključna prednostna naloga YMC in YMR pri našem prizadevanju za vrnitev na zmagovalno pot, ter imeti štiri konkurenčne dirkače v prvenstvu MotoGP v dveh vrhunskih ekipah."


Poleg programa MotoGP naše sodelovanje vključuje tudi prihodnji projekt Moto2, ki bo zagotovil platformo za vzgojo prihodnjih dirkačev MotoGP. Za zdaj je še prezgodaj, da bi podali podrobnosti o tem programu, saj se bo ta razvijal v prihodnjih mesecih.


"Rad bi se osebno zahvalil Paolu Campinotiju, izvršnemu direktorju podjetja Pramac, in Ginu Borsoiju, vodji ekipe Prima Pramac Racing, za njuno vero in zaupanje v Yamaho. Njuno ekipo izjemno spoštujemo in zagotavljamo jima, da smo v celoti zavezani temu, da bo to novo partnerstvo zelo uspešno v prihodnjih letih."



https://www.motogp.com/en/videos/2024/06/28/having-two-more-yamahas-will-be-amazing-in-order-to-be-faster/501848?playlistId=17859

foto:motogp

nedelja, 16. junij 2024

Superbike - TOPRAK - EL TURCO - V Misanu Dosegel HAT - TRICK

 Svetovno prvenstvo MOTUL FIM Superbike World Championship je uradno zaključilo 4. dirko in vikend je bil zelo zanimiv. V vikendu, v katerem se je pisala zgodovina in so se zgodile velike spremembe v prvenstvu, je bil Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) tisti, ki  je na koncu nedelje slavil.

 Toprak Razgatlioglu, ki je bil nedotakljiv ves vikend,  dosegel je  prvi osebni hat-trick po dveh letih in prvo trojno zmago BMW.


 Turški dirkač je na začetku druge dirke začasno nazadoval na peto mesto, nato pa je sledila  vrnitev. Nicolo Bulega in Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) sta ohranila pritisk in dirko 2 končala na P2 oziroma P3, vendar se "El Turcu" med vikendom  nista mogla približati.

Britanec Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) je ponovno dosegel zelo pozitiven rezultat, tokrat je v drugi dirki zasedel četrto mesto. Britanski dirkač nenehno govori o napredku japonskih velikanov in zdi se, da se ta napredek v veliki meri obrestuje. Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) še naprej nosi zastavo Yamahe, saj je ostal najbolje uvrščeni dirkač, saj je dosegel P5. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) je na domačem dirkališču z rezultatom P6 zaokrožil izjemno vrnitev, ki si ga niso predstavljali niti najbolj optimistični navijači.


Najboljša šesterica z 2. dirke v Misanu:


Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team)

Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) +2,980 sekunde

Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) +3,940 sekunde

Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +9,951 s

Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) +11.974s

Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) +15.900s


WorldSBK Standings:


1. Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 179


2. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) 158


3. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) 155


4. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 124


5. Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) 94


6. Andrea Iannone (Team GoEleven) 83


foto: superbike 


četrtek, 13. junij 2024

VSE NAJBOLJŠE ZA ROJSTNI DAN MotoGp

 Vse najboljše, MotoGP!

Praznujte z nami mejnik ob obletnici prve dirke za Veliko nagrado na današnji dan leta 1949.

Četrtek, 13. junij 2024

V letu 2024 praznujemo 75. obletnico, danes pa praznujemo naš uradni rojstni dan! Na današnji dan pred 75 leti je potekala prva dirka za Veliko nagrado v svetovnem prvenstvu FIM za Veliko nagrado.


Dan je bil 13. junij 1949, dirka pa je bila uvodni obračun v svetovnem prvenstvu v razredu do 350 kubičnih centimetrov. Dirka je potekala na otoku Man kot del prvega vikenda za Veliko nagrado, na katerem je bila 17. junija organizirana prva dirka razreda premier. Zato bomo ta konec tedna praznovali z nekaj starinskimi dodatki na spletni strani motogp.com!


Pred začetkom te posebne jubilejne sezone smo si ogledali nekaj statistik prvakov, zmagovalcev dirk in proizvajalcev do zaključka sezone 2023 - obeležili smo vseh 75 sezon tekmovanj, ki so se lani končala v Valencii. Leto 2023 je bilo prav tako primeren mejnik, saj je skupni obisk sezone s skoraj tremi milijoni navijačev postavil nov rekord vseh časov.


Tudi leta 2024, ko praznujemo, številke še naprej navdušujejo, saj se je število gledalcev v primerjavi s prejšnjo sezono znatno povečalo v Portimau, Jerezu, Barceloni in Mugellu, poleg tega pa je bil na dirki v Le Mansu postavljen nov rekord v zgodovini obiskanosti ob koncu tedna. Velika nagrada Francije je presegla lasten rekord, ki ga je postavila lani, saj si jo je leta 2024 ogledalo kar 297.471 navijačev.


Nato se bo praznovanje ustavilo v Assnu - kraju, ki je gostil največ in najdlje trajajoče dirke za Veliko nagrado. Dirkališče, ki je bilo leta 1949 uvrščeno v koledar uvodnih dirk in od takrat gostuje vsako leto, razen leta 2020, ko bo odsotno eno leto, je z razlogom znano kot katedrala hitrosti. Zdaj le še nadgrajuje svojo legendo in ohranja duh, ki je botroval njenim začetkom, hkrati pa jo spreminja v sodobno, varno in spektakularno dirkališče.


Pridružite se nam na dirki Dutch TT 2024, nato pa se nam pridružite pri vožnji, ko se konec tedna po dirki vrnemo na edinstveno dirkališče Sachsenring, kjer vas čakata dve klasični dirki. Nato si oddahnite, preden MotoGP ponovno zaživi na dirkališču Silverstone na enem največjih praznovanj #MotoGP75 doslej - v četrtek ob 14.00 LT, ko bo na dirki za VN Velike Britanije, bo naš posebni paket ob 75. obletnici razkril celotno mrežo MotoGP z livreji, navdihnjenimi s starimi časi.

foto:motogp

nedelja, 9. junij 2024

LETOŠNJA DIRKA V SUPERBIKE NA MADŽARSKEM - ODPOVEDANA


 SUPERBIKE - MADŽARSKA ODPOVEDALA DIRKO ! 

