Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

nedelja, 22. september 2024

Svetovno ime Mads Østberg bo naslednji teden nastopil na RALLY-ju v NOVI GORICI

 Mads Østberg bo na rally-ju v NOVI GORICI dirkal s Citroënom C3 Rally2


Norveški rally voznik Mads Østberg, znan po svojih vrhunskih nastopih v svetovnem reli prvenstvu (WRC), bo ponovno sedel za volan Citroëna C3 Rally2. Østberg je v zadnjih letih pokazal izjemno veščino in zanesljivost v svetu relija, zato ni presenečenje, da se vrača s tem avtomobilom, s katerim je že prej dosegal dobre rezultate.

Østberg je tesno povezan s Citroënom, saj je že dolga leta eden njihovih ključnih voznikov. Z njimi je osvojil več pomembnih dirk, vključno s svetovnim prvenstvom v razredu WRC2 leta 2020, ko je prav tako vozil Citroën C3 Rally2. Njegove izkušnje z vozilom in ekipo mu omogočajo, da iz svojega avtomobila iztisne maksimum, kar mu pogosto daje prednost pred konkurenco.


Citroën C3 Rally2 – Avto za zmage

Citroën C3 Rally2 je evolucija priljubljenega modela C3 R5, ki je bil med tekmovalci zelo cenjen zaradi svoje zanesljivosti in zmogljivosti na različnih podlagah. Novi Rally2 model prinaša izboljšave na področju aerodinamike, vzmetenja in motorja, kar zagotavlja še boljše vozne lastnosti in boljšo kontrolo v zahtevnih pogojih. Østberg, ki dobro pozna prejšnje različice tega avtomobila, bo imel prednost, saj se bo hitro prilagodil nadgradnjam in tehničnim izboljšavam, ki jih prinaša novi C3 R2.


Østberg je znan po svoji doslednosti in sposobnosti prilagajanja različnim pogojem. Njegova vztrajnost in trdo delo ga uvrščata med najbolj izkušene in cenjene voznike v svetu relija, kar pomeni, da bo njegova vrnitev s Citroënom C3 Rally2 zagotovo pritegnila pozornost ljubiteljev relija po vsem svetu.


Rally NOVA GORICA :

 Na dirki bo nastopilo 56 slovenskih posadk; v diviziji 1 bo nastopilo 23 vozil, v diviziji 2 je prijavljenih 13 vozil, v diviziji 1 pa pet vozil.Za  Norvežana bo to  prvi nastop v Sloveniji, a kot so poudarili organizatorji novogoriške prireditve, ki se začenja v četrtek, bo Østberg predstavljal veliko konkurenco vsem tekmovalcem.  Prvič po nesreči bo namreč dirkal prav na Novogoriškem reliju, na sovoznikovem sedežu pa ne bo Šveda  Patrika Bartha. Namesto njega bo  Romun Sergiu Itu.Kot največja favorita bosta vozila pod št.1

 lanskoletni zmagovalec Martin Laszlo bo imel št.številoko2, Madžara pa bo tokrat spremljal sovoznik Viktor Ban.

 Slovenski večkratni prvak ROK TURK z sovoznico BLANKO KACIN, BO NOSIL ŠTARTNO ŠT.3

Østbergova vrnitev v Citroën C3 Rally2 prinaša velika pričakovanja za prihajajočo reli sezono. S svojo izkušeno ekipo in preizkušenim avtomobilom ima vse pogoje za uspeh. Čeprav konkurenca nikoli ne počiva, je jasno, da bo Mads Østberg glavni favorit na novogoriškem reliju.


Ljubitelji relija v Sloveniji  se lahko veselijo da bodo lahko videli takega mojstra svetovnega kova  dirkati po naših cestah , kjer bo norveški as ponovno dokazoval svoje mojstrstvo v vožnji.


text&foto: ERVIN K.R.& vikipedija









torek, 17. september 2024

MOTOGP - V sredo 18.9.2024 bo v središču mesta Rimini dogodek za navijače pred dirko v Misanu - World Circuit Marco Simoncelli · 20-21-22 September

 V sredo se začenja praznovanje dirke Gran Premio Pramac dell'Emilia-Romagna. Da bi MotoGP še bolj približali našim strastnim navijačem v Italiji, bo v sredo zvečer v središču mesta Rimini dogodek za navijače, na katerem bodo nastopili Jorge Martin (Prima Pramac Racing), Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) in Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team), vključno z vprašanji in odgovori za prisotne navijače.


V četrtek popoldne bo podkast MotoGP Last On The Brakes gostil Franca Morbidellija iz ekipe Prima Pramac Racing. 


Sledijo novinarske konference, na prvi bodo gostovali Jorge Martin (Prima Pramac Racing), Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) in Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team).


Nato se bosta Bradu Binderju (Red Bull KTM Factory Racing) pridružila Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) in Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™).



foto: motogp 

ponedeljek, 16. september 2024

MXGP : Na zadnji dirki v Španiji bo padla odločitev kdo bo svetovni prvak v mxgp 2024 ????

 Proga v Španiji, ki bo gostila finale, velja za tehnično zahtevno, z raznoliko konfiguracijo terena, kar bo od dirkačev zahtevalo popolno zbranost in natančnost. Suhi in prašni pogoji bi lahko dodali dodatno težavnost, kar bi lahko pomenilo, da bo že majhna napaka odločala o usodi dirke in morebitnega naslova.


Navijači bodo seveda v veliki meri stali za Jorgejem Pradom, domačim junakom, ki bo imel prednost domačega terena in podpore občinstva. Prado je bil v preteklih dirkah izjemno hiter, kar mu daje veliko samozavesti pred zaključkom sezone. Vendar bo morala njegova vožnja biti brezhibna, če želi prehiteti tako izkušenega tekmovalca, kot je Gajser in verjamemo da se ne bo predal do zadnjega SODNIŠKEGA ŽVIŽGA  , kot bi rekli v nogometnem žargonu.


Prav tako ne smemo pozabiti na Romaina Febvra, ki je letos prikazal nekaj vrhunskih nastopov in je še vedno v igri za visoko uvrstitev. Njegova doslednost in borbenost na progi sta ga ohranili med najboljšimi v skupnem seštevku, kar mu daje možnosti za napad na najvišja mesta tudi na zadnji dirki.

V ozadju bo potekal tudi boj za mesta med ostalimi tekmovalci, ki želijo sezono zaključiti z dobrim rezultatom in morda presenetiti na španski progi.

Čeprav je Kitajska dirka za Gajserja razočaranje, je že večkrat v svoji karieri dokazal, da se zna pobrati iz težkih situacij. Navijači upajo, da bo slovenski as na zadnji  dirki  ponovno pokazal svojo zmagovalno mentaliteto in se pognal z vsemi močmi v boj za naslov SP.

