Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

nedelja, 24. marec 2024

NA VELIKI NAGRADI ŠPANIJE MXGP GAJSER DRUGI

 Na veliki nagradi španije GAJSER DRUGI 


Na treningu je bil najhitrejši za več kot pol sekunde in jasno je, da branilec naslova svetovnega prvaka in vodja ekipe Red Bull GASGAS Factory Racing Prado na domačih tleh ni želel biti poražen.  Gajser je kvalifikacijsko dirko zaključil na 2.mestu, po nekoliko slabšem štartu se je prebil do  druge pozicije in tam končal dirko. 

V današnjih obeh vožnjah je Gajser končal kot drugi, zmagal je Prado. 

Jorge Prado: "Kaj naj rečem, dobro sem začel! To je bil moj ključ, da sem dobil prvi štartni položaj in nato vodil. Ves dan sem bil najhitrejši, zato sem imel dovolj hitrosti. V prvem krogu sem nekoliko pritisnil in si ustvaril dober zaostanek. Tudi v zadnjem krogu sem zelo užival z navijači . To je odličen vikend in vesel sem, da sem domači vikend v Španiji zmagal.

V skupnem seštevku mxgp 

Jorge PradoJorge Prado Spain 114

2 Tim GajserTim Gajser Slovenia 104

3 Romain FebvreRomain Febvre France 92

5 Jeffrey HerlingsJeffrey Herlings Netherlands 77

4 Pauls JonassPauls Jonass Latvia 73

6 Jeremy SeewerJeremy Seewer Switzerland 68

Jan Pancar je z 21 točkami na skupnem 16 mestu, kar je za novinca v mxgp razredu odličen 

začetek sezone. 

naslednja dirka je RIOLA SARDO, SARDINIA 7.aprila 2024



petek, 26. januar 2024

Letos je 75 obletnica motogp - nova stran ob obletnici

 75 LET MOTOGP


Ko praznujemo 75 let tekmovanj, ki so nas pripeljala do leta 2024, se bomo poglobili v nekatera dejstva in statistične podatke - začenši z nekaterimi največjimi imeni v tem športu! Oglejte si jih in se odpravite na našo povsem novo stran ob 75. obletnici, kjer lahko uživate v najboljših vsebinah iz tistega časa , med sezono pa jih bomo dodali še veliko več.


VSI RAZREDI

126 Prvakov

126 tekmovalcev je osvojilo prvenstvo. 56 jih je osvojilo več kot eno, tako da ima 70 dirkačev eno prvenstvo v motociklističnih dirkah za Veliko nagrado - v nekaterih primerih doslej, saj so med njimi številna znana imena s trenutne dirkaške lestvice.


Prvaki z največ naslovi

Giacomo Agostini vodi s 15 naslovi: 8 v razredu premier in 7 v kategoriji 350 kubičnih centimetrov. Sledi Angel Nieto z 12+1 naslovom - 7x125 ccm in 6x50 ccm - pred tremi dirkači, ki imajo po 9 naslovov: Carlo Ubbiali (6x125cc, 3x250cc), Mike Hailwood (4x500cc, 2x350cc, 3x250cc) in Valentino Rossi (7x500cc/MotoGP, 1x250cc, 1x125cc).


Edini trenutni dirkač, ki se lahko kmalu pridruži temu klubu, je Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP), ki jih ima 8: 6xMotoGP, 1xMoto2 in 1x125cc. Po vseh nekdanjih dirkačih, ki imajo po 7, 6, 5 ali 4 naslove, je naslednji trenutni tekmovalec z največ naslovi v skupnem seštevku aktualni svetovni prvak MotoGP Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ki ima 3: 2xMotoGP in 1xMoto2


Serije prvenstev

Skupni rekord ima en tekmovalec: Giacomo Agostini s sedmimi zaporednimi naslovi v 500-kubičnem razredu med letoma 1966 in 1972 ter sedmimi zaporednimi naslovi v 350-kubičnem razredu med letoma 1968 in 1974.


PREMIERNI RAZRED

Prvaki z največ naslovi v razredu premier 

Če pogledamo samo razred premier, se dirkač z največ naslovi ne spremeni - to je Giacomo Agostini (8). Sledi Valentino Rossi s sedmimi, pred Marcom Marquezom s šestimi, s čimer je številka 93 na dosegu še enega dela zgodovine.


Edini dirkač s petimi kolajnami v razredu premier je Mick Doohan, štirje pa imajo štiri: Mike Hailwood, John Surtees, Geoff Duke in Eddie Lawson.


Nekateri dirkači so osvojili naslove le v razredu premier. Največ jih imajo Mick Doohan (5), Eddie Lawson (4), Wayne Rainey (3) in Kenny Roberts (3).


Serije prvenstev: razred premier

Pecco Bagnaia je postal šele tretji dirkač v dobi MotoGP™, ki je leta 2023 ubranil krono. Drugi so Valentino Rossi, ki je zmagal med letoma 2002 in 2005 (k temu je dodal svojo prvo krono v premiernem razredu 500 kubičnih centimetrov leta 2001), nato pa še v letih 2008 in 2009, ter Marc Marquez - kraljeval je v letih 2013 in 2014, nato pa še med letoma 2016 in 2019.


V 75-letni zgodovini razreda premier vodi Giacomo Agostini z najdaljšim zmagovalnim nizom: 7 naslovov v razredu premier, ki smo jih omenili zgoraj.

ZGODOVINA NA KOCKI

Marc Marquez je trenutno najbolj okrašen dirkač na dirkališču, zato bo letos na vrsti zgodovina.

 Lahko bi se : 


- pridružil Carlu Ubbialiju, Miku Hailwoodu in Valentinu Rossiju kot devetkratni prvak


- na drugem mestu na seznamu dirkačev z največ naslovi v razredu premier bi izenačil Valentina Rossija


- postal prvi dirkač z neodvisno ekipo, ki je osvojil krono v dobi MotoGP




Pridružite se nam na Sepang Shakedownu in si oglejte prvi pogled na leto 2024, preden Marc Marquez začne svojo novo pustolovščino v novih barvah na testiranju v Sepangu od 6. do 8. februarja. Potem pa sledi še en test, preden začnemo z rekordnim koledarjem za leto 2024!


nedelja, 12. november 2023

Pedro Acosta 2023 FIM Moto World Champion!

 #ELT1BURON: Pedro Acosta  2023 FIM Moto2

 World Champion!

Pedro Acosta: "Trudil sem se, da ne bi čutil pritiska. Na koncu moramo razumeti, da nismo bili v lahkem položaju, vendar je bilo okno za dosego prvenstva odprto in v četrtek sem rekel, da če ne bo tukaj, bo v Katarju ali Valencii. Na koncu sem k temu pristopil kot k običajnemu koncu tedna, ko sem poskušal biti konkurenčen na nedeljski dirki, in tako nam je tudi uspelo. Res je, da smo v zadnjih nekaj dirkah vozili bolj z glavo, saj menim, da je to zelo pomembno za ekipo, da lahko doseže prvenstvo in da se lahko borimo za ekipni naslov. Mislim, da je bila dirka na koncu dobra. V zadnjih nekaj dirkah smo videli, da ima SpeedUp nekaj več, zato se moramo izboljšati. Kakorkoli že, zadovoljni moramo biti, da smo na svoji poti in da imamo še ene stopničke v žepu, v prvenstvu pa sta še dve dirki, na katerih se lahko borimo za zmago, zato moramo biti s to dirko zadovoljni."

Ste ponosni na to sezono, saj je bila zelo drugačna kot leta 2021?


"Ja, na koncu, kot praviš, ni več tako, kot je bilo v Moto3. Na koncu sem se spomnil, da sem imel na Sachsenringu morda 83 točk zaostanka za drugim mestom. Bilo je precej noro, tudi v Portimau sem bil precej nervozen, saj je bila to dirka po tem, ko sem v zadnjem delu prvenstva izgubil veliko točk. Poleg tega sem bil otrok, ko sem prišel v to prvenstvo, sem bil star 16 let, zdaj pa sem blizu 20, zato je zelo drugače. Prav tako sem lani naredil veliko napak, do petega kroga smo imeli skoraj 20 padcev, kar je veliko.

"Konec koncev z Akijem (Ajo) delam že tretje leto in letos sva se odločila, da bova začela z ničle, vse napake spravila v eno škatlo in rekla, da iz te škatle ne moremo ničesar izvleči. Res je, da smo med sezono delali napake, kot na primer v Le Mansu in v Avstraliji. Ni vse enostavno, toda, in ne vem, kaj naj rečem na koncu, ekipa je delala izjemno dobro. Res je, da smo lani veliko trpeli, ko smo skušali najti pravo nastavitev motocikla, poleg tega pa sem bil premajhen in prelahak, da bi lahko vozil v Moto2. Pozimi smo v predsezoni naredili velik korak in zaradi tega mislim, da smo se izboljšali na splošno in v glavi. Bolj vemo, česa ne smemo storiti, kot pa vemo, kaj moramo storiti. Vzeli smo veliko izkušenj iz lanskega leta in se z njimi poigrali.

