Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

četrtek, 22. september 2022

Prve izjave najbolših dirkačev v Motogp-ju pred dirko na Japonskem

 IZJAVE NAJBOLJŠIH

V MOTOGP-ju PRED

DIRKO NA JAPONSKEM!



FABIO QUARTARARO :


Kako se fizično počutite po nesreči v Aragonu?

"Dobro. Danes sem imel prvi trening, tako da je bilo v redu. Gre samo za odrgnine, tako da je malo boleče, ampak mislim, da na motorju to ne bo velik problem. Zagotovo bo pekoče, še posebej na prvi seji, vendar mislim, da ne bo težava pri vožnji z motorjem."


Vam to, da ste močni na stezah, kot sta Red Bull Ring in Aragon, kljub preteklim težavam tam, daje samozavest za Motegi?

"Na koncu, na vsaki progi, smo konkurenčni. Če pogledate tudi Red Bull Ring, tudi Aragon na koncu, v preteklosti, tam nikoli nisem bil konkurenčen, tokrat pa sem imel precej močan tempo. Na žalost, moja dirka se je kmalu končala, vendar mislim, da glede tempa ni steze, na kateri ne bi bili hitri. Seveda pa so tudi nekatere okoliščine, ko se trudimo prehiteti, tako da mislim, da je ta steza kar dobra , ker sem bil tukaj v preteklosti zelo močan in veselim se vrnitve, saj imam tukaj nekaj res lepih spominov."



Kako razmišljate o prvenstvu zdaj, ko je vaša prednost le 10 točk?

"Na koncu, kaj lahko storiš? Mislim, da trenutno, s 17 točkami okoli vseh treh, da je začetek prvenstva in vsi pritiskajo kot hudič, vendar mislim, da si vsi trije, vključno z Eneo, želijo Prvenstvo. Predvsem pa to, da imamo le 17 točk med nami tremi, pomeni, da se bomo potrudili do maksimuma in na koncu mislim, da je to lepo."


Ste se po obisku tovarne odločili za ime umetnika?

"Ne še, a začenjam delati nekaj stvari ... [Bagnaia: Diablo je že zaseden!!] Vem! Poskusiti moram najti novo ime, a dejansko sem imel 12 ur na letalu, tako da sem se je že igral z računalnikom in bilo mi je všeč. Bilo je res zabavno obiskati, še posebej Yamahino tovarno, ker nisem pričakoval, da bo tako velika, in bilo je res zabavno."


FRANCESCO BAGNAIA:


Ste pripravljeni na Motegi?

"Vesel sem, da sem tukaj. To je ena mojih najljubših in najboljših stez. Pomeni začetek preleta in je ena mojih najljubših postavitev. Zagotovo so pogoji in situacija popolnoma drugačni kot leta 2019, ko sem bil novinec in Imel sem težave s svojim motorjem. Zato mislim, da je to leto lahko dobro, zelo mi je všeč postavitev, tako da zelo ustreza našemu motorju. Zelo rad zaviram, tako da smo lahko konkurenčni na zavorah.«


Kako močan je Ducati?

 Naš motocikel je najbolj popoln. Ta steza je zagotovo odlična, vendar smo v Avstriji videli, da smo običajno najhitrejši, a Fabio lahko ostane z nami. Pomembno je, da naredimo pravilno odločitev glede občutka na motorju in upoštevati moramo pogoje, ker se zdi, da lahko dežuje."


O vremenu in izzivu:

"V tem trenutku ne razmišljam preveč o prvenstvu, ker je pet dirk še vedno veliko in vse se lahko še spremeni. Rad bi opravljal svoje delo kot vedno in poskušal biti konkurenčen. Res je, da sem v mokrem nisem najhitrejši in vedno se mučim. V Indoneziji sem končal na 15. mestu. Pomembno bo imeti več sej na mokrih, če bo dirka na mokrih, da bi lažje razumeli razmere."


Kaj pa ekipni ukazi?

"Iskreno povedano, mislim, da ne potrebujem pomoči, da bi bil v ospredju. Raje zmagam na stezi in ne zato, ker me je nekdo spustil mimo. V vsakem primeru nisem del te odločitve, to je nekaj,  povedal sem svojo željo, to je,  da delam, kar hočem. Če se bodo odločili drugače, ne gre za mene. Dirkal bom, poskušal bom biti v ospredju in poskušal bom zmagati. Tako kot sem storil v Aragonu in v Misanu."



ALEIX ESPARGARO:


Je bil Aragon idealen čas za vrnitev na stopničke ter povrnitev samozavesti in zagona?

"Ja, dobro je bilo vrniti se na zmagovalni oder. Še posebej, to je bil dodaten dvig samozavesti. V Misanu in Avstriji sem se boril in bil sem zelo zadovoljen s svojim nastopom, da sem končal na šestem mestu na težkih dirkališčih v MotoGP danes ni tako enostavno, tako da je bilo v redu. Ampak končati na stopničkah, še posebej po zelo težkem vikendu z dvema nesrečama v petek… Zame ni bil lahek vikend, vendar sem uspel in postavil motor na stopničke  v nedeljo je bilo odlično."


Bo zaviranje v ravni črti ta konec tedna zaskrbljujoče, saj je to slabost Aprilie?

"Mislim, da smo se med testom v Misanu nekoliko izboljšali na tem področju in je v resnici povezano z oprijemom steze. Odvisno je tudi od tega, katero zadnjo pnevmatiko imamo. Tako, da me res ne skrbi. Dolgo je ker smo dirkali tukaj v Motegiju, vendar je to proga, ki mi je všeč in lahko se zgodi karkoli. Videti je, da vremenske razmere ne bodo najboljše, zato bo res šlo za to, kako se čim bolje prilagoditi tem razmeram . Program bo drugačen, ker zjutraj ne bomo imeli prostega treninga 1, tako da bo drugačen, težaven vikend."


Ali vam vaše dodatne izkušnje MotoGP tukaj dajejo prednost?

"Mislim, da ne bo štelo toliko. Mislim, včeraj sem gledal dirko '19 in Fabio je odpeljal super dobro dirko, vedno le eno sekundo od Marca v njegovem začetniškem letu, kar je težko narediti, in Enkrat je dirkal tudi Pecco. Vendar smo oba dirkala v manjših razredih, tako da poznamo progo, motocikel se je zelo spremenil od '19, imamo veliko novosti na motorjih, imamo novo karkaso na Michelinovih gumah, zato mislim, da bo to precej novo za vse."


Ali čutite pritisk, ko se prvič borite za naslov prvaka?

"Moram reči, da sem recimo sredi sezone, ko sem začel na vsaki dirki končevati na zmagovalnem odru, začel čutiti pritisk, ker sem ugotovil, da imam nekaj možnosti, da se borim za ta naslov do konca. Toda zdaj sem malo bolj sproščen, zelo uživam v tem letu – z družino, ko ne dirkam, tudi ko dirkam – vsake minute tega leta ne bom nikoli pozabil v življenju, zato se počutim sproščeno. Vem, da bom imel svoje priložnosti, zato poskušam narediti isto, kot sem naredil v Katarju: ne delaj napak, uživaj  čim bolj in bodi sproščen ."



ENEA BASTIANINI:


Zdi se, da Motegi ustreza Ducatiju ...

"Zelo sem vesel prejšnjega vikenda v Aragonu. To je bil eden najboljših vikendov v mojem življenju, od petka sem bil zelo hiter in to je bilo zelo pomembno za nas. Zdaj je Motegi, čudovita steza z veliko močnega zaviranja, Všeč mi je, vendar bo težko, saj nikoli nisem preizkusil MotoGP na tej stezi. FP1 moram uporabiti, da se učim od tukajšnjih dirkačev z izkušnjami, kot sta Marc in Taka. Kot vedno mi bo pomembno, da bom konkurenčen v QP, ker je zdaj ključ do MotoGP."


Ste "Motegi novinec" v razredu Premier. Ali bo ta konec tedna bolj izenačen?

"Ja, mislim, da ne vem, ali je prednost, da tukaj nisem preizkusil motocikla MotoGP. Od leta 2019 do danes so motocikli MotoGP zelo različni, bolj aerodinamični, zadnja naprava in to lahko spremeni karte na tabeli. Ne spomnim se veliko, od leta 2019 v Moto2, to je bilo tudi moje prvo leto ….to v moji karieri. Pripravljen sem začeti."


Zdaj zaostajate za 48 točk od Fabia, ali še vedno upate na naslov prvaka?

"Mislim, da so moje možnosti res zelo majhne. Trenutno jih še nisem izgubil. Bomo videli, kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Pomembno je odpeljati odlične dirke, kot sta Aragon in Misano, in mislim, da sem po poletnem premoru naredil dober korak. To je za nas najpomembnejše. Vsak teden se trudim dati vse od sebe, da bi na koncu prvenstva prišel v dobrem položaju."


Kaj pa ekipni ukazi?

"Tudi v Misanu trenutno nisem dobil ekipnih naročil Ducatija in to je dobro, ker imam tudi majhne možnosti v prvenstvu. To moram izkoristiti, da bom na dirki vedno 100-odstoten. V zadnjem  delu prvenstva, bomo videli, ali  bom imel nekaj ekipnih ukazov ali ne. Zdaj nisem pod stresom!"


MARC MARQUEZ:


Pričakujete, da bo Motegi fizično zahtevnejši izziv kot Aragon?

"Ja, seveda, Aragon je bil že zelo zahteven, še posebej zato, ker je test v Misanu ena stvar, intenzivnost, zlasti med dirkaškim vikendom, pa je drugačna. Tukaj v Motegiju bo prvič velika obremenitev desne roke , ker je veliko točk zaviranja – dolgih točk zaviranja, močnih točk zaviranja – in desnih ovinkov, zato bom moral dobro obvladovati situacijo in svojo fizično kondicijo.V Aragonu sem rekel, da morda nedelja ne bo težav; mogoče tukaj, da; vendar bom razumel takoj, ko bom šel ven v FP1."