Koledar WorldSBK za leto 2024 bo spremenjen, saj bo 11. krog sezone gostil portugalski Estoril


Kampanja WorldSBK 2024 bo po odpovedi madžarske dirke, ki je bila predvidena avgusta, oktobra obiskala dirkališče Circuito Estoril. dirka v Estorilu bo potekala od 11. do 13. oktobra in bo predzadnja dirka v kampanji 2024. Na portugalskem prizorišču bodo potekale dirke WorldSBK ter razredov WorldSSP in WorldWCR, ki sta bila prvotno načrtovana za avgustovsko dirko v Balaton Parku, pa tudi dirka Yamaha R3 bLU cRU European SuperFinale.


Ker dela na madžarskem prizorišču niso bila končana do predvidenega datuma (od 23. do 25. avgusta), Balaton Park ne bo več gostil dirk WorldSBK.  


FOTO: Superbike 


nedelja, 2. junij 2024

MXGP V Teutschenthalu PRADO Prevzel rdečo številko!

 GAJSER NA DIRKI V Teutschenthalu ZASEDEL 2.MESTO ! PANCAR DVAJSETI !




Prvo vožnjo je Tim odpeljal nekoliko nervozno, ampak vseeno dosegel vrhunski rezultat, 

ter končal kot tretje uvrščeni za Herlingsom, in zmagovalcem Pradom. V drugim dirki pa 

je deloval veliko bolj suvereno, saj se je na sredini dirki ko je prehitel Herlingsa, vozil 

odlično, in vse je kazalo da bo dohitel vodilnega Prada, ampak so mu to preprečili dikači 

ki so zaostajali za krog in je posledično izgubil preveč časa da bi natao dohitel Prada in 

morda zmagal dirko. Dnes je tako končal na skupnem drugem mestu. Današnji zmagovalec 

Prado ga je z današnjim  polnim izkupičkom, prehitel v skupnem seštevku, in zdaj vodi za 2 

točki pred Timom.





. Zaradi težav ki jih je imel danes Fbvre, se je na trtje mesto v skupnem 

seštevku prebil Herlings, ki zaostaja 66 točk za vodilnim Pradom.

Jan Pancar je spet prikazal dobre vožnje, vendar zaradi nekaj napak, ki jih je naredil, ga je 

to stalo boljše končne uvrstitve. Prvo dirko je zaključil na 22.mestu, v  drugi pa je pokazal

da se lehko vozi z najboljšo deseterico, vendar pred koncem je izgubil 5 mest in končal na

16.mestu, ter skupno dosegel 20. mesto in novih 5 točk v skupnem seštevku. 


Text in foto : Ervin kordič Rojc

 


petek, 31. maj 2024

MotoGP - PECCO DANES KAZNOVAN ZARADI INCIDENTA Z ALEX-om

 Pecco najhitrejši, vendar  kaznovan.

 Marc Marquez se je uvrstil v Q2, Martin je petek končal na sedmem mestu, Quartararo pa se ni uvrstil med najboljše. 

Petek, 31. maj 2024

Po intenzivni uri treningov na  Gran Premio d'Italia Brembo so bila določena pomembna mesta v Q2, na vrh pa se vrača aktualni prvak Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team). Ob koncu petka je na dirkališču postavil pečat , dosegel sijajni čas 1:44,938 . Vendar pa je nato dobil tudi kazen treh mest na startni rampi za nedeljsko dirko za Veliko nagrado zaradi incidenta z Alexom Marquezom (Gresini Racing MotoGP), za katerega je veljalo, da je bil počasen na liniji in je motil.


 Skupino zasledovalcev vodi Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP Team) na drugem mestu. Novinec Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) si je odlično opomogel po padcu v 13. zavoju in dopolnil prvo trojico.

Bagnaia je postal prvi tekmovalec vikenda, ki je dosegel čas 1:44. V zadnjih minutah je nekaj tekmovalcev poskušalo doseči ta odličen Pecov čas. Rins se je kljub temu izstrelil  na drugo mesto, Acosta pa  je zasedel P3.


Na četrtem mestu je po odličnem koncu petkovega dela  ostal Miguel Oliveira (Trackhouse Racing), ki je izboljšal rezultate v poznem delu treninga, tako da so bili med prvimi štirimi dirkalniki kar štirje različni motocikli.


Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP) je imel v Mugellu po težavah v zadnjih nekaj petkih težave in se bo prvič po dirki za VN Španije neposredno uvrstil v Q2. 


Po težkem začetku dneva je Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) z novo mehko zadnjo pnevmatiko našel hitrost in skočil na šesto mesto časovne lestvice. Bastianini je zaključil dober dan za tovarniško ekipo Ducati in končal pred Jorgejem Martinom (Prima Pramac Racing), pri čemer je imel vodilni v prvenstvu nekoliko bolj umirjen dan.


Alex Marquez se je kljub incidentu z Bagnaio prvič po dirki za VN Španije neposredno uvrstil v Q2 - zasedel je P8 in tako zaključil odličen petek za Gresini. Za  #73 je bil Viñales, ki je padel na deveto mesto pred moštvenim kolegom Aprilia Racing Aleixom Espargarom, ki je zasedel zadnje mesto znotraj ključne deseterice za sobotne kvalifikacije.

tukaj si lahko pogledate incident med  Peco-m  in Alex-om !

https://www.motogp.com/en/videos/2024/05/31/close-call-a-marquez-vents-at-bagnaia-after-practice-incident/500353

Pridružite se nam in si oglejte več informacij iz Mugella! 




FOTO: motogp

sobota, 25. maj 2024

MOTO GP SPRINT DIRKA V BARCELONI

 ZMAGA ZA Espargaroja  , Marquez v dramatičnem sprintu v Barceloni premagal Acosto !


Na dirki Tissot Sprint so v soboto velike priložnosti ostale neizkoriščene, saj so trije dirkači iz ospredja, zaključili dirko v pesku. 

Ko so ugasnile luči, je Bagnaia z drugega mesta na startni rampi naredil holeshot, Acosta pa se je izmuznil in začel zasledovanje. Binder je prav tako hitro začel in napredoval, vendar je nato ponovno izgubil proti Raulu Fernandezu, ki se je z Aprilio uvrstil na tretje mesto.