Premagati Marca Marqueza in postati najmlajši prvak razreda Moto2 ter postati drugi najmlajši prvak za Danijem Pedroso... si želite postaviti te rekorde, zlasti ko so vas imenovali "naslednji Marc Marquez", ali je le lepo, da se vaše ime pridruži njihovemu?

"Na koncu poskušam ne razmišljati o tem. Sem novi Pedro Acosta in ne novi Marc Marquez. Konec koncev gre za drugačno obdobje, za drugačne MOTORJE , zato tega ne moreš primerjati. Res je, da je zelo lepo biti med temi imeni, vendar zdaj ni pravi trenutek, da bi o tem razmišljal. Zdaj moram samo uživati na motorju in v paddocku ter se zabavati s fanti, ki delajo tukaj. Zdaj ni trenutek za razmišljanje o tem, kaj sem naredil in kaj želim narediti."

petek, 13. oktober 2023

MM 93 BO V SEZONI 2024 SKUPAJ Z ALEX-om PRI GRESINI-ju !

 MM93 

MARC MARQUEZ "To je bila zelo težka odločitev, najtežja odločitev v moji karieri, saj je bilo zelo težko prekiniti 11-letno sodelovanje s Hondo, ki je bilo zelo uspešno. Da, prejšnji teden je bil težak po čustveni plati, saj so v tem boksu vsi moji zaposleni, prijatelji in družina. Toda včasih moraš zapustiti svoje območje udobja. In ja, moja cona udobja je bila Honda, ampak ja, res je, da je minilo nekaj časa in da zelo trpim. Ne uživam, zato sem se odločil za spremembo, da bom spet užival v dirkanju, ker če ne, nima smisla nadaljevati dirkanja in kariere, in kar si želim, je vedno več dirkanja v karieri. Prvi cilj bo, da poskušam uživati. Zato sem se odločil za ekipo Gresini, saj je to velika družina. Imajo najboljši motocikel na dirkališču in tam je tudi moj brat, tako da. ja, to bo velik izziv zame in velik izziv za ekipo Gresini, vendar so v preteklosti že dosegli zelo dobre rezultate z mojim bratom Alexom in Eneo Bastianinijem. Ampak je tako, kot pravim, to bo velika sprememba v vseh pogledih in tisto, kar si želim, je, da bi v tem užival in da bi se v čeladi nasmehnil. Če se bom nasmejal, bo vse prišlo.

Pojasnite, kdaj ste začeli razmišljati o spremembi...

"Res je, da sem bil v prvem delu sezone konkurenčen, vendar ne na dober način. Veliko sem tvegal, v drugem delu sezone pa sem začel z drugačnim pristopom in zdaj tvegam, vendar ne tako kot v prvem delu sezone. Imel sem veliko poškodb. Bilo je težko, a ko si poškodovan in si v težkem trenutku, potem ne moreš sprejemati odločitev. Tega sem se naučil v preteklosti. Tam moraš biti potrpežljiv. V drugem delu sezone pa smo se seveda s Hondo lepo pogovarjali. Iz dirke v dirko je bilo super težko, saj se je vsak konec tedna moja miselnost nekoliko spreminjala, z veliko dvomi. A hkrati sem imel stik z ekipo Gresini in jim povedal, da ne bom nadaljeval z nobeno pogodbo, samo če me želite počakati, počakajte me, vendar ne morem ničesar obljubiti. Odločitev sem sprejel prejšnji torek po dirki za VN Japonske. To je tisto, kar sem rekel, da moram iti iz svojega območja udobja. Najlažje je bilo ostati pri Hondi, kjer so razmere pod nadzorom, motocikel pod nadzorom, moja ekipa tam in velika plača, zato je bila to enostavna rešitev.Toda če želim poskrbeti zase in za svojo kariero. Najti moram nov izziv in novi izziv in najboljše mesto je bila ekipa Gresini leta 2024.

Ali so obstajale druge možnosti?

"Ja. Pravzaprav je bila ena od možnosti tudi enoletni dopust. Kot sem rekel, dirkanje brez uživanja nima smisla. V preteklosti sem užival v številnih stvareh, vendar se želim boriti v sedanjosti. Ni pomembno, ali imaš eno ali osem svetovnih prvenstev, boriti se moraš za sedanjost. To je bil moj cilj. Ampak ja, imel sem različne možnosti. Ne bom govoril, ker spoštujem vse te ekipe in vse te možnosti. Tiste, ki so me čakale, so bile ekipa Gresini. Tvegali so, ker jim nisem ničesar obljubil, potem pa sem se prejšnji torek zvečer odločil, v sredo pa sem imel telefonski pogovor na Japonskem, kar se nam je zdelo najboljša možnost za projekt, saj verjamem, da potrebujejo čas, da morajo ves proračun vložiti v motocikel. Proizvajalec ali blagovna znamka ima veliko časa, športniki pa ga nimamo veliko. Če izgubiš eno leto, je to eno leto manj, ki ga imaš na voljo v svoji karieri. Tako da ja, poglejte, veselim se, da bom teh zadnjih nekaj dirk s Hondo dobro končal, saj smo v 11 letih osvojili šest naslovov svetovnega prvaka. Spoznali bomo, kakšna bo prihodnost z novo ekipo in novim motociklom.


Ali lahko potrdite, ali se kdo premika z vami?

"Še vedno se pogovarjamo, saj smo ravno danes zjutraj podpisali memorandum o soglasju z Gresinijem. Kot sem povedal v sredo, smo se z Gresinijem začeli pogovarjati o pogodbi, saj pred tem nisem želel imeti nobenih motenj in nobene možnosti B, ker je bila moja glavna prioriteta Honda. Eden od pomembnih razlogov ali največjih dvomov je bila vsa moja ekipa. Res pa je, da sem se na koncu o tem pogovarjal s svojo ekipo, govoril sem z vsemi in na koncu so moji prijatelji in so mi svetovali na prijateljski način, ne na ekipni. Tako da je bil to pogovor, ki mi je zelo pomagal pri sprejemanju odločitev, potem pa sem se iskal sam. Ja, poskušam pripeljati vsaj enega mehanika, za katerega mislim, da ne bo težava, vendar ne morem pripeljati celotne ekipe iz dveh razlogov: Prvič, ne bom uničil ekipe Repsol Honda, ker smo v oktobru. In drugi razlog, ne bom uničil ekipe Gresini, ker so družina, v kateri že imajo svoje mehanike. Tako sem sprejel to odločitev, zato se moram prilagoditi."



nedelja, 1. oktober 2023

MotoGp J.Martin po današnji zmagi zaostaja le 3 točke za Peco.B.

 Na dirki za Veliko nagrado Japonske Motul je bil dan za jeklene živce, saj je bilo prvenstvo pred začetkom dirke na nožnem robu, kapljice 



pa so prešle v dež in nato v resen dež. Toda na dan, ko bi se verjetno še dolgo spominjali omahovanja, se v dvoboju na vrhu lestvice ni zgodilo ničesar. Jorge Martin (Prima Pramac Racing) je premagal verjetno največjo preizkušnjo v zadnjem času in na čelu dirke v mokrem vremenu prikazal mojstrsko vožnjo, prehitel Francesca Bagnaia (Ducati Lenovo Team) in zmanjšal zaostanek na le tri točke. Ta preizkušnja je bila zelo težka tudi za Bagnaio, ki se je znašel na zadnjem mestu v smislu zagona in se soočil z najtežjimi pogoji v sezoni doslej, vendar se je aktualni svetovni prvak uprl, vztrajal in zbral potrebnih 20 točk, da je ohranil vodstvo.



Marc Marquez se uvrsti na 3. mesto in osvoji prve stopničke po lanski dirki za VN Avstralije. 

prehitel legendo MotoGPAngela Nieta in se s 140 uvrstitvami na stopničke uvrstil na peto mesto na lestvici dirkačev z največ uvrstitvami na dirkah GP -

 za legendo MotoGp Jorgejem Lorenzom, ki je s 152 zmagami četrti.

40 - Ducati je z Jorgejem Martinom in Francescom Bagnaio v nizu 40 zaporednih dirk za Veliko nagrado MotoGP.

z vsaj enim dirkačem na stopničkah.

17 - Franco Morbidelli je končal na 17. mestu

, kar pomeni, da nobeden od dirkačev ni osvojil točk na vseh 14 dirkah MotoGP

sezoni do zdaj.

11 - Martinova zmaga je enajsta

za Ducati v tej sezoni.

8 - Z Martinom in Bagnaio je to že osma Ducatijeva zmaga z 1:2 v tej sezoni.

7 - Martin je z zmago osvojil svoje sedme stopničke v skupnem seštevku letos, s čimer je še podaljšal svoj lastni rekord

stopničk, ki jih je osvojil v eni sezoni MotoGP.

4 - Martin je dosegel svojo četrto zmago v MotoGP, vse z Ducatijem. Zdaj je na petem mestu na lestvici izenačen z Eneo Bastianinijem.

seznamu najuspešnejših dirkačev z Ducatijem.