Gajser je po dirki na družbenih omrežjih izrazil obžalovanje zaradi napak, a hkrati dal jasno vedeti, da se ne predaja. Njegova volja in borbenost bosta ključni v boju za točke v zadnji  dirki , kjer ga čaka težka naloga, a tudi priložnost za osvojitev naslova svetovnega prvaka v mxgp.

 Trenutno zaostaja za Jorgejem Pradom za sedem točk.

Za osvojitev naslova svetovnega prvaka mora Gajser na zadnji dirki zmagati v vseh treh vožnjah, pri čemer Prado ne sme končati vsakič na drugem mestu, saj bi v tem primeru, zaradi večjega števila zmag, Prado obdržal vodstvo in osvojil naslov. Gajser ostaja odločen, da se bo boril do zadnjega atoma moči, v slovenskih navijačih bo sigurno imel veliko podporo, lahko mu samo zaželimo naj se zgodi kar se mora in  morda bomo skupaj proslavili njegov 5 naslov prvaka v MXGP.







Napetost je torej na vrhuncu, saj se vsi sprašujemo, kdo bo uspel zmagati na zadnji dirki in si zagotoviti zmago v prvenstvu MXGP 2024. Ali bo Tim Gajser ponovil svoj uspeh in osvojil še 5 naslov, ali bo Jorge Prado z domačimi navijači uspel odpeljati odlično dirko in osvojiti še en naslov????


foto&text: Ervin K.R.


nedelja, 15. september 2024

JAN PANCAR DR.YOUNG ROOKIE MXGP - na Kitajskem do vrhunske uvrstitve !

 Jan Pancar je v sezoni 2024 pokazal izjemen napredek in vedno bolj suvereno nastopa v razredu MXGP, kjer se meri z najboljšimi svetovnimi vozniki. Njegove zmogljivosti na Kitajskem so bile dober pokazatelj njegove pripravljenosti in prilagodljivosti na različne pogoje. Kljub močni konkurenci je večkrat dokazal, da se lahko kosa z najboljšimi, in njegova borbenost na progi vedno znova navdušuje oboževalce motokrosa.

Čeprav se Pancar ni uspel prebiti na najvišja mesta v skupni razvrstitvi na Kitajskem, je bilo njegovo vztrajanje skozi celotno dirko dokaz njegove zrelosti in napredka v letošnji sezoni. Z vsakim novim dirkaškim vikendom pridobiva dragocene izkušnje in ostaja osredotočen na doseganje še višjih rezultatov v prihodnosti.


Obeta se nam še mnogo zanimivih dirk, kjer bo Pancar imel priložnost nadaljevati z odličnimi predstavami in se boriti za mesta v vrhu. Sezona 2024 MXGP je za slovenskega dirkača že doslej prinesla veliko pozitivnih trenutkov. 



Jan Pancar je z zavzetostjo in borbenim pristopom dokazal, da je prihodnost slovenskega motokrosa svetla, in ne glede na rezultat na posameznih dirkah, je zagotovo športnik, ki bo v prihodnjih letih še bolj navduševal tako domače kot tuje navijače.

Njegove konstantno dobre vožnje v tej sezoni mu lahko v prihodnosti prinesejo priložnost pri večji ekipi​.

Osmo in peto mesto na današnji dirki, je  zadostovalo za vrhunsko skupno 5 .mesto. Letos je Jan dokazal da se lahko kot privat voznik, ki razpolaga z bistveno manjšim proračunom ,od tovarniških voznikov, kosa z najboljšimi na svetu, tako da lahko rečemo JAN-u :

KAPO DOL IN VELIK POKLON    DR.  YOUNG ROOKIE MXGP !


TEXT&FOTO : Ervin K.R. 

sreda, 11. september 2024

Ali lahko GAJSER postane svetovni prvak že na dirki na Kitajskem?

 Tim Gajser: Ali lahko postane svetovni prvak že na dirki na Kitajskem?


Tim Gajser, eden najboljših motokrosistov na svetu in večkratni svetovni prvak, se ponovno nahaja v odličnem položaju za osvojitev še enega naslova. Po sezoni, polni vzponov in padcev, se bliža dirka na Kitajskem, kjer ima Gajser priložnost, da si že pred koncem sezone zagotovi naslov svetovnega prvaka v razredu MXGP.


Trenutna sezona: Gajserjevi uspehi in izzivi

Gajser, ki zastopa ekipo Honda, je skozi celotno sezono MXGP prikazal izjemne sposobnosti. Z več zmagami in konstantnimi uvrstitvami na najvišja mesta je dokazal, da je eden najdominantnejših voznikov v razredu. Njegova vožnja je tehnično brezhibna, kar mu je omogočilo, da ohranja visoko raven uspešnosti kljub konkurenci.


Matematične možnosti za naslov na Kitajskem

Dirka na Kitajskem bo odločilnega pomena. Če Gajser zbere dovolj točk in njegovi glavni tekmeci ne dosežejo visokih uvrstitev, bi si lahko že tam zagotovil naslov svetovnega prvaka. Matematične možnosti za to so realne, saj ima Gajser prednost v skupnem seštevku, ki bi mu lahko omogočila zgodnjo osvojitev naslova, še preden se sezona zaključi.


Če mu uspe zmaga na Kitajskem, bi bila to njegova peta svetovna krona v razredu MXGP (1naslov SP V MX2 -skupaj 6naslovov.) . S tem bi se še dodatno zapisal v zgodovino motokrosa in postal eden izmed redkih, ki so osvojili več svetovnih naslovov.


Kaj bi naslov pomenil za Gajserjevo kariero?

Za Gajserja bi osvojitev naslova že na Kitajskem pomenila ogromno. Po poškodbah, s katerimi se je soočal v preteklosti, bi bil ta naslov dokaz njegove vztrajnosti in predanosti športu. Prav tako bi mu dal še dodatno samozavest za nadaljevanje kariere, saj bi dokazal, da je še vedno na vrhu in eden najboljših motokrosistov vseh časovna svetu. 



Naslov na Kitajskem bi pomenil tudi veliko za njegovo ekipo Honda, ki je skozi vsa leta stala za njim in mu omogočila, da se razvija kot voznik. Poleg tega bi Gajser s tem še povečal svojo prepoznavnost na svetovni ravni, kar bi prineslo dodatno pozornost slovenskemu športu.


Pogled v prihodnost

Čeprav so še dve  dirki do konca sezone, bi morebitna osvojitev naslova na Kitajskem Timu Gajserju omogočila, da zadnjo dirk vozi brez pritiska. To bi mu dalo priložnost, da uživa v vsakem trenutku na progi in se pripravi na prihodnje izzive.