Acosta je kmalu začel napadati za vodstvo, vendar je Bagnaia prav tako kmalu vrnil udarec. Raul Fernandez ju je nadlegoval, in ko je Acosta v tretjem krogu napadel v prvem zavoju in ga prevzel nazaj, se je stroj Trackhouse v tretjem zavoju soočil z aktualnim prvakom.


Nato se je na čelu dirke zgodil slavni, a razmeroma čisti kaos, v katerem je Raul Fernandez postal vodilni dirkač, potem ko je prehitel Acosto. Stroj podjetja Trackhouse je popolnoma letel, medtem ko sta se Binder in novinec borila tik za njim, pri čemer sta bila na vrsti položaj in dodatna slava RC16. Ko se je Acosta v prvem zavoju prilepil, je bil Fernandez že osem desetink pred njim. Nenadoma pa se je za dirkača ekipe Trackhouse vse podrlo, saj je v 10. ovinku zdrsnil, z glavo v rokah in v redu.


Od tu naprej je bilo videti, da se bo v boju za vodstvo razplamtel dvoboj med Binderjem in Acosto, vendar je 33-letnik dobil prednost in začel nabirati zaostanek - namesto njega se je moral Bagnaia boriti z Acosto. Kmalu pa je drugi vodilni v dirki zdrsnil Binder, saj se je prednji del KTM-a poslovil v petem ovinku.


Tako je vodstvo ostalo v dvoboju med Bagnaio in Acosto ali obratno. V zavoju 1 je bil bojišče in novinec je izvedel potezo, ki je hitro postala njegov barcelonski zaščitni znak, vendar je voznik št. 1 hitro našel odgovor na robniku na notranji strani zavoja 3. Brutalno? Da. Opravljeno delo? Da. Od tam je Bagnaia začel graditi zaostanek, Espargaro pa je bil na pohodu, da bi preizkusil Acostovo obrambo, našel pot skozi in začel zasledovati aktualnega prvaka.


Zadnja drama se je zgodila v zadnjem krogu. Zdi se, da je imel vse v žepu, a Bagnaia je v petem zavoju nenadoma zdrsnil in v gramozni pasti je izginilo tisto, kar bi lahko pomenilo ključne točke, saj je Jorge Martin (Prima Pramac Racing) doživel težji šprint zunaj boja za stopničke. Espargaro se je v dovolj čistem zraku prebil skozi cilj in si zagotovil pravljično zmago.


Tudi Marquez je v zadnjem sektorju zadržal Acosto, kar bi lahko pomenilo ključni preobrat v boju za naslov, pa se je izkazalo za veliko manj pomembno, saj je Martin v šprintu brez drame osvojil P4, čeprav sprva ni bil dovolj hiter. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) se je dobro vrnil iz prve deseterice in dopolnil peterico najboljših, s tem pa se je vrnil tudi med prve tri v razvrstitvi, saj je Bagnaia padel na četrto mesto.





FOTO : motogp 


nedelja, 28. april 2024

SPOPAD TITANOV V MOTOGP-ju

 Spopad titanov: Bagnaia premagal Marqueza



Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España podira rekorde! Skozi vrata dirkališča Circuito de Jerez-Angel Nieto je konec tedna prišlo





skoraj 300.000 navijačev, kar pomeni, da je to najbolj obiskan dogodek v zgodovini MotoGP.


Prejšnji rekord je bil postavljen na dirki za VN Francije leta 2023, ko se je na 1000. dirki za VN Francije zbralo 278.805 navijačev. Po spektaklu v Jerezu je zdaj novo merilo 296.741 obiskovalcev na GP Španije leta 2024, kjer so si ogledali klasični obračun vseh časov.


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor družbe Dorna Sports, ki je imetnik pravic MotoGP: "Velika nagrada Španije v Jerezu je kultna. Vzdušje je vedno naelektreno, strast navijačev pa nekaj res posebnega - že v četrtek je mesto živelo z MotoGP. Ko smo dobili končne podatke o številu gledalcev, smo vedeli, da lahko pričakujemo impresivno število, vendar je blizu 300.000 gledalcev nekaj zelo posebnega.

MotoGP doživlja izjemno sezono , dirke v letu 2024 pa vsak teden dokazujejo, kako neverjeten je ta šport. Na dirki za VN Španije se je to le še enkrat pokazalo. Tudi zunaj dirkališča je veliko razlogov za praznovanje. Rekordna množica gledalcev, številke in občinstvo, ki smo jim bili priča v zadnjih nekaj mesecih in sezonah - to je eden najboljših trenutkov, kar jih je ta šport kdajkoli doživel. Na to smo zelo ponosni, hkrati pa smo se zavezali, da ga bomo prenesli na naslednjo raven in še enkrat na naslednjo raven, da bomo še naprej gradili na tem uspehu in širili MotoGP po vsem svetu.


ponedeljek, 1. april 2024

Liberty Media napovedala prevzem MotoGP


 

Ponedeljek, 01. april 2024

Družba Liberty Media Corporation je objavila dogovor o prevzemu MotoGP. MotoGP je vrhunec na dveh kolesih, v katerem 22 najhitrejših dirkačev tekmuje na posebej izdelanih prototipnih motociklih na nekaterih največjih dirkališčih na svetu in dosega hitrosti nad 360 kilometrov na uro/223 milj na uro. Od prve sezone leta 1949, ko je bilo v Evropi organiziranih šest dirk, se je ta šport razširil na več kot 20 velikih nagrad na petih celinah, televizijski prenosi pa dosegajo več sto milijonov gledalcev po vsem svetu. 

Z novim sporazumom bo družba Dorna Sports S.L., ekskluzivni imetnik komercialnih in televizijskih pravic za MotoGP, ostala neodvisno vodeno podjetje, ki je del skupine Formula One Group družbe Liberty Media. Carmelo Ezpeleta, ki je generalni direktor od leta 1994, bo ostal na svojem položaju in še naprej vodil podjetje s svojo vodstveno ekipo. Sedež podjetja bo še naprej v Madridu.


Dorna ima ekskluzivne pravice tudi za druge serije motociklističnih dirk, vključno s serijama MotoGP feeder Moto2 in Moto3, svetovnim prvenstvom FIM Enel MotoE, svetovnim prvenstvom MOTUL FIM Superbike in novim svetovnim prvenstvom FIM za ženske dirke na stezi.