3 - Martin je na dirki za VN Japonske tretjič dosegel "dvojno zmago" (zmagi v Tissot sprintu in na dirki za VN Japonske).

skupaj z GP Nemčije in San Marina v začetku leta, s čimer se je izenačil z Bagnaio, ki je to prav tako storil trikrat

na Portugalskem, v Italiji in Avstriji.


nedelja, 3. september 2023

TIM GAJSER ZMAGOVALEC DIRKE ZA VELIKO NAGRADO TURČIJE !

 TIM GAJSER ZMAGOVALEC DIRKE ZA VELIKO NAGRADO  TURČIJE !




V prvi  vožnji je Tim v Afyonkarahisarju pripeljal v cilj kot drugi,

 drugo dirko pa je  dobil. 

Natanko pred enim letom je  na tem prizorišču, stal na najvišji 

stopnički. “Super se je vrniti na vrh, dolgo sem čakal na to. 

Hvala vsem v ekipi Honde,

ki res trdo delajo, in hvala vsem navijačem v Sloveniji.(izjava Tima po dirki) 

Zaradi poškodbe na začetku sezone, je to Gajserjeva

komaj šesta dirka v tej sezoni. Trenutno je na 17.mestu 

v skupnem seštevku z 199 točkami. Kljub današnjemu

slabšemu rezultatu še vedno v skupnem seštevku vodi

Prado z 841 točkami, pred drugim Febvre-jem  z 774 točkami. 

Pncar je z današnjim 12 . mestom, zadržal   11. mesto v skupnem 

seštevku razreda MX2 . 

Naslednja dirka bo čez 14 dni v Italiji za veliko nagrado Maggoire.



 


sreda, 30. avgust 2023

Bagnaia in Dall'Igna se v Barceloni podata na odprto morje !

 Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) in generalni direktor Ducati Corse Gigi Dall'Igna sta imela pred dirko na znamenitem dirkališču Circuit de Barcelona-Catalunya priložnost spoznati nekaj ikon iz druge discipline: Ekipa Emirates Team New Zealand, ki je tudi trenutni zmagovalec Pokala Amerike. 


Bagnaia in Dall'Igna sta si ogledala bazo ekipe NZ v barcelonskem pristanišču in se srečala z nekaterimi ključnimi osebami, ki so pripomogle k neverjetnemu uspehu ekipe, vključno z generalnim direktorjem Grantom Daltonom ter zmagovalnim krmarjem in krmarjem leta 2021 Petrom Burlingom. V bazi so se jim pridružili izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta, katalonski minister za podjetništvo in delo Roger Torrent ter izvršni direktor Circuit de Barcelona-Catalunya Oriol Sagrera... nato pa je bil čas, da se odpravimo na morje!


Bagnaia in Dall'Igna sta se z ekipo odpravila na pot s čolnom AC40 in izkusila drugačno vrsto adrenalina, preden sta se vrnila v svojo bazo za vikend na enem najbolj znamenitih evropskih dirkališč. MotoGP obljublja enako odličnost in eleganco kot v Pokalu Amerike, le z malo več konjske moči ... zato si ta konec tedna oglejte dirko Gran Premi Monster Energy de Catalunya!




sreda, 16. avgust 2023

Odločitve komisije za veliko nagrado: uvrstitev v Q1/Q2, če je trening MotoGP odpovedan !

 Svetovno prvenstvo FIM Grand Prix

Sklepi komisije za Grand Prix:


Športni pravilnik razreda MotoGP - velja takoj

Pojasnilo o vstopu v Q1/Q2, če je trening MotoGP odpovedan!

Trening razreda MotoGP je zdaj edini trening, ki določa vstop v Q1 in Q2. V primeru, da je ta trening

v petek popoldne odpovedan, bo sobotni jutranji trening MotoGP postal trening namesto prostega treninga,

in bo odločal o uvrstitvi v Q1 in Q2.

Če sobotnega dopoldanskega treninga ne bo mogoče izvesti, bodo za uvrstitev v Q1 uporabljeni rezultati FP1.

in Q2.

V redkih primerih, ko ni bilo mogoče izvesti nobenega treninga, se to šteje za višjo silo.

Vodstvo dirke po potrebi prilagodi urnik in postopek glede na prevladujoče razmere.




nedelja, 6. avgust 2023

SPRINT DIRKO DOBIL ALEX MARQUEZ (motogp) - MOTO E ZMAGAL KRUMMENACHER

 Alex Marquez v Silverstonu za osupljivo zmago v sprintu zadržal Bezzecchija

Gresinijev dirkač je prvič v MotoGP stopil na najvišjo stopničko, Bezzecchi je na drugem mestu osvojil nekaj pomembnih točk, Viñales pa se je vrnil v ospredje na tretjem mestu.

REZULTAT SPRINT DIRKE:

1 12 73 Alex MARQUEZ SPA Gresini Racing MotoGP DUCATI 21'52.317 161.8

2 9 72 Marco BEZZECCHI ITA Mooney VR46 Racing Team DUCATI 21'52.683 161.8 0.366

3 7 12 Maverick VIÑALES SPA Aprilia Racing APRILIA 21'55.691 161.4 3.374

4 6 5 Johann ZARCO FRA Prima Pramac Racing DUCATI 21'57.988 161.1 5.671

5 5 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing APRILIA 21'58.385 161.1 6.068

6 4 89 Jorge MARTIN SPA Prima Pramac Racing DUCATI 21'59.611 160.9 7.294

7 3 43 Jack MILLER AUS Red Bull KTM Factory Racing KTM 22'01.732 160.6 9.415

8 2 37 Augusto FERNANDEZ SPA GASGAS Factory Racing Tech3 KTM 22'02.167 160.6 9.850

9 1 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 22'02.752 160.5 10.435

10 88 Miguel OLIVEIRA POR CryptoDATA RNF MotoGP Team APRILIA 22'03.564 160.4 11.247

11 10 Luca MARINI ITA Mooney VR46 Racing Team DUCATI 22'09.682 159.7 17.365

12 49 Fabio DI GIANNANTONIO ITA Gresini Racing MotoGP DUCATI 22'12.380 159.4 20.063

13 23 Enea BASTIANINI ITA Ducati Lenovo Team DUCATI 22'16.669 158.9 24.352

14 1 Francesco BAGNAIA ITA Ducati Lenovo Team DUCATI 22'17.844 158.7 25.527

15 21 Franco MORBIDELLI ITA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 22'19.508 158.5 27.191

16 44 Pol ESPARGARO SPA GASGAS Factory Racing Tech3 KTM 22'20.010 158.5 27.693

17 36 Joan MIR SPA Repsol Honda Team HONDA 22'21.379 158.3 29.062

18 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team HONDA 22'21.643 158.3 29.326

19 25 Raul FERNANDEZ SPA CryptoDATA RNF MotoGP Team APRILIA 22'21.944 158.2 29.627

20 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU HONDA 22'22.226 158.2 29.909

21 20 Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 22'22.643 158.1 30.326

22 27 Iker LECUONA SPA LCR Honda CASTROL HONDA 22'39.991 156.1 47.674


MOTO E REZULTATI 1 DIRKE:


 Krummenacher z mojstrsko vožnjo v mokrem dosegel prvo zmago v MotoE

Švicarski dirkač je ugnal Manfredija, medtem ko je Granado v dvoboju z Garzom dopolnil stopničke

1 25 3 Randy




KRUMMENACHER SWI Dynavolt Intact GP MotoE DUCATI 12'17.994 143.9

2 20 34 Kevin MANFREDI ITA Ongetta SIC58 Squadracorse DUCATI 12'18.136 143.8 0.142

3 16 51 Eric GRANADO BRA LCR E-Team DUCATI 12'19.083 143.6 1.089

4 13 4 Hector GARZO SPA Dynavolt Intact GP MotoE DUCATI 12'19.370 143.6 1.376

5 11 81 Jordi TORRES SPA Openbank Aspar Team DUCATI 12'19.633 143.5 1.639

6 10 40 Mattia CASADEI ITA HP Pons Los40 DUCATI 12'20.580 143.4 2.586

7 9 77 Miquel PONS SPA LCR E-Team DUCATI 12'27.568 142.0 9.574

8 8 11 Matteo FERRARI ITA Felo Gresini MotoE DUCATI 12'31.248 141.3 13.254

9 7 8 Mika PEREZ SPA RNF MotoE Team DUCATI 12'31.700 141.2 13.706

10 6 9 Andrea MANTOVANI ITA RNF MotoE Team DUCATI 12'31.955 141.2 13.961

11 5 53 Tito RABAT SPA Prettl Pramac MotoE DUCATI 12'33.676 140.9 15.682

12 4 78 Hikari OKUBO JPN Tech3 E-racing DUCATI 12'35.355 140.5 17.361

13 3 21 Kevin ZANNONI ITA Ongetta SIC58 Squadracorse DUCATI 12'34.460 140.7 16.466

14 2 72 Alessio FINELLO ITA Felo Gresini MotoE DUCATI 12'50.168 137.8 32.174

15 1 6 Maria HERRERA SPA OpenBank Aspar Team DUCATI 13'21.229 132.5 1'03.235


nedelja, 2. julij 2023

WorldSBK : A.Bautista zmagal 1 dirko v Donigtonu



 BAUTISTA ZMAGAL 1 DIRKO V DONINGTON-u !





