Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

petek, 5. avgust 2022

DRAŽBA PRED DIRKO V SILVERSTONU

 DRAŽBA V SILVERSTONU !

Petek, 5. avgust 2022

Dan prvakov je bil v letu 2022 še en velik uspeh, saj je zbrala impresivno vsoto denarja za Two Wheels for Life, uradno dobrodelno organizacijo MotoGP. Dan prvakov je vedno vrhunec GP in poteka v četrtek pred akcijo na dirkališču, glavni dražbi pa se pridružijo številne druge akcije na dan in se razširijo čez vikend.


Letos je glavna dražba Day of Champions v samo petih urah zbrala neverjetnih £77.550 in pričakuje se, da bodo velikodušni oboževalci MotoGP konec tedna zbrali veliko dodatnih sredstev na drugi dražbi v soboto, skupaj z drugimi dejavnostmi, kot je park čelad.


Dirkači iz MotoGP, Moto2 in Moto3 so bili vključeni v dražbo ob dnevu prvakov, kjer je bila naprodaj ogromna ponudba unikatnih spominkov številnih preteklih in sedanjih zvezd tega športa – 

Zbrani znesek je resnično fantastičen rezultat za dobrodelno organizacijo, ki pomaga financirati nujno medicinsko delo v nekaterih najrevnejših in najbolj oddaljenih območjih Lesota, Malavija, Nigerije in Gambije, prek lokalnih in upravljanih programov na terenu.


Vrhunec dražbe v živo je vključeval prodajo kariraste zastave, s katero se je končala zadnja dirka kariere devetkratnega svetovnega prvaka Valentina Rossija v Valencii leta 2021. Zastava, ki jo je podpisal Rossi in s potrdilom o pristnosti, je bila prodana za osupljivo £ 4500. Drugi ključni prodani predmeti so vključevali podpisano čelado Kennyja Robertsa Snr, ki so jo nosili na nedavnem festivalu hitrosti v Goodwoodu.

V soboto zvečer je na glavnem odru druga dražba Two Wheels for Life, čez vikend pa potekajo različne druge dejavnosti zbiranja sredstev v okolici Silverstona, pri čemer bo celotno zbrano število razkrito po dogodku.


Andrea Coleman, izvršna direktorica in ustanoviteljica Two Wheels for Life: »Ne moremo biti bolj zadovoljni s tem, kako je Dan prvakov minil. Kot vedno prijaznost in velikodušnost podpornikov Two Wheels for Life, MotoGP ter vseh ekip in voznikov ki nam pomaga je izjemen.


»Popolnoma se zavedamo, da so to težki finančni časi za mnoge ljudi, zato je videti tako veliko množico in toliko ljudi, ki so pripravljeni in sposobni pomagati Two Wheels for Life, da nam omogočijo, da resnično pomagamo tistim, ki jo najbolj potrebujejo, fantastično.




torek, 2. avgust 2022

Potrjena otvoritvena dirka motogp v sezoni 2023

 Portugalska  otvoritvena dirka motogp sezone 2023 !



VN Portugalske bo odprla sezono 2023

Zdaj je mogoče razkriti prvo Grand Prix sezone 2023

Torek, 02. avgust 2022

Velika nagrada Portugalske bo prvi dogodek svetovnega prvenstva FIM MotoGP leta 2023, saj bo osupljivo dirkališče Autodromo Internacional do Algarve gostilo otvoritev sezone od 24. do 26. marca 2023.


Celoten, začasni koledar MotoGP za leto 2023 bo FIM pravočasno objavila, vendar je prvi dogodek že mogoče potrditi. VN Portugalske 2023 se bo
MotoGP prvič začel v Evropi po letu 2006 in bo šele tretja uvodna sezona v Evropi v več kot treh desetletjih. 



V Portimãu bodo v tednih pred dogodkom potekala tudi uradna testiranja pred sezono, katerih datumi bodo kmalu potrjeni. 





sreda, 29. junij 2022

PREDSTAVITEV NOVEGA MOTOGP BMW M 3 SAFETY CAR V Goodwood-u

 Novi BMW M3  v Goodwoodu

BMW M GmbH je ob svojem 50. rojstnem dnevu na festivalu hitrosti v Goodwoodu predstavil številne visokozmogljive avtomobile, vključno z novim varnostnim avtomobilom MotoGP. Avtomobil, ki temelji na prvem BMW M3 Competition Touring z M xDrive, je bil v posebni barvi v čast praznovanja 50. rojstnega dne in desetletja partnerstva med BMW M in MotoGP.


Nastop je bil tudi njegova globalna premiera pred njegovim prvencem na dirkališču avgusta na Veliki nagradi Velike Britanije Monster Energy v Silverstonu.


Ta najnovejši član voznega parka varnostnih vozil temelji na prvem BMW M3 Competition Touring z M xDrive (kombinirana poraba goriva: 10,4 – 10,1 l/100 km ustreza WLTP, emisije CO2, kombinirane: 235 – 229 g/km ustrezajo na WLTP)*, ki je prav tako proslavil svoj svetovni prvenec na Goodwoodu. Združuje visoko raven tehnoloških zmogljivosti, zmogljivosti in znanja družine BMW M3 in BMW M4 s praktično naravo potovalnega modela s petimi vrati.

Franciscus van Meel, izvršni direktor BMW M GmbH: "Svetovna premiera novega BMW M3 Touring predstavlja še en vrhunec našega jubilejnega leta, saj bomo prvič v 50-letnici predstavili BMW M3 kot touring model. Vključitev tega novega visoko zmogljivega avtomobila v našo floto varnostnih avtomobilov MotoGP je očiten naslednji korak za nas. Skozi desetletja našega partnerstva z lastnikom pravic za MotoGP Dorno Sports smo vedno dajali veliko pozornost z zagotavljanjem najnovejših modelov BMW M za varnostne namene na dirkališču in to tradicijo nadaljujemo z varnostnim avtomobilom BMW M3 Touring MotoGP."


Vizualni videz novega BMW M3 Touring MotoGP Safety Car je poklon 50-letnici BMW M in desetletjem partnerstva z MotoGP. Varnostni avto nosi posebno 50 let BMW M Liverja, na avtomobilu pa so navedeni vsi varnostni avtomobili MotoGP od leta 1999 do danes.


BMW M3 Touring MotoGP Safety Car bo za njegov nastop na dirkališču opremljen s celotno paleto izdelkov iz BMW M Performance Parts. Nadaljnje modifikacije varnostnih avtomobilov MotoGP vključujejo dirkalne sedeže Recaro, 4-točkovni pas, varnostni prečni žarek, strešne luči, sprednje bliskavice, odklopnik v sili in sistem za odsesavanje goriva.



petek, 24. junij 2022

IZJAVE VODIJ TOVARNIŠKIH EKIP MOTOGP PO POLOVICI SEZONE 2022

 Polletno poročilo: vodje tovarniških ekip MotoGP

Šest vodij tovarniških ekip na TT Circuit Assen  govori o prvi polovici sezone in pogleda v prihodnost !

Petek, 24. junija 2022

V četrtek se je v Motul TT Assen šest tovarniških vodstvenih ekip MotoGP  sešlo na posebni tiskovni konferenci .


Massimo Meregalli; Vodja ekipe Monster Energy Yamaha MotoGP, Paolo Ciabatti; športni direktor Ducati Corse, Paolo Bonora; vodja ekipe Aprilia Racing, Francesco Guidotti; Vodja ekipe Red Bull KTM Factory Racing, Livio Suppo; vodja ekipe Suzuki Ecstar in Alberto Puig;  vodja ekipe Repsol Honda Team.

MASSIMO MEREGALLI


Kako ste navdušeni nad nedavnim Quartararovim delom in kje se je izboljšal od leta 2021?

