Zadnji Krog - Last lap magazine

Zadnji Krog  -  Last lap magazine
»Vsaka zgodba ima svoj zadnji krog.«

sobota, 19. februar 2022

KIARA FONTANESI IS BACK ON TRACK

 

Kiara Fontanesi je nazaj: WMX atletinja, ki jo morate spoznati 



Kiara Fontanesi, divja WMX atletinja, se je lansko sezono vrnila. Pot do slave je umazana, boleča, polna solz in pota, ampak to je tisto, kar je neobhodno pri tekmovanju v samem vrhu.


"Dosti komolčenja med Fontanesijevo in Duncanovo, prihaja tudi do stikov s kolesi," je bil komentar lanskega septembra v Turčiji, kjer je Fontanesijeva zmagala. Ko gre vse tako na nož, rezultati visijo na nitki do zadnjega možnega trenutka. Uporaba dodatne energije v tem športu je Fontanesijeva značilnost, ki njene navijače dviga s sedežev, dokler dirka ni končana.


Sončen oktobrski dan v Trentinu, drevesa so se lesketala v toplem vetriču, horda najboljših svetovnih WMX dirkačic pa je bila pripravljena na štartu, da se borijo za zmago. Kiara Fontanesi se je še zadnjič pretegnila, si nadela opremo in se pripravila na boj. Dirko je začela s pole pozicije, kot je tega vajena. A potem, ko si ji je na začetku tekmovanja ponesrečilo, so njeni upi zbledeli. »Ko zmaguješ, ne postajaš močnejši,« je modri nasvet izkušenega veterana. Te besede so le majhna tolažba za tekmovalko, ki je navajen zmagovati v velikem in divjem slogu. 


Tega dne je bila druga Monster atletinja, Courtney Duncan, še tretjič okronana za svetovno WMX prvakinjo v 2021. Za Fontanesijevo pa je bil to čas za razmislek, ki je bil podrobno raziskan v videu, ki se trenutno predvaja. »Motociklistične dirke so moj življenjski slog, ne moje življenje«: stavek, s katerim Fontanesijeva opiše svoje življenje, tako na motociklu kot tistega, ko ne sedi na njem.


Dirkanje je bilo za Fontanesijevo vedno družinska zadeva. Njen oče skrbi, da je vzmetenje takšno kot mora biti, njen brat pa bdi nad elektroniko. V tem videu Fontanesijeva govori o tem, kako je materinstvo vplivalo na njeno kariero profesionalne WMX dirkačice in kako je bila to pravzaprav najboljša možna poteza zanjo, saj si je vzela dopust, da se sestavi in se vrne močnejša kot kdaj koli prej. V tem videu je moč videte Fontanesijevo in njen povratek na dirkališča.


Za oboževalce so navdošujoči predvsem njeni osupljivi nastopi. Absolutna odpadnica na motociklu, Fontanesijeva je bila že šestkrat svetovna FIM prvakinja v motokrosu pri ženskah, kar je zgodovinski rekord.


Potem ko je v letu 2017 svoje telo in um pripeljala do meja svojih zmogljivosti, se je na motociklu v določenem trenutku začela počutiti nesamozavestno – »izgubila sem fokus«. Potrebovala je odmor. Pričakovati je. da nekdo, ki je močno forsira, izgori, manj pričakovano pa je, da se nekdo tako hitro spet vrne na motocikel. "Moje telo je potrebovalo šok in ponastavitev", in resetirala se je. Le tri mesece po porodu je leta 2020 stala na štartu v Matterley Basin-u. Njena prva zmaga v tej sezoni je prišla teden dni pozneje v Valkenswaardu, kjer je popolnoma obvladovala progo in dokazala, da je resna grožnja v svetu WMX. 


V športu, kjer si na dan dirke sam s seboj na svojem motociklu, v nasprotju z vsemi okoli sebe, ni nič pomembnejšega od ustrezne podpore. Fontanesijina akademija, ki jo opisuje v videu, je namenjena vračanju mladim k temu športu. Na akademijo prihajajo na usposabljanje, tako fizično kot psihično. In kot nekdo, ki ima za povedati zgodbo in nekaj resno neumnih lastnosti, je Fontanesi popolna figura, po kateri se lahko zgledujejo mladi upi. Jemljejo jo resno.


Na kratko, Fontanesijeva je nazaj.


torek, 15. februar 2022

MotoGP - Čistokrvni dirkalnik z oznako M2 CS

 Od dirkalnika do varnostnega avtomobila: BMW M predstavlja novi BMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car !

V torek, 15. februarja 2022

50 let BMW M: leta 2022 je zaveza kot uradni avtomobil MotoGP namenjen posebni obletnici BMW M GmbHBMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car vodi floto zmogljivih varnostnih avtomobilov BMW M v sezoni 2022, ki se začne 6. marca z Veliko nagrado Katarja.


Franciscus van Meel, izvršni direktor BMW M GmbH: "M pomeni motošport – nekaj, kar poudarjamo z novim BMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car. BMW M GmbH združuje visokozmogljive serijske avtomobile in motošport pod eno streho.  Izbrali smo dirkalnik iz naše ponudbe BMW M Motorsport kot nov varnostni avtomobil MotoGP – primerna izbira za obeležitev 50. obletnice BMW M2 CS Racing ki je  uspešen v številnih prvenstvih – in kot čistokrvni dirkalnik, je popolnoma primeren za vodenje na tem področju kot varnostni avto  motociklističnih dirk. Veselimo se naše 24. sezone kot 'Uradni avtomobil MotoGP' in da bomo videli BMW M2 CS Racing v akciji kot varnostni avto prvič v Katarju."


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "BMW M je naš partner od leta 1999 in nas je med tem dolgoletnim sodelovanjem vedno znova navduševal z novimi poudarki. Z varnostnim avtomobilom, ki temelji na pravem dirkalniku, BMW M letos ponovno postavlja nova merila. BMW M2 CS Racing MotoGP Safety Car kaže, kako globoko je BMW M zakoreninjen v motošportu. Je tudi več dokaz, kako intenzivno BMW M GmbH v našem partnerstvu vnaša svojo strast do motošporta. Čestitamo BMW M za 50-letnico delovanja in se veselimo vznemirljive nove skupne sezone."


nedelja, 13. februar 2022

P.ESPARGARO - Mandalika -test - še nikoli nisem bil tako hiter

 HRC je na vrhu po napornih treh dneh v Indoneziji !

Nedelja, 13. februar 2022

2022 MotoGP predsezonsko testiranje je končano! Po treh dneh v Indoneziji se zdaj poudarek preusmeri na VN Katarja, ki bo odprla sezono, in kot najhitrejši dirkač s testa Mandalika je Pol Espargaro iz Repsol Honda Team. Španec je 3. dan postavil 1:31:060 in premagal aktualnega svetovnega prvaka Fabia Quartarara (Monster Energy Yamaha MotoGP) za samo 0,014, Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) pa je dosegel tretjo pozicijo zahvaljujoč svojemu najboljšemu času v 2. dnevu .

TOP FIVE - 

1 Pol Espargaro (Repsol Honda Team) - Honda - 1:31.060

2 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) - Yamaha - +0.014

3 Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) - Ducati - +0.229

4 Aleix Espargaro (Aprilia Racing) - Aprilia - +0.325

5 Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP™) - Yamaha - +0.356

HONDA

Glede na predsezone je HRC šel neverjetno dobro. Na mizo je prišel popolnoma nov, zelo drugačen RC213V in pred VN Katarja so japonski velikani videti v dobri formi. Pol Espargaro, še nikoli nisem bil tako hiter.