Bautista je po zmagi v prvi dirki razložil svoja čustva: "Mnogi so pričakovali, da se bosta Jonathan in Toprak borila za zmago, tudi jaz! Morda je na tej stezi manj ljudi pričakovalo, da se bom boril za zmago, saj je bila v preteklosti to za nas težka steza. Tu še nisem zmagal, Ducati pa ni zmagal že 12 let. Tega, kar se je zgodilo letos, ne moreš primerjati s prejšnjim letom. Delati moraš, kolikor je mogoče, in poskušati dati vse od sebe. Nikoli ne veš, kako se počutiš na stezi, še posebej na novem asfaltu; za vse je bilo to nekaj novega. Po včerajšnjem dnevu, ki je bil v bistvu brez treninga, saj nismo naredili veliko krogov, je bila današnja dirka velik izziv, saj nihče ni vedel, kaj se bo zgodilo po 10 ali 11 krogih s pnevmatikami. Še nikoli nisem tako užival na tej stezi kot danes, občutek z motorjem je bil fantastičen. Moja ekipa je delala zelo dobro, brez podatkov, da bi mi za dirko zagotovila res dober motor. Zelo sem vesel, da sem v Doningtonu dosegel svojo prvo zmago."

četrtek, 29. junij 2023

PIRELLI PODPISAL POGODBO Z MotoGp-jem

 PIRELLI PODPISAL POGODBO Z MotoGp-jem 



Četrtek, 29. junij 2023

Pirelli bo postal uradni ekskluzivni dobavitelj pnevmatik za razreda Moto2 in Moto3 od leta 2024 do vključno leta 2026. S tem novim triletnim sporazumom, ki je trenutno v zaključni fazi, bo italijanska znamka pnevmatik postala sestavni del lahkih in srednjih razredov dirkanja za Veliko nagrado. 


Pirelli je že dolgoletni edini dobavitelj za vse razrede svetovnega prvenstva MOTUL FIM Superbike, zdaj pa svoj portfelj dvokolesnih pnevmatik razširja še na razreda Moto2 in Moto3, najmočnejša pomožna razreda v svetovnem motošportu. Pirelli bo svoje pnevmatike DIABLO Superbike slick dobavljal za oba razreda, kar je v skladu s Pirellijevo filozofijo "Prodajamo, kar dirkamo, in dirkamo, kar prodajamo". 


S tem sporazumom bosta Moto2 in Moto3 postala pomembno gonilo za nadaljnjo krepitev blagovne znamke Pirelli v smislu komercialne rasti in tehnološkega razvoja. Paddock MotoGP ponuja najboljši dirkaški laboratorij na dveh kolesih, kar zagotavlja, da bo šport še naprej spodbujal inovacije na področju varnosti, zmogljivosti in trajnosti, ki bodo dosegle resnične stranke na cesti.


Dogovor se razteza tudi na področje Road to MotoGP, saj je Pirelli postal uradni in edini dobavitelj pnevmatik za vse razrede svetovnega prvenstva Finetwork FIM JuniorGP, Idemitsu Asia Talent Cup, Northern Talent Cup in Red Bull MotoGP Rookies Cup, s čimer se je pridružil svoji že uveljavljeni zavezi k svetovni seriji FIM MiniGP. Brez konkurence v motošportu je Road to MotoGP globalna pobuda za spodbujanje talentov, ki odpira vrata in širi dostop do motociklističnih dirk po vsem svetu.


Dodatne podrobnosti o dobavi in vrsti pnevmatik, ki bodo uporabljene, bodo razkrite v doglednem času.


četrtek, 25. maj 2023

Pregled osupljivih prvih petih Velikih nagrad leta 2023 z nekaj športnimi statistikami, mejniki in zanimivimi dejstvi !

 






Pregled osupljivih prvih petih Velikih nagrad leta 2023 z nekaj športnimi statistikami, mejniki in zanimivimi dejstvi ! 

S prvimi petimi dirkami spektakularne sezone MotoGP 2023 se je novo obdobje začelo v velikem slogu. Zaradi tesne konkurence in nekaterih resnično spektakularnih bitk na stezi je ocena že izrečena - televizijska gledanost se je povečala za 27 %, na tribunah pa je letos 40 % več navijačev kot lani. Tukaj je pregled dosedanjega dogajanja in nekaterih mejnikov, ki so še vedno v igri.

Na prvih petih dirkah so bili vsi proizvajalci na stopničkah za Veliko nagrado. Ducati in Honda sta zmagala na dirkah za Veliko nagrado, KTM pa je bil blizu, saj je Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) v Jerezu zaostal le dve desetinki. Avstrijska tovarna je prav tako že vknjižila prvi zmagi v Tissot Sprintu - dve, spet z Binderjem.


Specialisti za sprint dirke !

Po objavi novega športnega formata je bilo veliko govora o tem, kdo se bo izkazal kot specialist za sprint do cilja. Zaenkrat je to 80-odstotni delež, ki ga uživata aktualni prvak Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) in KTM-ovec Binder, s po dvema zmagama. Kolesar, za katerega so mnogi menili, da bo slavil v sobotnem obračunu, je zmagal tudi na zadnjem šprintu: Jorge Martin (Prima Pramac Racing). 



Do zdaj je na zmagovalnih stopničkah velike nagrade stalo 11 dirkačev, kar je 50 % vseh tekmovalcev. To se ujema s prvimi petimi Velikimi nagradami leta 2020, ko se nadaljuje zlata doba tesnega tekmovanja.


Dirkači, ki so bili na stopničkah za Veliko nagrado in ne na stopničkah v sprintu, so Johann Zarco (Prima Pramac Racing), prvak 2021 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP), Maverick Viñales (Aprilia Racing) in Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP).

Edini dirkač, ki je bil na stopničkah v soboto in ne v nedeljo, je Marc Marquez (Repsol Honda Team). Osemkratni svetovni prvak je to nazadnje skoraj spremenil in le malokdo bi stavil, da bo številka 93 to statistiko izbrisala do Sachsenringa (najkasneje?). Marquez prav tako ni dirkal na treh dirkah, kar bi lahko izkrivilo statistiko.


Neodvisni zmagovalci 

Neodvisne ekipe so v letu 2023 doslej dosegle tri zmage - dve je dosegel Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team), eno pa Alex Rins (LCR Honda Castrol). Po prvih petih dirkah v dobi MotoGP se je s tem primerjalo le leto 2020. 


Pred letom 2023 sta bili v dobi MotoGP tudi le dve dirki, na katerih so neodvisne ekipe zaklenile stopničke za zmagovalce GP: Katar 2004 in Portugalska 2020. V letošnji sezoni se je to zgodilo že dvakrat. V Argentini je Bezzecchi zmagal pred Zarcom in Alexom Marquezom, na GP Francije pa je prav tako zmagal Bezzecchi, tokrat pred Martinom in Zarcom.



Pred dirko Gran Premio d'Italia Oakley je za domače junake na voljo nekaj odličnih statističnih podatkov. Prva dva v prvenstvu - Bagnaia in Bezzecchi - si delita po eno točko in eno stopničko. Po dosedanjih zmagah na Velikih nagradah v letu 2023 sta izenačena z dvema zmagama, vendar Bezzecchi s tremi zmagami na zmagovalnih stopničkah vodi. S tem je tudi dirkač  s številko 72 dirkač z največ zmagovalnimi stopničkami doslej.


Zahvaljujoč temu duetu se je leta 2023 prvič po letu 2006, ko so Loris Capirossi, Valentino Rossi in Marco Melandri zmagali na uvodnih petih dirkah MotoGP, zgodilo, da so italijanski dirkači dosegli štiri zmage.


DOSLEJ DOSEŽENI MEJNIKI

GP Portugalske: Aleix Espargaro (Aprilia Racing) je nastopil na 218. dirki v premiernem razredu in se tako povzpel na četrto mesto na večni lestvici. Izenačil je legende MotoGP Danija Pedroso in Nickyja Haydena, od takrat pa je oba prehitel - čeprav je Pedrosa z osupljivo divjo karto v Jerezu dodal še eno. Valentino Rossi vodi s 372 nastopi v prvem razredu, pred kmalu bodočo legendo MotoGP Andreo Doviziosom (248) in Alexom Barrosom (245), Aleix Espargaro pa je zdaj četrti z 222 nastopi.

GP Argentine: Bezzecchi je postal zmagovalec prvega razreda. Zdaj je na dirkaški stezi le osem dirkačev, ki še niso zmagali na dirki za Veliko nagrado razreda premier: Marquez, Pol Espargaro (GASGAS Factory Racing Tech3), Raul Fernandez (CryptoData RNF MotoGP™ Team), Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team), Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™), Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) in novinec Augusto Fernandez (GASGAS Factory Racing Tech3).


GP Amerike: Rins je poleg Jacka Millerja (Red Bull KTM Factory Racing), Andrea Doviziosa, Caseyja Stonerja, Jorgeja Lorenza, Viñalesa, Maxa Biagija in Valentina Rossija postal osmi dirkač, ki je v dobi MotoGP zmagal pri dveh proizvajalcih.


Quartararo se je na seznamu Yamahinih dirkačev z največ stopničkami v razredu premier uvrstil eno mesto višje od Maxa Biaggija. Francoz je zdaj sam na šestem mestu z 29 uvrstitvami na stopničke z Yamaho.