»Začetek je bil težak, težak tudi zato, ker smo od Japonske pričakovali nekaj, česar nismo mogli izpeljati, in mislim, da smo izgubili nekaj motivacije ali dobrote, potem pa smo se odločili, da nehamo razmišljati o tem, česar nismo dobili, in poskušali čim bolj povečati, kar smo imeli. Šli smo v Katar in dirka tako ali tako ni šla po pričakovanjih, tudi malo smo potrebovali, da smo razumeli novo aerodinamiko. Potem smo se preselili v Indonezijo, imeli smo res dober rezultat na mokrem, okoliščina, v kateri običajno ne nastopamo dobro. Ampak mislim, da je bil Fabio stikalo v COTA, ko se je na koncu dirke, čeprav smo imeli res velik zaostanek v največji hitrosti, lahko boril z Marcom do konca dirke. Ko je prispel v Portimao, je po mojem mnenju prispel na drugačen način, od tam pa mislim, da smo maksimalno izkoristili svoj paket in res so dobro delovali v njegovem kotu, da niso izgubili ničesar v pripravah na dirko, zelo dobro dela s pnevmatikami.

Kakorkoli že, vsi majhni vidiki so bili zelo dobri pod nadzorom. Potem, kot veste, ima Fabio odlično doslednost in verjetno je v tem trenutku edini, ki bi lahko v največji možni meri izkoristil najmočnejše točke našega motorja, in zdaj ima tako močan občutek za motor. Je zrel, bolj kot lani, ker izboljšuje čas kroga, kamor koli gremo, in je zelo odločen. Tudi, ko sem rekel zrel, ker v težkih situacijah, kot je Argentina, v COTA, v Katarju je bil na koncu razočaran, vendar ne na napačen način.Odkar smo se vrnili v Evropo, je začel biti res osredotočen in hiter, in to, kar je naredil na zadnjih treh dirkah, je bilo zame neverjetno. Te rezultate je dosegel na zelo hitrih stezah, kjer tega na začetku nismo mogli pričakovati, in tudi na Sachsenringu, ki za Yamaho res ni dobra proga.«


Koliko upate, da bo Luca Marmorini pomagal pri razvoju M1 v prihodnosti?

"Upanje ni le v tej novi sinergiji, ampak tudi v načinu, kako so si tudi na Japonskem verjetno premislili. Vedno delajo interno, zdaj pa začenjajo biti bolj odprti in osredotočeni na izboljšanje motorja in rezultatov.  Seveda pričakujem, da bom videl nekaj rezultatov tega novega sodelovanja, verjetno ob koncu sezone, saj že - kot si lahko predstavljate - delajo za  naslednje leto, vendar sem vesel, sem zelo samozavesten ."


PAOLO BONORA


Kako koristno je bilo biti zdaj kandidat za naslov?

"Po nekaj težkih časih smo zdaj tako veseli rezultatov, ki smo jih dosegli v letošnjem letu. Vsi v Aprilia Racingu so zelo ponosni na rezultate, na raven in motivacija vseh naših dirkačev je zelo visoka. Mislim - moje osebno mnenje - lahko bi bilo zelo realno [osvojiti prvenstvo]. To, kar se dogaja zdaj, je zaslužena nagrada za vse naše napore."


Misliš, da se je realno boriti za prvenstvo do zadnje dirke?

"Nočem reči ničesar. Moj način dela je, da držim noge na tleh, nadaljujem z delom, kot smo delali že vrsto let, in to delam korak za korakom, dirko za dirko. Nočemo razmišljajte o več kot o tem, toda nadaljevanje dela, kot smo ga, je za nas pravilen način vodenja dirke. Torej, bomo videli."


Kako mislite, da lahko razvijete motor v drugi polovici sezone?

"Običajno pravijo, da če nekaj deluje, se tega ne dotikajte, a če smo realni, v prvenstvu na tako visoki ravni, kot je MotoGP™, se ne morete sprostiti, niti dirka za dirko. Tako, v tem trenutku, trenutno še delamo na nastavitvi podvozja in nastavitvi elektronike ter zagotovo na zmogljivosti motorja. To je zato, da dosežemo cilj, da voznikom damo več samozavesti. Spremljamo komentarje Aleixa in Mavericka , in s pomočjo Lorenza Savadorija in naše testne ekipe si še naprej prizadevamo rešiti nekaj težav na našem motorju, zagotovo, da bi ga izboljšali. Na koncu smo tako veseli izboljšanja, da Maverick dela dirko za dirko, in Aleix, kot lahko vidite, opravlja neverjetno delo. Tako moramo ohraniti takšen način dela do konca sezone in si še naprej prizadevati."


PAOLO CIABATTI


Kakšna je vaša analiza prvih 10 Grand Prix do zdaj?

"Mislim, da je danes pomembna doslednost. Če pogledaš na lestvici in če pogledaš Fabia in Aleixa, dosežeta točke na vsaki veliki nagradi, sta med redkimi brez ničel in delata neverjetno delo. Za nas, očitno na eni strani kot proizvajalca, smo zadovoljni z rezultati, saj smo zmagali v petih dirkah od 10, bili smo sedemkrat na vrhu od 10 dirk, vedno je Ducati v prvi vrsti, vedno Ducati na stopničkah in vodimo na "prvenstvu" proizvajalcev. A očitno zaostajamo na lestvici dirkačev, predvsem s Peccom in Jackom, ker sta šesta in sedma, 91 točk od Fabia, in to je težka, saj očitno ničle, ki jih je imel še posebej Pecco pred kratkim - ena ni bila njegova krivda, a je še vedno ničla - vplivajo na njegove možnosti, da se bori za prvenstvo, kar je vedno naš cilj, in zdi se, da je zdaj težak izziv za letošnjo sezono. "


Kako težko bo zdaj premagati Quartararoja letos ?

"No, očitno je še vedno mogoče, ker je še 10 dirk ali devet dirk in lahko dosežemo veliko točk, a realno gledano bo zelo težko. Kot vidite, sta Fabio in tudi Aleix dosledno na  vrhu in naredijo zelo malo napak, zato se moramo le potruditi, kot si lahko predstavljate, in poskušati zmagati, kjer lahko. Na nek način smo bili zelo veseli, ko smo videli, da so številni Ducatiji tekmovali na Sachsenringu, kar tradicionalno nikoli ni bilo zelo ugodna proga za nas, a očitno je potem prišlo do napake. Imeli smo dva  dirkača na stopničkah, a očitno naj bi Pecco izzval Fabia za zmago, zaradi njegove forme, zaradi njegovega pole positiona, vendar je strmoglavil Torej ne moremo biti povsem zadovoljni, ampak se moramo potruditi do konca, to je edino, kar zmoremo.


Ali se z Alexom Marquezom pogovarjate o Gresiniju in kdaj bo Ducati lahko potrdil svojo polno zasedbo osmih dirkačev za naslednje leto?

"No, rekli smo, da se bomo konec avgusta odločili, kdo bo soigralec Pecca v tovarniški ekipi, drugi dirkač , bodisi Enea ali Jorge, pa bo v ekipi Pramac z Johannom Zarcom. . Razpravljamo o končnih podrobnostih njegove obnove in imeli bodo 2023 motorje , torej enako obravnavanje glede tehničnega paketa. Glede razprav med Alexom Marquezom in Gresinijem vemo, da je razprava v teku. 


FRANCESCO GUIDOTTI


Kakšna je vaša ocena prvih 10 dirk po dobrem štartu in težavah od takrat?

"Mislim, to je sladek in grenak začetek sezone. Mislim, štart je bil res osupljiv, potem pa smo se v nekaterih krogih soočili s težavami. Na zadnjih petih dirkah smo se odrezali precej dobro. To je vplivalo na naše dirkalne rezultate. več od kvalifikacij, kjer moramo izboljšati svojo zmogljivost, vendar je tempo dirke dober in trud dirkačev ... so popolnoma predani. Zdaj smo osredotočeni na to, kako izboljšati našo uspešnost v kvalifikacijah, da bomo med dirko bolj konkurenčni Videli smo, kjer smo lahko štartali v prvi vrsti, smo se lahko borili za stopničke, tako da bo to ključno za boljše nastope na naslednjih dirkah."