Enako pozitivnost je povedal  Marc Marquez (Repsol Honda Team). Osemkratni svetovni prvak konča Mandalika Test na devetem mestu kot druga Honda, z zelo majhnim zaostankom, vendar pravi da nima še tistega pravega občutka z motorjem.


Alex Marquez (LCR Honda Castrol) je odpeljal 75 krogov in dvakratni svetovni prvak je bil skupno 12., pol sekunde od P1, saj se je osredotočil na dolge vožnje in aerodinamiko. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) je v soboto popoldne in v nedeljo preizkušal dve popolnoma različni podvozji ter na koncu zasedel 17. mesto v skupni lestvici,   zadnji dan je opravil kar 91 krogov.



četrtek, 10. februar 2022

Tri dni uradnega testiranja MotoGP na Pertamina Mandalika Circuit !

 Tri dni uradnega testiranja MotoGP Pertamina Mandalika Circuit !




Četrtek, 10. februar 2022

Po Shakedown Testu in dvodnevnem Sepang Testu v Maleziji  se MotoGP  odpravlja na  novo dirkališče Pertamina Mandalika Circuit.


V treh dneh je na dnevnem redu veliko, saj se dirkači želijo spopasti s šestimi levimi in 11 desnimi ovinki. Krog je bolj tekoč in ravnina je veliko krajša v primerjavi s Sepangom, z le dvema trdima zavornima conama. Zagotovo bodo zanimivi trije dnevi.

Preizkus poteka od 9:00 po lokalnem času (GMT+8) do 17:00 11., 12. in 13. februarja. Tako kot pri Sepangu, bo Live Timing na voljo v treh dneh na motogp.com in v uradni aplikaciji MotoGP, pa tudi vrsto posodobitev, poročil, poudarkov in še več.


After The Flag se bo tudi vrnil v akcijo z oddajo v živo vsak dan, ki prikazuje številne intervjuje, analize, funkcije in posnetke dogajanja na dirkališču. Zopet bosta After The Flag gostila Matt Birt in Louis Suddaby iz MotoGP, v živo pa se bosta povezala z Lombokom za intervjuje in analize dirkačev ter nezgrešljiv vpogled novinarja pitlane Simona Crafarja na terenu. Program se začne pol ure pred koncem testa in se nadaljuje še eno uro po zaključku akcije na motogp.com.


TIMETABLE - LOCAL TIME

Friday 11th February 

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Saturday 12th February

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Sunday 13th February

Track open: 09:00 - 17:00

After The Flag: 16:30 - 18:00


Kratek pregled osredotočenosti vsake tovarniške ekipe in dosedanjega napredka v predsezoni :

DUCATI

 Novi GP22 se je prav tako dobro izkazal, saj je novi motor pokazal pridobivanje najvišje hitrosti, nova aerodinamika in posodobljen dovod zraka pa ostajata stalnica. Vendar pa povratne informacije voznikov v Sepangu kažejo, da je še vedno nekaj možnosti za izboljšave in da bo tovarna Borgo Panigale pripravljena vse zlikati pred Katarjem.


Ducatijeva posodobljena naprava za višino vožnje – za katero se zdi, da zdaj zniža sprednji in zadnji del stroja bo glavna tema v Mandaliki.

APRILIA :  – tako Aleix Espargaro kot Maverick Viñales sta zvenela zelo pozitivno glede novega, ožjega stroja 2022. Espargaro je pohvalil izboljšanje hitrosti zavijanja V  zavoje, čeprav Španec ostaja neodločen, katero podvozje je najboljše.

YAMAHA

Marka Iwata je želela več najvišje hitrosti v letu 2022 in menda je bil majhen korak naprej, vendar ne dovolj. Vodja ekipe Monster Energy Yamaha Maio Meregalli je priznal, da pričakujejo večje izboljšanje, namesto tega pa se delo osredotoča na iskanje več dobičkov v  aerodinamiki.


Meregalli je tudi dejal, da bo "pravi test" v Mandaliki, tako da je skoraj čas, da Yamaha po nadaljnjih treh dneh izbere svojo smer in poskusi povečati YZR-M1 2022.

HONDA

Novi RC213V je ena izmed najbolj prepričljivih atrakcij predsezone doslej, prav tako tudi vrnitev osemkratnega svetovnega prvaka Marca Marqueza (Repsol Honda Team).  Pravi, da mora najti njegove meje, vendar je bil glede povsem novega paketa pozitiven.


Honda bo nadaljevala z izpopolnjevanjem novega stroja v Mandaliki, pri čemer bodo vsi vozniki – Marc Marquez, Repsol Honda Pol Espargaro, Alex Marquez (LCR Honda Castrol) in Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) – delali na motorju 2022.


sobota, 5. februar 2022

SEPANG PRVA URADNA TESTIRANJA ZA 2022 V MOTOGP

 Kaj lahko pričakujemo od testa?

Pogled skozi, kaj smo videli iz tovarn do sedaj in kaj želijo izboljšati v tej sezoni !

Saturday 5th February 

Track open: 10:00 - 18:00

After The Flag: 17:30 - 19:00


Sunday 6th February

Track open: 10:00 - 18:00

After The Flag: 17:30 - 19:00

YAMAHA : Za leto 2022 Quartararo in Morbidelli ostajata pri Monster Energy Yamaha MotoGP, Dovizioso pa bo skupaj z novincem Darrynom Binderjem vodil novo ekipo WithU Yamaha RNF. V Jerezu je Quartararo preizkusil isti motor kot v  Misanu Test v začetku leta 2021, novo nihajno roko in novo elektroniko .  Iwata je imela tudi posodobljeno sprednje ohišje in novo podvozje je bilo na ogled prvi dan, pred spremenjeno različico drugega dneva. Dela so se nadaljevala tudi na motorju 2022.

Na Shakedownu sta si Katsuyuki Nakasuga in Kohta Nozane delila naloge testiranja pred kratkim delom za Cal Crutchlowa , pri čemer sta dirkača delila stroje z oznako T1 in T2. Britanec je bil pred kratkim najavljen kot testni voznik Monster Energy Yamaha MotoGP za nadaljnji dve leti, na stezo pa naj bi se vrnil tudi na testu Sepang. Kaj bomo še videli od Yamahe v soboto in nedeljo? Konec prejšnje sezone je bil Quartararo jasen glede svojega seznama izbolšav za leto 2022: boljša moč, in več oprijema zadaj.

DUCATI: Motor je bil velika prednostna naloga bolonjske tovarne na Jerezovem testu, pri čemer sta Bagnaia in Miller dobila po enega, Johann Zarco in Jorge Martin iz Pramac Racinga pa sta si delila enega. Do zdaj smo videli tudi nov, daljši izpuh, drugačna aerodinamika , nov dovod zraka in še veliko več, vključno s posodobljeno napravo štarte. Delo se je nadaljevalo na Shakedownu v rokah testnega voznika Micheleja Pirra z obilico testiranj .

SUZUKI

Leta 2020 je Joan Mir (Ekipa Suzuki Ecstar) osvojil prvo Suzukijevo prvenstvo po Kennyju Robertsu Jr. leta 2000, ekipa Suzuki Ecstar pa je osvojila tudi ekipni naslov – dodaten razlog za slavje, saj je leto 2020 zaznamovalo tudi 100. obletnico in ustanovitev Suzukija 60. odkar je tovarna Hamamatsu debitirala na motociklističnih dirkah. Potem pa je prišlo težje leto 2021, s šestimi stopničkami za Mir in eno za  Alexa Rinsa – in nobeden ni osvojil Grand Prixa.