Ne glede na izid dirke na Kitajskem, je Gajser že dokazal, da sodi med legende tega športa. Z neomajno željo po uspehu in izjemnimi voznimi sposobnostmi je jasno, da bomo o Timu Gajserju še veliko slišali, ne glede na to, ali bo svetovni prvak postal že na Kitajskem ali kasneje v sezoni.


Kitajska dirka bo torej ključnega pomena in vsi navijači, predvsem slovenski, bodo napeto spremljali, ali bo Gajser uspel doseči nov mejnik v svoji karieri.

foto&text : Ervin Kordič Rojc 


nedelja, 8. september 2024

MXGP - GAJSER V TURČIJI Z ODLIČNIM 2 .MESTOM OSTAJA VODILNI V SP.

 Na dirki MXGP v Turčiji, ki je danes potekala v Afyonkarahisarju, je Jorge Prado iz Španije (GASGAS) dosegel pomembno zmago, kar ga še bolj približuje  v lovu za naslov , zdaj zaostaja za  vodilnim Timom 14 točk . Prado je slavil v drugi vožnji s časom 34:53.539 in tesno prehitel Tima Gajserja 


(Honda), ki je zaostal le 2,5 sekunde. Jeffrey Herlings (KTM) iz Nizozemske je končal tretji, medtem ko je Romain Febvre iz Francije (Kawasaki) osvojil četrto mesto.


Prva vožnja je prav tako postregla z napetim dogajanjem, kjer je zmagal Švicar Jeremy Seewer (Kawasaki), Prado pa je bil tretji, zaostal je 6,6 sekunde. V skupnem seštevku dneva je bil Prado najuspešnejši, saj je zmagal v drugi vožnji in zasedel tretje mesto v prvi, kar mu je prineslo največ točk. Tim Gajser je s konstantno vožnjo (4. in 2. mesto) prav tako zbral dragocene točke in ostaja v vodstvu za naslov SP. 


Zdaj sta pred nami le še dve dirki do konca sezone, boj za naslov pa postaja vse bolj napet.


Naslednja dirka za SP bo VN Kitajske v ponedeljek, 16. septembra. Dan prej bodo kvalifikacije. Po kitajski preizkušnji v bližini Šanghaja bo do konca sezone le še VN Kastilje v Cozarju (29. september).

TEXT & FOTO : Ervin K.R.

nedelja, 25. avgust 2024

MXGP - Na dirki za veliko nagrado Švice , Gajser dokazal kdo je na trdih podlagah Big Boss !

 Na dirki MXGP Švice 2024,

 ki je potekala v Frauenfeldu, je Tim Gajser dosegel pomembno zmago, kar je okrepilo njegov položaj v skupnem seštevku svetovnega prvenstva. Jeffrey Herlings je zasedel drugo mesto, Jorge Prado pa tretje. Švicarski domačin Jeremy Seewer je kljub odlični vožnji na domačem terenu končal tik pod stopničkami na četrtem mestu. Dirka je bila ključnega pomena v boju za naslov svetovnega prvaka, saj so se najboljši tekmovalci borili za vsak pomemben točkovni izkupiček. Do konca sezone so ostale še 3 dirke, in kot vse kaže se bodo ravno ti trije dirkači udarli  za naslov svetovnega prvaka. 

Na današnji dirki MXGP , je Tim Gajser dominiral in zmagal v obeh vožnjah. To je bil izjemen dan za Gajserja, ki je v obeh dirkah prehitel Jeffreyja Herlingsa in Jorgeja Prada, ki sta zasedla drugo in tretje mesto. Gajserjeva zmaga utrjuje njegov položaj v svetovnem prvenstvu.


Na splošno je dirka v Švici prinesla veliko razburjenja, z mnogimi preobrati in tesnimi boji za položaje. Gajserjev uspeh v Švici mu daje dodatno samozavest pred prihajajočimi dirkami, kjer bo poskušal obdržati vodstvo v prvenstvu. Zdaj vodi pred Pradom za 18 točk.

 GAJSER:

Super dirka.  Starta nista bila najboljša, a v nadaljevanju je bilo veliko linij, po katerih se je dalo prehitevati danes mi je  uspelo  najti prave.

Zavedam se, da na zadnjih dirkah na mivki nisem bil najboljši in sem izgubil nekaj točk, a danes sem odpeljal odlično in nekoliko popravil točkovno razliko. 



Pancar je po prvi  dobri vožnji, v drugi z težavami končal na skupnem 15.mestu. V skupnem seštevku za SP  je na 14. mestu z 219 točkami.

Čez 14 dni bo naslednja dirka  v turškem Afyonkarahisarju. 




 

text & foto : Ervin K.R. 



nedelja, 18. avgust 2024

HERLINGS ZMAGAL - GAJSER ZADRŽAL VODSTVO V SP

 Danes se je v nizozemskem Arnhemu odvila dirka svetovnega prvenstva v motokrosu (MXGP), ki je prinesla napeto tekmovanje na zahtevni peščeni progi. Tim Gajser, vodilni v skupnem seštevku, je pred dirko imel 15 točk prednosti pred svojim najbližjim tekmecem, Jorgejem Pradom. Na kvalifikacijah je Gajser zasedel peto mesto, kar je Pradu omogočilo, da je še dodatno zmanjšal zaostanek.

Ta vikend je bil za nizozemske navijače pravi motociklistični spektakel, saj so njihovi domači favoriti dosegli odlične rezultate in s tem poskrbeli za nepozabno dirko.

Herlings je danes pokazal, da ostaja na peščeni podlagi veliki gospodar, v obeh vožnjah je 

začel nekoliko zadržano, v zadnji tretjini obeh dirk pa je prtisnil na plin in vse konkurente 

pred seboj prehitel in suvereno zmagal obe dirki. 

Z dirko na Nizozemskem se je sezona MXGP še bolj zaostrila, saj so se razlike med najboljšimi vozniki v skupnem seštevku zmanjšale. TIM  se zdaj osredotoča na naslednje dirke, kjer bo skušal nadaljevati s svojim odličnim nizom in ohraniti vodstvo do konca sezone, Prado je  z današnjim 2 . mestom nekoliko zmanjšal zaostanek za Timom, na 9točk.

Herlings kot tretji v skupnem seštevku pa zaostaja za vodilnim Gajserjem 35točk.

Tim je kljub težavam vseeno končal na stopničkah kot tretji, znova je pokazal kako  zelo

si želi letošnji naslov, ravno ta želja in borbenost,ki jo imajo le največji prvaki, ga je danes 

rešila da je končal na stopničkah,in obdržal še vedno vodilno pozicijo v skupnem seštevku SP.

Naslednja dirka bo 25.8.2024 za veliko nagrade ŠVICE. 