Kakšne so izboljšave, ki jih KTM pričakuje v drugi polovici sezone?

"Kot sem rekel, je treba izboljšati bolj kvalifikacijske čase, malo smo spremenili tudi način dela v garaži, način dela od lanskega leta, tako da je to neka avtomatika, ki mora biti bolj enostavna za tehniko na splošno. Izboljšati moramo le kvalifikacije, potem pa bomo bolje vedeli, kje smo v resnici na dirki."


Ali se Pol Espargaro vrača in kdaj se bo KTM odločil za svojo ekipo dirkačev ?

"Za tovarniško ekipo smo že objavili, kar je za nas velika poteza, in potrebujemo čas, da se s Herveom in Tech3 odločimo za sestavo satelitske ekipe. Nekaj ​​odločitev je še v teku."


LIVIO SUPPO


Kako ste bili zadovoljni po prvih petih dirkah?

"Seveda, bil sem zelo zadovoljen, zelo vesel, da sem se po štirih letih vrnil v paddock, in ekipa me je zelo dobro sprejela. To je fantastična skupina ljudi, ki so zelo profesionalni, zelo prijazni. V bistvu smo v Portimau vodili ekipno prvenstvo in Alex je bil na istih točkah kot Fabio, in takrat sem vedel, da bi se morali upokojiti [smeh]. Bil je zelo dober začetek, Alex je pokazal, da je v dobri formi, drugačen dirkač v primerjavi do lani. Joan se je malo bolj mučil, res pa je tudi, da se ima nekako približati prvenstvu, hoče začeti umirjeno in biti močnejši, ko pride v Evropo. 

Kako težko je bilo od Jereza in kakšni so Suzukijevi cilji do konca leta 2022?

"Najprej se moram res zahvaliti vsem fantom v ekipi, saj kljub novicam niso odnehali, ohranili so dobro voljo. Če ostaneš v paddocku, vidiš zvečer, da je vzdušje v našem gostoljubju ostaja zelo prijazno  in veselo. Seveda jim skušam pomagati najti rešitev za naslednje leto. Ampak pomembno je, da so poleg učinka  šoka prvih nekaj  ur imeli zelo močne reakcije.


"Za dirkače  je to zelo težko reči. Za Alexa ima nič točk na zadnjih dveh dirkah, a v bistvu ne po njegovi krivdi, zaradi padca v Barceloni. Vseeno je bil hiter, zato mislim, da je težko reči. če je novica vplivala na njihovo predstavo, ampak tudi menim, da je Joan po preizkusu v Barceloni našel  nekaj boljšega v nastavitvi novega stroja, in res sem prepričan, da lahko poskusimo to sezono zaključiti z dobrim rezultati, saj nam bo to seveda pomagalo, da bomo bolj srečni."


ALBERTO PUIG


Kakšna je vaša ocena prve polovice letošnje sezone?

"No, mislim, da ste to jasno povedali, za nas ni dobra sezona in ni se kaj bolj poglobiti v situacijo. Očitno nismo konkurenčni in se moramo izboljšati, in to je tisto, kar poskušamo narediti. Lahko govorimo o  veliko različnih načinov za dolgo razlago, resnica pa je, da se moramo izboljšati in spremeniti svoje postopke, in to je tisto, kar poskušamo narediti. Mislim, v zgodovini Honde smo imeli Več dobrih kot slabih trenutkov, kar zadeva rezultate, zdaj pa smo v slabem. Zato moramo to popraviti."


Od kod mora priti sprememba, da bo Honda spet bolj konkurenčna?

"No, zgodovina Honde je, da nikoli ne obupajo. Lahko si vzamemo ta čas, ali ta čas, ali ta čas [pomakne roke bolj narazen], vendar vemo, da bomo prišli tja. Vendar moramo poskusiti verjetno malo spremeniti svoj način razmišljanja, ključna točka pa je, da ne obupamo v lovu, v želji po iskanju boljših rešitev."


Brez M. Marqueza se je težko razvijati, toda ali je najboljši scenarij, da se letos usede na motor?

"Ja, če je mogoče, bi bilo dobro, da bi lahko preizkusil motor  do, recimo, po poletju, do konca leta. To bi bilo najbolje, predvsem za naše inženirje, da razumejo, v katero smer. Ampak, prioriteta je popolno okrevanje njegove roke, tako da je to nekaj, o čemer ni dvoma, in tako bomo nadaljevali."


Govori se o Miru in Repsol Hondi, Rins je blizu dogovora z LCR ... ali nam lahko sporočite novosti o zasedbah za naslednjo sezono in o možnostih, da Ai Ogura preide iz Moto2?

"No, ko se je pojavila Suzukijeva zgodba, smo bili vsi šokirani in očitno mislim, da so se vozniki Suzukija šli pogovorit z vsemi fanti, ki sedijo tukaj z mano - to je normalno. Obstajajo možnosti, obstajajo različne možnosti in razmišljamo o njih.


"Že od začetka smo govorili, da bo letos trajalo več časa, da se bo Honda odločila, in tukaj smo zdaj. Možnosti imamo, tudi on ima veliko možnost, glede satelitske ekipe pa je seveda satelitska ekipa. vodi jo Lucio, to je njegova ekipa in mi ga bomo podprli pri vsaki odločitvi, ki se bo odločil. Kar se tiče dirkačev Moto2, je to nekaj, česar še vedno ni na mizi, ker prvenstvo še vedno traja, in v primeru, da bo Ogura lahko naredil dober rezultat, to je nekaj, o čemer bi  verjetno morali razpravljati na Japonskem."








četrtek, 23. junij 2022

KLEPET Z ZARCO-jem in FABIO-m PRED DIRKO V ASSNU

 



FABIO QUARTARARO :


Kakšna je vaša ocena prve polovice vaše dosedanje sezone in kaj je bil vrhunec?

 Seveda  je  prvi del sezone odličen. Katar, Argentina in Austin so bili precej težki, mislim, kot sem rekel, velikokrat sem se preveč pritoževal nad svojo najvišjo hitrostjo in nisem bil osredotočen na svojo vožnjo. Potem, ko smo prispeli v Evropo, sem se lahko res osredotočil na svojo vožnjo in odlični rezultati. Od Portugalske do zdaj smo bili skoraj ves čas na stopničkah - ravno v Le Mansu smo končali na četrtem mestu - vendar mislim, da smo imeli odličnih prvih 10 dirk, točno enake točke kot na isti etapi zadnje leto, tako da mislim, da gremo v pravi smeri."


V čem ste do zdaj najbolj uživali?

"Seveda zmaga na Portugalskem, saj ko prideš iz res težkih trenutkov in zmagaš, mislim, da je bila Portugalska res ena najboljših. Seveda pa na Sachsenringu nikoli nisem pričakoval, da bom zmagal na takšni progi. Potem pa seveda zmage, stopničke, dirka Mugello, kjer sem se mučil cel vikend ... Bile so zelo odlične dirke v Evropi."

 Kaj mislite z  Zarcovim dosedanjim delom v letu 2022?

"Da, seveda. Kot je rekel, mislim, da oba nisva začela sezone tako kot leta 2021, a potem, ko sva prispela v Evropo, mislim, da sva oba naredila velik korak in mislim, da sva si veliko delila. Če pogledate zadnjih pet ali šest dirk, je bil Johann vedno na vrhu in se boril za stopničke. Seveda je zame trenutno najbolj dosleden od Ducatijevih voznikov in super bo se boriti kot lani za prvenstvo, kot v prvi polovici leta 2021. Ne razumem, zakaj tudi on ne gre v  tovarniško ekipo.