GP Španije: Bagnaia se je na seznamu najuspešnejših italijanskih dirkačev v razredu premier izenačil z Maxom Biaggijem na četrtem mestu. Vsak od njiju ima 13 zmag. 


GP Francije: Le Mans je z 278.805 gledalci podrl rekord obiskanosti dirke MotoGP vseh časov.


ŠE VEDNO V IGRI ZA ZMAGO


Aktualni prvak Bagnaia lahko postane dirkač z največ zmagami za Ducati. Trenutno je s 13 zmagami na tretjem mestu, za Andreo Doviziosom, ki ima zdaj le eno zmago več (14), in Caseyjem Stonerjem, ki vodi s 23 zmagami.

Bagnaia bi lahko postal tudi tretji najuspešnejši italijanski dirkač v prvem razredu po številu zmag. Pecco jih ima 13 in je tako dva manj kot Andrea Dovizioso na tretjem mestu (ne smemo pozabiti na zmago bodoče legende s Hondo, ki se je pridružila štirinajstim z Ducatijem). Valentino Rossi vodi z 89 zmagami, pred Giacomom Agostinijem z 68 zmagami.



Francoski dirkači so doslej osvojili 98 Velikih nagrad, tako da bi lahko Francija leta 2023 dosegla 100 zmag.


Quartararo bi lahko z 12 zmagami v vseh razredih postal francoski dirkač z največ zmagami. Zarco jih ima 16.


Quartararo, ki ima 29 Yamahinih stopničk, bi se lahko pridružil legendi MotoGP™ Kennyju Robertsu na petem mestu na seznamu dirkačev z največ stopničkami z znamko Iwata, če jih bo dosegel 39.


Zarco bi lahko postal peti francoski dirkač z zmago v prvem razredu, skupaj s Quartararom (11 zmag), Régisom Laconijem (1), Christianom Sarronom (1) in Pierrom Monneretom (1). Prav tako bi lahko Colinu Edwardsu, ki jih ima 12, vrnil čast, da je dirkač z največ stopničkami v razredu premier brez zmage (17).

Pol stoletja brez izida

Devet kolesarjev lahko letos doseže mejnik 50 stopničk v vseh razredih: Bagnaia (45), Miguel Oliveira (41), Binder (41), Alex Marquez (41), Enea Bastianini (40) iz ekipe Ducati Lenovo, Martin (37), Joan Mir (33), Miller (33) in Quartararo (33).


Dva za dva

Joan Mir (Repsol Honda Team) in Miguel Oliveira (CryptoData RNF MotoGP™ Team) bi lahko po Rinsovem zgledu zmagala z drugim proizvajalcem. Mir je zmagal s Suzukijem, zdaj pa dirka za Hondo, medtem ko ima Oliveira pet zmag v premiernem razredu s KTM-om, zdaj pa je pri Aprilii.

Viñales in Miller bi se lahko vpisala v zgodovino MotoGP z zmago pri treh tovarnah. Viñales je zmagal pri Suzukiju in Yamahi, želi pa dodati še Aprilio. Miller je zmagal pri Hondi in Ducatiju ter se je hitro prilagodil na KTM.


Marc Marquez proti knjigam rekordov

Marc Marquez ima trenutno 85 zmag na Velikih nagradah v vseh razredih, kar je le pet manj od legende MotoGP™ Angela Nieta. Če bo Marquez dosegel 90+1, bo zasedel tako tretje mesto na seznamu najuspešnejših dirkačev kot tudi postal najuspešnejši španski dirkač v zgodovini po številu zmag.


Marc Marquez bi lahko z 59 zmagami v razredu premier postal drugi najuspešnejši dirkač v zgodovini razreda premier, če bo presegel 68 zmag Giacoma Agostinija. Valentino Rossi vodi z 89 zmagami v razredu premier.


Ko - če? - bo Marc Marquez ponovno zmagal, bo postal deveti dirkač v zgodovini z desetletno ali daljšo zmagovalno kariero v razredu premier.


Marc Marquez proti Marc Marquez

Ko - če? - bo ponovno zmagal, bo to najdaljši razmik med zmagami za številko 93. Med Valencio 2019 in Veliko nagrado Nemčije 2021 je bilo 581 dni. Na dan dirke v Mugellu bo od njegove zmage na Veliki nagradi Emilije-Romanje 2021 minilo 595 dni, na Sachsenringu pa 602 dni. Ali lahko nehamo šteti?


Minilo je že pet Velikih nagrad MotoGP, ki jih je bilo več kot kdaj koli prej, in še vedno se jih ne moremo naveličati! Na dirki za Veliko nagrado Italije bo šlo za zgodovino in veliko slave za domače junake, zato, če želite biti del spektakla, si zagotovite vstopnice za resnično osupljivo dirkališče Autodromo Internazionale del Mugello. Toskana + MotoGP... kaj je lahko boljše?!

nedelja, 14. maj 2023

Pokal za najboljši Grand Prix 2022 podeljen na še enem rekordnem vikendu v Le Mansu

 Pokal za najboljši Grand Prix 2022 podeljen na še enem rekordnem vikendu v Le Mansu!

Izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta (levo) in predsednik IRTA Herve Poncharal (desno) podeljujeta promotorju VN Francije Claudu Michyju pokal za najboljši Grand Prix leta 2022.

četrtek, 30. marec 2023

MotoGp : IVECO PodpisAL 4 Letno Pogodbo z Dorno

 Z novo štiriletno pogodbo se italijanska znamka vrača kot partner v MotoGP - ravno v času, ko se začenja največja sezona doslej

Četrtek, 30. marec 2023

Družba Dorna Sports z veseljem potrjuje nov štiriletni sporazum z znamko IVECO, s katerim bo ta od leta 2023 do vključno leta 2026 uradni dobavitelj tovornjakov MotoGP


. V tej novi vlogi IVECO dobavlja 14 vozil za prevoz materiala za dirke in gostoljubnost, s čimer zagotavlja hiter in ekonomičen premik paddocka od točke A do točke B.


Vozni park IVECO MotoGP sestavlja 13 tovornjakov IVECO S-Way - vodilni model v paleti težkih vozil znamke - in 1 Daily, ikonično lahko gospodarsko vozilo. Zanesljiva, varna in robustna tovorna vozila IVECO so odgovorna za prevoz Dorninega gostinskega materiala in dirkaške opreme na poteh, ki povezujejo vse postaje na koledarju po Evropi, ter prispevajo k postavitvi, ki bo gostila tako goste kot navijače.


Vozila so prilagojena z logotipi MotoGP in IVECO ter imajo posebno belo barvo, oblikovano posebej za največje svetovno motociklistično prvenstvo. Novi vozni park je bil predstavljen na otvoritvi sezone v Portimau v soboto zvečer, pri čemer je bil osupljivi Autodromo Internacional do Algarve odlična kulisa.

sreda, 1. februar 2023

MotoGP - NOVOSTI GLEDE ŠPRINT DIRK V 2023

 MotoGP - 2023

ŠPRINTERSKE DIRKE !

 MotoGP


Sezona, ki je pred nami, bo največja doslej, z več Velikimi nagradami v več državah, ki bodo dosegle več navijačev kot kdaj koli prej. A to še ni vse, saj se pripravlja šprint MotoGP, ki bo debitiral v koledarju in v sobotno dogajanje na stezi vnesel še več adrenalina.

Tukaj je povzetek:


PETEK

Petek bo še naprej dan treningov in bo vključeval dva treninga za MotoGP. Prvi bo ob 10.45 in bo trajal 45 minut, drugi pa je podaljšan na 60 minut. Ta se začne ob 15:00, skupni čas P1 in P2 pa bo določil neposredne udeležence kvalifikacij Q1 in Q2 za MotoGP. Ne imenujejo se več prosti - ker se ne imenujejo!


Moto2™ ima v petek dva 40-minutna treninga, Moto3™ pa dva 35-minutna treninga. Oba se štejeta v skupni časovni razpon, vendar se za nižje razrede upošteva tudi sobotni jutranji P3.  


SOBOTA

V soboto je na sporedu popolna uspešnica. MotoGP™ ima 30-minutni prosti trening, podobno kot prejšnji FP4, nato pa je čas za kvalifikacije, saj se Q1 začne ob 10:50, Q2 pa ob 11:15 dokončno določi preostali del startne lestvice. Po koncu kvalifikacij bo naša nova oddaja po kvalifikacijah popeljala dirkače na novo prizorišče, kjer bodo pred navijači opravili nekaj intervjujev v živo. Potem je čas za sprint!  


Sprint MotoGP™ bo imel svojo identiteto. Po skrajšani 15-minutni razvrstitvi se bo nova prireditev začela vsako soboto ob 15.00, stopničke pa bodo na drugi lokaciji - ki se bo spreminjala glede na Veliko nagrado -, da bo praznovanje bližje navijačem. Nato bo ob 16.15 novinarska konferenca za sprint, na kateri bomo lahko prisluhnili prvim trem na dirki v sprintu, zmagovalcu in vodilnemu v prvenstvu. 