Ali je frustrirajoče, da bosta nesreča v Aragonu in morebitni dež pri Motegiju otežila testiranje sebe in motocikla?

"Ja, seveda, cilj VN Aragonije je bil poskusiti narediti nekaj kilometrov in poskusiti končati dirko, a na žalost sem prevozil samo en krog po neverjetnem štartu. Bil sem razočaran, še posebej zato, ker sem se počutil pripravljenega. Na dirki tempo, nisem bil slab, to je bila moja najmočnejša točka, in gume sem obvladal na tistem dirkališču – zelo dobro se počutim, ko gume popustijo – a vseeno je bilo tako. sreča, ker smo imeli v obeh situacijah srečo, da se ni nič zgodilo. Zdaj je čas, da se osredotočimo tukaj v Motegiju. Drugače bo, vlažni bodo pogoji. Res je, da imamo več dirk, da preizkusimo stvari v Hondi, vendar je pomemben vikend, ker je to eno od naših testnih dirkališč in testna ekipa tukaj veliko dela, vendar bomo nadaljevali našo pot in samo poskušali delati za leto 2023."


Kako ste ocenili svoj nastop v Aragonu in ali bi lahko motor vozili bolj naravno?

"Res je, da sem imel v Aragonu veliko težav na jutranjih treningih, potem pa sem se na popoldanskih treningih počutil veliko bolje. Veliko težav sem imel v naravnem položaju na motorju, potem pa je bilo popoldne veliko bolje. Zdaj, v posameznih krogih, lahko vozim, kot hočem, vendar je težava v tem, da še vedno potrebujem več mišic, da ohranim ta stil vožnje več krogov, in želimo doseči to raven na teh naslednjih dirkah."

Ste se srečali neposredno z višjim vodstvom pri HRC ali se boste z njimi srečali ta konec tedna?

"Ja, pomembno je, da se vrneš na Japonsko, ker včasih imaš nekaj e-poštnih sporočil, nekaj telefonskih klicev, toda iz oči v oči je popolnoma drugače, in pomembno je bilo obiskati vse HRC in preveriti, kaj počnejo, ter jih še posebej motivirati . Hkrati pa vidite predsednika in vse pomembne ljudi, ki so tam. Oni že vedo, kje so, vedo, kam želijo priti, jaz pa sem tukaj, da jim pomagam, da se vrnejo na vrh."





TAKAAKI NAKAGAMI:










Kako je tvoja roka?

"Če sem iskren, moja roka seveda ni najboljše. V ponedeljek sem imel operacijo v Barceloni. Samo nekaj dni, da  100-odstotno okrevam. Po dirki sem ugotovil, da je moja roka precej slaba, zato vem da bo  ta konec tedna  res zelo težka domača dirka. Pravzaprav sem vsaj dobil zeleno luč za FP1, vendar moram znova preveriti in po tem se bomo odločili, ali bomo nadaljevali ali prekinili."


Kaj pa drama Lap 1 Aragon?

"No, težko je, poskušal sem prehiteti Marca v 7. zavoju in sem nekoliko izgubil črto, on pa je poskušal znova prehiteti na izvozu. Bil je očitno pred menoj. Videti je, da je motor, ko je aktiviral napravo, šel v levo, v tako kratkem času, sem se poskušal s komolcem izogniti stiku, vendar je bilo nemogoče. Tisti trenutek sem ugotovil, da ni kriv Marc, to je bila nesrečna dirkaška nesreča. 0% Nikoli se nisem jezil nanj , ni bilo sreče, poškodoval sem se, ampak to je življenje. Lahko bi bilo še hujše, dvakrat sem ga udaril, v  prvem  sem bil že brez nadzora. Ne predstavljam si, da bi prvi šel v desno, poskušal sem ostani na motociklu, a je bil na polnem plinu, pri drugem sem že trčil in bil na tleh. Hvala bogu, da so se mi vsi dirkači zadaj izognili. Imel sem srečo. Poskušal bom okrevati in poglejmo, kako bo FP1."


Misli o vremenu?

"Ja, običajno vsi upajo na sonce za dirkače in navijače. Kaže, da je vremenska napoved nestabilna. Pred nekaj dnevi je prišel velik tajfun in vikend kaže precej slabo. Fizično bi lahko dež pomagal zaradi manjše sile pri zaviranju, ampak bo bolje. Žal mi je za navijače, po 3 letih so vsi dirkači in navijači čakali na ta vikend. Poleg poškodbe upam, da bo ta vikend lepo vreme."







nedelja, 18. september 2022

DRAMATIČNA DIRKA MOTOGP V ARAGONU

 DRAMATIČNA DIRKA NA MotorLand-u v ARAGONU !

Gran Premio Animoca Brands de Aragon se lahko izkaže za resnično ključni dan v sezoni 2022, najboljši trije v boju za naslov  so zdaj razdeljeni V samo 17 točkah. Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) se je maščeval Francescu Bagnaii (Ducati Lenovo Team) z okusom Misana, Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP), ki sta se v zadnjem krogu pomerila za zmago.


Pred vsem tem je Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) doživel resno smolo, ko je stopil v stik z Marcom Marquezom (Repsol Honda Team) po zdrsu za številko 93. Vodilni v prvenstvu je izpadel, Marquez je nadaljeval in nato utrpel tehnična težave.

Enea Bastianini: »Še ena dobra dirka in dobra bitka kot v Misanu! Moj začetek je bil težak, ko me je Aleix prehitel, sem šel malo dlje in izgubil nekaj položajev v primerjavi s tistim, kjer sem začel, toda v 9. krogu sem bil spet na vrhu in nato naredil napako v zavoju 10 , a sem si mislil, "v redu, zdaj moram ostati pri miru, da zmanjšam zaostanek za Peccom. " Bil je res hiter kot v Misanu in ni naredil nobene napake, toda v zadnjem krogu sem bil bližje in zmagal sem! Zame je čudovito, da sem spet na vrhu, in srečen sem.


"Nisem razmišljal o tem, v katerem ovinku naj poskusim prehiteti, a ko sem videl, da je Pecco res blizu zavoja 5, sem mislil, da je takrat čas za prehitevanje in v zavoju 7 sem bil res močan na tej dirki."


Zakaj sta on in Pecco tako močna?

"Pecco in drugi vozniki Ducatija so tako hitri, vendar ima Pecco svoje najmočnejše točke, tako kot jaz, voziva se z istimi motorji in prehiteti ga je zelo težko, toda tokrat sem zmagal. 48 točk zaostanka za vodilnim  je preveč, vendar želim nadaljevati v tej smeri in biti konkurenčen v zadnjem delu prvenstva. Poglejmo, kaj se bo zgodilo od dirke do dirke, vendar imam dobro pripravljenost za prihodnost."


Francesco Bagnaia: "Danes je bilo zelo pomembno, da ne delamo napak, saj Fabio ni imel sreče, to nam je dalo veliko priložnost, da si povrnemo veliko točk. V zadnjem krogu je bilo pomembno, da končamo. Ko sem videl, da je Enea tako blizu mene, Poskušal sem biti le sproščen in miren in mislil sem, da če me prehiti, nočem tvegati in končati na najboljši možen način. Če bi opazil napako , bi poskusil nazaj, a on ni t. Zadovoljen sem z rezultatom, danes sem dal vse od sebe in mislim, da smo naredili veliko razliko v primerjavi z drugimi danes."


Kakšna je razlika za dvojico?

"Zame smo, kot je rekel Enea, nas je osem voznikov in vsak dan poskušamo dvigniti raven. Korak za korakom rastemo skupaj in vedno smo hitrejši. Enea je zagotovo motiviran tako kot jaz zmagovati na dirkah in biti v ospredju, drug drugega siliva, ker vem, da sem lahko jaz hiter, če je on hiter. To je kot motivacijska stvar – in to moramo uporabiti, da se izboljšamo."


Na prvenstvu:

"Zdaj je bolj jasno: blizu smo. 10 točk je najnižja razdalja, ki sem jo dosegel od začetka sezone, tako da bom zagotovo poskušal razmišljati o prvenstvu, a ne preveč. Vem, da na Japonskem ne bo lahko, imamo manj časa za testiranje in izboljšavo motorja, ne bo lahko. Zavedamo se, da naš motor potrebuje več časa za pripravo v primerjavi z drugimi. Vendar sem prepričan, da smo lahko konkurenčni in poskušal bom delati, kot delamo, in dirke končati, kot znamo."


Aleix Espargaro: »Pričakovanja v Aragon so bila velika, ker sem vedel, da je to ena od stavnih prog zadnjega turnirja prvenstva, zato sem morda začel nekoliko vroče, v petek dvakrat padel in izgubil samozavest. Sobota je bila težka, nisem mogel priti med prvih deset v FP3 in od takrat naprej sem spet začel graditi samozavest, opravil dobre kvalifikacije, solidno tretje mesto in tudi na dirki. Nisem imel tempa, da bi sledil Enei in Peccu, Vedel sem, da imajo še nekaj drugega, a na koncu je tretje mesto super dobro za prvenstvo in vesel sem, da sem se vrnil na stopničke."


Ob tretjem:

"Brad Binder je izjemno dober, brez dvoma eden najboljših dirkačev , brez dvoma letos sploh nima najboljšega motocikla, vendar je vedno močan, vedno iz njega izvleče najboljše. Prvi del dirke mi ga je bilo težko prehiteti, lahko je sledil Enei! Bilo je noro. Odločil sem se, da bom ostal miren zadaj in počakal, da mu spusti guma, nato pa v zadnjih krogih, ko sem videl, da je njegov tempo začel padati Odločil sem se za prehitevanje. Ker sem vedel tudi, da če Fabio ni v igri, ne moreš narediti napake, sem bil v drugi polovici dirke sproščen in sem osvojil tretje mesto kot res dober bonus."