Koliko se veselite tega vikenda in upate na suho tekmo v nedeljo?

"Mislim, da je v ponedeljek ali torek v petek, soboto, nedeljo napovedan  dež, danes pa sem ravno videl, da se je spremenilo v soboto in nedeljo, seveda, zdaj z lepšim vremenom. Mislim, da sem izboljšal svojo vožnjo. precej na mokrem, a ko prideš na nekakšno progo, kot je Assen, si želiš imeti suho progo, ker je zame to ena izmed prog , kjer uživaš v eni najbolj mitičnih dirk na koledarju, zato upamo na suho dirko."


Kakšni so vaši vtisi o Topraku Razgatliogluju kot dirkaču ?

"Zame je izredno nadarjen dirkač . Vidiš njegov stil vožnje, kako močno potiska motor, videl sem tudi obrambo, ki jo je naredil v Estorilu na zadnji šikani ... Kako vozi Yamaho na meji. , Mislim, da ima potencial za skok v MotoGP. Seveda je to povsem druga zgodba kot Superbikes, mislim, da iz testa v Aragonu ve, da je veliko bolj tog motor, veliko bolj drugačen za vožnjo. Ampak zagotovo, če je popolnoma motiviran in  res lahko pride  v MotoGP, mislim, da je lahko res hiter dirkač."


In ali je bil danes trenutek ponosa na novem Pločniku slavnih?

"Da, trenutek ponosa in mislim, da je Assen steza, z mojega vidika, ki je mitična. Vsak kolesar želi zmagati v Assenu, kot sta Mugello ali Phillip Island. Nekaj ​​prog je z moje strani zelo posebne. , in imeti to stvar na ulicah Assena je nekaj super posebnega."


JOHANN ZARCO


Kako razmišljate o prvih 10 dirkah sezone?

"Zadovoljen sem s tem, kako mi gre v tem prvem polčasu, saj nisem začel tako dobro, kot sem lani začel sezono 21 z dvema stopničkima zaporedoma v Katarju. Toda poskušam se res osredotočiti na vsak konec tedna dam maksimalno energijo, ki jo lahko, in poskušam dobro nadzorovati  Ducatija. Motor 2022 je včasih nekoliko težje pripraviti, tako da potem postajajo dirke včasih nekoliko težje, a rezultati so prihajali na zadnjih dirkah in samo zaradi tega sem res vesel."


Kako ste bili navdušeni nad Quartararovo hitrostjo in doslednostjo?

"Kar je Fabio precej impresiven, poleg le tehnične strani vožnje, je sposobnost nositi težo svetovnega prvaka in mora iti do drugega naslova. Imate velik pritisk, samo sami naredite večji pritisk. na sebi, ker veš, da lahko zmagaš, zato želiš znova zmagati, potem pa te vsi ljudje sprašujejo in čakajo, da zmagaš. Zdaj to počne on, tako da je zelo impresivno imeti to zrelost, nadzorovati prvenstvo ko sem to res dobro videl v Kataloniji in še bolj na Sachsenringu, tempo v težkih razmerah, ko je tako toplo na gumah, vsi se borimo s pnevmatikami in ima hitrost, ki ji lahko sledite v začetku , potem pa moraš upočasniti, ker ne moreš obdržati tega tempa in se mu zdi lahko.To je lepa stvar,  kar počne,  vsi dirkači si to želijo, vendar pa ne zmorejo vsi tega početi.

Kakšno je vaše mnenje o tem, da bi ta konec tedna zaključili niz rezultatov 5-4-3-2 -...?

"Lažje je reči kot narediti, a zakaj ne? Bilo bi tako fantastično slediti tej logiki. Mislim, da lahko težavno vreme, ki ga imamo lahko ta vikend, pomaga samo fizično prihraniti nekaj energije. Z dežjem pnevmatike, na motorju  še bolj uživam, ker potrebuješ manj moči, da spraviš motor  v ovinek, tako da so zame zapleteni pogoji lahko odlični, da sledim tej logiki, in da vidimo. Tudi to bo nekakšna strategija, če vemo, da v 2. in 3. OP dežuje, da takoj odrineš v FP1, da se že kvalificiraš za Q2. Na koncu vikend ostaja enak - pojdi naravnost v Q2, da se dobro pripraviš na kvalifikacije, in potem bodi v prvi vrsti, ker vsakič, ko začneš v prvi vrsti, ti daje večjo možnost, da prideš na zmagovalne stopničke. Torej, poglejmo, kako bo. Tudi s tem novim otegom na Ducatiju, na tem mestu, kjer je hitra šikana, Mislim, da lahko objemka pomaga v primerjavi z lanskim letom. Če imamo ta boljši občutek, sem lahko konkurenčen."

Ste blizu ponovnega podpisa ali ste se strinjali? Kako veseli ste, da nadaljujete z Ducatijem po skupni veri v letu 2020?

"Imava precej dober odnos, vse zato, ker mi je dovoljeno govoriti naravnost z njimi, brez menedžerja. Ker imam svojo zgodovino in sem skoraj ... dovolj star, da lahko takoj govorim z njimi in oni vedo, kako razmišljam, vedo, da je priložnost, da ostanem pri Ducatiju, najboljša stvar zame, da naberem svoje rezultate in pridem do zmage. Mislim, da je tovarniški Ducati v ekipi Pramac že tako dober zame, zato nadaljujem z Ducatijem , ni podpisano, ampak samo po pogovoru je skoraj 100% gotovo. Bilo bi hudo presenečeno, da [ne] imel nobene pogodbe, potem pa mislim, da vedo, bolj ali manj, vse voznike, ki jih bodo imeli v Ducatiju, samo niso 100% prepričani, koga bi postavili poleg Pecca. V šali sem Ciabattiju in Dall'Igni rekel, da če se obotavljata med italijanskim  ali španskim voznikom , lahko francoskega vzameta kar na sredini. nekako se strinjam, vendar je treba upoštevati veliko stvari, in ker vem, da se s Pramacom počutim zelo dobro, in  navdušenje tudi s Campinotijem. Ko ima satelitska ekipa s tovarniškim motorjem  tako dobre rezultate kot mi, je tudi za satelitsko ekipo tako dobro, da imajo svojega sponzorja, da lahko dobijo več podpore od tega sponzorja s strani, ker imajo dobrega dirkača. Včasih, ko gre dober voznik v tovarniško ekipo, mora izpolniti pričakovanja , tako da je po tej strani lahko dobro ostati pri Pramcu. Na drugi strani je prestiž tovarniške ekipe. Če zmagujem na dirkah in bom lahko kandidat za naslov, potem bo še bolje biti v tovarniški ekipi, a nikoli se ne ve."


sobota, 18. junij 2022

PREVLADA DUCATIJEV V SACHSENRINGU

 Francesco Bagnaia osvojil pole position !


 Fabio Quartararo in rojak Johann Zarco bosta dopolnila nedeljsko prvo vrsto, Apriliin Aleix Espargaro pa si je opomogel po padcu na zadnjem treningu in zasedel četrto mesto pred odličnim nastopom novinca Fabia di Giannantonia .

Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) 1'19.931s

2 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.076s

3 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.099s

4 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.189s

5 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21) +0.197s

6 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) +0.219s

7 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.237s



petek, 17. junij 2022

LUIGI TAVERI BO SPREJET V HIŠO SLAVNIH

 Luigi Taveri bo imenovan za legendo MotoGP.

Trikratni svetovni prvak bo sprejet v hišo slavnih v Avstriji.

Petek, 17. junija 2022

Trikratni svetovni prvak Luigi Taveri bo leta 2022 imenovan za legendo MotoGP. Pokojni švicarski dirkač bo sprejet v dvorano slavnih MotoGP Legends na Red Bull Ringu v Avstriji, kjer bo ob prisotnosti svoje družine počastil svoje dosežke.