Pred sprintom bosta Moto2™ in Moto3™ v soboto dopoldne odpeljala 30-minutni trening P3, pri čemer bodo skupni časi P1-P2-P3 določili neposredne uvrstitve v Q1 in Q2. Moto3™ se bodo najprej kvalificirali ob 12:50, Moto2™ pa ob 13:45.


NEDELJA

Za razreda Moto2™ in Moto3™ ni ogrevalnih treningov, tako da razred MotoGP™ odpre in zaključi program na dan dirke za Veliko nagrado. Ob 9:45 se z 10-minutnim ogrevalnim treningom začne dogajanje, ob 10. uri pa se na polnih tribunah pred ugasnitvijo luči začne parada navijačev MotoGP™, na kateri bodo gledalci lahko videli svoje junake. Dirkači se bodo podali okoli steze in se ustavili v nekaj boksih, nato pa se vrnili na sprehajališče junakov, kjer se bodo z navijači srečali iz oči v oči. 


Dirke Moto3™ se začnejo ob 11.00, dirka Moto2™ pa ob nekoliko zgodnejši uri (12.15).  

Dirka za Veliko nagrado MotoGP™ se bo začela ob 14.00, ob 15.00 pa bo na sporedu tradicionalni podij za Veliko nagrado. Struktura Moto3™ - Moto2™ - MotoGP™ se bo ohranila skozi celotno sezono, dirka za Veliko nagrado MotoGP™ pa bo vedno zadnja dirka na dirkališču v nedeljo. Na številnih prireditvah bodo imeli navijači priložnost, da poplavijo na stopničke in pridejo v osrčje praznovanja.  


četrtek, 24. november 2022

Film o MARCU MARQUEZU ALL IN 1del

 Kmalu na voljo: Marc Marquez ALL IN


Oglejte si prvi kratek vpogled v osemkratnega svetovnega prvaka, kot ga še niste videli.

Kaj je potrebno za vrnitev na vrh? Nov dokumentarni film v petih delih, Marc Marquez ALL IN, bo dal gledalcem po vsem svetu priložnost, da izvejo VSE. Za osemkratnim svetovnim prvakom so bile tri sezone težav s poškodbami, operacijami in okrevanjem, zdaj pa bo več kot 200 držav po vsem svetu lahko šlo za zaveso kot še nikoli doslej, saj je Marc Marquez ALL IN pristal na Prime Video v februar-ju2023.


Dokumentarec, ki so ga producirali Fast Brothers v sodelovanju z Red Bull Media House, TBS in Dorna,  ko se Marquez preseli v Madrid, kjer nadaljuje z okrevanjem, nato pa se vrne v MotoGP za leto 2022. Vendar kljub Herkulovemu trudu, ki ga je že vložil osemkratni svetovni prvaka, ga težave s poškodovano roko še naprej mučijo – pred njim je še ena izbira: nova operacija in še en dolg proces okrevanja. In to brez zagotovila, da se bomo vrnili k MM93, ki je podiral rekorde in spremenil DNK športa.

Ampak Marquez? Bil je all in. Oboževalci po vsem svetu bodo zdaj lahko natančno videli, kaj je potrebno za osvojitev osmih svetovnih prvenstev in še vedno željni več, saj Marc Marquez ALL IN ponuja edinstven pogled na enega največjih doslej, ko se zavezuje vrnitvi ne samo k tekmovanju, ampak k zmagam.


Oglejte si spodnji teaser in se pripravite na spremljanje prvaka, ki je že okronan in se želi vrniti na svoj prestol. Lahko to stori? Prvi odgovor na to vprašanje bo razkrit 26. marca 2023 na dirkališču Autodromo Internacional do Algarve, ko bo številka 93 nastopila na otvoritvi sezone in ko bo želel opomniti, svet in sebe, zakaj je šel v  ALL IN  .


https://www.motogp.com/en/videos/2022/11/24/first-look-marc-marquez-all-in/445586



nedelja, 16. oktober 2022

Izjava Quartararo-ja po dirki v Avstraliji !

 IZJAVA QUARTARARO-ja PO DIRKI V 

AVSTRALIJI !

Fabio Quartararo: »V zavoju 4 sem se zelo mučil in sem naredil napako že na začetku dirke. Potem sem poskušal potisniti, bil sem precej daleč in lahko sem prehitel tri dirkače, potem pa sem v zavoju 2 potisnil preveč in naredil sem napako. Poglejmo, kako se lahko spopademo z naslednjimi. Mislim, da je Malezija dobra steza, všeč mi je, zato poglejmo, kako nam bo uspelo."


Je danes dan, ko se je prvenstvo res spremenilo?

"Ja, zanj se je spremenilo od Sachsenringa, tako da se lahko spremeni tudi za nas v zadnjih dveh. Čutim, da lahko imamo odlični zadnji dve dirki. Moramo biti osredotočeni, dobro delati in videti, toda lahko je slabše za oba."


Kaj je šlo narobe na 4. ovinku? Je to poteza, za katero ste mislili, da bi jo morali narediti?

"Ne, to sploh ni bil premik, in mislim, da je bil veter v hrbet, tako da me je precej hitro potisnil, in naredil sem napako. Ampak na koncu mislim, da bo pomembno, da to dobro analiziramo – Mislim, da že vemo, kaj se je zgodilo – in potem pojdimo v Malezijo s polno motivacijo."


Bomo videli spremembo strategije?

"Sprememba strategije je težka, a mislim, da se moramo na koncu potruditi po najboljših močeh in predvsem uživati. Ker na zadnjih dirkah nisem mogel zares uživati ​​in čutim, da moramo uživati ​​v zadnjih dveh dirkah. To bo zame najpomembnejše, ker vem, da ko uživam, se počutim, kot da lahko grem hitro!"

Prvih 5 v motogp-ju 

1 BAGNAIA Francesco ITA 233 - točk 

2 QUARTARARO Fabio FRA 219 -14 točk 

 3 ESPARGARO Aleix SPA 206 -  27 točk 

 4 BASTIANINI Enea ITA 191-  42 točk  

 5 MILLER Jack AUS 179 - 54 točk






četrtek, 13. oktober 2022

INTERVJU Z MM93 PRED DIRKO V AVSTRALIJI

 INTERVJU z MM93 PRED DIRKO V AVSTRALIJI ! 

MARC MARQUEZ


Kako zelo ste pogrešali tukajšnje dirkanje, se vam zdi, da ste lahko v boju za stopničke?

"Ja, seveda je lepo, da sem se vrnil v Avstralijo, ker je to ena mojih najljubših stez, vendar je to dirkalna steza, ki zahteva , da si v dobri formi. Če se boriš proti motorju, proti linijam in ne voziš dobrih linij , potem se zelo trudiš in vsak krog postaja vse težje. Kaže, da bo tudi vreme nagajalo, vendar je pomembno, da čutim korak na svoji fizični kondiciji, še posebej po Tajski, trajalo je dolgo okrevam zelo dobro. Zdaj se počutim bolje, zdi se, da mišice dobro napredujejo. Zame bo to glavni cilj vikenda, seveda če bom čutil, da je moje fizično stanje napredovalo bom šel  korak višje pri vožnji."


Je to steza, na kateri lahko nadomestite nekaj šibkih točk Honde?

"Ta Honda 2022 je Honda, zaradi katere sem nekoliko zmeden. Včasih pričakujem, da se bom zelo boril, potem pa nam gre iz nekega razloga bolje. Teoretično se bomo tukaj malo borili, po drugi strani pa je to ena  od mojih najljubših  stez , tako da bomo videli. Začeli bomo s pozitivno miselnostjo, nato pa bomo čez vikend videli, kje smo. To je tudi vikend, ko moram poskusiti nekaj stvari za prihodnost, kar lahko nekoliko vpliva na vikend, zdaj pa je čas, da to storim."


Kako pomemben je bil Doohan in ali ste v rednih stikih?

"Z Mickom sva imela veliko telefonskih klicev. Še posebej pred četrto operacijo sem veliko govoril z njim, ker sem imel veliko dvomov, potem pa mi je dal en nasvet, ker je bil v podobni situaciji z nogo, a rekel je, "mogoče ne moreš več voziti na enak način kot prej, lahko pa voziš drugače in si konkurenčen. " In to je tisto, kar poskušam narediti, korak za korakom  . Res je, da bodo te naslednje dirke pomembne, toda moj najpomembnejši trenutek bo naslednja zima, ko bom moral dobro trenirati, popraviti stvari, ki jih želim, da bom leta 2023 konkurenčen. Potem, kot pravi Mick, ti ​​bo prihodnost odgovorila."



Kakšen vtis je na vas naredil Izan letos in kaj bi mu svetovali?

"Z Izanom sva bila pred dvema dnevoma v isti restavraciji in stopim  do njega in mu rečem 'zakaj si bil tako živčen na Tajskem?' In rekel je, da imam prav, bil je preveč živčen. Seveda mora samo slediti svojemu instinkt, on je zelo talentiran dirkač. To ni zadnja dirka, še veliko dirk je do konca, tako da ima veliko možnosti, da to stori, in preprosto uživaj v tem trenutku. Ker je dirkač , ki bo dober  v Moto3 in dober dirkač v prihodnosti v višjih kategorijah."


sobota, 8. oktober 2022

Hugh Anderson sprejet v hišo slavnih v MotoGP-ju !