O Enei in Peccu:

"Ni enostavno, kar počnejo in kaj dosegajo. Ne gre samo za eno stvar, ne za to, da imajo samo najboljši motor , gre za mešanico in paket. Pecco in Enea vozita na res visoki ravni, jaz bi rekel najboljša raven v karieri in imajo zelo močan motocikel z močnimi ekipami in veliko informacijami. To je MotoGP, Ducati, Enea in Pecco opravljajo odlično delo in rezultati so tu. Ampak delamo dobro opravljeno delo, ker imam le sedem točk zaostanka za  Peccom, kar pomeni, da z Aprilio opravljamo odlično delo, in izjemno sem ponosen in vesel."


Pogled naprej v boju za naslov:

"Nikoli nisem izgubil vere, vedno sem verjel, tudi v najtežjih vikendih, kot sta Silverstone in Avstrija, sem se trudil, da ne bi končal na 15. mestu ali padel, ne na 10. mesto, vedno med prvih pet ali šest. To je tisto, zaradi česar sem ponosen na prvenstvo, ki ga opravljam. Imam 200 točk, ker sem v slabih dneh lahko dosegel res dobre rezultate, tako da zdaj poskušam samo uživati ​​in narediti enako na naslednjih dirkah. Vem, da ne bo lahko, ker zdaj gremo na povsem druga dirkališča daleč od Evrope in ta dva fanta poleg mene sta zelo, zelo močna ... ampak dajmo dirkati.





petek, 16. september 2022

M.MARQUEZ BO DIRKAL V ARAGONU

 VRNITEV NA DIRKE MM93 

MARC MARQUEZ

Kakšna čustva prevevajo ta vikend?

"Najprej, pozdravljeni vsi. Seveda sem zelo vesel, da sem se vrnil. To je nekaj, česar niti v Mugellu nisem pričakoval, da bom letos tukaj v Aragonu  dirkal, a stvari so bile v dobrem od začetka, od operacije in korak za korakom, se počutim bolje. Seveda je pot do cilja še dolga. Cilj, ki ga želim doseči, moram še veliko delati. Toda po testu V Misanu, občutek je bil zelo pozitiven. Način, kako sem končal test v smislu fizičnega stanja, je bil dober. Analizirali smo moje okrevanje z roko v naslednjih dneh in razumeli smo, da morda obstaja kakšna možnost, da v Aragonu nastopim  in o tem smo razpravljali z zdravniki, z ekipo in z vsemi, in odločili smo se, da bomo tukaj, ker je ena najpomembnejših stvari biti na motorju, zase, pa tudi zato, da se pripravim na leto 2023, in zdaj je pomembno je združiti in imeti dobro strategijo , pa poglejmo, kaj lahko naredim."


Nekateri dirkači  pričakujejo, da se boste tukaj borili za stopničke; kakšni so tvoji cilji do konca sezone?

"Glede stopničk so moje možnosti en odstotek; mislim, res, zelo nizke. Ena stvar je, da sem res daleč od svoje najboljše fizične kondicije, še posebej vedno govorim o stanju rok in mišic. Kost je fiksirana – to je najpomembnejše – toda stanje mišic je še vedno zelo daleč od tistega, kar si želim. Druga stvar je, kot je omenil Mir, da je Honda v zelo težkem trenutku – to smo videli od drugih dirkačev . Moj cilj, da poskušam od zdaj naprej končati vse vikende. Res je, da je na mizi možnost, ker se bližajo tri dirke zapored, da morda na Japonskem, morda na Tajskem, Moram se ustaviti sredi vikenda – ne vemo – toda moj namen in moj cilj je poskusiti končati vse te vikende, poskusiti se dobro pripraviti za 2023, poskusiti dati svoje natančne pripombe Hondi in dajmo Poskušati  biti vedno boljši  ali kje je zgornja raven moje desne roke."

Je nihajna roka Kalex nova smer, ki ste jo želeli videti? Se Honda premika v smeri, v katero si želite?

"Mislim, Honda je Honda in jaz nisem tip, nisem oseba, ki bi organizirala podjetje. Le včasih je res, da delimo svoje komentarje in poskušamo dati nekaj idej. V Misanu smo poskusili nihajno roko Kalex. Če smo to poskusili v Misanu, ne gre za to, da so začeli govoriti z  Avstrijici – pogovori so bili že pred tem  – torej res trdo delajo, razumejo situacijo in razumejo, da smo daleč od Ducatija in Aprilije , mi pa moramo nadaljevati z delom.  Naslednje leto bom tudi jaz imel močnega moštvenega kolega . Zdaj potrebujemo orodje za delo in boj za svetovno prvenstvo ."



torek, 6. september 2022

VRNITEV M. MARQUEZA NA STEZO

 VRNITEV M.MARQUEZA  

Marc Marquez (Repsol Honda Team) se je na testu v Misanu vrnil na stezo. Cilj je bil narediti 40 krogov in voziti samo med dopoldansko sejo, kar je bila misija za osemkratnega svetovnega prvaka dosežena.


V njegovem intervjuju je bilo čutiti v govoru Marca  veliko pozitivnosti (citati spodaj). Več o Hondinem dnevu si oglejte spodaj v celotnem poročilu.

MARC MARQUEZ : 








Kako je bilo?

"Preizkusi niso nikoli lahki, tudi če opraviš običajno predsezono, ko prispeš v Malezijo, se počutiš utrujen in začutiš hitrost MotoGP. Tukaj ni bilo nič drugače, bilo je še težje. Prva vožnja je bila impresivna za občutiti navor motocikla MotoGP, potem pa sem korak za korakom začel postajati hitrejši in predvsem bolj udoben. Vožnja na dober način. Res je, spoznal sem, da moram za dolgo ali dirkalno razdaljo še veliko delati in delati na mišicah v rami, ampak ok. Že v drugi vožnji sem delal kar dobre čase krogov in začeli smo preizkušati novosti za Hondo in za prihodnost. To je pomemben test zame, pa tudi pomemben test za Hondo. "


Je Honda na pravi poti za leto 2023?

"Honda veliko dela, vedo in zavedajo se, da smo v težkem trenutku. Pogoji na testu so zelo drugačni od dirkaškega konca tedna, zdaj imamo veliko oprijema  gume in moramo biti previdni, kaj poskušamo in kaj je kaj. Toda delajo, zelo se trudijo in vedo, da morajo narediti veliko spremembo za leto 2023. Zadevajo vsa področja motorja, ker če želite biti konkurenčni kot drugi, morate imeti popoln motor."


Se voziš enako kot prej?

"Seveda sem pred operacijo vozil na drugačen način. Kljub temu se mi zdi, da je to bolj naravno, roka je bila bolj naravna, predvsem v levih kotih. A vseeno sem dva tedna treniral v fitnesu, dva dni na motorju in nato naravnost v MotoGP. Čas je precej napet in še vedno moram voziti na drugačen način, bolj udobno, predvsem pa ni doslednosti, vendar je normalno. Vračam se iz velike poškodbe , vendar so vsi tako hitri na tej preizkušnji, prihajajo z drugim ritmom iz dirkaškega vikenda, vendar to ni naš cilj. Danes je bil naš cilj narediti teh 40 krogov, poskusite najprej razumeti med vsemi kakšno je bilo moje stanje, ki ni bilo tako slabo, in zato sem preizkusil aero artikle, jutri pa bomo poskušali narediti več krogov."


Ali prideš v Aragon?

"Sploh ne vem, ali bom vozil jutri ali v Aragonu! Danes sem vozil samo dopoldne, da poskusim kako bo  jutri, zdaj imamo čas za  za postoriti še kaj, raztezanje in fizioterapijo, da smemo voziti jutri. bomo videli! Ne moremo se odločiti danes, ne moremo se odločiti jutri in ne bomo se odločili v četrtek, ali bom vozil v Aragonu ali ne. Razumeti moramo, kako se roka odzove." 

ponedeljek, 5. september 2022

MEMORANDUM MED DORNO IN Saudi Motorsport Company !

 Podpisan memorandum o soglasju med Dorna Sports in Saudi Motorsport Company !

5.9.2022 



Memorandum o soglasju opisuje skupno namero strani, da pripeljejo vodilno svetovno prvenstvo  v Kraljevino.

Podpis sta včeraj na Veliki nagradi San Marina izvedla NJ.KV princ Khalid Bin Sultan Al Abdullah Al-Faisal, predsednik Savdske avtomobilske in motociklistične zveze ter Saudi Motorsport Company, in g. Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorne.


Svetovno prvenstvo FIM MotoGP spremlja več kot 800 milijonov ljudi, ki se prenašajo v živo v več kot 200 državah po vsem svetu. Vsakoletni dodatek Savdske Arabije na koledar MotoGP bo šport razširil še na Bližnji vzhod, pri čemer Katar trenutno gosti edino dirko v regiji.


Partnerska pobuda med SMC in Dorno bo prav tako pomenila vzpostavitev novega programa za razvoj talentov za mlade savdske dirkače, namenjenega povečanju ozaveščenosti in dostopnosti športa v Kraljevini. Ta program Road to MotoGP bo mladim dirkaškim talentom v Savdski Arabiji ponudil priložnosti za tekmovanje na najvišjih ravneh športa, z jasnim ciljem razvoja Saudi MotoGP prvakov prihodnosti. To je usklajeno z Dornino stalno zavezanostjo razvoju mladih dirkačev po vsem svetu, z uporabo svojih platform in prvenstev za začetek kariere novih voznikov in razvoj poti do dirkanja v MotoGP.

Predlagani dodatek MotoGP™ še naprej predstavlja Kraljestvo kot nov dom za najboljše mednarodne motošportne dogodke [na Bližnjem vzhodu] in dodatno dopolnjuje rastoči portfelj dogodkov SMC, saj želi razširiti svojo ponudbo dvokolesnih vozil. Dirka MotoGP™ v Savdski Arabiji bo potekala na novozgrajenem, večnamenskem dirkališču, homologiranem pri FIM in FIA.