Družba Liberty Media bo prevzela približno 86 % družbe Dorna, vodstvo družbe Dorna pa bo obdržalo približno 14 % lastniškega deleža v podjetju. Transakcija odraža vrednost podjetja Dorna/MotoGP™ v višini 4,2 milijarde EUR in vrednost lastniškega kapitala v višini 3,5 milijarde EUR, pri čemer se pričakuje, da bo obstoječi dolg MotoGP™ po zaključku transakcije ostal v veljavi. 

"Z nakupom MotoGP smo navdušeni nad razširitvijo našega portfelja vodilnih športnih in zabavnih sredstev v živo," je dejal Greg Maffei, predsednik in izvršni direktor družbe Liberty Media. "MotoGP je globalna liga z zvesto in navdušeno bazo navijačev, očarljivimi dirkami in finančnim profilom, ki ustvarja velik denarni tok. Carmelo in njegova vodstvena ekipa so ustvarili odličen športni spektakel, ki ga lahko razširimo na širše svetovno občinstvo. Poslovanje ima velike prednosti, mi pa nameravamo šport razvijati za navijače MotoGP, ekipe, komercialne partnerje in naše delničarje."


"To je popoln naslednji korak v razvoju MotoGP in veseli nas, kaj bo ta mejnik prinesel Dorni, paddocku MotoGP in navijačem," je dejal Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor družbe Dorna. "Ponosni smo na globalni šport, ki smo ga razvili, ta transakcija pa je dokaz današnje vrednosti športa in njegovega potenciala za rast. Liberty ima neverjetne rezultate pri razvoju športnih sredstev in ne bi si mogli želeti boljšega partnerja za širitev navijaške baze MotoGP po vsem svetu."


Prevzem bo po pričakovanjih zaključen do konca leta 2024 in je pogojen s pridobitvijo dovoljenj in odobritev s strani organov, pristojnih za konkurenco in tuje naložbe v različnih jurisdikcijah.

O družbi Liberty Media Corporation 

Liberty Media Corporation upravlja in ima v lasti deleže v številnih medijskih, komunikacijskih in zabavnih podjetjih. Ti posli so vključeni v tri sledilne skupine delnic: Liberty SiriusXM Group, Formula One Group in Liberty Live Group. Dejavnosti in sredstva, ki se pripisujejo skupini Liberty SiriusXM Group (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK), vključujejo delež družbe Liberty Media v SiriusXM. Posli in sredstva, ki se pripisujejo skupini Formula One Group (NASDAQ: FWONA, FWONK), vključujejo hčerinski družbi družbe Liberty Media Formula 1 in Quint ter druge manjšinske naložbe. Posli in sredstva, ki se pripisujejo skupini Liberty Live Group (NASDAQ: LLYVA, LLYVK), vključujejo delež družbe Liberty Media v družbi Live Nation in druge manjšinske naložbe.

O družbi Dorna Sports, S.L. in MotoGP

Družba Dorna Sports je leta 1991 postala edini imetnik komercialnih in televizijskih pravic za svetovno prvenstvo FIM MotoGP. Družba Dorna, ki ima sedež v Madridu, prostore v Barceloni in podružnico v Rimu, je vodilna na področju športnega upravljanja, trženja in medijev ter je v preteklih letih beležila nenehno rast in se je razširila s tekmovanja MotoGP™ na druga vodilna prvenstva v motociklističnih dirkah po vsem svetu. Dorna ima ekskluzivne pravice za napajalni seriji MotoGP Moto2 in Moto3, MotoE, svetovno prvenstvo Superbike in svetovno prvenstvo FIM za ženske dirke na stezi.


MotoGP je vrhunec motociklističnega dirkanja, v katerem 22 najhitrejših dirkačev tekmuje s posebej izdelanimi prototipnimi motocikli na nekaterih najboljših dirkališčih na svetu. MotoGP se ponaša z najvišjimi hitrostmi nad 360 kilometrov na uro (223 milj na uro) in nagibi več kot 60 stopinj. Od leta 1949 se je ta šport razvil v več kot 20 velikih nagrad na petih celinah, televizijski prenosi pa dosegajo več sto milijonov gledalcev po vsem svetu.

nedelja, 31. marec 2024

MIKE TRIMBY BO SPREJET MED LEGENDE MOTOGP

 MIKE TRIMBY 



bo postal prvi nedirkač, ki bo sprejet v Dvorano slavnih, s čimer bo počaščen njegov prispevek k športu zunaj dirkališč.

Mike Trimby bo leta 2024 imenovan za legendo MotoGP, s čimer bodo počastili njegovo življenje, posvečeno motociklističnim dirkam za Veliko nagrado. Trimby je bil ustanovitelj in izvršni direktor združenja IRTA, s čimer je postal ena najpomembnejših osebnosti v zgodovini motociklističnih dirk Grand Prix in je imel ključno vlogo pri oblikovanju športa, ki je postal MotoGP™.


V počastitev njegovega prispevka k športu bo postal prva oseba, ki bo v Dvorano slavnih uvrščena izključno zaradi svojega dela zunaj dirkališča.


Kljub temu je Trimby v šestdesetih letih prejšnjega stoletja začel svojo kariero kot dirkač in mehanik. Vendar se je kmalu začel uveljavljati kot ključna osebnost zunaj dirkališč in se kot tak uveljavil do konca sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Leta 1982 so dirkači uradno zaprosili Trimbyja, da bi deloval kot njihov predstavnik, kar se je nekaj let pozneje formaliziralo z ustanovitvijo Mednarodnega združenja cestnih dirkalnih moštev (IRTA) leta 1986, ki ga je vodil Trimby.

IRTA, ki se zavzema za tekmovalce in ekipe, je ostala ključni del tega športa. Velik napredek na področju varnosti, ki je bil dosežen od ustanovitve organizacije, je v veliki meri posledica dela, ki so ga opravili Trimby, njegova žena Irene in IRTA.


Leta 1992 se je začelo tudi odlično sodelovanje med FIM, IRTA in družbo Dorna Sports, ki prav tako v veliki meri temelji, ki jih je v prejšnjem desetletju postavila IRTA, saj je dirkačem in ekipam omogočila, da so imeli glas za pogajalsko mizo.