Taveri se je rodil v kantonu Zürich leta 1929 in je na Grand Prix debitiral leta 1954 v razredih 250cc in 500cc. Naslednjo sezono je tekmoval na strojih s 125 in 250 ccm, leta 1955 pa je bil podprvak na svetovnem prvenstvu 125 ccm – s svojo debitantsko zmago na prvi dirki leta.


Leta 1962 je osvojil svoje prvo svetovno prvenstvo in osvojil krono v razredu 125cc. V tej kategoriji je osvojil še dva prvenstva, leta 1964 in 1966, da bi si zagotovil mesto v zgodovini motociklističnih dirk.


Med svojim prvencem leta 1954 in upokojitvijo konec leta 1966 je švicarski dirkač dirkal v razredih 50cc, 125cc, 250cc, 350cc in 500cc, zmagal v razredih 50cc, 125cc in 250cc in končal v razredu 3cc v razredu 5cc. . Je eden redkih dirkačev, ki je dosegel točke Grand Prix v razredih 50cc, 125cc, 250cc, 350cc in 500cc.


Zdaj bo Taveri imenovan za legendo MotoGP, ki se bo pridružil dolgemu seznamu velikanov, ki vključuje Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Carlo Ubbiali, Alex Crivillé, Franco Uncini, Marco Lucchinelli, Randy Mamo , Kork Ballington, Dani Pedrosa, Stefan Dörflinger, Jorge 'Aspar' Martinez, Jorge Lorenzo, Max Biaggi in pokojni Nicky Hayden.


Družina Taveri: "Naša družina je navdušena in zelo vesela, ko slišimo, da je Luigi prejel to veliko čast. Bilo bi tako lepo, če bi lahko bil z nami in proslavil ta trenutek z vsemi vami. Tisti, ki se spominjajo Luigija, vedo, da  stoji tukaj z velikim nasmehom na obrazu in išče besede. Iz srca se zahvaljujemo izvršnemu direktorju Dorne Carmelu Ezpeleti v Luigijevem imenu."


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Zelo smo ponosni, da smo Luigija sprejeli v dvorano slavnih MotoGP. Nekaj ​​dirkačev je doseglo to, kar mu je uspelo, z uspehi v toliko razredih in treh svetovnih prvenstvih. Pomembno je, da proslavimo zapuščino tisti, ki so del naše neverjetne zgodovine, in Luigi in njegovi dosežki so pomemben del tega. Veselimo se, da bomo lahko sprejeli njegovo družino v paddocku, da bi ga počastili kot legendo MotoGP."



torek, 7. junij 2022

Precej novosti v motogp na testiranju v Barceloni

 APRILIA

Aprilia je na ponedeljkovih testiranjih  predstavila radikalno novo stransko ohišje, prikazano spodaj. Tako Viñales kot Aleix Espargaro sta ga poskušala ves dan. Espargaro je bil opažen tudi pri preizkušanju novega zadnjega krila, ki ga je Lorenzo Savadori prvič uporabil v Mugellu. Viñales je moral čez dan preizkusiti nekoliko drugačno šasijo, poleg tega je par delal na nadgrajenem motorju, za katerega je tehnični direktor Romano Albesiano potrdil, da upa, da ga bo lahko uporabil na VN Avstrije.

HONDA

O pomembnosti preizkušnje je pričalo dejstvo, da nihče ni opravil več krogov Circuit de Barcelona - Catalunya kot Alex Marquez (LCR Honda Castrol), in to kljub sobotni nesreči. Svetovni prvak Moto3 2014 in Moto2 2019 sta lahko čez dan preizkusila dve različni šasiji, poleg tega pa je imel priložnost preizkusiti nihajno roko, ki so jo prvič opazili na motorju Repsol Honda Team brata Marca Marqueza v Mugellu. Pol Espargaro je bil viden s tretjo drugačno šasijo.

DUCATI

Kot vedno se je pri Ducatiju veliko dogajalo in ena zanimiva inovacija je bilo precej drugačno podvozje, ki so ga opazili pri testnem vozniku Micheleja Pirra GP22 in, kar je še bolj zanimivo, pri Prima Pramac Ducati Johanna Zarca. Tako Francoz kot Davide Tardozzi sta pozabila potrditi, ali bi lahko šasijo videli v akciji v neki fazi do leta 2022 ali pa je šlo za zgodnje delo na GP23 ...


Bagnaia in Miller ter Bastianini so bili vsi opaženi pri testiranju nekoliko spremenjenega aerodinamičnega paketa, pri čemer tovarna v Bologni še ni uporabila svoje ene dovoljene nadgradnje za kampanjo 2022. Na ogled je bil tudi črn oklep, na sliki z Bagnaia zgoraj.

YAMAHA

Svež z najvišje stopnice je Quartararo svoje delo osredotočil na prenovljeno nihajno roko - tisto, ki jo je zelo učinkovito uporabil na nedeljski dirki. Francoz je menjaval med posodobljeno različico in različico, s katero je začel leto, medtem ko Yamahino iskanje večjega oprijema zadaj se  nadaljuje. Quartararo in šef ekipe Maio Meregalli sta potrdila, da se je 'El Diablo' trajno vrnil na prvotni aero paket iz leta 2022 in do konca sezone ne bo uporabljal nadgradnje, ki so jo prvič videli v Mugellu.


WithU Andrea Dovizioso iz Yamahe RNF je bil opažen tudi z najnovejšo nihajno ročico in aerodinamično nadgradnjo. Morbidelli je medtem delal s karbonsko nihajno ročico, poleg tega pa je še naprej uporabljal posodobljen aerodinamični paket.




nedelja, 5. junij 2022

A. ESPARGARO KRALJ KVALIFIKACIJ V BARCELONI

Aleix Espargaro je osvojil kvalifikacije 

za samo 0,031 pred Pecco-tom !

Aleix Espargaro iz Aprilie Racing je ponastavil svoj lastni rekord vseh časovnih krogov, da bi dosegel prvo mesto za Gran Premi Monster Energy de Catalunya in se uvrstil na prvo mesto v trismernem boju za pole v MotoGP  na Circuit de Barcelona-Catalunya. Dirkač  Aprilie je z 1:38,742 je premagal le za 0,031 sekunde 


F. Bagnaio iz ekipe Ducati Lenovo, vodja svetovnega prvenstva Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) pa naj bi v nedeljo popoldne začel iz prve vrste, kot tretje uvrščeni.

 Johann Zarco (Prima Pramac Racing) je  z 1:39,027  zasedel četrto mesto, imel pa je le 0,072 sekundo pred Mugellovim senzacionalnim novincem, ki se ukvarja s športom: Fabio Di Giannantonio. 'Diggia' je znova navdušil, saj bo štartal z 5 mesta.


Jorge Martin (Prima Pramac Racing) je bil šesti najhitrejši zaradi 1:39,142, ki ga je dosegel v svoji prvi vožnji, prav tako Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) na sedmem mestu z 1:39,145.


Medtem ko je v kvalifikacijah od prvega od sedmega ločilo 0,403 sekunde, je bil Viñales 0,252 sekunde dlje na osmem mestu, Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) pa se je prav tako uvrstil v 3. vrsto. Četrto vrsto bo vodil Pol Espargaro (Repsol Honda Team ), Jack Miller (Ducati Lenovo Team) in drugi diplomant Q1 v Nakagamiju.


Kje je torej Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP™)? Edini najboljših pet kandidatov za naslov v prvem četrtletju se uvršča v P14, takoj za Bezzecchijem.


5. vrstico zaključi Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), ki se je v zadnjem krogu zapeljal skozi grušč Turn 10.


Nato je na 16. mestu Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing), pred prvakom 2020 Joanom Mirom (Team Suzuki Ecstar) in Francom Morbidellijem (Monster Energy Yamaha MotoGP™). Alex Marquez (LCR Honda Castrol) je zamudil sejo po neprijetni nesreči v FP4, zaradi katere so Španca odpeljali v zdravstveni center na rentgensko slikanje levega zapestja.