Načrti za pripeljavo MotoGP v Savdsko Arabijo sledijo uspešnemu gostovanju drugih večjih svetovnih motošportnih serij v Kraljevini v zadnjih nekaj letih, vključno s Formulo 1 Velika nagrada Savdske Arabije (od leta 2021), Formula E Diriyah ePrix (od leta 2018), svetovno znani reli Dakar (od 2020) in revolucionarna serija Extreme E (od 2021).


Njegovo visočanstvo princ Khalid Bin Sultan Al Abdullah Al-Faisal: "Navdušeni smo, da smo danes potrdili podpis memoranduma o soglasju z Dorno, ki jasno opisuje naš skupni cilj, da MotoGP pripeljemo v Savdsko Arabijo. Popolnoma logično je, da dodamo največje na svetu serijo motociklističnih dirk na naš rastoči seznam dirkalnih dogodkov svetovnega razreda. Veselimo se sodelovanja z Dorno, da bi izpolnili našo skupno zavezo, da prinesemo vrhunec dvokolesnega dirkanja v Savdsko Arabijo in da še naprej zagotavljamo več priložnosti in pobud za obogatitev življenja vseh naših stanovalcev."


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: »Kot vodilno svetovno prvenstvo v krožnih dirkah na dveh kolesih smo navdušeni nad to priložnostjo, da MotoGP razširi svoj doseg na Bližnjem vzhodu z dodajanjem letne Velike nagrade v Savdski Arabiji. Regija je ključni trg za motošport in povpraševanje po tovrstnih dogodkih v Kraljevini narašča z raziskavami, ki kažejo, da si 80 % savdskih navijačev želi videti več v svoji državi.V zadnjih nekaj letih je Savdska Arabija pokazala svojo sposobnost prirejanja velikih svetovnih motošportnih dogodkov po najvišjih standardih. Podpis memoranduma o soglasju kodificira našo skupno namero, da to priložnost še naprej raziskujemo. Prepričani smo, da bomo v Kraljevini našli vznemirljiv in prijeten nov dom, in veselimo se nadaljnjega sodelovanja z Saudi Motorsport Company, da skupaj uresničimo te skupne ambicije."


nedelja, 4. september 2022

MOTOGP - BAGNAIA ČETRIČ ZAPORED ZMAGOVALEC

 MOTOGP : ČETRIČ ZAPORED JE ZMAGAL 

DUCATIJEV DIRKAČ BAGNAIA ! 

4.9.2022 MISANO 

Z današnjo zmago je Bagnaia znižal zaostanek za vodilnim F.Quartarojem na 30točk. Veliko

polemik bo po današnji dirki, glede zmaga ducatijevega dirkača Bagnaie, saj je bil zelo očitno hitrejši satelitski dirkač ducatija Bastianini, vendar sam pravi da je bil Pecco v zadnjem delu dirke zelo hiter, in da se je moral precej truditi da mu je lahko sledil. Ampak vse skupaj bo ostalo le v ugibanjih ali so mu z strani ducatija naročili naj ne jemlje točk Peccotu, saj se le bori za naslov prvaka  in mu je potrebno pomagati. Vprašanje pa se postavi če bo potrebno kdo bo pomagal Quartararoju? 

Quartararo  ima po 14 dirkah na vrhu 211 točk, na drugo mesto pa se je povzpel današnji zmagovalec, ki ima zdaj 181 točk. Tretji je Španec Aleix Espargaro (Aprilia) s 178 točkami.





sobota, 20. avgust 2022

SPRINTERSKE DIRKE V MOTOGP POTRJENE Z 2023

 Sprinterske dirke bodo uvedene na vseh Grand Prixih od leta 2023 naprej !

Sobota, 20. avgust 2022

FIM, IRTA, MSMA in Dorna Sports so objavili nov športni format, ki bo uveden za svetovno prvenstvo FIM MotoGP od leta 2023. Sprinterske dirke bodo uvedene na vseh Grand Prixih, kar bo ustvarilo razburljiv, akcijski program za navijače na vsak dan dirkalnega vikenda MotoGP.


Sprinterske dirke bodo potekale ob 15:00 v soboto na vseh  velikih nagradah in bodo trajale približno 50 % celotne razdalje dirke. Dirka v sprintu bo imela 15-minutno razporeditev, športna pravila pa bodo enaka kot na celotni dirki za veliko nagrado v nedeljo

V sprinterskih dirkah bodo točke podeljene na naslednji način:

▪ 1. mesto: 12

▪ 2. mesto: 9

▪ 3. mesto: 7

▪ 4. mesto: 6

▪ 5. mesto: 5

▪ 6. mesto: 4

▪ 7. mesto: 3

▪ 8. mesto: 2

▪ 9. mesto: 1


Sprinterske dirke ne bodo določale razporeda dirke za Veliko nagrado. Dirkači morajo biti prosti za dirko v soboto, ne da bi morali upoštevati njihov nedeljski položaj na štartu. Štartno mesto  za dirko sprint in dirko za veliko nagrado bodo določene od kvalifikacij, ki bodo ohranile svoj format Q1-Q2.


Uvedba Sprint Races omogoča, da vsak dan dirkaškega konca tedna navijačem in televizijskim postajam ponudi najboljšo možno izkušnjo na stezi in izven nje, pri čemer je dogajanje na stezi v petek, soboto in nedeljo osredotočeno na največji spektakel, da se pokaže najboljše iz MotoGP. Poleg tega bo novi format zagotovil več priložnosti za sodelovanje oboževalcev, izdajateljev televizijskih programov in medijev v celotnem dogodku ter povečal profil razreda MotoGP, ne da bi zmanjšal profil Moto2 in Moto3.


2023 dirkalni vikendi

Razred MotoGP bo imel v petek dva treninga, ki bosta daljša. Kombinirani časovni razporedi teh sej bodo določili neposredne udeležence v Q2, kar bo zagotovilo večji pomen in izpostavljenost petka.


V soboto zjutraj bo imel razred MotoGP en 30-minutni prosti trening (podobno trenutnemu FP4), ki mu bosta sledila Q1 in Q2 za kvalifikacije. Sprint Race bo nato potekala ob 15:00, kar bo v soboto ustvarilo neverjetno vrsto dogajanja na stezi MotoGP.


Nedelja bo ostala spektakel za navijače in televizijske hiše z dirkami Moto3, Moto2 in MotoGP Grand Prix. Cilj bo tudi, da bo MotoGP zadnja dirka v nedeljo na vsakem dogodku, kar bo omogočilo izboljšano podelitev stopničk, praznovanje na stezi in možnost vdorov navijačev na stezo na vsakem prizorišču.


Seje MotoGP bodo zadnje v vsakem bloku, kar bo dodatno standardiziralo format dirkaškega konca tedna in ohranjalo enak vrstni red skozi vsako prireditev. Moto3 bo sledil Moto2, ki mu bo sledil MotoGP.


Tukaj je nekaj citatov s tiskovne konference, ki je bila v soboto v Avstriji.


Jorge Viegas, predsednik FIM: "Dejstvo je, kot sem prebral na družbenih omrežjih, da je to tiskovna konferenca o sprinterski dirki. Torej, to je res, saj že veste, da bomo od naslednjega leta uvedli sprintersko dirko na sobotno popoldne na vsaki Veliki nagradi; ne tako kot v Formuli 1, ampak na vsaki Veliki nagradi. Menimo, da je po dveh letih bolezni COVID, da bi ohranili to pomembno prvenstvo, čas, da se bolj izpostavimo, Kot pravi Carmelo, na televiziji, pa tudi do gledalcev. Potrebujemo več gledalcev, potrebujemo boljšo oddajo in moramo napolniti sobote. Nekaj ​​podrobnosti je še treba definirati, se odločiti skupaj z ekipami, skupaj z dirkači, skupaj s proizvajalci. Toda načeloma smo večino novosti že napovedali! Edina stvar, o kateri se mi zdi, da še vedno dvomite, je, da ta sprint dirka ne bo štela za štartni položaj na nedeljski dirki; položaj določajo kvalifikacije."


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Cilj prvenstva; FIM, IRTA in Dorna je bil že od začetka, da skušamo vsakič izboljšati, kolikor lahko, vse v športu: varnost, šov, vse. Delamo na vseh področjih, a še posebej na tem. Iščemo druge športe za različne možnosti in poskušamo ponuditi boljši šov, predvsem za navijače, promotorje in televizijo. To je zelo pomembno da nam ponudi nov urnik, ki bo po našem mnenju izboljšal našo prisotnost na vseh Grand Prixih. Očitno smo o tem razpravljali s FIM, s proizvajalci in z ekipami, nato pa sem se včeraj pogovarjal z dirkači v komisiji za varnost. Tudi če je komisija za varnost namenjena varnosti, sem že od začetka zelo ponosen, da se z dirkači pogovarjam o različnih stvareh. Očitno je, da moramo dirkače  obveščati, nekaj, kar morajo narediti njihove posamezne ekipe , ampak včeraj smo imeli nekaj razprav in zelo sem vesel, ko slišim, da je predsednik FIM napovedal, kaj želimo objaviti danes."


Herve Poncharal, predsednik IRTA: "Po poletnem premoru smo imeli zelo pomemben sestanek z Mikeom Trimbyjem, da smo zastopali ekipe kot IRTA, s Carmelom in Carlosom Ezpeleta. To je bilo res prvič, da smo videli projekt in od na samem začetku nam je bilo zelo všeč. Če ne greš naprej, narediš korak nazaj, se mi zdi, in čeprav je naša predstava odlična, morda najboljša na svetu, to ne pomeni, da ne moremo imeti prostora za izboljšave in obstaja prostor za izboljšave. Kot nam je rekel tudi Carmelo, da, pogledali smo, kaj se dogaja nekje drugje, in bili bi neumni, če ne bi pogledali, kaj se dogaja nekje drugje in deluje nekje drugje. Že od prve Točke mi je bila ideja  zelo všeč, imeli smo sestanek z vsemi našimi kolegi v neodvisnih moštvih MotoGP in vsesplošno so podprli in jim je bilo zelo všeč, saj so mislili, da bo pomagalo tudi pri poslovanju moštev, ker so mediji precej prepričani, da mi bo zelo všeč; sponzorji,  mediji bolj aktivni,jim bo zelo všeč.