Trimby bo v Dvorano slavnih sprejet na slovesnosti na Veliki nagradi Velike Britanije v Silverstonu in bo uradno postal legenda MotoGP.


Irene Trimby: "Mike bi bil zelo počaščen, da je prejel to prestižno nagrado, in vsi, ki so ga poznali, vedo, da je tudi nikoli ne bi pričakoval. Čudovito je, da sta njegovo delo in zapuščina priznana na ta način, čeprav sem prepričana, da bi mu bilo morda tudi malo nerodno, če bi videl, da prirejamo slovesnost in mu podeljujemo pokal! To je nekaj posebnega tudi zame, za vse, ki so tesno sodelovali z njim, in za vse, ki ga še vedno zelo pogrešajo. Najlepša hvala."

Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor družbe Dorna Sports: "Zato ga s ponosom imenujemo za legendo MotoGP. Odkar se je rodil koncept Legende MotoGP, je šlo vedno za več kot le številke. Ni meril, ki bi temeljila na preprostih zmagah na dirkah ali številu prvenstev, temveč gre za prispevek k športu - pa naj bo to zunaj dirkališča, na dirkališču ali kombinacija obojega. Zato je primerno, da Mike postane prva osebnost, ki je bila počaščena izključno zaradi svojega vpliva zunaj dirkališča, saj je bilo njegovo delo v tem športu resnično neprekosljivo. V čast nam bo in tudi meni, da bomo Mika uvedli v dvorano slavnih. Zelo ga pogrešamo in dirkamo naprej v njegov spomin."


Mike Trimby se bo v dvorani slavnih pridružil seznamu svojih kolegov legend MotoGP: Giacomo Agostini, Hugh Anderson, Hans-Georg Anscheidt, Kork Ballington, Max Biaggi, Alex Crivillé, Mick Doohan, Stefan Dörflinger, Andrea Dovizioso, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Nicky Hayden, Jorge Lorenzo, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Anton Mang, Jorge 'Aspar' Martinez, Angel Nieto, Dani Pedrosa, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Valentino Rossi, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Luigi Taveri, Carlo Ubbiali in Franco Uncini.

nedelja, 24. marec 2024

NA VELIKI NAGRADI ŠPANIJE MXGP GAJSER DRUGI

 Na veliki nagradi španije GAJSER DRUGI 


Na treningu je bil najhitrejši za več kot pol sekunde in jasno je, da branilec naslova svetovnega prvaka in vodja ekipe Red Bull GASGAS Factory Racing Prado na domačih tleh ni želel biti poražen.  Gajser je kvalifikacijsko dirko zaključil na 2.mestu, po nekoliko slabšem štartu se je prebil do  druge pozicije in tam končal dirko. 

V današnjih obeh vožnjah je Gajser končal kot drugi, zmagal je Prado. 

Jorge Prado: "Kaj naj rečem, dobro sem začel! To je bil moj ključ, da sem dobil prvi štartni položaj in nato vodil. Ves dan sem bil najhitrejši, zato sem imel dovolj hitrosti. V prvem krogu sem nekoliko pritisnil in si ustvaril dober zaostanek. Tudi v zadnjem krogu sem zelo užival z navijači . To je odličen vikend in vesel sem, da sem domači vikend v Španiji zmagal.

V skupnem seštevku mxgp 

Jorge PradoJorge Prado Spain 114

2 Tim GajserTim Gajser Slovenia 104

3 Romain FebvreRomain Febvre France 92

5 Jeffrey HerlingsJeffrey Herlings Netherlands 77

4 Pauls JonassPauls Jonass Latvia 73

6 Jeremy SeewerJeremy Seewer Switzerland 68

Jan Pancar je z 21 točkami na skupnem 16 mestu, kar je za novinca v mxgp razredu odličen 

začetek sezone. 

naslednja dirka je RIOLA SARDO, SARDINIA 7.aprila 2024



petek, 26. januar 2024

Letos je 75 obletnica motogp - nova stran ob obletnici

 75 LET MOTOGP


Ko praznujemo 75 let tekmovanj, ki so nas pripeljala do leta 2024, se bomo poglobili v nekatera dejstva in statistične podatke - začenši z nekaterimi največjimi imeni v tem športu! Oglejte si jih in se odpravite na našo povsem novo stran ob 75. obletnici, kjer lahko uživate v najboljših vsebinah iz tistega časa , med sezono pa jih bomo dodali še veliko več.


VSI RAZREDI

126 Prvakov

126 tekmovalcev je osvojilo prvenstvo. 56 jih je osvojilo več kot eno, tako da ima 70 dirkačev eno prvenstvo v motociklističnih dirkah za Veliko nagrado - v nekaterih primerih doslej, saj so med njimi številna znana imena s trenutne dirkaške lestvice.


Prvaki z največ naslovi

Giacomo Agostini vodi s 15 naslovi: 8 v razredu premier in 7 v kategoriji 350 kubičnih centimetrov. Sledi Angel Nieto z 12+1 naslovom - 7x125 ccm in 6x50 ccm - pred tremi dirkači, ki imajo po 9 naslovov: Carlo Ubbiali (6x125cc, 3x250cc), Mike Hailwood (4x500cc, 2x350cc, 3x250cc) in Valentino Rossi (7x500cc/MotoGP, 1x250cc, 1x125cc).


Edini trenutni dirkač, ki se lahko kmalu pridruži temu klubu, je Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP), ki jih ima 8: 6xMotoGP, 1xMoto2 in 1x125cc. Po vseh nekdanjih dirkačih, ki imajo po 7, 6, 5 ali 4 naslove, je naslednji trenutni tekmovalec z največ naslovi v skupnem seštevku aktualni svetovni prvak MotoGP Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ki ima 3: 2xMotoGP in 1xMoto2


Serije prvenstev

Skupni rekord ima en tekmovalec: Giacomo Agostini s sedmimi zaporednimi naslovi v 500-kubičnem razredu med letoma 1966 in 1972 ter sedmimi zaporednimi naslovi v 350-kubičnem razredu med letoma 1968 in 1974.