TEXT & FOTO : Ervin K.R. - fotokorda

nedelja, 28. julij 2024

LETEČI HOLANDEC POLETEL DO ZMAGE NA DIRKI MXGP V BELGIJI

 LETEČI HOLANDEC POLETEL DO ZMAGE 

NA  DIRKI V MXGP  ZA VELIKO NAGRADO BELGIJE!


Dirkač Red Bull KTM Factory Jeffrey Herlings, je dobesedno povozil vso konkurenco,

v današnjih obeh vožnjah v kraljevem razredu mxgp. V dirkaškem zaodrju , pravijo

da je dirka v belgijskem Lomll-u, ena izmed najtežjih dirk v letošnjem koledarju. 

Tim Gajser se je v obeh vožnjah kar precej mučil z progo, nekako mu ni steklo kot 

bi si sam želel, ampak z borbernostjo mu je uspelo, doseči skupno 4.mesto, kar je 

seveda odličen rezultat, še vedno vodi v skupnem seštevku, le da je izgubil nekaj točk 

proti Pradu in Herlingsu. Kar je danes prikazal v obeh vožnjah Herlings, je bilo kar malo 

strašljivo kako je letel po progi, v enem trenutku mu je za krog zaostali dirkač prekrižal linijo 

in se je posledično Herlings znašel na tleh, se pobral in  nadaljeval   precej jezen 

v še hujšem ritmu, na krog je vozil kar po 4 sekunde hitreje od ostalih, to kar  je prikazal 

na danšnji dirki se ujema  z njegovi vzdevkom ( THE BULLET). 

Naslednja dirka bo na švedskem, kjer je čisto druga podlaga, tako da bomo z gotovostjo

videli GAJSERJA v čisto drugi luči, če ne bo kakšnih nesrečnih situacij, ga lahko sigurno

čakamo v borbi za sam vrh. 

Današnji izd dirke :

1. Jeffrey Herlings (KTM) 50 točk

2. Jorge Prado (KTM) 44

3. Romain Febvre (Kawasaki) 38

4. Tim Gajser (Honda) 34

5. Glenn Coldenhoff (Fantic) 30

6. Calvin Vlaanderen (Yamaha) 29

20. Jan Pancar (TEM JP253 KTM) 2


Skupni seštevek v mxgp 

1. Tim Gajser (Honda) 705 točk

2. Jorge Prado (GasGas) 681

3. Jeffrey Herlings (KTM) 667

4. Calvin Vlaanderen (Yamaha) 507

5. Jeremy Seewer (Yamaha) 479

6. Glenn Coldenhoff (Fantic) 419

...

15. Jan Pancar (TEM JP253 KTM) 176


foto & text : ervin kordič rojc

sobota, 29. junij 2024

Prima Pramac Racing od 2025 Yamahina druga tovarniška ekipa

Yamaha in Prima Pramac Racing sta napovedala novo večletno partnerstvo. Prima Pramac Racing bo od leta 2025 dalje postala Yamahina "druga tovarniška ekipa", hkrati pa bo ostala neodvisna ekipa na dirkališču MotoGP.


Večletni program bo vključeval tesno sodelovanje med obema stranema, med drugim bo Yamaha za Prima Pramac Racing zagotavljala tovarniške motocikle YZR-M1. Z dirkači bo neposredno sklenila pogodbo Yamaha, inženirsko osebje MotoGP, ki ga je najela Yamaha, pa bo sodelovalo z osebjem ekipe Pramac.

Sestava dirkačev Prima Pramac Racing 2025 bo objavljena pravočasno. S podvojitvijo trenutne Yamahine prisotnosti na dirkaški mreži MotoGP v naslednjem letu želi Yamaha odločno izraziti svojo namero, da se v bližnji prihodnosti vrne na zmagovalno pot.


Lin Jarvis, izvršni direktor Yamaha Motor Racing: "Za Yamaho so zdaj naporni časi, tako na stezi kot v ozadju. Yamaha Motor Co., Ltd. (YMC) in Yamaha Motor Racing (YMR) ne skrivata, da sta vse svoje moči usmerila v razvoj motocikla.

"Zdaj vstopamo v naslednjo fazo, ki smo se je veselili že dolgo: prihod druge Yamahine ekipe.


"Novo partnerstvo s Prima Pramac Racing bo imelo drugačno obliko, kot smo jo uporabljali v preteklosti.


"Z novim sporazumom je Yamaha namesto satelitske ekipe zaupala ekipi Pramac Racing, mi pa jim bomo zagotovili tovarniške motocikle enake specifikacije, kot jih uporablja ekipa Monster Energy Yamaha MotoGP.


"Cilji so pospešiti razvoj motocikla, ki ostaja ključna prednostna naloga YMC in YMR pri našem prizadevanju za vrnitev na zmagovalno pot, ter imeti štiri konkurenčne dirkače v prvenstvu MotoGP v dveh vrhunskih ekipah."


Poleg programa MotoGP naše sodelovanje vključuje tudi prihodnji projekt Moto2, ki bo zagotovil platformo za vzgojo prihodnjih dirkačev MotoGP. Za zdaj je še prezgodaj, da bi podali podrobnosti o tem programu, saj se bo ta razvijal v prihodnjih mesecih.


"Rad bi se osebno zahvalil Paolu Campinotiju, izvršnemu direktorju podjetja Pramac, in Ginu Borsoiju, vodji ekipe Prima Pramac Racing, za njuno vero in zaupanje v Yamaho. Njuno ekipo izjemno spoštujemo in zagotavljamo jima, da smo v celoti zavezani temu, da bo to novo partnerstvo zelo uspešno v prihodnjih letih."



https://www.motogp.com/en/videos/2024/06/28/having-two-more-yamahas-will-be-amazing-in-order-to-be-faster/501848?playlistId=17859

foto:motogp

nedelja, 16. junij 2024

Superbike - TOPRAK - EL TURCO - V Misanu Dosegel HAT - TRICK

 Svetovno prvenstvo MOTUL FIM Superbike World Championship je uradno zaključilo 4. dirko in vikend je bil zelo zanimiv. V vikendu, v katerem se je pisala zgodovina in so se zgodile velike spremembe v prvenstvu, je bil Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) tisti, ki  je na koncu nedelje slavil.

 Toprak Razgatlioglu, ki je bil nedotakljiv ves vikend,  dosegel je  prvi osebni hat-trick po dveh letih in prvo trojno zmago BMW.


 Turški dirkač je na začetku druge dirke začasno nazadoval na peto mesto, nato pa je sledila  vrnitev. Nicolo Bulega in Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) sta ohranila pritisk in dirko 2 končala na P2 oziroma P3, vendar se "El Turcu" med vikendom  nista mogla približati.