»Vse, kar lahko rečem, je, da v mislih ne želimo ustvarjati inflacije, zato bo porazdelitev motorjev, porazdelitev pnevmatik ostala enaka; kilometrina ob koncu tedna bo ostala bolj ali manj enaka. Torej ne bo več dogajanja na stezi Potrudili se bomo, da ne bomo dali več dela dirkačem , vendar bo več akcije, več razburjenja, kar je bistvo MotoGP. Zelo sem ponosen, da sem del prvenstva, da imam Carmela in Jorgeja poleg da objavim to pomembno novico. Zagotovo, kot je rekel Jorge, je še vedno treba urediti pomembne stvari. Vedno prisluhnemo vsem in ko gre za nekaj, kar je vidno in očitno izboljšanje, se bomo prilagodili. Toda na splošno Mislim, da je to pomemben dan za MotoGP in verjamem, da bo leto 2023 še bolj razburljivo."





petek, 19. avgust 2022

motogp predstavitev ekipe GASGAS - 2023

 GAS  GAS  -  2023 

       MOTOGP

Petek, 19. avgust 2022

Na posebni novinarski konferenci na CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich je GASGAS napovedal svojo prisotnost na MotoGP od leta 2023. Pit Beirer, direktor motošporta GASGAS, in Hubert Trunkenpolz, član izvršnega odbora; CMO, se jim je na dogodku pridružil vodja ekipe Tech3 Factory Racing Herve Poncharal.


Od leta 2023 se bo španska ikonična znamka motociklov prvič pridružila MotoGP v dogovoru, po katerem bo ekipa Tech3 Factory Team obarvala GASGAS rdeče in uradno postala ekipa GASGAS Factory Racing Team. Pol Espargaro bo vodil ekipo dirkačev, njegov moštveni kolega pa bo objavljen kmalu.


GASGAS je zaslovel v trialih in enduru, preden je v zadnjih letih dosegel še večji uspeh v motokrosu, superkrosu in reliju, s celovito osnovo proizvodnih motorjev za terensko vožnjo. Zdaj, ko je okusila plen in domov prinesla trofeje v Moto2 in Moto3 zahvaljujoč ekipi GASGAS Aspar, se bo znamka pridružila vrhuncu motociklističnih dirk: MotoGP.


Ikonična rdeče-bela barva GASGAS bo predstavljala šesto znamko v vrhunskem razredu motociklističnih dirk Grand Prix.





petek, 5. avgust 2022

DRAŽBA PRED DIRKO V SILVERSTONU

 DRAŽBA V SILVERSTONU !

Petek, 5. avgust 2022

Dan prvakov je bil v letu 2022 še en velik uspeh, saj je zbrala impresivno vsoto denarja za Two Wheels for Life, uradno dobrodelno organizacijo MotoGP. Dan prvakov je vedno vrhunec GP in poteka v četrtek pred akcijo na dirkališču, glavni dražbi pa se pridružijo številne druge akcije na dan in se razširijo čez vikend.


Letos je glavna dražba Day of Champions v samo petih urah zbrala neverjetnih £77.550 in pričakuje se, da bodo velikodušni oboževalci MotoGP konec tedna zbrali veliko dodatnih sredstev na drugi dražbi v soboto, skupaj z drugimi dejavnostmi, kot je park čelad.


Dirkači iz MotoGP, Moto2 in Moto3 so bili vključeni v dražbo ob dnevu prvakov, kjer je bila naprodaj ogromna ponudba unikatnih spominkov številnih preteklih in sedanjih zvezd tega športa – 

Zbrani znesek je resnično fantastičen rezultat za dobrodelno organizacijo, ki pomaga financirati nujno medicinsko delo v nekaterih najrevnejših in najbolj oddaljenih območjih Lesota, Malavija, Nigerije in Gambije, prek lokalnih in upravljanih programov na terenu.


Vrhunec dražbe v živo je vključeval prodajo kariraste zastave, s katero se je končala zadnja dirka kariere devetkratnega svetovnega prvaka Valentina Rossija v Valencii leta 2021. Zastava, ki jo je podpisal Rossi in s potrdilom o pristnosti, je bila prodana za osupljivo £ 4500. Drugi ključni prodani predmeti so vključevali podpisano čelado Kennyja Robertsa Snr, ki so jo nosili na nedavnem festivalu hitrosti v Goodwoodu.

V soboto zvečer je na glavnem odru druga dražba Two Wheels for Life, čez vikend pa potekajo različne druge dejavnosti zbiranja sredstev v okolici Silverstona, pri čemer bo celotno zbrano število razkrito po dogodku.


Andrea Coleman, izvršna direktorica in ustanoviteljica Two Wheels for Life: »Ne moremo biti bolj zadovoljni s tem, kako je Dan prvakov minil. Kot vedno prijaznost in velikodušnost podpornikov Two Wheels for Life, MotoGP ter vseh ekip in voznikov ki nam pomaga je izjemen.


»Popolnoma se zavedamo, da so to težki finančni časi za mnoge ljudi, zato je videti tako veliko množico in toliko ljudi, ki so pripravljeni in sposobni pomagati Two Wheels for Life, da nam omogočijo, da resnično pomagamo tistim, ki jo najbolj potrebujejo, fantastično.




torek, 2. avgust 2022

Potrjena otvoritvena dirka motogp v sezoni 2023

 Portugalska  otvoritvena dirka motogp sezone 2023 !



VN Portugalske bo odprla sezono 2023

Zdaj je mogoče razkriti prvo Grand Prix sezone 2023

Torek, 02. avgust 2022

Velika nagrada Portugalske bo prvi dogodek svetovnega prvenstva FIM MotoGP leta 2023, saj bo osupljivo dirkališče Autodromo Internacional do Algarve gostilo otvoritev sezone od 24. do 26. marca 2023.


Celoten, začasni koledar MotoGP za leto 2023 bo FIM pravočasno objavila, vendar je prvi dogodek že mogoče potrditi. VN Portugalske 2023 se bo
MotoGP prvič začel v Evropi po letu 2006 in bo šele tretja uvodna sezona v Evropi v več kot treh desetletjih. 



V Portimãu bodo v tednih pred dogodkom potekala tudi uradna testiranja pred sezono, katerih datumi bodo kmalu potrjeni. 





sreda, 29. junij 2022

PREDSTAVITEV NOVEGA MOTOGP BMW M 3 SAFETY CAR V Goodwood-u

 Novi BMW M3  v Goodwoodu

BMW M GmbH je ob svojem 50. rojstnem dnevu na festivalu hitrosti v Goodwoodu predstavil številne visokozmogljive avtomobile, vključno z novim varnostnim avtomobilom MotoGP. Avtomobil, ki temelji na prvem BMW M3 Competition Touring z M xDrive, je bil v posebni barvi v čast praznovanja 50. rojstnega dne in desetletja partnerstva med BMW M in MotoGP.


Nastop je bil tudi njegova globalna premiera pred njegovim prvencem na dirkališču avgusta na Veliki nagradi Velike Britanije Monster Energy v Silverstonu.


Ta najnovejši član voznega parka varnostnih vozil temelji na prvem BMW M3 Competition Touring z M xDrive (kombinirana poraba goriva: 10,4 – 10,1 l/100 km ustreza WLTP, emisije CO2, kombinirane: 235 – 229 g/km ustrezajo na WLTP)*, ki je prav tako proslavil svoj svetovni prvenec na Goodwoodu. Združuje visoko raven tehnoloških zmogljivosti, zmogljivosti in znanja družine BMW M3 in BMW M4 s praktično naravo potovalnega modela s petimi vrati.

Franciscus van Meel, izvršni direktor BMW M GmbH: "Svetovna premiera novega BMW M3 Touring predstavlja še en vrhunec našega jubilejnega leta, saj bomo prvič v 50-letnici predstavili BMW M3 kot touring model. Vključitev tega novega visoko zmogljivega avtomobila v našo floto varnostnih avtomobilov MotoGP je očiten naslednji korak za nas. Skozi desetletja našega partnerstva z lastnikom pravic za MotoGP Dorno Sports smo vedno dajali veliko pozornost z zagotavljanjem najnovejših modelov BMW M za varnostne namene na dirkališču in to tradicijo nadaljujemo z varnostnim avtomobilom BMW M3 Touring MotoGP."


Vizualni videz novega BMW M3 Touring MotoGP Safety Car je poklon 50-letnici BMW M in desetletjem partnerstva z MotoGP. Varnostni avto nosi posebno 50 let BMW M Liverja, na avtomobilu pa so navedeni vsi varnostni avtomobili MotoGP od leta 1999 do danes.


BMW M3 Touring MotoGP Safety Car bo za njegov nastop na dirkališču opremljen s celotno paleto izdelkov iz BMW M Performance Parts. Nadaljnje modifikacije varnostnih avtomobilov MotoGP vključujejo dirkalne sedeže Recaro, 4-točkovni pas, varnostni prečni žarek, strešne luči, sprednje bliskavice, odklopnik v sili in sistem za odsesavanje goriva.



petek, 24. junij 2022

IZJAVE VODIJ TOVARNIŠKIH EKIP MOTOGP PO POLOVICI SEZONE 2022

 Polletno poročilo: vodje tovarniških ekip MotoGP

Šest vodij tovarniških ekip na TT Circuit Assen  govori o prvi polovici sezone in pogleda v prihodnost !

Petek, 24. junija 2022

V četrtek se je v Motul TT Assen šest tovarniških vodstvenih ekip MotoGP  sešlo na posebni tiskovni konferenci .