PREMIERNI RAZRED

Prvaki z največ naslovi v razredu premier 

Če pogledamo samo razred premier, se dirkač z največ naslovi ne spremeni - to je Giacomo Agostini (8). Sledi Valentino Rossi s sedmimi, pred Marcom Marquezom s šestimi, s čimer je številka 93 na dosegu še enega dela zgodovine.


Edini dirkač s petimi kolajnami v razredu premier je Mick Doohan, štirje pa imajo štiri: Mike Hailwood, John Surtees, Geoff Duke in Eddie Lawson.


Nekateri dirkači so osvojili naslove le v razredu premier. Največ jih imajo Mick Doohan (5), Eddie Lawson (4), Wayne Rainey (3) in Kenny Roberts (3).


Serije prvenstev: razred premier

Pecco Bagnaia je postal šele tretji dirkač v dobi MotoGP™, ki je leta 2023 ubranil krono. Drugi so Valentino Rossi, ki je zmagal med letoma 2002 in 2005 (k temu je dodal svojo prvo krono v premiernem razredu 500 kubičnih centimetrov leta 2001), nato pa še v letih 2008 in 2009, ter Marc Marquez - kraljeval je v letih 2013 in 2014, nato pa še med letoma 2016 in 2019.


V 75-letni zgodovini razreda premier vodi Giacomo Agostini z najdaljšim zmagovalnim nizom: 7 naslovov v razredu premier, ki smo jih omenili zgoraj.

ZGODOVINA NA KOCKI

Marc Marquez je trenutno najbolj okrašen dirkač na dirkališču, zato bo letos na vrsti zgodovina.

 Lahko bi se : 


- pridružil Carlu Ubbialiju, Miku Hailwoodu in Valentinu Rossiju kot devetkratni prvak


- na drugem mestu na seznamu dirkačev z največ naslovi v razredu premier bi izenačil Valentina Rossija


- postal prvi dirkač z neodvisno ekipo, ki je osvojil krono v dobi MotoGP




Pridružite se nam na Sepang Shakedownu in si oglejte prvi pogled na leto 2024, preden Marc Marquez začne svojo novo pustolovščino v novih barvah na testiranju v Sepangu od 6. do 8. februarja. Potem pa sledi še en test, preden začnemo z rekordnim koledarjem za leto 2024!


nedelja, 12. november 2023

Pedro Acosta 2023 FIM Moto World Champion!

 #ELT1BURON: Pedro Acosta  2023 FIM Moto2

 World Champion!

Pedro Acosta: "Trudil sem se, da ne bi čutil pritiska. Na koncu moramo razumeti, da nismo bili v lahkem položaju, vendar je bilo okno za dosego prvenstva odprto in v četrtek sem rekel, da če ne bo tukaj, bo v Katarju ali Valencii. Na koncu sem k temu pristopil kot k običajnemu koncu tedna, ko sem poskušal biti konkurenčen na nedeljski dirki, in tako nam je tudi uspelo. Res je, da smo v zadnjih nekaj dirkah vozili bolj z glavo, saj menim, da je to zelo pomembno za ekipo, da lahko doseže prvenstvo in da se lahko borimo za ekipni naslov. Mislim, da je bila dirka na koncu dobra. V zadnjih nekaj dirkah smo videli, da ima SpeedUp nekaj več, zato se moramo izboljšati. Kakorkoli že, zadovoljni moramo biti, da smo na svoji poti in da imamo še ene stopničke v žepu, v prvenstvu pa sta še dve dirki, na katerih se lahko borimo za zmago, zato moramo biti s to dirko zadovoljni."

Ste ponosni na to sezono, saj je bila zelo drugačna kot leta 2021?


"Ja, na koncu, kot praviš, ni več tako, kot je bilo v Moto3. Na koncu sem se spomnil, da sem imel na Sachsenringu morda 83 točk zaostanka za drugim mestom. Bilo je precej noro, tudi v Portimau sem bil precej nervozen, saj je bila to dirka po tem, ko sem v zadnjem delu prvenstva izgubil veliko točk. Poleg tega sem bil otrok, ko sem prišel v to prvenstvo, sem bil star 16 let, zdaj pa sem blizu 20, zato je zelo drugače. Prav tako sem lani naredil veliko napak, do petega kroga smo imeli skoraj 20 padcev, kar je veliko.

"Konec koncev z Akijem (Ajo) delam že tretje leto in letos sva se odločila, da bova začela z ničle, vse napake spravila v eno škatlo in rekla, da iz te škatle ne moremo ničesar izvleči. Res je, da smo med sezono delali napake, kot na primer v Le Mansu in v Avstraliji. Ni vse enostavno, toda, in ne vem, kaj naj rečem na koncu, ekipa je delala izjemno dobro. Res je, da smo lani veliko trpeli, ko smo skušali najti pravo nastavitev motocikla, poleg tega pa sem bil premajhen in prelahak, da bi lahko vozil v Moto2. Pozimi smo v predsezoni naredili velik korak in zaradi tega mislim, da smo se izboljšali na splošno in v glavi. Bolj vemo, česa ne smemo storiti, kot pa vemo, kaj moramo storiti. Vzeli smo veliko izkušenj iz lanskega leta in se z njimi poigrali.

Premagati Marca Marqueza in postati najmlajši prvak razreda Moto2 ter postati drugi najmlajši prvak za Danijem Pedroso... si želite postaviti te rekorde, zlasti ko so vas imenovali "naslednji Marc Marquez", ali je le lepo, da se vaše ime pridruži njihovemu?

"Na koncu poskušam ne razmišljati o tem. Sem novi Pedro Acosta in ne novi Marc Marquez. Konec koncev gre za drugačno obdobje, za drugačne MOTORJE , zato tega ne moreš primerjati. Res je, da je zelo lepo biti med temi imeni, vendar zdaj ni pravi trenutek, da bi o tem razmišljal. Zdaj moram samo uživati na motorju in v paddocku ter se zabavati s fanti, ki delajo tukaj. Zdaj ni trenutek za razmišljanje o tem, kaj sem naredil in kaj želim narediti."

petek, 13. oktober 2023

MM 93 BO V SEZONI 2024 SKUPAJ Z ALEX-om PRI GRESINI-ju !