 Hugh Anderson postal legenda MotoGP !

Na posebni slovesnosti v njegovi domovini, Novi Zelandiji, je štirikratni svetovni prvak sprejet v hram slavnih.

Hugh Anderson je zdaj uradno legenda MotoGP! Na posebni slovesnosti v svoji domači državi Novi Zelandiji je štirikratni svetovni prvak prejel medaljo, ko je bil sprejet v dvorano slavnih MotoGP. Direktor dirke MotoGP Mike Webb in poročevalec s pitlane Simon Crafar sta vodila postopek za svojega rojaka na dirkališču Hampton Downs Circuit, pridružilo pa se jim je več kot 100 dirkačev NZ, prijateljev in članov motociklističnega kluba Hamilton, da bi čestitali Andersonu.

Anderson je leta 1960 prvič nastopil na GP v razredih 500 in 350 cc, ko je stopil na zmagovalni oder v razredu 350 cc, po nastopu v razredu 250 cc leta 1961 pa je v svoj življenjepis leta 1962 dodal še razreda 125 cc in 50 cc in v obeh postal zmagovalec dirke. .

Leta 1963 je Novozelandec dirkal na svetovnih prvenstvih do 125 in 50 kubičnih centimetrov in istega leta v obeh postal prvak. Leta 1964 je obdržal krono do 50 kubičnih centimetrov in tako zaporedoma dosegel naslove in bil tretji v boju za naslov do 125 kubičnih centimetrov, pri čemer je znova pokazal resno hitrost. Leta 1965 je ponovno osvojil krono do 125 ccm in bil tretji v razredu do 50 cc.


Anderson se je upokojil leta 1966, potem ko je v samo šestih letih osvojil impresivnih 25 zmag za Grand Prix in štiri naslove, zdaj pa je priznan kot legenda MotoGP.

Hugh Anderson: "Neverjetno sem hvaležen Dorni, da me je naredila za legendo MotoGP. Za mojo kariero in svetovno prvenstvo je v čast, da sem priznan v Hiši slavnih, in rad bi se zahvalil Dorni in Carmelu ter vsej svoji družini , prijateljem in podpornikom za to čast in njihovo podporo v vseh teh letih. Prav tako sem zelo hvaležen za to slovesnost, ki je bila organizirana na Novi Zelandiji, to je bil zelo poseben dan."


Prek video povezave je svoje misli izrazil tudi izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta: »V veliko veselje nam je, da lahko pošljemo to sporočilo. Žal ne moremo biti skupaj, a kot veste, je za nas velika čast, da predlagam vas za legendo MotoGP in postanem del hrama slavnih MotoGP. Spominjam se, da ste dirkali v prvenstvu, ker sem tudi dovolj star, da se tega spomnim! V veliko veselje nam je in upam, da se kmalu vidimo , in da vas vidim, da ste z nami, kolikor lahko. Danes slavimo vaše dosežke, ko se poslavljamo tudi od še ene legende, Phila Reada, in vedno bomo cenili tiste dirkače , katerih kariere so tlakovale pot našemu športu, da postane to, kar je danes.


Anderson se je pridružil dolgemu seznamu velikanov, ki so postali legende MotoGP, med katerimi so Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr., Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Carlo Ubbiali, Alex Crivillé, Franco Uncini, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Kork Ballington , Dani Pedrosa, Stefan Dörflinger, Jorge Martinez, Jorge Lorenzo, Max Biaggi, Luigi Taveri in pokojni, veliki Nicky Hayden.










četrtek, 22. september 2022

Prve izjave najbolših dirkačev v Motogp-ju pred dirko na Japonskem

 IZJAVE NAJBOLJŠIH

V MOTOGP-ju PRED

DIRKO NA JAPONSKEM!



FABIO QUARTARARO :


Kako se fizično počutite po nesreči v Aragonu?

"Dobro. Danes sem imel prvi trening, tako da je bilo v redu. Gre samo za odrgnine, tako da je malo boleče, ampak mislim, da na motorju to ne bo velik problem. Zagotovo bo pekoče, še posebej na prvi seji, vendar mislim, da ne bo težava pri vožnji z motorjem."


Vam to, da ste močni na stezah, kot sta Red Bull Ring in Aragon, kljub preteklim težavam tam, daje samozavest za Motegi?

"Na koncu, na vsaki progi, smo konkurenčni. Če pogledate tudi Red Bull Ring, tudi Aragon na koncu, v preteklosti, tam nikoli nisem bil konkurenčen, tokrat pa sem imel precej močan tempo. Na žalost, moja dirka se je kmalu končala, vendar mislim, da glede tempa ni steze, na kateri ne bi bili hitri. Seveda pa so tudi nekatere okoliščine, ko se trudimo prehiteti, tako da mislim, da je ta steza kar dobra , ker sem bil tukaj v preteklosti zelo močan in veselim se vrnitve, saj imam tukaj nekaj res lepih spominov."



Kako razmišljate o prvenstvu zdaj, ko je vaša prednost le 10 točk?

"Na koncu, kaj lahko storiš? Mislim, da trenutno, s 17 točkami okoli vseh treh, da je začetek prvenstva in vsi pritiskajo kot hudič, vendar mislim, da si vsi trije, vključno z Eneo, želijo Prvenstvo. Predvsem pa to, da imamo le 17 točk med nami tremi, pomeni, da se bomo potrudili do maksimuma in na koncu mislim, da je to lepo."


Ste se po obisku tovarne odločili za ime umetnika?

"Ne še, a začenjam delati nekaj stvari ... [Bagnaia: Diablo je že zaseden!!] Vem! Poskusiti moram najti novo ime, a dejansko sem imel 12 ur na letalu, tako da sem se je že igral z računalnikom in bilo mi je všeč. Bilo je res zabavno obiskati, še posebej Yamahino tovarno, ker nisem pričakoval, da bo tako velika, in bilo je res zabavno."


FRANCESCO BAGNAIA:


Ste pripravljeni na Motegi?

"Vesel sem, da sem tukaj. To je ena mojih najljubših in najboljših stez. Pomeni začetek preleta in je ena mojih najljubših postavitev. Zagotovo so pogoji in situacija popolnoma drugačni kot leta 2019, ko sem bil novinec in Imel sem težave s svojim motorjem. Zato mislim, da je to leto lahko dobro, zelo mi je všeč postavitev, tako da zelo ustreza našemu motorju. Zelo rad zaviram, tako da smo lahko konkurenčni na zavorah.«


Kako močan je Ducati?

 Naš motocikel je najbolj popoln. Ta steza je zagotovo odlična, vendar smo v Avstriji videli, da smo običajno najhitrejši, a Fabio lahko ostane z nami. Pomembno je, da naredimo pravilno odločitev glede občutka na motorju in upoštevati moramo pogoje, ker se zdi, da lahko dežuje."


O vremenu in izzivu:

"V tem trenutku ne razmišljam preveč o prvenstvu, ker je pet dirk še vedno veliko in vse se lahko še spremeni. Rad bi opravljal svoje delo kot vedno in poskušal biti konkurenčen. Res je, da sem v mokrem nisem najhitrejši in vedno se mučim. V Indoneziji sem končal na 15. mestu. Pomembno bo imeti več sej na mokrih, če bo dirka na mokrih, da bi lažje razumeli razmere."


Kaj pa ekipni ukazi?

"Iskreno povedano, mislim, da ne potrebujem pomoči, da bi bil v ospredju. Raje zmagam na stezi in ne zato, ker me je nekdo spustil mimo. V vsakem primeru nisem del te odločitve, to je nekaj,  povedal sem svojo željo, to je,  da delam, kar hočem. Če se bodo odločili drugače, ne gre za mene. Dirkal bom, poskušal bom biti v ospredju in poskušal bom zmagati. Tako kot sem storil v Aragonu in v Misanu."



ALEIX ESPARGARO:


Je bil Aragon idealen čas za vrnitev na stopničke ter povrnitev samozavesti in zagona?

"Ja, dobro je bilo vrniti se na zmagovalni oder. Še posebej, to je bil dodaten dvig samozavesti. V Misanu in Avstriji sem se boril in bil sem zelo zadovoljen s svojim nastopom, da sem končal na šestem mestu na težkih dirkališčih v MotoGP danes ni tako enostavno, tako da je bilo v redu. Ampak končati na stopničkah, še posebej po zelo težkem vikendu z dvema nesrečama v petek… Zame ni bil lahek vikend, vendar sem uspel in postavil motor na stopničke  v nedeljo je bilo odlično."


Bo zaviranje v ravni črti ta konec tedna zaskrbljujoče, saj je to slabost Aprilie?

"Mislim, da smo se med testom v Misanu nekoliko izboljšali na tem področju in je v resnici povezano z oprijemom steze. Odvisno je tudi od tega, katero zadnjo pnevmatiko imamo. Tako, da me res ne skrbi. Dolgo je ker smo dirkali tukaj v Motegiju, vendar je to proga, ki mi je všeč in lahko se zgodi karkoli. Videti je, da vremenske razmere ne bodo najboljše, zato bo res šlo za to, kako se čim bolje prilagoditi tem razmeram . Program bo drugačen, ker zjutraj ne bomo imeli prostega treninga 1, tako da bo drugačen, težaven vikend."