Bila je na splošno težja sezona, Suzuki pa je nekoliko pozneje kot večina predstavil tudi napravo za dviganje zadaj.  Pri testiranju na Shakedownu in v Jerezu smo že videli nekaj novosti, vključno z ogljikovo ojačano šasijo, novo nihajno ročico, pokrovom rezervoarja za gorivo, stranskimi ohišji in še več. Z motorjem 2022, ki naj bi bil prav tako odločen v Jerezu ali celo pred njim, bi moral biti Sepang Test zanimiv, saj Suzuki nadaljuje neskončno iskanje vrstnega štirivaljnika: najti več moči, ne da bi pri tem ogrozil dobro hvaljeno upravljanje GSX-RR.

HONDA: Glede na to, kar je bilo videti na strojih, ki jih je HRC postavil na Shakedown Test in v Jerezu, kjer je bila Honda edini proizvajalec, ki je pred zimskimi počitnicami razbil pokrov z navidez popolnoma novim motorjem , je prizadevanje za izboljšave povzročilo številne opazne razlike med RC213V – od zadnje enote in izpuha do šasije, dovoda zraka in več. Spremljanje razvoja radikalno drugačnega stroja tudi ne bo edina velika zgodba na Sepang Testu za Hondo: vrnil se bo tudi Marc Marquez, ki si je popolnoma opomogel od vseh težav.

KTM: Na Jerezovem testu je bilo na ogled nekaj različnih aerodinamičnih možnosti za Binder, Oliveiro in testnega voznika Mika Kallio. Legenda MotoGP Dani Pedrosa je bil tudi na progi na prizorišču pred ostalimi na zasebnem testu. Toda na splošno je bil do zdaj sramežljiv prikaz, tudi na Shakedownu in tudi na časovnih listah – z novim dovodom zraka in novo aerodinamiko sta najbolj vidni znaki sprememb doslej. Verjetno lahko pričakujemo, da bomo na Sepang Testu videli še veliko več , prav tako pa bomo videli nov obraz v Red Bull KTM Factory Racing boxu, ko pride Francesco Guidotti, ki bo prevzel mesto vodje ekipe. 

APRILIA: V sredini sezone je Aprilia sprejela  večkratnega zmagovalca Grand Prixa Mavericka Viñalesa. Po nekaj dirkah, naj bi dosegel lansko hitrost, je številka 12 začela leto 2022 z edinim 1:58 testa Shakedown – tik pred svojim moštvenim kolegom, saj sta se dirkača udeležila testiranj po zaslugi tovarniških koncesij. Iz istega razloga se je Aprilia v četrtek, 3. februarja, odpravila tudi v Sepang na zasebni test, pri čemer je testni voznik Lorenzo Savadori testiral vzporedno s stroji 2021 in 2022, Viñales pa je delal izključno s povsem novim 2022.


Povsem novo res pomeni povsem novo: motor, podvozje, izpušni plin, aero, pokrov rezervoarja za gorivo. Aprilia je v Jerezu tudi povedala, da bo končni paket dokončno oblikovan šele na testu Mandalika. Dosedanje povratne informacije in časi krogov zagotavljajo nekaj dobrega branja, saj znamka začne novo obdobje kot samostojna tovarniška ekipa.

Novost za leto 2022: NOVINCI V MOTOGP 

Za leto 2022 je veliko novega, vključno s petimi – da, petimi – novinci v prvem razredu in nekaj novimi imeni ekip, na katera morate biti pozorni. Torej, najprej, kaj se ni spremenilo?


Skratka, tovarniške ekipe: Quartararo in Morbidelli ostajata pri Monster Energy Yamaha, Bagnaia in Miller se vračata v barvah Ducati Lenovo Team, Team Suzuki Ecstar na terenu Mir in Rins, ekipa Repsol Honda Team sta Marc Marquez in Pol Espargaro, rdeči Bull KTM Factory Racing ima Oliveiro in Brada Binderja, Viñales in Aleix Espargaro pa sta pri Aprilia Racing.


Aprilia Racing je sama po sebi novost za leto 2022, saj znamka Noale začne novo obdobje kot polna tovarniška ekipa in se loči od Gresinija, s katerim so sodelovali kot neodvisna ekipa.


Med neodvisnimi ekipami na Pramac Racingu ni nobenih sprememb, saj ostajata Johann Zarco in Jorge Martin, Alex Marquez iz LCR Honda Castrol in moštveni kolega LCR Honda Idemitsu Nakagami .

GARDNER & FERNANDEZ

Na Tech 3 KTM Factory Racing se vse spremeni, saj se prvak Moto2 2021 Remy Gardner in novinec Moto2 senzacija Raul Fernandez pridružita vrhunskemu razredu in pri tem postaneta stalna soigralca. Oba sta preizkusila RC16 na enkratnem testu do leta 2021 kot nagrado za svoje neverjetne zmogljivosti, nato pa še na Jerezovem testu – čeprav  Gardner  po padcu v pozni sezonini še ni v najboljši formi.


V Shakedownu je bil Gardner znova na poti okrevanja, tokrat po nesreči na treningu, pri kateri si je poškodoval zapestje. Fernandez medtem krade naslovnice, odkar se je prvič usedel na motocikel MotoGP, in takoje  še naprej – najhitrejši od debitantov.

BEZZECCHI & MOONEY VR46

Prisotnost VR46 na štartuse bo leta 2022 razširila na dirkalno ekipo Mooney VR46 z dvema voznikoma na strojih Ducati.


 Mariniju  se je pridružil rojak novinec Marco Bezzecchi – in dobro se je začelo za številko 72 na Shakedownu, saj je bil drugi dan najhitrejši novinec.

DI GIANNANTONIO & GRESINI

Gresini je leta 2022 prešel iz Aprilie v Ducati in na zmagovalni oder pozdravil prvovrstnega zmagovalca na stopničkah Enea Bastianinija, svežega iz italijanskega boja za nagrado novinca leta v prejšnji sezoni. Pridružil se mu je novinec Fabio Di Giannantonio, ki je bil zaradi bolezni izključen iz dveh dni Shakedowna in si bo še posebej prizadeval, da se vrne nazaj in poveča čas proge na testu Sepang.

DARRYN BINDER & WithU RNF YAMAHA

Z U RNF Yamaha ima Andrea Doviziosa, ki se vrača  na Yamahinih strojih, in novinec Darryn Binder poleg veterana Italijana. Binder je naredil velik preskok iz Moto3 v MotoGP, vendar se je doslej dobro izrekel pri testiranju – precej v okvirih, ki so jih določili preostali debitanti.




četrtek, 27. januar 2022

Michelin glavni sponzor na dirki za VN Argentine motogp 2022

 Michelin kot glavni sponzor za  VN Argentine 2022 v motogp !

Dorna Sports z veseljem napoveduje dolgoletnega partnerja Michelin za naslovnega sponzorja za VN Argentine 2022. Dogodek, ki bo potekal od 1. do 3. aprila na Autodromo Termas de Rio Hondo, bo uradno poimenovan Gran Premio Michelin® de la República Argentina.