 MM93 

MARC MARQUEZ "To je bila zelo težka odločitev, najtežja odločitev v moji karieri, saj je bilo zelo težko prekiniti 11-letno sodelovanje s Hondo, ki je bilo zelo uspešno. Da, prejšnji teden je bil težak po čustveni plati, saj so v tem boksu vsi moji zaposleni, prijatelji in družina. Toda včasih moraš zapustiti svoje območje udobja. In ja, moja cona udobja je bila Honda, ampak ja, res je, da je minilo nekaj časa in da zelo trpim. Ne uživam, zato sem se odločil za spremembo, da bom spet užival v dirkanju, ker če ne, nima smisla nadaljevati dirkanja in kariere, in kar si želim, je vedno več dirkanja v karieri. Prvi cilj bo, da poskušam uživati. Zato sem se odločil za ekipo Gresini, saj je to velika družina. Imajo najboljši motocikel na dirkališču in tam je tudi moj brat, tako da. ja, to bo velik izziv zame in velik izziv za ekipo Gresini, vendar so v preteklosti že dosegli zelo dobre rezultate z mojim bratom Alexom in Eneo Bastianinijem. Ampak je tako, kot pravim, to bo velika sprememba v vseh pogledih in tisto, kar si želim, je, da bi v tem užival in da bi se v čeladi nasmehnil. Če se bom nasmejal, bo vse prišlo.

Pojasnite, kdaj ste začeli razmišljati o spremembi...

"Res je, da sem bil v prvem delu sezone konkurenčen, vendar ne na dober način. Veliko sem tvegal, v drugem delu sezone pa sem začel z drugačnim pristopom in zdaj tvegam, vendar ne tako kot v prvem delu sezone. Imel sem veliko poškodb. Bilo je težko, a ko si poškodovan in si v težkem trenutku, potem ne moreš sprejemati odločitev. Tega sem se naučil v preteklosti. Tam moraš biti potrpežljiv. V drugem delu sezone pa smo se seveda s Hondo lepo pogovarjali. Iz dirke v dirko je bilo super težko, saj se je vsak konec tedna moja miselnost nekoliko spreminjala, z veliko dvomi. A hkrati sem imel stik z ekipo Gresini in jim povedal, da ne bom nadaljeval z nobeno pogodbo, samo če me želite počakati, počakajte me, vendar ne morem ničesar obljubiti. Odločitev sem sprejel prejšnji torek po dirki za VN Japonske. To je tisto, kar sem rekel, da moram iti iz svojega območja udobja. Najlažje je bilo ostati pri Hondi, kjer so razmere pod nadzorom, motocikel pod nadzorom, moja ekipa tam in velika plača, zato je bila to enostavna rešitev.Toda če želim poskrbeti zase in za svojo kariero. Najti moram nov izziv in novi izziv in najboljše mesto je bila ekipa Gresini leta 2024.

Ali so obstajale druge možnosti?

"Ja. Pravzaprav je bila ena od možnosti tudi enoletni dopust. Kot sem rekel, dirkanje brez uživanja nima smisla. V preteklosti sem užival v številnih stvareh, vendar se želim boriti v sedanjosti. Ni pomembno, ali imaš eno ali osem svetovnih prvenstev, boriti se moraš za sedanjost. To je bil moj cilj. Ampak ja, imel sem različne možnosti. Ne bom govoril, ker spoštujem vse te ekipe in vse te možnosti. Tiste, ki so me čakale, so bile ekipa Gresini. Tvegali so, ker jim nisem ničesar obljubil, potem pa sem se prejšnji torek zvečer odločil, v sredo pa sem imel telefonski pogovor na Japonskem, kar se nam je zdelo najboljša možnost za projekt, saj verjamem, da potrebujejo čas, da morajo ves proračun vložiti v motocikel. Proizvajalec ali blagovna znamka ima veliko časa, športniki pa ga nimamo veliko. Če izgubiš eno leto, je to eno leto manj, ki ga imaš na voljo v svoji karieri. Tako da ja, poglejte, veselim se, da bom teh zadnjih nekaj dirk s Hondo dobro končal, saj smo v 11 letih osvojili šest naslovov svetovnega prvaka. Spoznali bomo, kakšna bo prihodnost z novo ekipo in novim motociklom.


Ali lahko potrdite, ali se kdo premika z vami?

"Še vedno se pogovarjamo, saj smo ravno danes zjutraj podpisali memorandum o soglasju z Gresinijem. Kot sem povedal v sredo, smo se z Gresinijem začeli pogovarjati o pogodbi, saj pred tem nisem želel imeti nobenih motenj in nobene možnosti B, ker je bila moja glavna prioriteta Honda. Eden od pomembnih razlogov ali največjih dvomov je bila vsa moja ekipa. Res pa je, da sem se na koncu o tem pogovarjal s svojo ekipo, govoril sem z vsemi in na koncu so moji prijatelji in so mi svetovali na prijateljski način, ne na ekipni. Tako da je bil to pogovor, ki mi je zelo pomagal pri sprejemanju odločitev, potem pa sem se iskal sam. Ja, poskušam pripeljati vsaj enega mehanika, za katerega mislim, da ne bo težava, vendar ne morem pripeljati celotne ekipe iz dveh razlogov: Prvič, ne bom uničil ekipe Repsol Honda, ker smo v oktobru. In drugi razlog, ne bom uničil ekipe Gresini, ker so družina, v kateri že imajo svoje mehanike. Tako sem sprejel to odločitev, zato se moram prilagoditi."



nedelja, 1. oktober 2023

MotoGp J.Martin po današnji zmagi zaostaja le 3 točke za Peco.B.

 Na dirki za Veliko nagrado Japonske Motul je bil dan za jeklene živce, saj je bilo prvenstvo pred začetkom dirke na nožnem robu, kapljice 



pa so prešle v dež in nato v resen dež. Toda na dan, ko bi se verjetno še dolgo spominjali omahovanja, se v dvoboju na vrhu lestvice ni zgodilo ničesar. Jorge Martin (Prima Pramac Racing) je premagal verjetno največjo preizkušnjo v zadnjem času in na čelu dirke v mokrem vremenu prikazal mojstrsko vožnjo, prehitel Francesca Bagnaia (Ducati Lenovo Team) in zmanjšal zaostanek na le tri točke. Ta preizkušnja je bila zelo težka tudi za Bagnaio, ki se je znašel na zadnjem mestu v smislu zagona in se soočil z najtežjimi pogoji v sezoni doslej, vendar se je aktualni svetovni prvak uprl, vztrajal in zbral potrebnih 20 točk, da je ohranil vodstvo.