Massimo Meregalli; Vodja ekipe Monster Energy Yamaha MotoGP, Paolo Ciabatti; športni direktor Ducati Corse, Paolo Bonora; vodja ekipe Aprilia Racing, Francesco Guidotti; Vodja ekipe Red Bull KTM Factory Racing, Livio Suppo; vodja ekipe Suzuki Ecstar in Alberto Puig;  vodja ekipe Repsol Honda Team.

MASSIMO MEREGALLI


Kako ste navdušeni nad nedavnim Quartararovim delom in kje se je izboljšal od leta 2021?

»Začetek je bil težak, težak tudi zato, ker smo od Japonske pričakovali nekaj, česar nismo mogli izpeljati, in mislim, da smo izgubili nekaj motivacije ali dobrote, potem pa smo se odločili, da nehamo razmišljati o tem, česar nismo dobili, in poskušali čim bolj povečati, kar smo imeli. Šli smo v Katar in dirka tako ali tako ni šla po pričakovanjih, tudi malo smo potrebovali, da smo razumeli novo aerodinamiko. Potem smo se preselili v Indonezijo, imeli smo res dober rezultat na mokrem, okoliščina, v kateri običajno ne nastopamo dobro. Ampak mislim, da je bil Fabio stikalo v COTA, ko se je na koncu dirke, čeprav smo imeli res velik zaostanek v največji hitrosti, lahko boril z Marcom do konca dirke. Ko je prispel v Portimao, je po mojem mnenju prispel na drugačen način, od tam pa mislim, da smo maksimalno izkoristili svoj paket in res so dobro delovali v njegovem kotu, da niso izgubili ničesar v pripravah na dirko, zelo dobro dela s pnevmatikami.

Kakorkoli že, vsi majhni vidiki so bili zelo dobri pod nadzorom. Potem, kot veste, ima Fabio odlično doslednost in verjetno je v tem trenutku edini, ki bi lahko v največji možni meri izkoristil najmočnejše točke našega motorja, in zdaj ima tako močan občutek za motor. Je zrel, bolj kot lani, ker izboljšuje čas kroga, kamor koli gremo, in je zelo odločen. Tudi, ko sem rekel zrel, ker v težkih situacijah, kot je Argentina, v COTA, v Katarju je bil na koncu razočaran, vendar ne na napačen način.Odkar smo se vrnili v Evropo, je začel biti res osredotočen in hiter, in to, kar je naredil na zadnjih treh dirkah, je bilo zame neverjetno. Te rezultate je dosegel na zelo hitrih stezah, kjer tega na začetku nismo mogli pričakovati, in tudi na Sachsenringu, ki za Yamaho res ni dobra proga.«


Koliko upate, da bo Luca Marmorini pomagal pri razvoju M1 v prihodnosti?

"Upanje ni le v tej novi sinergiji, ampak tudi v načinu, kako so si tudi na Japonskem verjetno premislili. Vedno delajo interno, zdaj pa začenjajo biti bolj odprti in osredotočeni na izboljšanje motorja in rezultatov.  Seveda pričakujem, da bom videl nekaj rezultatov tega novega sodelovanja, verjetno ob koncu sezone, saj že - kot si lahko predstavljate - delajo za  naslednje leto, vendar sem vesel, sem zelo samozavesten ."


PAOLO BONORA


Kako koristno je bilo biti zdaj kandidat za naslov?

"Po nekaj težkih časih smo zdaj tako veseli rezultatov, ki smo jih dosegli v letošnjem letu. Vsi v Aprilia Racingu so zelo ponosni na rezultate, na raven in motivacija vseh naših dirkačev je zelo visoka. Mislim - moje osebno mnenje - lahko bi bilo zelo realno [osvojiti prvenstvo]. To, kar se dogaja zdaj, je zaslužena nagrada za vse naše napore."


Misliš, da se je realno boriti za prvenstvo do zadnje dirke?

"Nočem reči ničesar. Moj način dela je, da držim noge na tleh, nadaljujem z delom, kot smo delali že vrsto let, in to delam korak za korakom, dirko za dirko. Nočemo razmišljajte o več kot o tem, toda nadaljevanje dela, kot smo ga, je za nas pravilen način vodenja dirke. Torej, bomo videli."


Kako mislite, da lahko razvijete motor v drugi polovici sezone?

"Običajno pravijo, da če nekaj deluje, se tega ne dotikajte, a če smo realni, v prvenstvu na tako visoki ravni, kot je MotoGP™, se ne morete sprostiti, niti dirka za dirko. Tako, v tem trenutku, trenutno še delamo na nastavitvi podvozja in nastavitvi elektronike ter zagotovo na zmogljivosti motorja. To je zato, da dosežemo cilj, da voznikom damo več samozavesti. Spremljamo komentarje Aleixa in Mavericka , in s pomočjo Lorenza Savadorija in naše testne ekipe si še naprej prizadevamo rešiti nekaj težav na našem motorju, zagotovo, da bi ga izboljšali. Na koncu smo tako veseli izboljšanja, da Maverick dela dirko za dirko, in Aleix, kot lahko vidite, opravlja neverjetno delo. Tako moramo ohraniti takšen način dela do konca sezone in si še naprej prizadevati."


PAOLO CIABATTI


Kakšna je vaša analiza prvih 10 Grand Prix do zdaj?

"Mislim, da je danes pomembna doslednost. Če pogledaš na lestvici in če pogledaš Fabia in Aleixa, dosežeta točke na vsaki veliki nagradi, sta med redkimi brez ničel in delata neverjetno delo. Za nas, očitno na eni strani kot proizvajalca, smo zadovoljni z rezultati, saj smo zmagali v petih dirkah od 10, bili smo sedemkrat na vrhu od 10 dirk, vedno je Ducati v prvi vrsti, vedno Ducati na stopničkah in vodimo na "prvenstvu" proizvajalcev. A očitno zaostajamo na lestvici dirkačev, predvsem s Peccom in Jackom, ker sta šesta in sedma, 91 točk od Fabia, in to je težka, saj očitno ničle, ki jih je imel še posebej Pecco pred kratkim - ena ni bila njegova krivda, a je še vedno ničla - vplivajo na njegove možnosti, da se bori za prvenstvo, kar je vedno naš cilj, in zdi se, da je zdaj težak izziv za letošnjo sezono. "


Kako težko bo zdaj premagati Quartararoja letos ?

"No, očitno je še vedno mogoče, ker je še 10 dirk ali devet dirk in lahko dosežemo veliko točk, a realno gledano bo zelo težko. Kot vidite, sta Fabio in tudi Aleix dosledno na  vrhu in naredijo zelo malo napak, zato se moramo le potruditi, kot si lahko predstavljate, in poskušati zmagati, kjer lahko. Na nek način smo bili zelo veseli, ko smo videli, da so številni Ducatiji tekmovali na Sachsenringu, kar tradicionalno nikoli ni bilo zelo ugodna proga za nas, a očitno je potem prišlo do napake. Imeli smo dva  dirkača na stopničkah, a očitno naj bi Pecco izzval Fabia za zmago, zaradi njegove forme, zaradi njegovega pole positiona, vendar je strmoglavil Torej ne moremo biti povsem zadovoljni, ampak se moramo potruditi do konca, to je edino, kar zmoremo.


Ali se z Alexom Marquezom pogovarjate o Gresiniju in kdaj bo Ducati lahko potrdil svojo polno zasedbo osmih dirkačev za naslednje leto?

"No, rekli smo, da se bomo konec avgusta odločili, kdo bo soigralec Pecca v tovarniški ekipi, drugi dirkač , bodisi Enea ali Jorge, pa bo v ekipi Pramac z Johannom Zarcom. . Razpravljamo o končnih podrobnostih njegove obnove in imeli bodo 2023 motorje , torej enako obravnavanje glede tehničnega paketa. Glede razprav med Alexom Marquezom in Gresinijem vemo, da je razprava v teku. 


FRANCESCO GUIDOTTI


Kakšna je vaša ocena prvih 10 dirk po dobrem štartu in težavah od takrat?

"Mislim, to je sladek in grenak začetek sezone. Mislim, štart je bil res osupljiv, potem pa smo se v nekaterih krogih soočili s težavami. Na zadnjih petih dirkah smo se odrezali precej dobro. To je vplivalo na naše dirkalne rezultate. več od kvalifikacij, kjer moramo izboljšati svojo zmogljivost, vendar je tempo dirke dober in trud dirkačev ... so popolnoma predani. Zdaj smo osredotočeni na to, kako izboljšati našo uspešnost v kvalifikacijah, da bomo med dirko bolj konkurenčni Videli smo, kjer smo lahko štartali v prvi vrsti, smo se lahko borili za stopničke, tako da bo to ključno za boljše nastope na naslednjih dirkah."


Kakšne so izboljšave, ki jih KTM pričakuje v drugi polovici sezone?

"Kot sem rekel, je treba izboljšati bolj kvalifikacijske čase, malo smo spremenili tudi način dela v garaži, način dela od lanskega leta, tako da je to neka avtomatika, ki mora biti bolj enostavna za tehniko na splošno. Izboljšati moramo le kvalifikacije, potem pa bomo bolje vedeli, kje smo v resnici na dirki."


Ali se Pol Espargaro vrača in kdaj se bo KTM odločil za svojo ekipo dirkačev ?

"Za tovarniško ekipo smo že objavili, kar je za nas velika poteza, in potrebujemo čas, da se s Herveom in Tech3 odločimo za sestavo satelitske ekipe. Nekaj ​​odločitev je še v teku."


LIVIO SUPPO


Kako ste bili zadovoljni po prvih petih dirkah?

"Seveda, bil sem zelo zadovoljen, zelo vesel, da sem se po štirih letih vrnil v paddock, in ekipa me je zelo dobro sprejela. To je fantastična skupina ljudi, ki so zelo profesionalni, zelo prijazni. V bistvu smo v Portimau vodili ekipno prvenstvo in Alex je bil na istih točkah kot Fabio, in takrat sem vedel, da bi se morali upokojiti [smeh]. Bil je zelo dober začetek, Alex je pokazal, da je v dobri formi, drugačen dirkač v primerjavi do lani. Joan se je malo bolj mučil, res pa je tudi, da se ima nekako približati prvenstvu, hoče začeti umirjeno in biti močnejši, ko pride v Evropo. 