To je zaključek v soboto, saj bo v prvi vrsti sedel tekmec za naslov in veliko izzivalcev, ki želijo napredovati in se pridružiti zabavi. Ali lahko Aleix Espargaro osvoji drugo zmago v MotoGP? Bosta imela Bagnaia in Quartararo več glede hitrosti dirke? Izvemov nedeljo ob 14:00 (GMT +2), zato ne zamudite! 

nedelja, 29. maj 2022

Aprilia bo še dve leti tekmovala z Aleixom Espargarom in Viñalesom

 



Aprilia bo še dve leti tekmovala z Aleixom Espargarom in Viñalesom


Aprilia Racing je na posebni tiskovni konferenci na Gran Premio d'Italia Oakley objavila nove dvoletne pogodbe z Aleixom Espargaro  in Maverickom Viñalesom . Tehnični šef Romano Albesiano  se je pridružil obema dirkačema na odru, skupaj z izvršnim direktorjem Massimom Rivolo. Zaenkrat smo zadovoljni z obema voznikoma, tako da smo se odločili, da obdržimo oba dosedanja voznika in nadaljujemo skupaj še dve leti.


sobota, 14. maj 2022

Izjava šefa Dorne -Carmela.E. glede odhoda Suzukija

 Izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta :

Na SHARK Grand Prix de France je izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta podal izjavo v zvezi s Suzukijem.


"Presenetila nas je novica, ki smo jo prejeli v Jerezu, v zvezi s komunikacijo Suzukija z ekipo, Livio Suppo pa mi je svetoval, da se odločitev ne nadaljuje po tej sezoni. Prva stvar, ki sva jo povedala, je, da lahko razumemo, ampak se moramo pogovoriti, da spoznamo situacijo, ker imamo dogovor s Suzukijem podpisan ravno lani. Moramo natančno razumeti, kje je problem. Glede tega se bomo naslednji teden sestali s predstavniki Suzukija, s člani uprave .


"Zame je pomembno povedati, da očitno nismo zadovoljni z odhodom Suzukija, najpomembneje pa je, da je Championship v zelo dobrem stanju. Takoj po tem, ko smo videli novico o situaciji, smo prejeli veliko zahtev proizvajalcev. ali posameznih ekip, da bi se pridružili MotoGp-ju
. Da imamo prvenstvo s petimi proizvajalci in šestimi zasebnimi ekipami je popolnoma enako kot smo imeli lani in je za nas v redu. Glede na to, kako bodo predlogi izgledali, se bomo odločili, ali želimo zamenjati Suzuki ali pa bomo nadaljevali s situacijo, kot je brez Suzukija."

Številka 46 se bo uradno upokojila v Mugellu

 Številka 46 bo upokojena v Mugellu

Sobota, 14. maja 2022

Številka 46 bo umaknjena iz uporabe v razredu MotoGP na Autodromo Internazionale del Mugello. Sinonim za devetkratnega svetovnega prvaka in legendo MotoGP Valentina Rossija, bo številka v slogu podpisana na prihajajočem Gran Premio d’Italia Oakley.


Upokojitvena slovesnost bo na glavni ravnini v soboto, tik pred kvalifikacijami. Rossi bo prisoten, ko bo njegova zapuščina počaščena , saj je v 26 uspešnih sezonah dirkal s številko 46 v MotoGP Legends Hall of Fame – ustvaril eno najbolj prepoznavnih vizitk v svetovnem športu.


"Doktor" je osvojil devet svetovnih prvenstev, 115 zmag in 235 stopničk v vseh razredih, saj je imel ključno vlogo pri redefiniranju športa za milijone oboževalcev po vsem svetu. Ko se je upokojil ob koncu sezone 2021, je bil sprejet v MotoGP Legends Hall of Fame v Valencii in njegova številka se mu bo zdaj pridružila kot gledalec, ki uživa v prvenstvu v najhitrejših motociklističnih dirkah na svetu.


Ne pozabite shraniti datuma in se uglasiti za Gran Premio d’Italia Oakley od 27. do 29. maja, ko se Rossi vrača v Mugello na sobotni spektakularni dogodek.


Losail dikališče je v veliki prenovi

 Sobota, 14. maja 2022

Lusail International Circuit naj bi do leta 2023 opravil obsežno prenovo in preureditev območja paddock . Proga je že potrjena v koledarju MotoGP vsaj do leta 2031, z deli pa bo vodilno prizorišče za motošport na Bližnjem vzhodu še dodatno potrdilo svoje status enega najbolje opremljenih dirkalnih objektov na svetu.


Projekt preoblikovanja se bo začel oblikovati leta 2022, pri čemer bodo različna območja prenovljena, da bi ustvarili še boljšo izkušnjo za vse tiste, ki dirkajo in obiskujejo prizorišče, od dirkačev in ekip do navijačev in gostov. To vključuje nova območja za gledalce, ki uveljavljajo Lusail kot resnično vrhunsko dirkališče.


Lusail bo po zaključku del gostil VN Katarja 2023, kar pomeni, da dogodek ne bo uvodna dirka, kot je bila od leta 2007. Namesto tega bo dogodek potekal proti koncu sezone, pod spektakularnimi reflektorji Lusail kot šport se vrača, da uživa v neverjetnih dirkah – kot je postala tradicija na VN Katarja.

torek, 10. maj 2022

40 miljonov oboževalcev motogp-ja

 MotoGP je dosegel


40 milijonov oboževalcev na družbenih in digitalnih platformah!

Facebook

Več kot 17,5 milijona ljudi uporablja Facebook za spremljanje najnovejših iz MotoGP ter uživanje v vrsti ekskluzivnih, prilagojenih in zelo dostopnih vsebin. Izvirna in ekskluzivna vsebina MotoGP je na voljo tudi na Facebook Watch po vsem svetu, z videoposnetki, dolgimi od tri do sedem minut, ki ljubiteljem športa nudijo še en način, da uživajo v neverjetni vsebini. Nedavni dodatek Facebook kolutih je na platformo prinesel tudi krajšo video vsebino, ki poudarja nekatere neverjetne trenutke, ki se dogajajo na progi in zunaj nje.


Skupine, kot so MotoGPTech Updates, nudijo tudi prostor za navijače, ki se želijo poglobiti v šport in se povezati med seboj in prvenstvom, s stalnimi posodobitvami o tehnologiji in inovacijah, ki jih vidimo na poti, o katerih se lahko razpravlja.

YouTube

YouTube je dosegel nekaj največje rasti, pravkar je bil dosežen nov mejnik: pet milijonov naročnikov. Video vsebine po meri, vključno z izvirnimi serijami, poudarki, intervjuji in še več, naredijo platformo eno najbolj priljubljenih za oboževalce, ki iščejo vedno večji dostop do športa. Novejši dodatek YouTube Shorts je prav tako pritegnil zanimanje oboževalcev in pomagal športu, da se poveže z novejšo in hitro rastočo publiko, s 15-sekundnimi videoposnetki, ki poudarjajo viralni trenutek ali neverjeten del na progi .


Twitter

Ena najdlje uveljavljenih platform družbenih medijev ostaja ena največjih MotoGP™ z več kot tremi milijoni sledilcev, povezanih s športom na Twitterju, kar ustvarja svoj lasten mejnik. Najnovejše novice, ankete, video posnetki, posodobitve o dogajanju med vsakim tekmovalnim vikendom in seveda članki, ki poudarjajo nekatere največje pogovorne točke v športu, še naprej zabavajo in sodelujejo, Twitter pa ponuja neprimerljivo platformo za interaktivne razprave med oboževalci, kot tudi med občinstvom in samim MotoGP.