Michelin je od leta 2016 uradni in edini dobavitelj pnevmatik za vrhunski razred motociklističnih dirk za Grand Prix. MotoGP


Michelin je bil tudi edini dobavitelj pnevmatik za svetovni pokal FIM Enel MotoE od njegovega začetka leta 2019 in je bil ustanovni partner prvenstva MotoGP eSport, ki se je začelo dve leti prej. Naslovno sponzorstvo za VN Argentine 2022 dodaja še en dogovor k dolgoletnemu partnerstvu med Michelinom in Dorna Sports, ki se še naprej krepi – tako na progi kot zunaj nje.

Maria Esperanza Gaspar Aguilon, višja podpredsednica Business Line 2 Wheels Worldwide, Michelin: "Izjemno smo ponosni, da smo naslovni sponzor VN Argentine 2022. Ne samo, da bo še naprej krepil naš položaj v svetovnem kontekstu, ampak je pomembno tudi na regionalni ravni v Južni Ameriki. To je odlična priložnost za nas, da promoviramo partnerstvo blagovne znamke Michelin v MotoGP, in še posebej naše motoristične pnevmatike, ki so na voljo našim potrošnikom na tem hitro rastočem in ključnem trgu za skupino Michelin."


Marc Saurina, višji direktor globalnih komercialnih partnerstev pri Dorna Sports: "Z veseljem objavljamo Michelin kot naslovnega sponzorja letošnje Grand Prix v Termas de Rio Hondo. Michelin je pomemben partner za Dorna Sports in sestavni del MotoGP, MotoE in MotoGP eSport Championship, in zelo smo ponosni, da vidimo, da je ime Michelin ponovno prevzelo največje zasluge na Grand Prix leta 2022."



nedelja, 5. december 2021

GALA PRIREDITEV MOTOGP V KNEŽEVINI MONAKO

 FIM Gala: Svetovni prvaki 2020 in 2021 slavili v Monaku!

FIM Gala prireditev se je vrnila za zelo posebno izdajo leta 2021, saj so se dogodka udeležili prvaki iz let 2020 in 2021, potem ko je pandemija Covid-19 zahtevala odpoved izdaje 2020. Gala je v soboto zvečer zbrala prvake iz vseh disciplin na dveh kolesih in je v soboto zvečer zasedla osrednje mesto v Kneževini Monako.

Svetovni prvak FIM MotoGP 2021 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) in prvak 2020 Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) sta bila dva glavna voditelja na dogodku, ko sta prejela svoje medalje, ki sta slavila zadnji dve leti neverjetne akcije MotoGP in prvi naziv premier razreda za vsakega od njih.

Med številnimi drugimi prisotnimi so bili senzacija WorldSBK Toprak Razgatlıoğlu, ki je leta 2021 osvojil osupljivo prvo krono WorldSBK, ter mladinska svetovna prvaka FIM Moto3 v letih 2020 in 2021 Daniel Holgado in Izan Guevara. 

To je zaključek zadnjega dogodka sezone za tiste, ki so nazdravili na odru, saj je zimski premor zdaj zares v teku, ko čakamo, da se hruščeči motorji vrnejo na Sepang International Circuit za Shakedown Test. Tam se bo Gardner kot prvi vrnil, saj bo sodeloval kot novinec MotoGP, preden se nekaj dni pozneje oblečejo Quartararo, Mir in Bastianini, da začnejo svoje kampanje. Tudi Acosta, Arenas, Holgado in Guevara ne bodo zaostajali za njimi, saj se pripravljajo na več ... kdo se bo torej vrnil na Gala oder leta 2022? Pridružite se nam v še eni spektakularni sezoni, če želite izvedeti!





petek, 26. november 2021

MotoGp - Podaljšanje pogodbe z dorno za 5 let

 Dorna Sports z veseljem objavlja novo pogodbo s dirkališčem Circuit de Barcelona-Catalunya, ki podaljšuje partnerstvo med svetovnim prvenstvom FIM MotoGPin klasičnim prizoriščem v Kataloniji za nadaljnjih pet let. Novi sporazum zagotavlja Gran Premi de Catalunya mesto na koledarju za leto 2022 in potrjuje še najmanj dva dogodka, ki bosta potekala med letoma 2023 in 2026.


Circuit de Barcelona-Catalunya je del koledarja svetovnega prvenstva FIM MotoGP od leta 1992; najprej kot gostitelj VN Evrope (od 1992-1995) in kasneje VN Katalonije (od 1996). Dogodek je priljubljen med oboževalci in dirkači , saj je v živahno sredozemsko mesto Barcelona prinesel najhitrejše prvenstvo v motociklističnih dirkah na svetu.


Začasni datumi za VN Katalonije 2022 so od 3. do 5. junija. Od leta 2023 se bo dirkališče Barcelona-Catalunya nato izmenjevalo z drugimi prizorišči na Iberskem polotoku, pri čemer bosta med letoma 2023 in 2026 potrjena še najmanj dve veliki nagradi na prizorišču.


Roger Torrent, katalonski minister za poslovanje in delo ter predsednik Circuit de Barcelona-Catalunya: "Zelo smo veseli, da še naprej gostimo najpomembnejše tekmovanje v svetu motociklizma. To je odlična novica za navijače naše države, za mednarodno projekcijo Barcelone in Katalonije ter za cilj, da se dirkališče spremeni v strateški del za gospodarski in družbeni razvoj, povezan z industrijo zelene mobilnosti."

Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Podaljšanje pogodbe s Circuit de Barcelona-Catalunya za še pet sezon je brez dvoma fantastična novica za MotoGP.


"Spektakularna katalonska proga je bila povezana z MotoGP že od prvih začetkov Dorne in je bila vsako sezono ključna stalnica v koledarju. Ta pomemben sporazum, ki podaljšuje sodelovanje do leta 2026, še enkrat dokazuje, da je promotor zavezan k našemu prvenstvu. 


četrtek, 25. november 2021

V LETU 2022 PRIHAJA NOVA TV SERIJA IZ ZAKULISJA MOTOGP DIRK

 MOTOGP Amazon Exclusive THE MEDIAPRO STUDIO 

. Serija Prime Video, ki jo producira THE MEDIAPRO STUDIO v sodelovanju z Dorno, bo premierno predstavljena leta 2022 in bo  gledalce popeljala v zakulisje prvenstva v MotoGp-ju.


Nova serija bo vsebovala osem 50-minutnih epizod, ki spremljajo nekatera največja imena v športu, vključno z legendo MotoGP Valentinom Rossijem (Petronas Yamaha SRT), osemkratnim svetovnim prvakom Marcom Marquezom (Repsol Honda Team), na novo okronanim prvakom 2021 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP), drugouvrščeni Francesco 'Pecco' Bagnaia (ekipa Ducati Lenovo), prvak 2020 Joan Mir (Ekipa Suzuki Ecstar) in Jack Miller (Ducati Lenovo Team), pa tudi vodje ekip in ključne osebe v paddocku. Serija bo premierno prikazana izključno na Prime Video v Franciji, Italiji in Španiji ter v več kot 150 državah in ozemljih leta 2022, vključno z Združenim kraljestvom in ZDA.

Z dostopom brez primere bo serija gledalce popeljala za vrata, ki so bila do zdaj pogosto zaprta. Od treningov do ekipnih sestankov in vsega vmes, bosta športna in osebna stran MotoGP popeljala gledalce na potovanje skozi vrhunec motociklističnih dirk in ponujala edinstven vpogled v vsakodnevno delovanje ekip in dirkačev.