Britanec Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) je ponovno dosegel zelo pozitiven rezultat, tokrat je v drugi dirki zasedel četrto mesto. Britanski dirkač nenehno govori o napredku japonskih velikanov in zdi se, da se ta napredek v veliki meri obrestuje. Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) še naprej nosi zastavo Yamahe, saj je ostal najbolje uvrščeni dirkač, saj je dosegel P5. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) je na domačem dirkališču z rezultatom P6 zaokrožil izjemno vrnitev, ki si ga niso predstavljali niti najbolj optimistični navijači.


Najboljša šesterica z 2. dirke v Misanu:


Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team)

Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) +2,980 sekunde

Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) +3,940 sekunde

Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +9,951 s

Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) +11.974s

Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) +15.900s


WorldSBK Standings:


1. Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 179


2. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) 158


3. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) 155


4. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 124


5. Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) 94


6. Andrea Iannone (Team GoEleven) 83


foto: superbike 


četrtek, 13. junij 2024

VSE NAJBOLJŠE ZA ROJSTNI DAN MotoGp

 Vse najboljše, MotoGP!

Praznujte z nami mejnik ob obletnici prve dirke za Veliko nagrado na današnji dan leta 1949.

Četrtek, 13. junij 2024

V letu 2024 praznujemo 75. obletnico, danes pa praznujemo naš uradni rojstni dan! Na današnji dan pred 75 leti je potekala prva dirka za Veliko nagrado v svetovnem prvenstvu FIM za Veliko nagrado.


Dan je bil 13. junij 1949, dirka pa je bila uvodni obračun v svetovnem prvenstvu v razredu do 350 kubičnih centimetrov. Dirka je potekala na otoku Man kot del prvega vikenda za Veliko nagrado, na katerem je bila 17. junija organizirana prva dirka razreda premier. Zato bomo ta konec tedna praznovali z nekaj starinskimi dodatki na spletni strani motogp.com!


Pred začetkom te posebne jubilejne sezone smo si ogledali nekaj statistik prvakov, zmagovalcev dirk in proizvajalcev do zaključka sezone 2023 - obeležili smo vseh 75 sezon tekmovanj, ki so se lani končala v Valencii. Leto 2023 je bilo prav tako primeren mejnik, saj je skupni obisk sezone s skoraj tremi milijoni navijačev postavil nov rekord vseh časov.


Tudi leta 2024, ko praznujemo, številke še naprej navdušujejo, saj se je število gledalcev v primerjavi s prejšnjo sezono znatno povečalo v Portimau, Jerezu, Barceloni in Mugellu, poleg tega pa je bil na dirki v Le Mansu postavljen nov rekord v zgodovini obiskanosti ob koncu tedna. Velika nagrada Francije je presegla lasten rekord, ki ga je postavila lani, saj si jo je leta 2024 ogledalo kar 297.471 navijačev.


Nato se bo praznovanje ustavilo v Assnu - kraju, ki je gostil največ in najdlje trajajoče dirke za Veliko nagrado. Dirkališče, ki je bilo leta 1949 uvrščeno v koledar uvodnih dirk in od takrat gostuje vsako leto, razen leta 2020, ko bo odsotno eno leto, je z razlogom znano kot katedrala hitrosti. Zdaj le še nadgrajuje svojo legendo in ohranja duh, ki je botroval njenim začetkom, hkrati pa jo spreminja v sodobno, varno in spektakularno dirkališče.


Pridružite se nam na dirki Dutch TT 2024, nato pa se nam pridružite pri vožnji, ko se konec tedna po dirki vrnemo na edinstveno dirkališče Sachsenring, kjer vas čakata dve klasični dirki. Nato si oddahnite, preden MotoGP ponovno zaživi na dirkališču Silverstone na enem največjih praznovanj #MotoGP75 doslej - v četrtek ob 14.00 LT, ko bo na dirki za VN Velike Britanije, bo naš posebni paket ob 75. obletnici razkril celotno mrežo MotoGP z livreji, navdihnjenimi s starimi časi.

foto:motogp

nedelja, 9. junij 2024

LETOŠNJA DIRKA V SUPERBIKE NA MADŽARSKEM - ODPOVEDANA


 SUPERBIKE - MADŽARSKA ODPOVEDALA DIRKO ! 

Koledar WorldSBK za leto 2024 bo spremenjen, saj bo 11. krog sezone gostil portugalski Estoril


Kampanja WorldSBK 2024 bo po odpovedi madžarske dirke, ki je bila predvidena avgusta, oktobra obiskala dirkališče Circuito Estoril. dirka v Estorilu bo potekala od 11. do 13. oktobra in bo predzadnja dirka v kampanji 2024. Na portugalskem prizorišču bodo potekale dirke WorldSBK ter razredov WorldSSP in WorldWCR, ki sta bila prvotno načrtovana za avgustovsko dirko v Balaton Parku, pa tudi dirka Yamaha R3 bLU cRU European SuperFinale.


Ker dela na madžarskem prizorišču niso bila končana do predvidenega datuma (od 23. do 25. avgusta), Balaton Park ne bo več gostil dirk WorldSBK.  


FOTO: Superbike 


nedelja, 2. junij 2024

MXGP V Teutschenthalu PRADO Prevzel rdečo številko!

 GAJSER NA DIRKI V Teutschenthalu ZASEDEL 2.MESTO ! PANCAR DVAJSETI !




Prvo vožnjo je Tim odpeljal nekoliko nervozno, ampak vseeno dosegel vrhunski rezultat, 

ter končal kot tretje uvrščeni za Herlingsom, in zmagovalcem Pradom. V drugim dirki pa 

je deloval veliko bolj suvereno, saj se je na sredini dirki ko je prehitel Herlingsa, vozil 

odlično, in vse je kazalo da bo dohitel vodilnega Prada, ampak so mu to preprečili dikači 

ki so zaostajali za krog in je posledično izgubil preveč časa da bi natao dohitel Prada in 

morda zmagal dirko. Dnes je tako končal na skupnem drugem mestu. Današnji zmagovalec 

Prado ga je z današnjim  polnim izkupičkom, prehitel v skupnem seštevku, in zdaj vodi za 2 

točki pred Timom.





. Zaradi težav ki jih je imel danes Fbvre, se je na trtje mesto v skupnem 

seštevku prebil Herlings, ki zaostaja 66 točk za vodilnim Pradom.

Jan Pancar je spet prikazal dobre vožnje, vendar zaradi nekaj napak, ki jih je naredil, ga je 

to stalo boljše končne uvrstitve. Prvo dirko je zaključil na 22.mestu, v  drugi pa je pokazal

da se lehko vozi z najboljšo deseterico, vendar pred koncem je izgubil 5 mest in končal na

16.mestu, ter skupno dosegel 20. mesto in novih 5 točk v skupnem seštevku. 