Instagram

Na Instagramu je skoraj 10 milijonov sledilcev leta 2020 hitro postalo 13 milijonov, ko je šport dosegel nov mejnik. Z nekaterimi najboljšimi digitalnimi vsebinami, ki jih šport lahko ponudi, sledilci Instagrama uživajo v množici osupljivih fotografij, video posnetkov, posebnih popravkov in cele vrste vsebin v zgodbah – kot tudi v vedno večji paleti Instagram Lives z različnimi dirkači. in liki iz paddocka.


Do 50 milijonov in več

MotoGPje prisoten tudi na nekaterih najhitreje rastočih platformah na svetu, kjer se tudi občinstvo tega športa še naprej povečuje. Oboževalci lahko gredo v zakulisje na Snapchatu, uživajo v virusnih trenutkih na TikToku s skoraj 1,5 milijona drugih sledilcev ali se povežejo s športom – in na stotine tisoč drugih oboževalcev – za poglobljeno razpravo na Redditu.


Twitch prav tako hitro postaja v središču prvenstva, z ekskluzivnimi dogodki v živo, ki oboževalcem dajejo neprimerljivo priložnost za interakcijo in sodelovanje z MotoGP. MotoGP Podcast Last On The Brakes se je za leto 2022 preselil na Twitch, kjer se predvaja v živo in ekskluzivno, pri čemer zvok nato razširi doseg športa na Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts in še več. Še nikoli ni bilo več načinov, da bi več oboževalcev uživalo v bolj kakovostni vsebini MotoGP.


Ko se sezona 2022 začenja res napenjati, bo MotoGP oboževalcem in digitalnemu občinstvu še naprej prinašal najboljše, kar lahko ponudi šport – zato se nam pridružite na vožnji, z naslednjo postajo 50 milijonov!

petek, 6. maj 2022

SUZUKI SE UMIKA IZ MOTOGP KONEC LETOŠNJE SEZONE

 SUZUKI SE KONEC LETOŠNJE SEZONE UMIKA IZ MOTOGP -ja 

Izjava Dorna Sports glede Suzukija

V torek, 3. maja 2022

Po nedavnih govoricah, da bo Suzuki konec leta 2022 zapustil MotoGP, je Dorna Sports uradno stopila v stik s tovarno, da bi jih opomnila, da pogoji njihove pogodbe za dirkanje v MotoGP ne dovoljujejo, da bi te odločitve sprejeli enostransko.


Če pa Suzuki odide po dogovoru med obema stranema, se bo Dorna odločila o idealnem številu dirkačev  in ekip, ki dirkajo v razredu MotoGP od leta 2023.


Dorna je še naprej deležna velikega zanimanja številnih uradnih tovarn in neodvisnih ekip, ki se želijo pridružiti  MotoGP-ju, saj ta šport še naprej daje svetovni zgled tesne konkurence, inovacij in zabave ter dosega na stotine milijonov oboževalcev po vsem svetu. 







nedelja, 1. maj 2022

Lorenzo sprejet v hišo slavnih

 Petkratni svetovni prvak je sprejet v hišo slavnih v Jerezu

Sobota, 30. aprila 2022

Petkratni svetovni prvak Jorge Lorenzo je zdaj legenda MotoGP! Španec je bil v soboto na posebni slovesnosti v čast dolgi in uspešni karieri sprejet v hišo slavnih na Circuito de Jerez-Angel Nieto .


Lorenzo je leta 2002 v Jerezu debitiral na svetovnem prvenstvu do 125 ccm in od tam se je začel vzpon. Leta 2005 se je preselil v razred 250cc in nato osvojil svoje prvo svetovno prvenstvo z zaporednimi naslovi v letih 2006 in 2007, pri čemer je v dveh sezonah osvojil več kot polovico ponujenih zmag. Leta 2008 je prestopil v MotoGP, ko je bil partner Valentina Rossija pri Yamahi, in svojo prvo zmago v MotoGP dosegel šele tretjič.

Leta 2009 je bil podprvak, sezona pa je priredila tudi eno od dirk stoletja, saj je Rossi proti Lorenzu na VN Katalonije postal eden najbolj nepozabnih dvobojev v MotoGP. Leta 2010 pa je napočil Lorenzov čas in sezona je bila skoraj popolna, saj je bil prvič okronan za svetovnega prvaka MotoGP. Leta 2011 je šel ključni tekmec Casey Stoner, preden je leta 2012 Lorenzo ponovno osvojil krono. 2013 in 2014 sta pripadli novemu tekmecu Marcu Marquezu, preden je bil Lorenzo leta 2015 po še enem obračunu Rossija proti Lorenzu ponovno okronan za prvaka.


Leto 2016 je bilo zadnje leto pri Yamahi, preden se je leta 2017 preselil k Ducatiju, in po prvi sezoni z nekaj stopničkami je Lorenzo leta 2018 prinesel tri vzvišene zmage za tovarno Borgo Panigale. Sezono je nato prekinila poškodba in prestopil je v Repsol Hondo. za leto 2019. Po težjem letu in več težavah s poškodbami je petkratni svetovni prvak ob koncu sezone obesil usnje.


V neverjetni karieri je Lorenzo zmagal na 68 dirkah in stal na stopničkah neverjetnih 152-krat. Zmagal je na dveh svetovnih prvenstvih v razredu 250cc, trikrat je bil okronan za svetovnega prvaka MotoGP ter zmagal na dirkah vrhunskega razreda z dvema tovarnama. Zdaj je uradno Legenda MotoGP!


Lorenzo se pridruži dolgemu seznamu velikanov, ki so bili uvrščeni v MotoGP Legende, ki vključuje Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Carlo Ubbiali, Alex Crivillé, Franco Uncini, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Kork Bamola , Dani Pedrosa, Stefan Dörflinger, Jorge 'Aspar' Martinez in pokojni Nicky Hayden.

Jorge Lorenzo: "Sem sem prišel pred 20 leti na to progo, da bi debitiral, in v petek sem bil star šele 14 let. Takoj sem šel gledat  s skuterjem  okoli proge in videl sem, kot so Cecchinello, Ueda, Vincent, Pedrosa, Poggiali vsi vozijo. Zame so bili heroji. In videl sem jih, kako vozijo tako agresivno in tako hitro, da sem se spraševal, ali bi nekoč lahko prišel na to raven.

"Zdaj imam čast, da postanem legenda MotoGP iz Dorne, iz Carmela, ki so me vedno tako dobro obravnavali, in to pomeni celo več kot prvenstvo, ki sem ga osvojil. Ker so vse legende MotoGP odlični prvaki, a vseh prvakov ni mogoče imenovati kot legende, zato sem zelo ponosen, da sem del te neverjetne skupine, teh imen. Tako sem srečen, tako hvaležen, da imam življenje, ki ga imam, zahvaljujoč MotoGP.

Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Jorge je bil nekaj posebnega za MotoGP. Po mojem mnenju je Jorge, kot prvo, fantastična oseba. Je zelo čustven, je prijatelj, je oseba, ki je poskušala narediti največ vsak dan. ko je nekaj naredil, in je neverjeten dirkač. Za nas je bil Jorge v tej generaciji zelo, zelo poseben, ki nam je omogočil, da rastemo. To je poseben trenutek za MotoGP in meni osebno, da rečem hvala Jorgeju in za uvedbo 33. legende MotoGP. Je del najpomembnejših dirkačev v zgodovini MotoGP in zelo sem ponosen, da sem mu podelil to nagrado. Hvala, Jorge."





                                               Lorenzo na podelitvi z mamo  


                                            
                                              Dorna Sports CEO Carmelo Ezpeleta (L) with Lorenzo at the ceremony




















petek, 29. april 2022

FABIO NAJHITREJŠI NA PETKOVIH TRENINGIH V JEREZ-u

 FABIO NAJHITREJŠI NA PETKOVIH 

TRENINGIH V JEREZ-u !