Kako težko je bilo od Jereza in kakšni so Suzukijevi cilji do konca leta 2022?

"Najprej se moram res zahvaliti vsem fantom v ekipi, saj kljub novicam niso odnehali, ohranili so dobro voljo. Če ostaneš v paddocku, vidiš zvečer, da je vzdušje v našem gostoljubju ostaja zelo prijazno  in veselo. Seveda jim skušam pomagati najti rešitev za naslednje leto. Ampak pomembno je, da so poleg učinka  šoka prvih nekaj  ur imeli zelo močne reakcije.


"Za dirkače  je to zelo težko reči. Za Alexa ima nič točk na zadnjih dveh dirkah, a v bistvu ne po njegovi krivdi, zaradi padca v Barceloni. Vseeno je bil hiter, zato mislim, da je težko reči. če je novica vplivala na njihovo predstavo, ampak tudi menim, da je Joan po preizkusu v Barceloni našel  nekaj boljšega v nastavitvi novega stroja, in res sem prepričan, da lahko poskusimo to sezono zaključiti z dobrim rezultati, saj nam bo to seveda pomagalo, da bomo bolj srečni."


ALBERTO PUIG


Kakšna je vaša ocena prve polovice letošnje sezone?

"No, mislim, da ste to jasno povedali, za nas ni dobra sezona in ni se kaj bolj poglobiti v situacijo. Očitno nismo konkurenčni in se moramo izboljšati, in to je tisto, kar poskušamo narediti. Lahko govorimo o  veliko različnih načinov za dolgo razlago, resnica pa je, da se moramo izboljšati in spremeniti svoje postopke, in to je tisto, kar poskušamo narediti. Mislim, v zgodovini Honde smo imeli Več dobrih kot slabih trenutkov, kar zadeva rezultate, zdaj pa smo v slabem. Zato moramo to popraviti."


Od kod mora priti sprememba, da bo Honda spet bolj konkurenčna?

"No, zgodovina Honde je, da nikoli ne obupajo. Lahko si vzamemo ta čas, ali ta čas, ali ta čas [pomakne roke bolj narazen], vendar vemo, da bomo prišli tja. Vendar moramo poskusiti verjetno malo spremeniti svoj način razmišljanja, ključna točka pa je, da ne obupamo v lovu, v želji po iskanju boljših rešitev."


Brez M. Marqueza se je težko razvijati, toda ali je najboljši scenarij, da se letos usede na motor?

"Ja, če je mogoče, bi bilo dobro, da bi lahko preizkusil motor  do, recimo, po poletju, do konca leta. To bi bilo najbolje, predvsem za naše inženirje, da razumejo, v katero smer. Ampak, prioriteta je popolno okrevanje njegove roke, tako da je to nekaj, o čemer ni dvoma, in tako bomo nadaljevali."


Govori se o Miru in Repsol Hondi, Rins je blizu dogovora z LCR ... ali nam lahko sporočite novosti o zasedbah za naslednjo sezono in o možnostih, da Ai Ogura preide iz Moto2?

"No, ko se je pojavila Suzukijeva zgodba, smo bili vsi šokirani in očitno mislim, da so se vozniki Suzukija šli pogovorit z vsemi fanti, ki sedijo tukaj z mano - to je normalno. Obstajajo možnosti, obstajajo različne možnosti in razmišljamo o njih.


"Že od začetka smo govorili, da bo letos trajalo več časa, da se bo Honda odločila, in tukaj smo zdaj. Možnosti imamo, tudi on ima veliko možnost, glede satelitske ekipe pa je seveda satelitska ekipa. vodi jo Lucio, to je njegova ekipa in mi ga bomo podprli pri vsaki odločitvi, ki se bo odločil. Kar se tiče dirkačev Moto2, je to nekaj, česar še vedno ni na mizi, ker prvenstvo še vedno traja, in v primeru, da bo Ogura lahko naredil dober rezultat, to je nekaj, o čemer bi  verjetno morali razpravljati na Japonskem."








četrtek, 23. junij 2022

KLEPET Z ZARCO-jem in FABIO-m PRED DIRKO V ASSNU

 



FABIO QUARTARARO :


Kakšna je vaša ocena prve polovice vaše dosedanje sezone in kaj je bil vrhunec?

 Seveda  je  prvi del sezone odličen. Katar, Argentina in Austin so bili precej težki, mislim, kot sem rekel, velikokrat sem se preveč pritoževal nad svojo najvišjo hitrostjo in nisem bil osredotočen na svojo vožnjo. Potem, ko smo prispeli v Evropo, sem se lahko res osredotočil na svojo vožnjo in odlični rezultati. Od Portugalske do zdaj smo bili skoraj ves čas na stopničkah - ravno v Le Mansu smo končali na četrtem mestu - vendar mislim, da smo imeli odličnih prvih 10 dirk, točno enake točke kot na isti etapi zadnje leto, tako da mislim, da gremo v pravi smeri."


V čem ste do zdaj najbolj uživali?

"Seveda zmaga na Portugalskem, saj ko prideš iz res težkih trenutkov in zmagaš, mislim, da je bila Portugalska res ena najboljših. Seveda pa na Sachsenringu nikoli nisem pričakoval, da bom zmagal na takšni progi. Potem pa seveda zmage, stopničke, dirka Mugello, kjer sem se mučil cel vikend ... Bile so zelo odlične dirke v Evropi."

 Kaj mislite z  Zarcovim dosedanjim delom v letu 2022?

"Da, seveda. Kot je rekel, mislim, da oba nisva začela sezone tako kot leta 2021, a potem, ko sva prispela v Evropo, mislim, da sva oba naredila velik korak in mislim, da sva si veliko delila. Če pogledate zadnjih pet ali šest dirk, je bil Johann vedno na vrhu in se boril za stopničke. Seveda je zame trenutno najbolj dosleden od Ducatijevih voznikov in super bo se boriti kot lani za prvenstvo, kot v prvi polovici leta 2021. Ne razumem, zakaj tudi on ne gre v  tovarniško ekipo.


Koliko se veselite tega vikenda in upate na suho tekmo v nedeljo?

"Mislim, da je v ponedeljek ali torek v petek, soboto, nedeljo napovedan  dež, danes pa sem ravno videl, da se je spremenilo v soboto in nedeljo, seveda, zdaj z lepšim vremenom. Mislim, da sem izboljšal svojo vožnjo. precej na mokrem, a ko prideš na nekakšno progo, kot je Assen, si želiš imeti suho progo, ker je zame to ena izmed prog , kjer uživaš v eni najbolj mitičnih dirk na koledarju, zato upamo na suho dirko."


Kakšni so vaši vtisi o Topraku Razgatliogluju kot dirkaču ?

"Zame je izredno nadarjen dirkač . Vidiš njegov stil vožnje, kako močno potiska motor, videl sem tudi obrambo, ki jo je naredil v Estorilu na zadnji šikani ... Kako vozi Yamaho na meji. , Mislim, da ima potencial za skok v MotoGP. Seveda je to povsem druga zgodba kot Superbikes, mislim, da iz testa v Aragonu ve, da je veliko bolj tog motor, veliko bolj drugačen za vožnjo. Ampak zagotovo, če je popolnoma motiviran in  res lahko pride  v MotoGP, mislim, da je lahko res hiter dirkač."


In ali je bil danes trenutek ponosa na novem Pločniku slavnih?

"Da, trenutek ponosa in mislim, da je Assen steza, z mojega vidika, ki je mitična. Vsak kolesar želi zmagati v Assenu, kot sta Mugello ali Phillip Island. Nekaj ​​prog je z moje strani zelo posebne. , in imeti to stvar na ulicah Assena je nekaj super posebnega."


JOHANN ZARCO


Kako razmišljate o prvih 10 dirkah sezone?

"Zadovoljen sem s tem, kako mi gre v tem prvem polčasu, saj nisem začel tako dobro, kot sem lani začel sezono 21 z dvema stopničkima zaporedoma v Katarju. Toda poskušam se res osredotočiti na vsak konec tedna dam maksimalno energijo, ki jo lahko, in poskušam dobro nadzorovati  Ducatija. Motor 2022 je včasih nekoliko težje pripraviti, tako da potem postajajo dirke včasih nekoliko težje, a rezultati so prihajali na zadnjih dirkah in samo zaradi tega sem res vesel."


Kako ste bili navdušeni nad Quartararovo hitrostjo in doslednostjo?

"Kar je Fabio precej impresiven, poleg le tehnične strani vožnje, je sposobnost nositi težo svetovnega prvaka in mora iti do drugega naslova. Imate velik pritisk, samo sami naredite večji pritisk. na sebi, ker veš, da lahko zmagaš, zato želiš znova zmagati, potem pa te vsi ljudje sprašujejo in čakajo, da zmagaš. Zdaj to počne on, tako da je zelo impresivno imeti to zrelost, nadzorovati prvenstvo ko sem to res dobro videl v Kataloniji in še bolj na Sachsenringu, tempo v težkih razmerah, ko je tako toplo na gumah, vsi se borimo s pnevmatikami in ima hitrost, ki ji lahko sledite v začetku , potem pa moraš upočasniti, ker ne moreš obdržati tega tempa in se mu zdi lahko.To je lepa stvar,  kar počne,  vsi dirkači si to želijo, vendar pa ne zmorejo vsi tega početi.

Kakšno je vaše mnenje o tem, da bi ta konec tedna zaključili niz rezultatov 5-4-3-2 -...?