Text in foto : Ervin kordič Rojc

 


petek, 31. maj 2024

MotoGP - PECCO DANES KAZNOVAN ZARADI INCIDENTA Z ALEX-om

 Pecco najhitrejši, vendar  kaznovan.

 Marc Marquez se je uvrstil v Q2, Martin je petek končal na sedmem mestu, Quartararo pa se ni uvrstil med najboljše. 

Petek, 31. maj 2024

Po intenzivni uri treningov na  Gran Premio d'Italia Brembo so bila določena pomembna mesta v Q2, na vrh pa se vrača aktualni prvak Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team). Ob koncu petka je na dirkališču postavil pečat , dosegel sijajni čas 1:44,938 . Vendar pa je nato dobil tudi kazen treh mest na startni rampi za nedeljsko dirko za Veliko nagrado zaradi incidenta z Alexom Marquezom (Gresini Racing MotoGP), za katerega je veljalo, da je bil počasen na liniji in je motil.


 Skupino zasledovalcev vodi Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP Team) na drugem mestu. Novinec Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) si je odlično opomogel po padcu v 13. zavoju in dopolnil prvo trojico.

Bagnaia je postal prvi tekmovalec vikenda, ki je dosegel čas 1:44. V zadnjih minutah je nekaj tekmovalcev poskušalo doseči ta odličen Pecov čas. Rins se je kljub temu izstrelil  na drugo mesto, Acosta pa  je zasedel P3.


Na četrtem mestu je po odličnem koncu petkovega dela  ostal Miguel Oliveira (Trackhouse Racing), ki je izboljšal rezultate v poznem delu treninga, tako da so bili med prvimi štirimi dirkalniki kar štirje različni motocikli.


Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP) je imel v Mugellu po težavah v zadnjih nekaj petkih težave in se bo prvič po dirki za VN Španije neposredno uvrstil v Q2. 


Po težkem začetku dneva je Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) z novo mehko zadnjo pnevmatiko našel hitrost in skočil na šesto mesto časovne lestvice. Bastianini je zaključil dober dan za tovarniško ekipo Ducati in končal pred Jorgejem Martinom (Prima Pramac Racing), pri čemer je imel vodilni v prvenstvu nekoliko bolj umirjen dan.


Alex Marquez se je kljub incidentu z Bagnaio prvič po dirki za VN Španije neposredno uvrstil v Q2 - zasedel je P8 in tako zaključil odličen petek za Gresini. Za  #73 je bil Viñales, ki je padel na deveto mesto pred moštvenim kolegom Aprilia Racing Aleixom Espargarom, ki je zasedel zadnje mesto znotraj ključne deseterice za sobotne kvalifikacije.

tukaj si lahko pogledate incident med  Peco-m  in Alex-om !

https://www.motogp.com/en/videos/2024/05/31/close-call-a-marquez-vents-at-bagnaia-after-practice-incident/500353

Pridružite se nam in si oglejte več informacij iz Mugella! 




FOTO: motogp

sobota, 25. maj 2024

MOTO GP SPRINT DIRKA V BARCELONI

 ZMAGA ZA Espargaroja  , Marquez v dramatičnem sprintu v Barceloni premagal Acosto !


Na dirki Tissot Sprint so v soboto velike priložnosti ostale neizkoriščene, saj so trije dirkači iz ospredja, zaključili dirko v pesku. 

Ko so ugasnile luči, je Bagnaia z drugega mesta na startni rampi naredil holeshot, Acosta pa se je izmuznil in začel zasledovanje. Binder je prav tako hitro začel in napredoval, vendar je nato ponovno izgubil proti Raulu Fernandezu, ki se je z Aprilio uvrstil na tretje mesto.


Acosta je kmalu začel napadati za vodstvo, vendar je Bagnaia prav tako kmalu vrnil udarec. Raul Fernandez ju je nadlegoval, in ko je Acosta v tretjem krogu napadel v prvem zavoju in ga prevzel nazaj, se je stroj Trackhouse v tretjem zavoju soočil z aktualnim prvakom.


Nato se je na čelu dirke zgodil slavni, a razmeroma čisti kaos, v katerem je Raul Fernandez postal vodilni dirkač, potem ko je prehitel Acosto. Stroj podjetja Trackhouse je popolnoma letel, medtem ko sta se Binder in novinec borila tik za njim, pri čemer sta bila na vrsti položaj in dodatna slava RC16. Ko se je Acosta v prvem zavoju prilepil, je bil Fernandez že osem desetink pred njim. Nenadoma pa se je za dirkača ekipe Trackhouse vse podrlo, saj je v 10. ovinku zdrsnil, z glavo v rokah in v redu.


Od tu naprej je bilo videti, da se bo v boju za vodstvo razplamtel dvoboj med Binderjem in Acosto, vendar je 33-letnik dobil prednost in začel nabirati zaostanek - namesto njega se je moral Bagnaia boriti z Acosto. Kmalu pa je drugi vodilni v dirki zdrsnil Binder, saj se je prednji del KTM-a poslovil v petem ovinku.


Tako je vodstvo ostalo v dvoboju med Bagnaio in Acosto ali obratno. V zavoju 1 je bil bojišče in novinec je izvedel potezo, ki je hitro postala njegov barcelonski zaščitni znak, vendar je voznik št. 1 hitro našel odgovor na robniku na notranji strani zavoja 3. Brutalno? Da. Opravljeno delo? Da. Od tam je Bagnaia začel graditi zaostanek, Espargaro pa je bil na pohodu, da bi preizkusil Acostovo obrambo, našel pot skozi in začel zasledovati aktualnega prvaka.


Zadnja drama se je zgodila v zadnjem krogu. Zdi se, da je imel vse v žepu, a Bagnaia je v petem zavoju nenadoma zdrsnil in v gramozni pasti je izginilo tisto, kar bi lahko pomenilo ključne točke, saj je Jorge Martin (Prima Pramac Racing) doživel težji šprint zunaj boja za stopničke. Espargaro se je v dovolj čistem zraku prebil skozi cilj in si zagotovil pravljično zmago.


Tudi Marquez je v zadnjem sektorju zadržal Acosto, kar bi lahko pomenilo ključni preobrat v boju za naslov, pa se je izkazalo za veliko manj pomembno, saj je Martin v šprintu brez drame osvojil P4, čeprav sprva ni bil dovolj hiter. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) se je dobro vrnil iz prve deseterice in dopolnil peterico najboljših, s tem pa se je vrnil tudi med prve tri v razvrstitvi, saj je Bagnaia padel na četrto mesto.





FOTO : motogp 


nedelja, 28. april 2024

SPOPAD TITANOV V MOTOGP-ju

 Spopad titanov: Bagnaia premagal Marqueza



Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España podira rekorde! Skozi vrata dirkališča Circuito de Jerez-Angel Nieto je konec tedna prišlo





skoraj 300.000 navijačev, kar pomeni, da je to najbolj obiskan dogodek v zgodovini MotoGP.