Laura Fernández Espeso, izvršna direktorica MEDIAPRO STUDIJA: "Sodelovanje z Dorno in podpora Amazon Prime Video sta bila odločilnega pomena za začetek te serije. Verjamemo, da bo všeč ne le ljubiteljem motociklizma, temveč vsem gledalcem, ki jih zanima dobra zgodba, v tem primeru zmagoslavja in žrtvovanja tako v športnem kot v osebnem smislu, kar lahko pokažemo zahvaljujoč edinstvenemu dostopu, ki so ga protagonisti prvenstva prvič omogočili naši produkcijski ekipi."

Manel Arroyo, glavni komercialni direktor pri Dorna Sports: "Tesno sodelovanje med vsemi stranmi in ta projekt z Mediapro in Prime Video več kot zagotavlja uspeh. V tej intenzivni sezoni, ki se je končala v Valenciji, je delo med Dorno in THE MEDIAPRO STUDIO  z idejo, da bi iz vsake Grand Prix sezone izluščili najboljše in najbolj izjemne trenutke. Pomoč šestih proizvajalcev, ekip in dirkačev nam bo pomagala videti in uživati ​​v stvari, ki , so do zdaj ostajale za zaprtimi vrati.

Člani Prime bodo lahko gledali v aplikaciji Prime Video na pametnih televizorjih, mobilnih napravah, Fire TV, Fire TV sticku, tablicah Fire, Apple TV, Chromecast Vodafone TV in na primevideo.com


O STUDIJU MEDIAPRO

Mediapro Studio je tovarna za ustvarjanje, produkcijo in distribucijo vsebin skupine Mediapro. Mediapro Studio je odgovoren za naročila visokokakovostnih globalnih projektov, ki jih razvijajo skupaj z velikimi talenti priznanega nacionalnega in mednarodnega prestiža, kot so Paolo Sorrentino, Woody Allen, Isabel Coixet, Ran Tellem, Oliver Stone, Daniel Burman, Fernando León de Aranoa, Iván Escobar, Javier Fesser, Patricio Guzmán, Borja Cobeaga, Diego San José, Marc Cistaré, Manuel Huerga, Ernesto Daranas, Gastón Duprat, Mariano Cohn, Laura Belloso, Marc Vigil, Fernando González Molina, Javier Olivacíres in Ruth. Mediapro Studio ima 56 pisarn na 4 celinah, 14 razvija in producira vsebine, trenutno pa ima v teku 34 serij z globalno naložbo 200 milijonov evrov za produkcijo serij, filmov, zabavnih programov, kratkih formatov in dokumentarnih filmov. Mediapro Studio sodeluje s ključnimi operaterji, kot so HBO, Netflix, Amazon, DirectTV, Fox, Viacom, Yle ali Disney, in njegova produkcija je prejela več mednarodnih nagrad, kot sta 2 oskarja, 2 zlata globusa, več nagrad Goya in 2 dnevni nagradi Emmy .

četrtek, 18. november 2021

MotoGp Fabio. Q. že 2 zapored osvojil nagrado BMW Avard M5

 Najhitrejši kvalifikant sezone MotoGP 2021 je ponovno Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP)! Francoz, ki je oktobra končal svetovno prvenstvo z dirkami, je že drugo sezono zapored osvojil letošnjo PRESTIŽNO nagrado BMW M. Nagrada je sestavni del dejavnosti BMW M kot 'Uradni avto MotoGP in je bila podeljena že 19x zapored. Nagrada za zmagovalca je tradicionalno visokozmogljiv avtomobil BMW M – letos novi BMW M5 (poraba goriva, kombinirana: 11,3 – 11,1 l/100 km [25,0 – 25,5 mpg imp] ustreza NEDC; 11,3 – 10,9 l/100 km ustreza WLTP, emisije CO2, kombinirane: 258 – 253 g/km ustreza NEDC 257 – 248 g/km ustreza WLTP)* v znamki Hatch Grey Metallic. Nagradni avto sta na zadnjem dirkalnem vikendu sezone v Valencii predstavila Franciscus van Meel, izvršni direktor BMW M GmbH, in Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports.



četrtek, 11. november 2021

MotoGp - VALENCIA Zadnji ples v letošnji sezoni za VR46

 MotoGP - VALENCIA  

Zadnji ples v Valenciji: zbogom, a ne zbogom !

Pred nami je konec tedna, ki se bo zagotovo vpisal v zgodovinske knjige, zadnja fešta leta 2021 pa sebo zgodila na  dirkališču Ricardo Tormo v Valenciji.

Po še enem osupljivem dirkaškem letu je čas, da spustimo zaveso pred letom 2021. Toda tokrat ne gre za kakršen koli finale sezone, ampak za finale, ki bo privzeto ostal dolgo v spominu, ko se bo paddock poslovil – vsaj na stezi – enemu največjih vseh časov. 26 sezon pozneje, po več kot 44 % vseh Grand Prix, izvedenih v več kot 70-letni zgodovini tega športa, se je Valentino Rossi (Petronas Yamaha SRT) poklonil. Statistika omogoča neverjetno branje, a legenda govori sama zase.

Kljub temu, da je Marc Marquez na stranskem tiru, Hondin rekord na stezi – teh deset zmag – ostaja, in to je nekaj, kar bosta tako Alex Marquez kot Nakagami dobila več motivacije. Tako kot Pol Espargaro, ki je imel tri stopničke v MotoGP v Valencii, preden je prišel v japonsko tovarno, in si bo želel še enega s Hondo, da bo sezono dobro zaključil.

Arrivederci, adijo, ciao. VR46 bo ostal prisoten v paddocku; legenda za milijone ljudi in sam šport. V nedeljo ob 14:00 (GMT +1) se oglasite na Doktorjevem zadnjem plesu in zadnji festi sezone!

MotoGPChampionship top five:

1 Fabio Quartararo - Monster Energy Yamaha MotoGP - Yamaha - 267

2 Francesco Bagnaia - Ducati Lenovo Team - Ducati - 227

3 Joan Mir - Team Suzuki Ecstar - Suzuki - 195

4 Jack Miller - Ducati Lenovo Team - Ducati - 165

5 Johann Zarco* - Pramac Racing - Ducati - 163

*Independent Team rider



petek, 5. november 2021

MotoGp - PORTUGAL INTERVJU Z CASEY STONER-jem

 CASEY  STONER 

INTERVJU Z C.STONER-jem na dirkališču Algarve - Španija    5.11.2021

Zakaj zdaj?

Casey Stoner: "Bilo je čudno. Minila so tri leta in pol! Verjamem, da je bil Mugello 2018, ko sem bil zadnjič v paddocku. Tako da je bilo veliko predolgo. In veste, pogrešali smo vse Če sem iskren.  Lani smo poskušali priti, imeli smo načrte. In potem je seveda udaril COVID, vendar je bilo fantastično, da je MotoGP sploh lahko tekel.


"Potem so se letos seveda vsi naučili, kako premagati situacijo. In Avstralija se je pred kratkim odprla, tako da smo  prišli in se, pogovorili z nekaterimi ljudmi ena na ena in , in spet vzpostavitili nekaj povezav, ki so se po mojem mnenju izgubile v zadnjih nekaj letih."

Je Ducati spet na robu svetovnega prvenstva?

CS27: "Že dolgo časa so bili blizu tega, da bi imeli, celoten paket in opravili delo. Ampak na žalost, spet je to, kateri voznik Ducatija bo hiter kateri vikend.  Moram videti malo več doslednosti, morda motor, ki bo ustrezal vsem progam. Vedno smo imeli to težavo, vsi proizvajalci imajo dobre in slabe proge


. Toda ko imate Yamaho, ta iz leta v leto proizvaja odličen paket . Tako da nenehno dajejo paket, ki ga je zelo, zelo težko premagati. Marquez ,  ko veš, da je fit in zdrav, na Hondi zelo težko jih je premagati . Ne gre samo za to  daš nekaj dirkačev  na motor in  na progo, potrebujete celoten paket, da deluje skupaj. In to je včasih lahko težko."