Ali vam vaše dodatne izkušnje MotoGP tukaj dajejo prednost?

"Mislim, da ne bo štelo toliko. Mislim, včeraj sem gledal dirko '19 in Fabio je odpeljal super dobro dirko, vedno le eno sekundo od Marca v njegovem začetniškem letu, kar je težko narediti, in Enkrat je dirkal tudi Pecco. Vendar smo oba dirkala v manjših razredih, tako da poznamo progo, motocikel se je zelo spremenil od '19, imamo veliko novosti na motorjih, imamo novo karkaso na Michelinovih gumah, zato mislim, da bo to precej novo za vse."


Ali čutite pritisk, ko se prvič borite za naslov prvaka?

"Moram reči, da sem recimo sredi sezone, ko sem začel na vsaki dirki končevati na zmagovalnem odru, začel čutiti pritisk, ker sem ugotovil, da imam nekaj možnosti, da se borim za ta naslov do konca. Toda zdaj sem malo bolj sproščen, zelo uživam v tem letu – z družino, ko ne dirkam, tudi ko dirkam – vsake minute tega leta ne bom nikoli pozabil v življenju, zato se počutim sproščeno. Vem, da bom imel svoje priložnosti, zato poskušam narediti isto, kot sem naredil v Katarju: ne delaj napak, uživaj  čim bolj in bodi sproščen ."



ENEA BASTIANINI:


Zdi se, da Motegi ustreza Ducatiju ...

"Zelo sem vesel prejšnjega vikenda v Aragonu. To je bil eden najboljših vikendov v mojem življenju, od petka sem bil zelo hiter in to je bilo zelo pomembno za nas. Zdaj je Motegi, čudovita steza z veliko močnega zaviranja, Všeč mi je, vendar bo težko, saj nikoli nisem preizkusil MotoGP na tej stezi. FP1 moram uporabiti, da se učim od tukajšnjih dirkačev z izkušnjami, kot sta Marc in Taka. Kot vedno mi bo pomembno, da bom konkurenčen v QP, ker je zdaj ključ do MotoGP."


Ste "Motegi novinec" v razredu Premier. Ali bo ta konec tedna bolj izenačen?

"Ja, mislim, da ne vem, ali je prednost, da tukaj nisem preizkusil motocikla MotoGP. Od leta 2019 do danes so motocikli MotoGP zelo različni, bolj aerodinamični, zadnja naprava in to lahko spremeni karte na tabeli. Ne spomnim se veliko, od leta 2019 v Moto2, to je bilo tudi moje prvo leto ….to v moji karieri. Pripravljen sem začeti."


Zdaj zaostajate za 48 točk od Fabia, ali še vedno upate na naslov prvaka?

"Mislim, da so moje možnosti res zelo majhne. Trenutno jih še nisem izgubil. Bomo videli, kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Pomembno je odpeljati odlične dirke, kot sta Aragon in Misano, in mislim, da sem po poletnem premoru naredil dober korak. To je za nas najpomembnejše. Vsak teden se trudim dati vse od sebe, da bi na koncu prvenstva prišel v dobrem položaju."


Kaj pa ekipni ukazi?

"Tudi v Misanu trenutno nisem dobil ekipnih naročil Ducatija in to je dobro, ker imam tudi majhne možnosti v prvenstvu. To moram izkoristiti, da bom na dirki vedno 100-odstoten. V zadnjem  delu prvenstva, bomo videli, ali  bom imel nekaj ekipnih ukazov ali ne. Zdaj nisem pod stresom!"


MARC MARQUEZ:


Pričakujete, da bo Motegi fizično zahtevnejši izziv kot Aragon?

"Ja, seveda, Aragon je bil že zelo zahteven, še posebej zato, ker je test v Misanu ena stvar, intenzivnost, zlasti med dirkaškim vikendom, pa je drugačna. Tukaj v Motegiju bo prvič velika obremenitev desne roke , ker je veliko točk zaviranja – dolgih točk zaviranja, močnih točk zaviranja – in desnih ovinkov, zato bom moral dobro obvladovati situacijo in svojo fizično kondicijo.V Aragonu sem rekel, da morda nedelja ne bo težav; mogoče tukaj, da; vendar bom razumel takoj, ko bom šel ven v FP1."


Ali je frustrirajoče, da bosta nesreča v Aragonu in morebitni dež pri Motegiju otežila testiranje sebe in motocikla?

"Ja, seveda, cilj VN Aragonije je bil poskusiti narediti nekaj kilometrov in poskusiti končati dirko, a na žalost sem prevozil samo en krog po neverjetnem štartu. Bil sem razočaran, še posebej zato, ker sem se počutil pripravljenega. Na dirki tempo, nisem bil slab, to je bila moja najmočnejša točka, in gume sem obvladal na tistem dirkališču – zelo dobro se počutim, ko gume popustijo – a vseeno je bilo tako. sreča, ker smo imeli v obeh situacijah srečo, da se ni nič zgodilo. Zdaj je čas, da se osredotočimo tukaj v Motegiju. Drugače bo, vlažni bodo pogoji. Res je, da imamo več dirk, da preizkusimo stvari v Hondi, vendar je pomemben vikend, ker je to eno od naših testnih dirkališč in testna ekipa tukaj veliko dela, vendar bomo nadaljevali našo pot in samo poskušali delati za leto 2023."


Kako ste ocenili svoj nastop v Aragonu in ali bi lahko motor vozili bolj naravno?

"Res je, da sem imel v Aragonu veliko težav na jutranjih treningih, potem pa sem se na popoldanskih treningih počutil veliko bolje. Veliko težav sem imel v naravnem položaju na motorju, potem pa je bilo popoldne veliko bolje. Zdaj, v posameznih krogih, lahko vozim, kot hočem, vendar je težava v tem, da še vedno potrebujem več mišic, da ohranim ta stil vožnje več krogov, in želimo doseči to raven na teh naslednjih dirkah."

Ste se srečali neposredno z višjim vodstvom pri HRC ali se boste z njimi srečali ta konec tedna?

"Ja, pomembno je, da se vrneš na Japonsko, ker včasih imaš nekaj e-poštnih sporočil, nekaj telefonskih klicev, toda iz oči v oči je popolnoma drugače, in pomembno je bilo obiskati vse HRC in preveriti, kaj počnejo, ter jih še posebej motivirati . Hkrati pa vidite predsednika in vse pomembne ljudi, ki so tam. Oni že vedo, kje so, vedo, kam želijo priti, jaz pa sem tukaj, da jim pomagam, da se vrnejo na vrh."





TAKAAKI NAKAGAMI:










Kako je tvoja roka?

"Če sem iskren, moja roka seveda ni najboljše. V ponedeljek sem imel operacijo v Barceloni. Samo nekaj dni, da  100-odstotno okrevam. Po dirki sem ugotovil, da je moja roka precej slaba, zato vem da bo  ta konec tedna  res zelo težka domača dirka. Pravzaprav sem vsaj dobil zeleno luč za FP1, vendar moram znova preveriti in po tem se bomo odločili, ali bomo nadaljevali ali prekinili."


Kaj pa drama Lap 1 Aragon?

"No, težko je, poskušal sem prehiteti Marca v 7. zavoju in sem nekoliko izgubil črto, on pa je poskušal znova prehiteti na izvozu. Bil je očitno pred menoj. Videti je, da je motor, ko je aktiviral napravo, šel v levo, v tako kratkem času, sem se poskušal s komolcem izogniti stiku, vendar je bilo nemogoče. Tisti trenutek sem ugotovil, da ni kriv Marc, to je bila nesrečna dirkaška nesreča. 0% Nikoli se nisem jezil nanj , ni bilo sreče, poškodoval sem se, ampak to je življenje. Lahko bi bilo še hujše, dvakrat sem ga udaril, v  prvem  sem bil že brez nadzora. Ne predstavljam si, da bi prvi šel v desno, poskušal sem ostani na motociklu, a je bil na polnem plinu, pri drugem sem že trčil in bil na tleh. Hvala bogu, da so se mi vsi dirkači zadaj izognili. Imel sem srečo. Poskušal bom okrevati in poglejmo, kako bo FP1."


Misli o vremenu?

"Ja, običajno vsi upajo na sonce za dirkače in navijače. Kaže, da je vremenska napoved nestabilna. Pred nekaj dnevi je prišel velik tajfun in vikend kaže precej slabo. Fizično bi lahko dež pomagal zaradi manjše sile pri zaviranju, ampak bo bolje. Žal mi je za navijače, po 3 letih so vsi dirkači in navijači čakali na ta vikend. Poleg poškodbe upam, da bo ta vikend lepo vreme."







Ervin Kordič Rojc

"Gajserjev povratek na obzorju" - "Timov signal upanja: kmalu spet na motorju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  8.7.2025  Nazaj v sedlo, Tim! "Tim Gajser: Po dveh mesecih bolečin znova nasmeh" Kako lepo je videti o...