Prejšnji rekord je bil postavljen na dirki za VN Francije leta 2023, ko se je na 1000. dirki za VN Francije zbralo 278.805 navijačev. Po spektaklu v Jerezu je zdaj novo merilo 296.741 obiskovalcev na GP Španije leta 2024, kjer so si ogledali klasični obračun vseh časov.


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor družbe Dorna Sports, ki je imetnik pravic MotoGP: "Velika nagrada Španije v Jerezu je kultna. Vzdušje je vedno naelektreno, strast navijačev pa nekaj res posebnega - že v četrtek je mesto živelo z MotoGP. Ko smo dobili končne podatke o številu gledalcev, smo vedeli, da lahko pričakujemo impresivno število, vendar je blizu 300.000 gledalcev nekaj zelo posebnega.

MotoGP doživlja izjemno sezono , dirke v letu 2024 pa vsak teden dokazujejo, kako neverjeten je ta šport. Na dirki za VN Španije se je to le še enkrat pokazalo. Tudi zunaj dirkališča je veliko razlogov za praznovanje. Rekordna množica gledalcev, številke in občinstvo, ki smo jim bili priča v zadnjih nekaj mesecih in sezonah - to je eden najboljših trenutkov, kar jih je ta šport kdajkoli doživel. Na to smo zelo ponosni, hkrati pa smo se zavezali, da ga bomo prenesli na naslednjo raven in še enkrat na naslednjo raven, da bomo še naprej gradili na tem uspehu in širili MotoGP po vsem svetu.


ponedeljek, 1. april 2024

Liberty Media napovedala prevzem MotoGP


 

Ponedeljek, 01. april 2024

Družba Liberty Media Corporation je objavila dogovor o prevzemu MotoGP. MotoGP je vrhunec na dveh kolesih, v katerem 22 najhitrejših dirkačev tekmuje na posebej izdelanih prototipnih motociklih na nekaterih največjih dirkališčih na svetu in dosega hitrosti nad 360 kilometrov na uro/223 milj na uro. Od prve sezone leta 1949, ko je bilo v Evropi organiziranih šest dirk, se je ta šport razširil na več kot 20 velikih nagrad na petih celinah, televizijski prenosi pa dosegajo več sto milijonov gledalcev po vsem svetu. 

Z novim sporazumom bo družba Dorna Sports S.L., ekskluzivni imetnik komercialnih in televizijskih pravic za MotoGP, ostala neodvisno vodeno podjetje, ki je del skupine Formula One Group družbe Liberty Media. Carmelo Ezpeleta, ki je generalni direktor od leta 1994, bo ostal na svojem položaju in še naprej vodil podjetje s svojo vodstveno ekipo. Sedež podjetja bo še naprej v Madridu.


Dorna ima ekskluzivne pravice tudi za druge serije motociklističnih dirk, vključno s serijama MotoGP feeder Moto2 in Moto3, svetovnim prvenstvom FIM Enel MotoE, svetovnim prvenstvom MOTUL FIM Superbike in novim svetovnim prvenstvom FIM za ženske dirke na stezi.


Družba Liberty Media bo prevzela približno 86 % družbe Dorna, vodstvo družbe Dorna pa bo obdržalo približno 14 % lastniškega deleža v podjetju. Transakcija odraža vrednost podjetja Dorna/MotoGP™ v višini 4,2 milijarde EUR in vrednost lastniškega kapitala v višini 3,5 milijarde EUR, pri čemer se pričakuje, da bo obstoječi dolg MotoGP™ po zaključku transakcije ostal v veljavi. 

"Z nakupom MotoGP smo navdušeni nad razširitvijo našega portfelja vodilnih športnih in zabavnih sredstev v živo," je dejal Greg Maffei, predsednik in izvršni direktor družbe Liberty Media. "MotoGP je globalna liga z zvesto in navdušeno bazo navijačev, očarljivimi dirkami in finančnim profilom, ki ustvarja velik denarni tok. Carmelo in njegova vodstvena ekipa so ustvarili odličen športni spektakel, ki ga lahko razširimo na širše svetovno občinstvo. Poslovanje ima velike prednosti, mi pa nameravamo šport razvijati za navijače MotoGP, ekipe, komercialne partnerje in naše delničarje."


"To je popoln naslednji korak v razvoju MotoGP in veseli nas, kaj bo ta mejnik prinesel Dorni, paddocku MotoGP in navijačem," je dejal Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor družbe Dorna. "Ponosni smo na globalni šport, ki smo ga razvili, ta transakcija pa je dokaz današnje vrednosti športa in njegovega potenciala za rast. Liberty ima neverjetne rezultate pri razvoju športnih sredstev in ne bi si mogli želeti boljšega partnerja za širitev navijaške baze MotoGP po vsem svetu."


Prevzem bo po pričakovanjih zaključen do konca leta 2024 in je pogojen s pridobitvijo dovoljenj in odobritev s strani organov, pristojnih za konkurenco in tuje naložbe v različnih jurisdikcijah.

O družbi Liberty Media Corporation 

Liberty Media Corporation upravlja in ima v lasti deleže v številnih medijskih, komunikacijskih in zabavnih podjetjih. Ti posli so vključeni v tri sledilne skupine delnic: Liberty SiriusXM Group, Formula One Group in Liberty Live Group. Dejavnosti in sredstva, ki se pripisujejo skupini Liberty SiriusXM Group (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK), vključujejo delež družbe Liberty Media v SiriusXM. Posli in sredstva, ki se pripisujejo skupini Formula One Group (NASDAQ: FWONA, FWONK), vključujejo hčerinski družbi družbe Liberty Media Formula 1 in Quint ter druge manjšinske naložbe. Posli in sredstva, ki se pripisujejo skupini Liberty Live Group (NASDAQ: LLYVA, LLYVK), vključujejo delež družbe Liberty Media v družbi Live Nation in druge manjšinske naložbe.

O družbi Dorna Sports, S.L. in MotoGP

Družba Dorna Sports je leta 1991 postala edini imetnik komercialnih in televizijskih pravic za svetovno prvenstvo FIM MotoGP. Družba Dorna, ki ima sedež v Madridu, prostore v Barceloni in podružnico v Rimu, je vodilna na področju športnega upravljanja, trženja in medijev ter je v preteklih letih beležila nenehno rast in se je razširila s tekmovanja MotoGP™ na druga vodilna prvenstva v motociklističnih dirkah po vsem svetu. Dorna ima ekskluzivne pravice za napajalni seriji MotoGP Moto2 in Moto3, MotoE, svetovno prvenstvo Superbike in svetovno prvenstvo FIM za ženske dirke na stezi.