Ali imate še kaj želje po ponovnem dirkanju?

CS27: "Edino želja je ,  verjetno okoli kvalifikacij. Iskreno povedano, še nikoli nisem  užival v dnevu dirke. Včasih je bilo lepo in enostavno in vse je šlo dobro. Ampak bilo je tako... veš, ko si na robu teh stvari, je tako enostavno narediti  napake. Tako sem nenehno imel to, na žalost, to je bil le del moje osebnosti, da nisem želel delati napak. Ne, da sem samo hotel iti tja in se voziti, veste, udobno in naravno, je bilo tako, 'Nočem zamočiti'. Ker imam celo ekipo ljudi, ki nekaj pričakujejo od mene. Tako sem se naučil da bi se v poznejših letih bolje spoprijel s tem in mi ni bilo treba toliko skrbeti za to. Ampak res ne dobim želje ali želim ponovno dirkati.


"Užival sem na treningu in kvalifikacijah, zlasti ob vikendih. Vsekakor ne v testiranju. Toda treningi in kvalifikacije sta bila vedno zabavna, ko se je vse združilo. Potem pa moraš na dirki


iti čim hitreje za krog ali dva. . Ko si naredil vse v redu, sem dobil veliko več navdušenja nad tem, kot sem kdajkoli zmagal na dirki. Ker na dirkah nikoli nisi šel tako trdo, kot si lahko, vedno si moral upravljati s pnevmatikami, gorivom ... vedno obvladaš situacijo in izgledaš kot norec, če greš in poskušaš iti, kolikor je mogoče, in se zrušiš. Tako je vedno obstajal element zadrževanja, medtem ko si za  kvalifikacije imel veliko časa za In veš, to je bilo zelo zabavno."


O Valentinu Rossiju in vajinem rivalstvu:

 Jaz in Valentino sva imela nekaj neverjetnih bitk, imela sva fantastično rivalstvo. Nekaj ​​dobrih in slabih točk, nekatere stvari so  šle po moji poti, druge pa res ne. Vendar je bila ena stvar, fantastičen pri dirkanju z Valentinom, in to je, da sem se od njega moral učiti, ne glede na to, ali je bilo na stezi ali zunaj nje z njegovimi mediji. Vedno je bil zelo pameten in zelo zelo zvit. Tako sem se moral naučiti marsikaj In mislim tudi, da so bili moji dosežki v moji karieri še toliko bolj potrjeni, ker sem tekmoval proti njemu v njegovi dobi.

nedelja, 24. oktober 2021

Fabio .Q. EL DIABLO WORLD CHAMPION - MOTOGP

 EL DIABLO

WORLD CHAMPION MotoGp  2021

Quartararo je postal prvi Yamahin dirkač , ki je osvojil krono v motogp razredu po Jorgeju Lorenzu leta 2015, in sedmi skupaj z Giacomom Agostinijem (en naslov v kraljevem razredu), Kennyjem Robertsom (3), Eddiejem Lawsonom (3), Waynom Raineyjem (3), Valentino Rossi (4) in Jorge Lorenzo (3). To je 18. naslov za voznika Yamahe v razredu premier.


Quartararo je izenačen na šestem mestu z Maxom Biaggijem in Maverickom Viñalesom na lestvici Yamahinih dikačev z največ zmagami v vrhunskih razredih, takoj za Kennyjem Robertsom (22 zmag). Valentino Rossi vodi s 56 zmagami v kraljevem  razredu z Yamaho.


Z 20 zmagovalnimi stopničkami do zdaj je Quartararo francoski dirkač  z največ stopničkami v razredu motogp pred Christianom Sarronom (18 stopničk).

Fabio Quartararo: "Že po nekaj urah že nimam normalnega glasu, veliko sem jokal in veliko kričal! Zdi se mi neverjetno. Ko sem prečkal ciljno črto, sem pomislil na vse težke trenutke, ki sem jih imel, in biti svetovni prvak v MotoGP je nekaj, česar nisem pričakoval, ko sem bil pred nekaj leti v slabih situacijah, tako da se trenutno počutim kot v sanjah in se ne zavedam, kaj se mi trenutno dogaja!




četrtek, 21. oktober 2021

MotoGP - Press Conference -Rossi v moji karieri se je nabralo več kot 400 dirk

 MotoGp - 

Press conference:

Fabio Quartararo: Počutim se zelo dobro. Mislim, da moramo to jemati kot običajno dirko, a vemo, da se v nedeljo lahko zgodi nekaj posebnega. Toda najprej v petek in soboto moramo načrtovati tako kot preostanek leta, potem pa bomo v nedeljo videli, koliko tveganja bomo sprejeli. Toda petek in sobota bosta zaenkrat normalna situacija in potem bomo videli, kaj se bo zgodilo ."



Bomo videli. Tako rad dirkam, a še nikoli nisem bil v takšni situaciji. Lani sem se veliko naučil.  Trenutno je to običajna dirka in bomo videli, koliko bomo tvegali v nedeljo.

Francesco Bagnaia: Zame je edina stvar, ki jo lahko naredim, da zmagam, da poskušam ostati v boju za prvenstvo. Vemo, da je 52 točk veliko, vendar bomo poskusili. Še vedno imamo možnost, zato bomo poskusili. ta vikend drugače, ker so razmere drugačne in zgleda da bi lahko deževalo v petek in soboto.Zagotovo ta vikend moram iti na vse   in poskusiti nekaj narediti.


"Zagotovo je naša ambicija vedno izboljšati. Če pogledamo moji zadnji dve sezoni v MotoGP, to ni bilo leto, da bi poskušal osvojiti prvenstvo, to je bilo leto, ker sem se v preteklih letih veliko mučil, lani sem si zlomil golenico, tako da sem imel težave. Letos je bil cilj nadaljevati z rastjo. Po poletnem premoru smo naredili korak naprej, na zadnjih dirkah pa še enega. Zadovoljen sem z delom, ki smo ga opravili na zadnjih dirkah zagotovo pa bo delo, ki smo ga opravili letos, za naslednje leto boljše. "

Marc Marquez: Še naprej se izboljšujem, vendar prepočasi za moje ... . Vrnitev je težavna, tudi tako lahko vozim na sprejemljiv način in letos sem končal 3x na stopničkah, a vseeno to ni način in nastop, ki bi si ga želel. Zato moramo še naprej potiskati, iti naprej, tri dirke do konca. Toda to, kar sem napovedal za drugo polovico sezone, je to, kar se dogaja, nenehno sem med prvimi petimi in bližje vrhunskim fantom, tako da je bil to cilj in trenutno ga lahko dosežem vsak vikend.«

Enea Bastianini: "Zelo sem vesel svojih zadnjih dirk in tukaj sem bil pred tremi tedni na stopničkah in zame je bilo neverjetno. Tudi v Austinu smo opravili res dobro dirko. Bilo je težko glede na razmere, je bilo zelo vroče in končati dirko ni bilo lahko. Zadovoljen sem s fanti in delom v boksu, naredili smo dober korak in zdaj je pomembno, da nadaljujemo tako, ker je pomembno. Samozavesten sem pred Misano-om, lepa proga, ki mi je zelo všeč, je hladnejša kot prejšnjič, a tokrat moramo biti še hitrejši.