Marc Marquez se uvrsti na 3. mesto in osvoji prve stopničke po lanski dirki za VN Avstralije. 

prehitel legendo MotoGPAngela Nieta in se s 140 uvrstitvami na stopničke uvrstil na peto mesto na lestvici dirkačev z največ uvrstitvami na dirkah GP -

 za legendo MotoGp Jorgejem Lorenzom, ki je s 152 zmagami četrti.

40 - Ducati je z Jorgejem Martinom in Francescom Bagnaio v nizu 40 zaporednih dirk za Veliko nagrado MotoGP.

z vsaj enim dirkačem na stopničkah.

17 - Franco Morbidelli je končal na 17. mestu

, kar pomeni, da nobeden od dirkačev ni osvojil točk na vseh 14 dirkah MotoGP

sezoni do zdaj.

11 - Martinova zmaga je enajsta

za Ducati v tej sezoni.

8 - Z Martinom in Bagnaio je to že osma Ducatijeva zmaga z 1:2 v tej sezoni.

7 - Martin je z zmago osvojil svoje sedme stopničke v skupnem seštevku letos, s čimer je še podaljšal svoj lastni rekord

stopničk, ki jih je osvojil v eni sezoni MotoGP.

4 - Martin je dosegel svojo četrto zmago v MotoGP, vse z Ducatijem. Zdaj je na petem mestu na lestvici izenačen z Eneo Bastianinijem.

seznamu najuspešnejših dirkačev z Ducatijem.

3 - Martin je na dirki za VN Japonske tretjič dosegel "dvojno zmago" (zmagi v Tissot sprintu in na dirki za VN Japonske).

skupaj z GP Nemčije in San Marina v začetku leta, s čimer se je izenačil z Bagnaio, ki je to prav tako storil trikrat

na Portugalskem, v Italiji in Avstriji.


nedelja, 3. september 2023

TIM GAJSER ZMAGOVALEC DIRKE ZA VELIKO NAGRADO TURČIJE !

 TIM GAJSER ZMAGOVALEC DIRKE ZA VELIKO NAGRADO  TURČIJE !




V prvi  vožnji je Tim v Afyonkarahisarju pripeljal v cilj kot drugi,

 drugo dirko pa je  dobil. 

Natanko pred enim letom je  na tem prizorišču, stal na najvišji 

stopnički. “Super se je vrniti na vrh, dolgo sem čakal na to. 

Hvala vsem v ekipi Honde,

ki res trdo delajo, in hvala vsem navijačem v Sloveniji.(izjava Tima po dirki) 

Zaradi poškodbe na začetku sezone, je to Gajserjeva

komaj šesta dirka v tej sezoni. Trenutno je na 17.mestu 

v skupnem seštevku z 199 točkami. Kljub današnjemu

slabšemu rezultatu še vedno v skupnem seštevku vodi

Prado z 841 točkami, pred drugim Febvre-jem  z 774 točkami. 

Pncar je z današnjim 12 . mestom, zadržal   11. mesto v skupnem 

seštevku razreda MX2 . 

Naslednja dirka bo čez 14 dni v Italiji za veliko nagrado Maggoire.



 


sreda, 30. avgust 2023

Bagnaia in Dall'Igna se v Barceloni podata na odprto morje !

 Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) in generalni direktor Ducati Corse Gigi Dall'Igna sta imela pred dirko na znamenitem dirkališču Circuit de Barcelona-Catalunya priložnost spoznati nekaj ikon iz druge discipline: Ekipa Emirates Team New Zealand, ki je tudi trenutni zmagovalec Pokala Amerike. 


Bagnaia in Dall'Igna sta si ogledala bazo ekipe NZ v barcelonskem pristanišču in se srečala z nekaterimi ključnimi osebami, ki so pripomogle k neverjetnemu uspehu ekipe, vključno z generalnim direktorjem Grantom Daltonom ter zmagovalnim krmarjem in krmarjem leta 2021 Petrom Burlingom. V bazi so se jim pridružili izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta, katalonski minister za podjetništvo in delo Roger Torrent ter izvršni direktor Circuit de Barcelona-Catalunya Oriol Sagrera... nato pa je bil čas, da se odpravimo na morje!


Bagnaia in Dall'Igna sta se z ekipo odpravila na pot s čolnom AC40 in izkusila drugačno vrsto adrenalina, preden sta se vrnila v svojo bazo za vikend na enem najbolj znamenitih evropskih dirkališč. MotoGP obljublja enako odličnost in eleganco kot v Pokalu Amerike, le z malo več konjske moči ... zato si ta konec tedna oglejte dirko Gran Premi Monster Energy de Catalunya!




sreda, 16. avgust 2023

Odločitve komisije za veliko nagrado: uvrstitev v Q1/Q2, če je trening MotoGP odpovedan !

 Svetovno prvenstvo FIM Grand Prix

Sklepi komisije za Grand Prix:


Športni pravilnik razreda MotoGP - velja takoj

Pojasnilo o vstopu v Q1/Q2, če je trening MotoGP odpovedan!

Trening razreda MotoGP je zdaj edini trening, ki določa vstop v Q1 in Q2. V primeru, da je ta trening

v petek popoldne odpovedan, bo sobotni jutranji trening MotoGP postal trening namesto prostega treninga,

in bo odločal o uvrstitvi v Q1 in Q2.

Če sobotnega dopoldanskega treninga ne bo mogoče izvesti, bodo za uvrstitev v Q1 uporabljeni rezultati FP1.

in Q2.

V redkih primerih, ko ni bilo mogoče izvesti nobenega treninga, se to šteje za višjo silo.

Vodstvo dirke po potrebi prilagodi urnik in postopek glede na prevladujoče razmere.




Ervin Kordič Rojc

Ko motorji utihnejo: pozabljeni junaki padlih krogov !

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 5.7.2025 Ko motorji utihnejo: pozabljeni junaki padlih krogov Na fotografiji : Guido Paci(46)  in Barry Sheene (...