"Lažje je reči kot narediti, a zakaj ne? Bilo bi tako fantastično slediti tej logiki. Mislim, da lahko težavno vreme, ki ga imamo lahko ta vikend, pomaga samo fizično prihraniti nekaj energije. Z dežjem pnevmatike, na motorju  še bolj uživam, ker potrebuješ manj moči, da spraviš motor  v ovinek, tako da so zame zapleteni pogoji lahko odlični, da sledim tej logiki, in da vidimo. Tudi to bo nekakšna strategija, če vemo, da v 2. in 3. OP dežuje, da takoj odrineš v FP1, da se že kvalificiraš za Q2. Na koncu vikend ostaja enak - pojdi naravnost v Q2, da se dobro pripraviš na kvalifikacije, in potem bodi v prvi vrsti, ker vsakič, ko začneš v prvi vrsti, ti daje večjo možnost, da prideš na zmagovalne stopničke. Torej, poglejmo, kako bo. Tudi s tem novim otegom na Ducatiju, na tem mestu, kjer je hitra šikana, Mislim, da lahko objemka pomaga v primerjavi z lanskim letom. Če imamo ta boljši občutek, sem lahko konkurenčen."

Ste blizu ponovnega podpisa ali ste se strinjali? Kako veseli ste, da nadaljujete z Ducatijem po skupni veri v letu 2020?

"Imava precej dober odnos, vse zato, ker mi je dovoljeno govoriti naravnost z njimi, brez menedžerja. Ker imam svojo zgodovino in sem skoraj ... dovolj star, da lahko takoj govorim z njimi in oni vedo, kako razmišljam, vedo, da je priložnost, da ostanem pri Ducatiju, najboljša stvar zame, da naberem svoje rezultate in pridem do zmage. Mislim, da je tovarniški Ducati v ekipi Pramac že tako dober zame, zato nadaljujem z Ducatijem , ni podpisano, ampak samo po pogovoru je skoraj 100% gotovo. Bilo bi hudo presenečeno, da [ne] imel nobene pogodbe, potem pa mislim, da vedo, bolj ali manj, vse voznike, ki jih bodo imeli v Ducatiju, samo niso 100% prepričani, koga bi postavili poleg Pecca. V šali sem Ciabattiju in Dall'Igni rekel, da če se obotavljata med italijanskim  ali španskim voznikom , lahko francoskega vzameta kar na sredini. nekako se strinjam, vendar je treba upoštevati veliko stvari, in ker vem, da se s Pramacom počutim zelo dobro, in  navdušenje tudi s Campinotijem. Ko ima satelitska ekipa s tovarniškim motorjem  tako dobre rezultate kot mi, je tudi za satelitsko ekipo tako dobro, da imajo svojega sponzorja, da lahko dobijo več podpore od tega sponzorja s strani, ker imajo dobrega dirkača. Včasih, ko gre dober voznik v tovarniško ekipo, mora izpolniti pričakovanja , tako da je po tej strani lahko dobro ostati pri Pramcu. Na drugi strani je prestiž tovarniške ekipe. Če zmagujem na dirkah in bom lahko kandidat za naslov, potem bo še bolje biti v tovarniški ekipi, a nikoli se ne ve."


sobota, 18. junij 2022

PREVLADA DUCATIJEV V SACHSENRINGU

 Francesco Bagnaia osvojil pole position !


 Fabio Quartararo in rojak Johann Zarco bosta dopolnila nedeljsko prvo vrsto, Apriliin Aleix Espargaro pa si je opomogel po padcu na zadnjem treningu in zasedel četrto mesto pred odličnim nastopom novinca Fabia di Giannantonia .

Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) 1'19.931s

2 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.076s

3 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.099s

4 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.189s

5 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21) +0.197s

6 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) +0.219s

7 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.237s



petek, 17. junij 2022

LUIGI TAVERI BO SPREJET V HIŠO SLAVNIH

 Luigi Taveri bo imenovan za legendo MotoGP.

Trikratni svetovni prvak bo sprejet v hišo slavnih v Avstriji.

Petek, 17. junija 2022

Trikratni svetovni prvak Luigi Taveri bo leta 2022 imenovan za legendo MotoGP. Pokojni švicarski dirkač bo sprejet v dvorano slavnih MotoGP Legends na Red Bull Ringu v Avstriji, kjer bo ob prisotnosti svoje družine počastil svoje dosežke.


Taveri se je rodil v kantonu Zürich leta 1929 in je na Grand Prix debitiral leta 1954 v razredih 250cc in 500cc. Naslednjo sezono je tekmoval na strojih s 125 in 250 ccm, leta 1955 pa je bil podprvak na svetovnem prvenstvu 125 ccm – s svojo debitantsko zmago na prvi dirki leta.


Leta 1962 je osvojil svoje prvo svetovno prvenstvo in osvojil krono v razredu 125cc. V tej kategoriji je osvojil še dva prvenstva, leta 1964 in 1966, da bi si zagotovil mesto v zgodovini motociklističnih dirk.


Med svojim prvencem leta 1954 in upokojitvijo konec leta 1966 je švicarski dirkač dirkal v razredih 50cc, 125cc, 250cc, 350cc in 500cc, zmagal v razredih 50cc, 125cc in 250cc in končal v razredu 3cc v razredu 5cc. . Je eden redkih dirkačev, ki je dosegel točke Grand Prix v razredih 50cc, 125cc, 250cc, 350cc in 500cc.


Zdaj bo Taveri imenovan za legendo MotoGP, ki se bo pridružil dolgemu seznamu velikanov, ki vključuje Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Carlo Ubbiali, Alex Crivillé, Franco Uncini, Marco Lucchinelli, Randy Mamo , Kork Ballington, Dani Pedrosa, Stefan Dörflinger, Jorge 'Aspar' Martinez, Jorge Lorenzo, Max Biaggi in pokojni Nicky Hayden.


Družina Taveri: "Naša družina je navdušena in zelo vesela, ko slišimo, da je Luigi prejel to veliko čast. Bilo bi tako lepo, če bi lahko bil z nami in proslavil ta trenutek z vsemi vami. Tisti, ki se spominjajo Luigija, vedo, da  stoji tukaj z velikim nasmehom na obrazu in išče besede. Iz srca se zahvaljujemo izvršnemu direktorju Dorne Carmelu Ezpeleti v Luigijevem imenu."


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Zelo smo ponosni, da smo Luigija sprejeli v dvorano slavnih MotoGP. Nekaj ​​dirkačev je doseglo to, kar mu je uspelo, z uspehi v toliko razredih in treh svetovnih prvenstvih. Pomembno je, da proslavimo zapuščino tisti, ki so del naše neverjetne zgodovine, in Luigi in njegovi dosežki so pomemben del tega. Veselimo se, da bomo lahko sprejeli njegovo družino v paddocku, da bi ga počastili kot legendo MotoGP."



torek, 7. junij 2022

Precej novosti v motogp na testiranju v Barceloni

 APRILIA

Aprilia je na ponedeljkovih testiranjih  predstavila radikalno novo stransko ohišje, prikazano spodaj. Tako Viñales kot Aleix Espargaro sta ga poskušala ves dan. Espargaro je bil opažen tudi pri preizkušanju novega zadnjega krila, ki ga je Lorenzo Savadori prvič uporabil v Mugellu. Viñales je moral čez dan preizkusiti nekoliko drugačno šasijo, poleg tega je par delal na nadgrajenem motorju, za katerega je tehnični direktor Romano Albesiano potrdil, da upa, da ga bo lahko uporabil na VN Avstrije.

HONDA

O pomembnosti preizkušnje je pričalo dejstvo, da nihče ni opravil več krogov Circuit de Barcelona - Catalunya kot Alex Marquez (LCR Honda Castrol), in to kljub sobotni nesreči. Svetovni prvak Moto3 2014 in Moto2 2019 sta lahko čez dan preizkusila dve različni šasiji, poleg tega pa je imel priložnost preizkusiti nihajno roko, ki so jo prvič opazili na motorju Repsol Honda Team brata Marca Marqueza v Mugellu. Pol Espargaro je bil viden s tretjo drugačno šasijo.

DUCATI

Kot vedno se je pri Ducatiju veliko dogajalo in ena zanimiva inovacija je bilo precej drugačno podvozje, ki so ga opazili pri testnem vozniku Micheleja Pirra GP22 in, kar je še bolj zanimivo, pri Prima Pramac Ducati Johanna Zarca. Tako Francoz kot Davide Tardozzi sta pozabila potrditi, ali bi lahko šasijo videli v akciji v neki fazi do leta 2022 ali pa je šlo za zgodnje delo na GP23 ...


Bagnaia in Miller ter Bastianini so bili vsi opaženi pri testiranju nekoliko spremenjenega aerodinamičnega paketa, pri čemer tovarna v Bologni še ni uporabila svoje ene dovoljene nadgradnje za kampanjo 2022. Na ogled je bil tudi črn oklep, na sliki z Bagnaia zgoraj.

YAMAHA

Svež z najvišje stopnice je Quartararo svoje delo osredotočil na prenovljeno nihajno roko - tisto, ki jo je zelo učinkovito uporabil na nedeljski dirki. Francoz je menjaval med posodobljeno različico in različico, s katero je začel leto, medtem ko Yamahino iskanje večjega oprijema zadaj se  nadaljuje. Quartararo in šef ekipe Maio Meregalli sta potrdila, da se je 'El Diablo' trajno vrnil na prvotni aero paket iz leta 2022 in do konca sezone ne bo uporabljal nadgradnje, ki so jo prvič videli v Mugellu.


WithU Andrea Dovizioso iz Yamahe RNF je bil opažen tudi z najnovejšo nihajno ročico in aerodinamično nadgradnjo. Morbidelli je medtem delal s karbonsko nihajno ročico, poleg tega pa je še naprej uporabljal posodobljen aerodinamični paket.




Ervin Kordič Rojc

"Gajserjev povratek na obzorju" - "Timov signal upanja: kmalu spet na motorju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  8.7.2025  Nazaj v sedlo, Tim! "Tim Gajser: Po dveh mesecih bolečin znova nasmeh" Kako lepo je videti o...