"V tem delu tedna moram veliko delati, vedno so kvalifikacije zame katastrofa. Tukaj v Misanu so  bile  to ene mojih najboljših in to moram poskusiti ponoviti, da bom bolj konkurenčen na tej dirki."

Valentino Rossi:"To je dolga zgodba, več kot 400 dirk v moji karieri. Vsem se moram samo zahvaliti. Imel sem neverjetno podporo po vsem svetu, zlasti v Italiji. Vedno dajem maksimum, skupaj zelo uživamo. to je dolga kariera z veliko odličnimi dirkami Bomo videli v nedeljo, itak nas čakajo po Misanu še 2 dirki, vedno je žalosten trenutek, ko prideš do konca ampak vseeno je bilo dobro. Uživali bomo! "




ponedeljek, 18. oktober 2021

MotoGp - Rossi zadnja dirka na domačih tleh !

 MotoGp - Rossi  zadnjič dirka na  domačih tleh ! Fabio ima prvi Match point ?

Misano  dirkališče Marca Simoncellija za Gran Premio Nolan  v Italiji e dell'Emilia-Romagna. To je velik vikend in iz dveh velikih razlogov: prvič, Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) bi lahko že postal prvi svetovni prvak francoskega premiernega razreda, drugič, to je zadnji ples na domači progi  za Valentina Rossija (Petronas Yamaha SRT), ko se ikona pripravlja obesiti svoje dirkaško usnje ob koncu sezone. To pa že zagotavlja eno stvar: to bo še en konec tedna, ki bo zelo spektakularen in za vedno bo šel v spomin .

Če Fabio zmaga, je prvak. Če je drugi in Bagnaia za njim, je prvak. Če bi se dirka končala na kakršen koli  drugi način , in bi Pecco zmanjšal zaostanek pod 50 točk  bi   se  bitka nadaljevala na VN Algarve.Tudi drugi dirkači , bodo imeli veliko vlogo na dirki, tako da bo še precej kombinatorike v igri, Pecco bo imel sigurno veliko pomoči z strani ostalih dirkačev na Ducati-jih.

Prav tako se zdi verjetno, če primerjamo prvega GP -ja, ki smo ga imeli v Misanu in nato v Teksasu, da se bo Marquez v boju za najboljšo peterico znova udeležil, čeprav se še naprej vrača v svojo polno formo. Veljavni prvak - na zadnji letošnji veliki nagradi, kjer je ta fraza morda resnična - je Joan Mir (ekipa Suzuki Ecstar) pokazal, da je tudi na progi zelo močen. Kaj pa Jack Miller (Ducati Lenovo Team)? Nazadnje je imel pred težjo nedeljo izjemen tempo in verjetno bo znova odigral soigralčevo tekmo do popolnosti.

Zanimivo bo videti, kako se bodo odrezali in upam pomagali FABIO-tu,  DOVI in FRANCO ?

In potem je seveda še Rossi. Domače dirkališče, ki ga verjetno nihče na Zemlji ne pozna bolje , in pred svojo  domačo množico v veličastno vznemirljivo rumeni barvi je to njegova priložnost. Konec obdobja , ki ga je  opredelilo, ki se je s takšno karizmo in stilom prelevil v ikono, ki je ustvarila eno najuspešnejših akademij za dirke z motorji. tik ob cesti. Njegov ranč  v svoji domači vasi Tavullia doda nekaj pomembnih površin, tako kot sta njegova prisotnost in zapuščina toliko prispevala k regiji in športu. Čustveno tega ne razlaga povsem; to je točka brez povratka za vse tiste, ki so dirkali, gledali in ljubili eno največjih ikon svetovnega športa.

MotoGP Championship top five:

1 Fabio Quartararo - Monster Energy Yamaha MotoGP - Yamaha - 254

2 Francesco Bagnaia - Ducati Lenovo Team - Ducati - 202

3 Joan Mir - Team Suzuki Ecstar - Suzuki - 175

4 Jack Miller - Ducati Lenovo Team - Ducati - 149

5 Johann Zarco* - Pramac Racing - Ducati - 141

*Independent Team rider



nedelja, 3. oktober 2021

MotoGp - VN AMERIKE MM93 V PRVI VRSTI

MOTOGP 
Trije so zdaj čarobna številka za Francesca Bagnaia (ekipa Ducati Lenovo) 3 zaporedna in osupljiva pole -pozicija na veliki nagradi Red Bull v Ameriki pa ga je postavila v popoln položaj, da bi v nedeljo poskusil narediti enako .  Na štartu v Teksasu, ima pa družbo s ključnim tekmecem v prvenstvu Fabiom Quartararom (Monster Energy Yamaha MotoGP) . Francoz je spet drugi, ki spremlja Italijana, pri čemer se je omenjeni šerif COTA -e, Marc Marquez, prisilil v tretje mesto - a to je prva prva vrsta v letu z Marc-om. Glede na pogoje na stezi bo dirka še toliko bolj zanimiva, saj kot smo videli da asfaltna podlaga ni ravno v najboljšem stanju.
1 63 Francesco BAGNAIA ITA Ducati Lenovo Team Ducati 343.9 2'02.781
2 20 Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 341.7 2'03.129 0.348 / 0.348
3 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 341.7 2'03.209 0.428 / 0.080
4 89 Jorge MARTIN SPA Pramac Racing Ducati 346.1 2'03.278 0.497 / 0.069
5 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 342.8 2'03.292 0.511 / 0.014
6 5 Johann ZARCO FRA Pramac Racing Ducati 349.5 2'03.379 0.598 / 0.087
7 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 340.6 2'03.453 0.672 / 0.074
8 36 Joan MIR SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 337.5 2'03.528 0.747 / 0.075
9 10 Luca MARINI ITA SKY VR46 Avintia Ducati 340.6 2'03.546 0.765 / 0.018
10 43 Jack MILLER AUS Ducati Lenovo Team Ducati 341.7 2'03.720 0.939 / 0.174
11 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 342.8 2'03.781 1.000 / 0.061
12 44 Pol ESPARGARO SPA Repsol Honda Team Honda 345.0 2'03.875 1.094 / 0.094



sreda, 22. september 2021

MotoGp MISANO Honda predstavila dirkalnik za leto 2022

 Motogp - testiranja v Misan-u

Bagnaia najhitrejši, Honda je prvi dan predstavila nove stroje v Misanu!

Marc Marquez (Repsol Honda Team) je test Misano označil za "zelo pomembnega" za Hondo, testni dirkač Stefan Bradl pa je z novim RC213V pomagal pri razvoju. Osemkratni svetovni prvak Marquez je-tako kot veliko dirkačev-razumljivo čakal do popoldneva, da je dobil nekaj krogov, številka 93 pa je izkoristila boljše pogoje, na novem motorju. Razlike, ki so jasno vidne pri novi Hondi, segajo od nove aerodinamike in novega dovoda zraka spredaj, do sedeža, zadnje enote in izpuha.