 20 Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGP YAMAHA 1'37.071 18 19 290.3

2 23 Enea BASTIANINI ITA Gresini Racing MotoGP DUCATI 1'37.272 19 20 0.201 0.201 296.7

3 63 Francesco BAGNAIA ITA Ducati Lenovo Team DUCATI 1'37.283 16 18 0.212 0.011 292.6

4 89 Jorge MARTIN SPA Pramac Racing DUCATI 1'37.368 17 19 0.297 0.085 295.0

5 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU HONDA 1'37.581 18 21 0.510 0.213 291.8

6 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 1'37.585 18 19 0.514 0.004 292.6

7 44 Pol ESPARGARO SPA Repsol Honda Team HONDA 1'37.590 20 21 0.519 0.005 294.2

8 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR SUZUKI 1'37.726 20 22 0.655 0.136 292.6

9 12 Maverick VIÑALES SPA Aprilia Racing APRILIA 1'37.759 18 19 0.688 0.033 294.2

10 43 Jack MILLER AUS Ducati Lenovo Team DUCATI 1'37.762 17 18 0.691 0.003 293.4












FRIDAY: TOP 3 moto2

1 Jake Dixon (Autosolar GASGAS Aspar Team) - Kalex - 1'41.646

2 Augusto Fernandez (Red Bull KTM Ajo) - Kalex - +0.252

3 Ai Ogura (Idemitsu Honda Team Asia) - Kalex - +0.363


MOTO3

Guevara najhitrejši na domačem parketu 

FRIDAY: TOP 3

1 Izan Guevara (Gaviota GASGAS Aspar Team) - GASGAS - 1:46.341

2 Ayumu Sasaki (Sterilgarda Max Racing Team) - Husqvarna - +0.132

3 Jaume Masia (Red Bull KTM Ajo) - KTM - +0.192







petek, 22. april 2022

Na Portugalskem M. MARQUEZ najhitrejši

 Številka 93 je na petkovih treningih 

                     NAJHITREJŠI

Petek, 22. aprila 2022

Ob koncu mokrega in nekoliko vetrovnega petka na Grande Premio Tissot de Portugal ,je na vrhu  osemkratni svetovni prvak Marc Marquez, tesno pa mu sledi  Pol Espargaro. Na tretjem mestu, je  svetovni prvak MotoGP 2020 Joan Mir (Ekipa Suzuki Ecstar). Obe seji za prvi razred sta bili mokri, tako kot cel dan na Algarveju.

FRIDAY: TOP 3

1 Marc Marquez (Repsol Honda Team) - Honda - 1'50.666

2 Pol Espargaro (Repsol Honda Team) - Honda -  +0.041

3 Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) - Suzuki - +0.365



FRIDAY: TOP 3 Moto2 

1 Marcel Schrötter (Liqui Moly Intact GP) - Kalex - 2'00.678

2 Jake Dixon (Autosolar GASGAS Aspar Team) - Kalex - +0.501

3 Cameron Beaubier (American Racing) - Kalex - +0.713



FRIDAY: TOP 3 Moto3

1 Mario Aji (Honda Team Asia) - Honda - 2'02.491

2 Diogo Moreira (MT Helmets - MSI) - KTM - +0.053

3 Riccardo Rossi (SIC58 Squadra Corse) - Honda - +0.075



ponedeljek, 11. april 2022

GAJSER ODPIHNIL KONKURENCO V TRENTINU

 Fantastični Tim Gajser 

pometel in odpihnil vso konkurenco v Trentinu

Letošnja peta dirka za svetovno prvenstvo v motokrosu na znamenitem dikališču Arco di Trento - Circuito Ciclamino, je bila komplet v znamenju Tima gajserja in nekaj tisoč slovenskih navijačev. Tim je že v soboto dobil kvalifikacijsko dirko izredno suvereno, tako da je za nedeljsko dirko imel najboljše izhodišče na štartni rampi. Ko sem gledal Tima z kakšno lahkoto je odpeljal vse treninge in samo dirko, je zgledalo kot da je za eno klaso boljši od vseh, kar nekako sem imel občutek kot da se igra z nasprotniki. V prvi dirki se  je kar 11 krogov vozil na drugem mestu za Coldenhoffom, potem pa kot bi prestavil v eno prestavo navzgor in se  gladko odpeljal ter naredil razliko 8 sekund, pred koncem dirke sicer nekoliko umirl tempo in zmagal za 4 sekunde pred Coldenhoffom in tretjim Pradom. Slovenski navijači so uprizorili pravi spektakel z motorkami in bakljami, da je na trenutke zgledalo kot da smo v peklu. 

Tim : Ja res sem hvaležen navijačem, da so me prišli podpret v tako velikem številu, med samo dirko sem jih lahko slišal po celotni progi, kar mi je dalo še več motivacije.

V drugi vožnji je po štartu v prvi ovinek pripeljal, kot tretji a  že po nekaj ovinkih  opravil z Pradom in  Seewerjem, in do konca dirke vozil na čelu dirke z kar konkretno prednostjo.Tako je letos prvič z dvemi zmagami pobral 50 točk, ter tako še povečal vodstvo v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo







Skupni seštevek v MXGP 

1. T. GAJSER - 236 TOČK

2. J PRADO -  203 TOČK

3. M RENAUX - 184 TOČK




sobota, 2. april 2022

Petkov show pred dirko za VN ARGENTINE

 Termas de Rio Hondo

           MotoGP

Akcija se je začela z akrobatskim letalskim šovom, preden so se prvi dirkači odpravili na oder, z Alexom Marquezom (LCR Honda Castrol) in Stefanom Bradlom (Repsol Honda Team). Vodilni v prvenstvu Enei Bastianini (Gresini Racing MotoGP) se je nato na odru pridružil moštveni kolega novinec Fabio Di Giannantonio.


Popoldne sta se znova zagnala prvak 2021 Fabio Quartararo in   Franco Morbidelli, sledila pa sta mu Jack Miller iz ekipe Ducati Lenovo in Pecco Bagnaia. Prvak 2020 Joan Mir in Alex Rins sta se odpravila ob 14.30, pred dvojico Tech3 Remy Gardner in Raul Fernandez ter Pramacova Johann Zarco in Jorge Martin.

Zvezdniška zabava se je nadaljevala z Bradom Binderjem iz Red Bull KTM Factory Racing in Miguelom Oliveiro, preden se je impresivni novinec Moto3 Diogo Moreira (MT čelade - MSI) predstavil za Južno Ameriko in se odpravil pozdravit legije brazilskih navijačev. Duo Factory Aprilia Maverick Viñales in Aleix Espargaro sta bila naslednja, preden sta Luca Marini in Marco Bezzecchi iz ekipe Mooney VR46 Racing Team zaključila šov v slogu - vsaj na odru, z več aero zabave in še eno predstavo v prostem slogu, ki je nato zabavala tudi oboževalce.

Prava skupina dirkačev se je v petek odpravila v golf klub Termas de Rio Hondo , ki se mu je pridružil izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta. Trenutni prvak Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) , z opaznimi izboljšavami njegove igre, odkar je bil zadnji odmevni strel  v Assenu, skupaj z Eneo Bastianinijem (Gresini Racing MotoGP), njegovim soigralcem Fabiom Di Giannantoniom , Pecco Bagnaia, njegov soigralec Ducati Lenovo Jack Miller, Alex Rins (Team Suzuki Ecstar), Marcel Schrötter (Liqui Moly Intact GP), Dennis Foggia (Leopard Racing) in Sam Lowes (Elf Marc VDS Racing). Kdo je zmagal? Pravzaprav nismo prepričani, toda Sam Lowes ?




Ervin Kordič Rojc

"Gajserjev povratek na obzorju" - "Timov signal upanja: kmalu spet na motorju"

 Avtor : Ervin Kordič Rojc  8.7.2025  Nazaj v sedlo, Tim! "Tim Gajser: Po dveh mesecih bolečin znova nasmeh" Kako lepo je videti o...