MotoGP je vrhunec motociklističnega dirkanja, v katerem 22 najhitrejših dirkačev tekmuje s posebej izdelanimi prototipnimi motocikli na nekaterih najboljših dirkališčih na svetu. MotoGP se ponaša z najvišjimi hitrostmi nad 360 kilometrov na uro (223 milj na uro) in nagibi več kot 60 stopinj. Od leta 1949 se je ta šport razvil v več kot 20 velikih nagrad na petih celinah, televizijski prenosi pa dosegajo več sto milijonov gledalcev po vsem svetu.

nedelja, 31. marec 2024

MIKE TRIMBY BO SPREJET MED LEGENDE MOTOGP

 MIKE TRIMBY 



bo postal prvi nedirkač, ki bo sprejet v Dvorano slavnih, s čimer bo počaščen njegov prispevek k športu zunaj dirkališč.

Mike Trimby bo leta 2024 imenovan za legendo MotoGP, s čimer bodo počastili njegovo življenje, posvečeno motociklističnim dirkam za Veliko nagrado. Trimby je bil ustanovitelj in izvršni direktor združenja IRTA, s čimer je postal ena najpomembnejših osebnosti v zgodovini motociklističnih dirk Grand Prix in je imel ključno vlogo pri oblikovanju športa, ki je postal MotoGP™.


V počastitev njegovega prispevka k športu bo postal prva oseba, ki bo v Dvorano slavnih uvrščena izključno zaradi svojega dela zunaj dirkališča.


Kljub temu je Trimby v šestdesetih letih prejšnjega stoletja začel svojo kariero kot dirkač in mehanik. Vendar se je kmalu začel uveljavljati kot ključna osebnost zunaj dirkališč in se kot tak uveljavil do konca sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Leta 1982 so dirkači uradno zaprosili Trimbyja, da bi deloval kot njihov predstavnik, kar se je nekaj let pozneje formaliziralo z ustanovitvijo Mednarodnega združenja cestnih dirkalnih moštev (IRTA) leta 1986, ki ga je vodil Trimby.

IRTA, ki se zavzema za tekmovalce in ekipe, je ostala ključni del tega športa. Velik napredek na področju varnosti, ki je bil dosežen od ustanovitve organizacije, je v veliki meri posledica dela, ki so ga opravili Trimby, njegova žena Irene in IRTA.


Leta 1992 se je začelo tudi odlično sodelovanje med FIM, IRTA in družbo Dorna Sports, ki prav tako v veliki meri temelji, ki jih je v prejšnjem desetletju postavila IRTA, saj je dirkačem in ekipam omogočila, da so imeli glas za pogajalsko mizo.


Trimby bo v Dvorano slavnih sprejet na slovesnosti na Veliki nagradi Velike Britanije v Silverstonu in bo uradno postal legenda MotoGP.


Irene Trimby: "Mike bi bil zelo počaščen, da je prejel to prestižno nagrado, in vsi, ki so ga poznali, vedo, da je tudi nikoli ne bi pričakoval. Čudovito je, da sta njegovo delo in zapuščina priznana na ta način, čeprav sem prepričana, da bi mu bilo morda tudi malo nerodno, če bi videl, da prirejamo slovesnost in mu podeljujemo pokal! To je nekaj posebnega tudi zame, za vse, ki so tesno sodelovali z njim, in za vse, ki ga še vedno zelo pogrešajo. Najlepša hvala."

Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor družbe Dorna Sports: "Zato ga s ponosom imenujemo za legendo MotoGP. Odkar se je rodil koncept Legende MotoGP, je šlo vedno za več kot le številke. Ni meril, ki bi temeljila na preprostih zmagah na dirkah ali številu prvenstev, temveč gre za prispevek k športu - pa naj bo to zunaj dirkališča, na dirkališču ali kombinacija obojega. Zato je primerno, da Mike postane prva osebnost, ki je bila počaščena izključno zaradi svojega vpliva zunaj dirkališča, saj je bilo njegovo delo v tem športu resnično neprekosljivo. V čast nam bo in tudi meni, da bomo Mika uvedli v dvorano slavnih. Zelo ga pogrešamo in dirkamo naprej v njegov spomin."


Mike Trimby se bo v dvorani slavnih pridružil seznamu svojih kolegov legend MotoGP: Giacomo Agostini, Hugh Anderson, Hans-Georg Anscheidt, Kork Ballington, Max Biaggi, Alex Crivillé, Mick Doohan, Stefan Dörflinger, Andrea Dovizioso, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Nicky Hayden, Jorge Lorenzo, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Anton Mang, Jorge 'Aspar' Martinez, Angel Nieto, Dani Pedrosa, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Valentino Rossi, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Luigi Taveri, Carlo Ubbiali in Franco Uncini.

nedelja, 24. marec 2024

NA VELIKI NAGRADI ŠPANIJE MXGP GAJSER DRUGI

 Na veliki nagradi španije GAJSER DRUGI 


Na treningu je bil najhitrejši za več kot pol sekunde in jasno je, da branilec naslova svetovnega prvaka in vodja ekipe Red Bull GASGAS Factory Racing Prado na domačih tleh ni želel biti poražen.  Gajser je kvalifikacijsko dirko zaključil na 2.mestu, po nekoliko slabšem štartu se je prebil do  druge pozicije in tam končal dirko. 

V današnjih obeh vožnjah je Gajser končal kot drugi, zmagal je Prado. 

Jorge Prado: "Kaj naj rečem, dobro sem začel! To je bil moj ključ, da sem dobil prvi štartni položaj in nato vodil. Ves dan sem bil najhitrejši, zato sem imel dovolj hitrosti. V prvem krogu sem nekoliko pritisnil in si ustvaril dober zaostanek. Tudi v zadnjem krogu sem zelo užival z navijači . To je odličen vikend in vesel sem, da sem domači vikend v Španiji zmagal.

V skupnem seštevku mxgp 

Jorge PradoJorge Prado Spain 114

2 Tim GajserTim Gajser Slovenia 104

3 Romain FebvreRomain Febvre France 92

5 Jeffrey HerlingsJeffrey Herlings Netherlands 77

4 Pauls JonassPauls Jonass Latvia 73

6 Jeremy SeewerJeremy Seewer Switzerland 68

Jan Pancar je z 21 točkami na skupnem 16 mestu, kar je za novinca v mxgp razredu odličen 

začetek sezone. 

naslednja dirka je RIOLA SARDO, SARDINIA 7.aprila 2024



Ervin Kordič Rojc

"Gajserjev povratek na obzorju" - "Timov signal upanja: kmalu spet na motorju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  8.7.2025  Nazaj v sedlo, Tim! "Tim Gajser: Po dveh mesecih bolečin znova nasmeh" Kako lepo je videti o...