Session 2 - 21/09/2021

Pos Rider Team Fastest lap Lead. Gap Prev. Gap Laps Last lap

1 BAGNAIA, Francesco 1:31.524 44 / 45

2 ESPARGARO, Pol 1:31.631 0.107 0.107 65 / 65

3 ESPARGARO, Aleix 1:31.843 0.319 0.212 43 / 52

4 NAKAGAMI, Takaaki 1:31.913 0.389 0.070 57 / 57

5 MIR, Joan 1:31.927 0.403 0.014 60 / 66

6 QUARTARARO, Fabio 1:31.980 0.456 0.053 52 / 52

7 MARINI, Luca 1:31.998 0.474 0.018 53 / 53

8 MILLER, Jack 1:32.044 0.520 0.046 54 / 66

9 MARTIN, Jorge 1:32.135 0.611 0.091 50 / 51

10 BINDER, Brad 1:32.169 0.645 0.034 51 / 52

11 ROSSI, Valentino 1:32.170 0.646 0.001 55 / 56

12 OLIVEIRA, Miguel 1:32.177 0.653 0.007 57 / 66

13 ZARCO, Johann 1:32.348 0.824 0.171 37 / 43

14 RINS, Alex 1:32.379 0.855 0.031 71 / 72

15 MARQUEZ, Marc 1:32.448 0.924 0.069 47 / 47

16 VIÑALES, Maverick 1:32.590 1.066 0.142 36 / 36

17 MARQUEZ, Alex 1:32.592 1.068 0.002 33 / 57

18 MORBIDELLI, Franco 1:32.653 1.129 0.061 28 / 32

19 DOVIZIOSO, Andrea 1:32.665 1.141 0.012 51 / 51

20 LECUONA, Iker 1:32.751 1.227 0.086 34 / 55

21 BASTIANINI, Enea 1:32.837 1.313 0.086 6 / 11

22 PETRUCCI, Danilo 1:33.526 2.002 0.689 46 / 46

23 PEDROSA, Dani 1:33.582 2.058 0.056 27 / 41

24 SAVADORI, Lorenzo 1:34.497 2.973 0.915 24 / 33

NC GUINTOLI, Sylvain

NC BRADL, Stefan


četrtek, 16. september 2021

MotoGP - Michelin podaljšal pogodbo z Dorno




Sreda, 15. september 2021

Dorna Sports z veseljem potrjuje novo triletno podaljšanje pogodbe z Michelinom, po katerem bo legendarno francosko podjetje ostalo edini, uradni dobavitelj pnevmatik za MotoGP  vsaj do leta 2026..


Michelin, ki ima sedež v francoskem Clermont-Ferrandu, je leta 2016. postal edini dobavitelj pnevmatik za MotoGP .


Kot del dogovora bo blagovna znamka Michelin še naprej prisotna ob vsakem dogodku in bo vsako sezono naslovni sponzor Grand Prixa.

Florent Ménégaux, izvršni direktor Michelina: "Zelo smo zadovoljni z rezultati, ki smo jih dosegli od Michelinove  vrnitve v MotoGP, danes pa smo logično razširili partnerstvo z Dorna Sports. Še posebej smo ponosni na tehnološki napredek, ki smo ga dosegli z našim izdelki, pa tudi številni rekordi, podrti skupaj z našimi partnerji. 


Carmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports: "Zelo smo ponosni, da nadaljujemo partnerstvo z Michelinom vsaj do leta 2026. Michelin je ključni partner MotoGP, odkar je leta 2016 postal dobavitelj pnevmatik za kraljevi razred.

. Vesel sem, da bomo dosegli desetletje sodelovanja in upam, da bomo skupaj lahko še naprej gradili na tem neverjetnem temelju. Ta sporazum je fantastična novica za vse nas .

sobota, 11. september 2021

MotoGP - POTRJEN NOV LETOŠNJI KOLEDAR 2021

 Potrjen je zadnji koledar svetovnega prvenstva FIM MotoGP  2021

Končni koledar svetovnega prvenstva FIM MotoGP  leta 2021 je zdaj mogoče potrditi. Leta 2021

sezona bo skupaj obsegala 18 nagrad za nagrado, ne da bi dodali več dogodkov.

FIM, IRTA in Dorna Sports zato obžalujejo potrditev odpovedi Gran Premio de la

República Argentina zaradi višje sile - covid19. Dogodek je bil prej preložen.

MotoGP  se veseli vrnitve v Termas de Rio Hondo aprila 2022, da bi pozdravil neverjetne oboževalce

ki se zbirajo na prizorišču iz vse Južne Amerike, pri čemer si vse strani prizadevajo za razširitev

sodelovanje za nadaljnja leta.

Ime druge velike nagrade na svetovnem dirkališču Misano Marca Simoncellija, ki bo potekalo od

Od 22. do 24. oktobra 2021 je mogoče tudi razglasiti. Dogodek bo Emilia Romagna in

Velika nagrada Italije z proizvajalcem čelad in dolgoletnim partnerjem MotoGP  Nolanom. Uradno ime dogodka je torej Gran Premio Nolan del Made in Italy e

dell'Emilia Romagna.

Poleg tega so zdaj potrjeni datumi prvega predsezonskega testiranja za leto 2022. Circuito de Jerez-Angel

Nieto bo 18. in 19. novembra 2021 gostil dvodnevni uradni test razreda MotoGP .

Uradno sledenje se bo nato nadaljevalo z testiranjem


Sepang Shakedown Test od 31. januarja 2022, kot je

predhodno napovedano.


Revised calendar

Date Grand Prix Venue

28 March Qatar* Losail International Circuit

04 April Qatar* Losail International Circuit

18 April Portugal Algarve International Circuit

02 May Spain Circuito de Jerez

16 May France Le Mans

30 May Italy Autodromo del Mugello

06 June Catalunya Barcelona - Catalunya

20 June Germany Sachsenring

27 June Netherlands TT Circuit Assen

06-08 August Styria Red Bull Ring - Spielberg

15 August Austria Red Bull Ring - Spielberg

29 August Great Britain Silverstone Circuit

12 September Aragón MotorLand Aragón

19 September San Marino e della Riviera di Rimini Misano World Circuit Marco Simoncelli

03 October Americas Circuit of the Americas

24 October Emilia Romagna e Made in Italy Misano World Circuit Marco Simoncelli

07 November Algarve Autodromo Internacional do Algarve

14 November Comunitat Valenciana Circuit Ricardo Tormo

* Evening Race

** Subject to Homologation

All dates, events and the attendance of spectators are subject to the evolution of the pandemic and the approval of the

corresponding Governments and authorities.

MotoGP - V SPOMIN NA H.MILLAN-a

 MotoGP  in MotorLand Aragon se poklonita Hugu Millánu !


Četrtek, 9. september 2021

V četrtek zvečer se je paddock svetovnega prvenstva FIM MotoGP  zbral in se poklonil pokojnemu Hugu Millánu, ki je na žalost umrl na aragonskem dirkališču FIM CEV Repsol v začetku leta 2021.


Na glavnem mestu na MotorLandu so se Hugovi družini pridružili člani paddocka, vključno z izvršnim direktorjem Dorne Carmelom Ezpeleto, predsednikom IRTA Hervejem Poncharalom in dirkači iz vseh razredov dirk za Veliko nagrado, pa tudi osebjem in uradniki iz MotorLand Aragona, vključno z generalnim direktorjem Circuit Santiago Abad, v poklon na pokojnika.


Najprej smo minuto molka počastili v Hugovo čast, končali pa smo z izpustitvijo nekaj golobov. Nato je tradicionalni bobnarski nastop Ruta del Tambor predstavil tradicijo iz regije v čast pokojnega Španca, ki je praznoval njegovo življenje in dosežke.


Ervin Kordič Rojc

Ko motorji utihnejo: pozabljeni junaki padlih krogov !

 Avtor : Ervin Kordič Rojc 5.7.2025 Ko motorji utihnejo: pozabljeni junaki padlih krogov Na fotografiji : Guido Paci(46)  in Barry Sheene (...